johncons
  • dukka opp ny ordre

    PS.

    Jeg var også innom Royal Bank of Scotland, (RBS), idag, og fikk bestilt en ny konto, til Godtebutikken.net.

    Eller, jeg fikk ihvertfall bestilt en telefon, om en forretningskonto da.

    Om muligheten til å få det.

    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    img090

    PS 3.

    Nå ringte faktisk Mr. Beggs.

    Han lurte på hvorfor de har sluttet å selge isbre-mint i Norge.

    For jeg forklarte først om min forretningside da, og at de hadde sluttet å selge isbre-mint i Norge da.

    Og jeg forklarte det, at jeg hadde jobbet som butikksjef, i en av Norge største kjeder, Rimi/ICA.

    Og at jeg kjente markedet litt.

    Og at jeg har bodd her i Storbritannia, siden 2004.

    Og at isbre-mint alltid har vært solgt i Norge, siden 1970.

    (Eller så lenge jeg kunne huske, ihvertfall).

    Men at i de senere år, så har de sluttet å selge isbre-mint.

    Men hvorfor de har sluttet.

    Det kunne jeg ikke si sikkert.

    Men jeg kunne prøve å gjette.

    Og det jeg sa da, det var at det kunne være fordi at i Norge, så er aktørene, innen grossist og detaljist-leddet.

    Disse gruppene er så store og mektige.

    Og isbre-minten, den tror jeg ble markedsført, av en av de mindre aktørene på markedet.

    (Uten at jeg engang husker hvem det var).

    Men at den nok kanskje har blitt skviset ut, av en av de store ‘kjempene’, på grossist-markedet.

    Det er sånn jeg forestiller meg at det er.

    Men men.

    Men Mr. Beggs, snakket om ‘business-plan’.

    Og det har ikke jeg hørt om før, skal jeg være ærlig.

    Jeg har ikke gått på BI.

    Men men.

    Jeg har jo gått Handel og Kontor da.

    Så da følte jeg meg litt dum gitt.

    For jeg forklarte det, at jeg har jobbet som selvstendig næringsdrivende tidligere.

    Men at dette er den første netthandelen, som jeg setter opp.

    Så ‘business-plan’.

    Nei, det var litt fremmedord for meg.

    Men jeg forklarte det, at jeg gikk på Employment Zones, hos Sencia, og at jeg var lovet hjelp med markedsføring osv., fra dem.

    Fra Mr. Ellis der.

    Men men.

    Men Mr. Beggs, skulle sende meg noen brosjyrer, om ‘business-plans’ osv.

    For han ville ha min business-plan.

    Før han avtalte å sette opp et møte.

    Så da skulle jeg få noe brosjyre om det her i posten da, (sa han ihvertfall).

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 4.

    Mr. Beggs forklarte også det, at han ikke trodde det, at det var lov å selge matvarer til Norge.

    Men da forklarte jeg det, at Norge var i EØS, og var del av EU’s indre marked.

    Og at jeg også selger til resten av Europa da.

    Og at det bare er jordbruksvarer, som ikke er lov å selge til Norge.

    (Pluss tobakk og alkohol da, det glemte jeg å fortelle om).

    Men men.

    PS 5.

    Og hvordan jeg kjenner markedet i Norge, for dagligvarehandelen osv., litt.

    Jo, det er fordi at min tidligere butikksjef i Rimi.

    På Rimi Nylænde, Elisabeth Falkenberg.

    Hu fikk meg til å ta en ‘drittjobb’ der.

    Som het Returboka, eller noe sånn.

    Altså, i gamle dager, så var det sånn.

    At hver gang, som en vare ble ødelagt i butikken.

    ‘Brekkasje’, som det ble kalt.

    Så skrev vi det opp, i en retur-bok.

    Og en gang i året kanskje.

    Så måtte vi ringe de her firmaene.

    Og da så jeg jo, at det var noen grossister, som hadde mange varer.

    Og andre som hadde få varer.

    Noen grossister/agenter, hadde varer innen forskjellige varesegment.

    En her og en der.

    Mens andre hadde alle varer i et segment da.

    Men disse returbøkene, de er ute av butikkene nå.

    (Ihvertfall ute av Rimi-butikkene).

    Og Rimi bare kaster svinnet, og får heller rabatter, fra leverandørene.

    Men noen varer, var det ikke vits i å prøve å få retur på, sa Falkenberg.

    Noen leverandører, kunne man bare gi opp.

    Det var Forma, (som har Melange og Soft Soya).

    Margarinen, den skulle bare kastes i søpla, sa Falkenberg.

    Så den var det nok noe spesielt med.

    For det rynka jeg litt på nesa av, husker jeg.

    For det var vel ikke sånn vi egentlig skulle gjøre det.

    Men men.

    (Nå husker jeg det.

    Melange margarin.

    Hvis det var brekkasje på de.

    Så skulle vi ikke engang skrive dem opp, sa Falkenberg.

    Men bare kaste de i søpla.

    Og det var ikke sånn ‘kosher’ da.

    Det skulle egentlig skrives opp et sted, sånn som jeg hadde forstått det.

    Så da rynka jeg litt på nesa, husker jeg.

    Da Falkenberg sa det.

    Men men).

    Og Meieriet, de var det bare å glemme å få retur av.

    Hvis jeg husker riktig.

    Jeg er litt trøtt nå, så jeg husker ikke hvem andre som var ‘kjipe’.

    Men Ina på Ringnes, hu var alltid sur.

    Når hu ringte, for å motta vår bestilling, på øl og brus da.

    Så sånn var det.

    Det var sikkert fler som var ‘dumme’ og.

    Og Marianne, som begynte som assistent der, etter meg.

    Hu måtte også ta retur et år.

    Når hu var ny der.

    Så da ble det nesten som syvende far i huset, på Rimi Nylænde.

    For først så kom selgerne, husker jeg, for å prate med Elisabeth Falkenberg, om retur.

    Så sa Falkenberg, at nei, det var ikke henne.

    Så spurte dem meg, så måtte jeg sende dem videre til Marianne.

    Som var aspirant kanskje da.

    Ei fra Oslo Øst vel.

    Ei litt rølpete jente.

    Som likte broren min, Axel Thomassen fælt.

    En gang, som jeg dro ut med broren min, (for han måtte ha det litt sånn kult, for å gidde å møte meg, trodde jeg).

    På Valentinos, (for broren min var så ung), 18-19 år kanskje.

    Så møtte vi Marianne, fra butikken hvor jeg jobba da.

    Eller hadde jobba.

    Det er mulig jeg jobba på Rimi Bjørndal, når det her skjedde.

    Så råflørta Marianne, med broren min Axel, i Torggata, en natt til søndag.

    Axel sa han hadde dame, (Heidi fra Son).

    Så svarte Marianne.

    ‘Suger a da, jæ svæljer og jæ’.

    Så hu Marianne var ei sånn skikkelig rølpe-jente.

    Hu gikk visst fælt mye på Valentinos.

    Sammen med Wenche Berntsen og Charlotte vel, fra Rimi Mortensrud vel.

    Så de var skikkelige party-jenter, husker jeg at ‘Jan-ern’ aka. Jan Henrik.

    (En som seinere jobba på Rimi Nylænde, da jeg var butikksjef der, sa).

    Men men.

    Bare noe jeg kom på.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

  • Photo 2195

    PS.

    Den esken koster ca. 20 kroner på Staples.

    Og har plass til fire poser Doritos, à 200 gram.

    Jeg fikk jo råd, fra Tim Sykes, redaktør, av nettstedet Packaging Europe.

    (Som jeg jobbet for, som selvstendig næringsdrivende, i 2007 og 2008).

    Å bruke en kartong til tortilla-chips og potetgull.

    Så den kartongen passa akkurat til 4 x 200 gram Doritos.

    Det var jo bra.

    Det finnes mange slag Doritos.

    Så jeg kan kanskje ha plukk og mix, av Doritos og Walkers osv.

    Vi får se.

    Jeg er ikke like sikker på emballasjen, som jeg har tenkt på nå, til brus-boksene.

    Men, jeg kan jo sette brusbutikken på hold.

    Og heller selge tortilla-chips, på Kongen av Danmark.

    Også kan jeg kanskje spørre Tim Sykes, hos Packaging Europe igjen.

    Om hvordan emballasje han anbefaler, for å sende brus-bokser til Norge.

    Men, det er et såkalt ‘aber’ her.

    Og det er det.

    At jeg har lovt dem hos Packaging Europe, å sende noen smaksprøver, på isbre-mint.

    Som jeg skal selge til Norge da.

    Og det har jeg ikke fått gjort enda, for jeg har hatt litt dårlig råd.

    Men det får jeg gjøre først da.

    Så noen uker etterpå, så kan jeg kanskje spørre om emballasje til brusbokser da.

    Vi får se.

    Så da putter jeg altså den brusbutikken litt på hold foreløbig.

    (Til jeg finner ut en emballasje som jeg er helt sikker på.

    For de bør jo være ordentlige disse nettbutikkene, synes jeg.

    På måten varene blir sendt osv.

    Sånn at ikke kundene bare mottar en knust pose potetflak, for eksempel, i posten.

    Det er viktig å finne den riktige emballasjen, til de forskjellige produktene, tror jeg.

    Det er nesten alfa og omega, i denne bransjen som heter netthandel, tror jeg.

    Ved siden av å ha bra produkter da selvfølgelig.

    Men emballasje er også viktig har jeg forstått.

    Og pris da.

    Så det er mye å tenke på, når man har netthandel.

    Det er helt sikkert.

    Men men.

    Men vi får se hva som skjer.

    Og prøver heller litt mer med tortilla-chips og potetgull osv.

    Så vi får se hvordan det går.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Sånn må det nok være.

    For Kong David og Batseba, de ofret sitt eldste barn, til Herren, siden de bedrev urett mot Uriah, som fikk en Uriahs-post, hvor han døde.

    Dette står på Wikipedia.

    Men familiene etter Kong David og Batseba, må ha gjort dette, i alle årtusener senere.

    At det var derfor mora mi ble så dårlig behandlet av min mormor osv., og de skulle ha det til at hun var sinnsyk.

    For hun var den eldste, som skulle ofres, eller noe.

    Derfor blir jeg dårlig behandlet.

    Og derfor blir min søster Pia sin sønn Daniel dårlig behandlet, for han er Pias eldste barn.

    Og derfor blir min kusine, hva heter hun da, Liv Kristin dårlig behandlet, for hun er min onkel Martin sitt eldste barn.

    Så om de er jøder da?

    Eller nazister?

    Hva vet jeg.

    Men den eldste blir tulla med, mener jeg.

    Se bare på han som ble nominert til Nobels Fredspris, i 1931, min mormors grandonkel, som jeg arvet memoarene til, på 80-tallet.

    Det var han Didrik Galtrup Gjedde Nyholm.

    Han var dommer i Egypt og i Folkedomstolen i Haag, og som en far, for sine 12 søsken, var det vel.

    Men han døde barnløs, etter å ha ofret seg for familien da.

    Så den eldste, (som meg), den skal ofres, skjønner jeg.

    I slekten etter Kong David og Batseba og Kong Waldemar Seier av Danmark og av Løvenbalk osv.

    Sånn virker det ihverfall for meg nå.

    Derfor har det nok vært sånn, at min familie ikke har fortalt meg, at jeg er etter Odin og Kong David av Israel osv.

    For i slekten etter Kong David av Israel, og Batseba.

    Så skal den eldste ofres og tulles med, er visst tradisjonen da.

    Etter Kong David og Batsebas eldste barn ble ofret, eller ihvertfall døde, for mange tusen år siden.

    Så derfor er det nok smart av meg, å kutte ut familien min.

    Sånn som jeg har gjort.

    For det her er Batseba-linjens forbannelse, vil jeg si.

    Den eldste i hver generasjon må ofres, for å bote for uretten mot Uriah.

    Sånn forstår jeg det nå.

    Men det står nok ikke det i bibelen.

    Men det står nok kanskje i Talmud, eller noe.

    Hvem vet.

    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er mer om dette:

    straff fra gud

    http://no.wikipedia.org/wiki/Batseba

    PS 2.

    Jeg har tenkt på det her.

    At jeg er jo bare ca. en tusendels jødisk.

    (Som jeg har skrevet om på bloggen, tidligere idag).

    Så jeg har tenkt litt sånn, at jeg sier det sånn, (tenker jeg), at det bare er forhuden min som er jødisk.

    Og hvis jeg tar av den, så blir jeg jo jødisk eller muslim nesten.

    Og det vil jeg jo ikke.

    For jeg er jo norsk.

    Så jeg tror jeg glemmer alt om det her jøde-greiene.

    Og bare er norsk, som jeg alltid har vært.

    For det er jo bare forhuden min likevel, liksom.

    Så ‘who cares’ liksom.

    Jeg er jo norsk og forhuden min er jødisk.

    (Sånn tenker jeg det ihvertfall).

    Men hvis jeg tar av forhuden, så blir jo jeg jødisk og forhuden min norsk, kanskje.

    Og det er jeg jo ikke så veldig interessert i dessverre.

    Jeg er veldig stolt av å være etter Odin, nemlig.

    Så jeg driter i det her jøde-greiene.

    Og også i det muslim-greiene.

    Jeg er ikke muslim heller, selv om jeg er direkte etter profeten Muhammed, (ihvertfall hvis det jeg fant på internett her i forrige uke stemmer).

    Så sånn er det.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 3.

    Men hvis man skal være litt snobbete.

    Så høres det kanskje dumt ut, at forhuden er jødisk.

    Så jeg tenkte litt mer på det her.

    Og jeg kan jo si det sånn, at den tanna, som jeg måtte ofre, i 2006, var det vel.

    Den tanna, som jeg ikke fikk fiksa, før den var for ødelagt, til å bli reparert.

    Siden jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av ‘mafian’, osv., og fokuserte på det.

    Vi kan jo si at den tanna var etter Batseba da.

    Så er det bare Kong David igjen.

    Men det har jeg også tenkt på.

    Jeg skal finne mer om dette.

    Vi får se om jeg klarer det.

    Vi får se.

    PS 3.

    Her kan man se at den delen av meg, som var etter Batseba, er borte:

    Photo 2175 etter batseba

    PS 4.

    Og da jeg var i militæret, så mista jeg også den delen av meg, som var etter Kong David, da jeg fikk en frostskade på øret.

    Jeg skal se om jeg finner mer om det.

    Vi får se om jeg klarer det.

    Vi får se.

    PS 5.

    Og her kan man se at jeg har mistet den delen av meg, som var etter Kong David av Israel.

    Da jeg fikk en frostskade, på øret, da jeg var i militæret, i Oppland Regiment, i skoleåret 1992/93.

    Her er mer om dette:

    Photo 2177 etter kong david av israel

    PS 6.

    Så nå er jeg altså ikke noe jødisk, i det hele tatt.

    Så sånn er det.

    PS 7.

    Og da må det kanskje bli forhuden min da, som er etter profeten Muhammed da.

    Men da blir det det samme, som tidligere.

    At jeg er jo norsk, og hvis jeg tar av forhuden, så blir jeg jo muslim, eller noe, og forhuden min blir norsk.

    Og da synes jeg det er bedre, at jeg er norsk, og at forhuden min heller kan være etter profeten Muhammed.

    For jeg er jo også etter guden Odin.

    Og det er jo veldig fint.

    Å være etter en gud.

    Husk at for eksempel dagen onsdag, er oppkalt etter Odin, min direkte stamfar.

    Også på engelsk faktisk, Wednesday, etter ‘Woden’, som er et annet navn på Odin.

    Så det er jeg veldig stolt av, å være direkte etter Odin.

    En onsdag jeg kom på det, her i forrige uke, eller uka før vel, så ble jeg faktisk kjempestolt.

    Så sånn var det.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.







  • Gmail – (no subject)







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    (no subject)





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Oct 25, 2010 at 10:41 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Fler som tullesender e-post og trakasserer dermed.

    Men det hjelper jo ikke noe, hvis jeg sender alt sånt til politiet.

    Og dere bare sitter på dauflesket deres og ignorerer det jeg sender.

    Hva slags signal er dette, til rettskafne folk, som ønsker å bidra til å motvirke kriminalitet og stå opp for sine rettigheter.

    Det er som da Judas solgte Jesus til romerne, synes jeg.
    Sånn er dere.
    Men men.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.
    Erik Ribsskog


    ———- Forwarded message ———-
    From: Ole Martin Nodenes <o.m.nodenes@admin.uio.no>

    Date: 2010/10/22
    Subject:
    To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>

    Ole Martin Nodenes

    Hovedtillitsvalgt

    Parat UiO












  • Gmail – Anmeldelse







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Oct 25, 2010 at 10:38 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Fler som trakasserer på e-post.

    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: <julenissen@the-quickest.com>

    Date: 2010/10/25
    Subject: Anmeldelse
    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Ho ho ho,

    Det er skikkelig lumpent av deg å anmelde selveste julenissen.

    Blir bare knekkebrød i julepresang på deg i år.

    Hvis jeg må sitte i fengsel på julaften er det du som må vikariere for

    meg.

    Så sånn er det.

    Ho ho ho fra Julenissen












  • Gmail – Xtreme Fat Loss Diet Transformation Contest Winners! [photos]







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Xtreme Fat Loss Diet Transformation Contest Winners! [photos]





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Oct 25, 2010 at 9:29 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Mer sånn nazi-greier.

    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Joel Marion <jmarionfitness@gmail.com>

    Date: Mon, Oct 25, 2010 at 9:16 AM
    Subject: Xtreme Fat Loss Diet Transformation Contest Winners! [photos]
    To: Baron Erik <eribsskog@gmail.com>

    This past June I hosted the my first ever Transformation Contest

    for users of my Xtreme Fat Loss Diet 25-day program.

    The program promises that you can lose up to 25 lbs in just
    25 short days, and as you'll see from the before and after photos,
    I wasn't lying:

    ==> http://xtremefatlossdiet.com/contest_results.html

    Oh, and once you see the incredible results these people

    experienced in just 25 days, I'm going to give you the chance to
    try the same exact system they used for just 5 measly bucks.

    Check out their before and after photos here:

    ==> http://xtremefatlossdiet.com/contest_results.html

    Enjoy!

    Joel



    ———————————————————-

    Joel Marion, CISSN, NSCA-CPT
    2001 Body-for-Life Grand Champion

    Follow me on Twitter:

    ==> http://twitter.com/joelmarion

    Friend me on Facebook:

    ==> http://facebook.com/jmarionfitness

    See our:

    Privacy Policy

    Affiliate Disclosure


    ========================================

    You are receiving this newsletter because at some
    point you signed up to receive information from Joel
    Marion via one or more of the following websites:

    XtremeFatLossDiet.com

    CheatYourWayThin.com
    FinalPhaseFatLoss.com
    FreeFitnessGiveaways.com
    TransformationDomination.com
    BodyTransformationInsider.com

    Update contact details or change your subscription
    preferences at the bottom of this email.
    ========================================

    Joel Marion Fitness Solutions, 808 N Franklin St, #2414, Tampa, FL 33602, United States

    You may



    unsubscribe



    or



    change your contact details



    at any time.












  • Gmail – [johncons] New comment on Jeg sendte en e-post til den israelske ambassaden ….







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    [johncons] New comment on Jeg sendte en e-post til den israelske ambassaden ….





    per.kristian.pedersen

    <noreply-comment@blogger.com>





    Mon, Oct 25, 2010 at 4:51 AM





    To:

    eribsskog@gmail.com



    per.kristian.pedersen has left a new comment on your post "Jeg sendte en e-post til den israelske ambassaden …":

    Vær så snill, Erik, svar på mail før du sender det videre til politiet, det vil nok gi deg mer svar vil jeg tro. 😀

    Publish

    Delete

    Mark as spam

    Moderate comments for this blog.

    Posted by per.kristian.pedersen to johncons at 25 October 2010 04:51










  • Gmail – Tips og råd







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Tips og råd





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Oct 25, 2010 at 8:13 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Det her er nok han nazister Tom Bråten fra Berger.

    Jeg husker at han og søstera mi, Pia Ribsskog, hadde noe sånn innøvet flørting.
    På Geilo, sommeren 2000, i bryllupet til Jan Snoghøj, (min fars stesønn) og Hege Lund vel, fra Rødgata.

    Søstera mi hadde ikke tatt med seg nok klær, så hu tagg seg til å låne min ene tennis-skjorte, en blå Gant tennis-sjorte vel, fra Oslo City, som jeg kjøpte for et gavekort vel, sikkert fra søstera mi. Hm.

    Og så hadde han Tom Bråthen pai-labbene over hele tennis-skjorta mi som var påkledd søstera mi.
    Mens faren min, Arne Mogan Olsen også satt der.
    Også flørta søstera mi og Bråten, noe innøvet noe, virka det som.

    Han sa at Keiko var en hval.
    Så sa søstera mi 'Spekkhogger'.
    Så sa Bråten 'Sprekk-hogger'?
    Så de råflørta, mens broren (meg) og faren (Arne Mogan Olsen), satt ved samme bord.

    Søstera mi hadde nok tatt på seg min tennis-skjorte, som del av et plott.
    For å få meg til å reagere på at Bråten hadde pai-labba på skjorta mi.
    For han var svær som en bjørn.

    Så de hadde et plott for å få til slåsskamp, mellom meg og Bråten, virka det som.
    Så det vil jeg kalle mordforsøk mot meg.
    For å få til slåsskamp med en bjørn, da er du så godt som død.

    Så dette vil jeg gjerne anmelde.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Tormod Bråten <vestfoldsnut@hotmail.com>

    Date: 2010/10/25
    Subject: Tips og råd
    To: eribsskog@gmail.com


    God morgen,

    Jeg ser nå at du har publisert min epost på bloggen din, samt sendt den videre til Politiet i Drammen og et par andre urelaterte adresser. Dette visste jeg at du kom til å gjøre, til tross for at det strider imot alt som har med personvern å gjøre. Derfor valgte jeg et falskt navn da jeg opprettet denne epostkontoen, for jeg vil ikke kobles til bloggen din på noen som helst måte. Søk derfor så mye du vil på Tormod Bråten. Kanskje du finner noen med det navnet, men ingen av dem er meg.

    Jeg vil gi deg ett tips, Erik. Det er at du tenker deg godt om når det gjelder hva du gjør med livet ditt. Vil du sitte i Liverpool og sende "anmeldelser" til Politiet og komme opp med konspirasjonsteorier resten av livet? Hva er det egentlig godt for? Vil du ikke heller ha et ordentlig liv med fast jobb, kone og barn? Jeg har jobbet som politibetjent, omsorgsperson og støttekontakt i over 10 år og jeg har derfor vært borti en del alkoholikere, narkomane og psykisk syke som har kjørt livet sitt inn i en ond sirkel på samme måte som deg, men mange av dem har kommet seg ut av det og lever nå gode liv sammen med familiene sine. Det kan du også. Jeg vet at du så inderlig vil ha hjelp, men det er ikke Politiet du trenger hjelp av. Kom deg hjem til Norge og ta opp igjen kontakten med Psykiatrien i Vestfold, så hjelper de deg med den behandlingen du trenger.

    Hilsen "Tormod Bråten"












  • Gmail – Spar over 70% på solkort







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Spar over 70% på solkort





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Oct 25, 2010 at 8:06 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Det her har de nazistene i Drammen bestilt i mitt navn.

    For jeg bor ikke i Oslo, jeg bor i Liverpool.
    (Jeg overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003).
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Groupon – MyCityDeal <info@news.groupon.no>

    Date: 2010/10/25
    Subject: Spar over 70% på solkort
    To: eribsskog@gmail.com

    Legg til "info@news.groupon.no" til din adressebok for å forsikre deg om at du får e-poster fra Groupon.

    Dersom denne e-posten ikke blir vist korrekt, klikk her for online-versjonen.

    Groupon







    Dagens deal





    i Oslo


    annen by?


    Dagens deal:

    169 kr istedenfor 575 kr for solkort hos det svært eksklusive og splitter nye solstudioet Blue Box. Du sparer idag over 70%!






    Vis nå »






    Pris 169 kr


    Rabatt 71% Du sparer 406 kr

    Denne dealen er tilgjengelig til

    25.okt.2010 23:59

    Vis nå »

    Dette får du

    • Betal 169 kr, og få et solariums-kort til en verdi av 25 kr + 550 kr i ren soltid – over 70% rabatt
    • Få ditt livs beste brunfarge på Oslos aller nyeste og eksklusive solstudio
    • Dra fordel av den siste teknologien innen solsenger og opplev Blue Box Solstudios nye kvalitetssolarium



    Anbefal denne dealen!


    Du mottar




    60 kr




    for hver vervet venn!




    Via e-post

    eller på:



    Facebook

    Twitter



    Dagens

    extra-deal


    1 990 kr istedenfor 4 600 kr – Undersøkelse med røntgenbilder samt tannbleking. Du kan velge mellom tannbleking på klinikken eller hjemmebleking

    Vis nå »


    399 kr istedenfor 1 450 kr – Vask, klipp, føn, samt nydelig hodebunnsmassasje kalt luxury hair spa hos trendy Zest Stylistene

    Vis nå »


    Groupon

    som gave


    Du kan gi bort en kupong fra Groupon som gave til en venn.


    Groupon i din by:



    Oslo,

    Bergen,

    Trondheim,

    Stavanger,

    Arendal,

    Bodø,

    Drammen,

    Fredrikstad,

    Haugesund,

    Kristiansand,

    Larvik,

    Porsgrunn,

    Sandefjord,

    Sandnes,

    Sarpsborg,

    Skien,

    Tønsberg,

    Tromsø,

    Ålesund

    Groupon på Facebook:



    Bli tilhenger!

    Du mottar denne e-posten, fordi du har meldt deg på Oslo Groupon's nyhetsbrev.

    Dersom du ikke ønsker flere e-poster fra oss kan du avbestille nyhetsbrevet.

    © Groupon.no er en tjeneste fra CityDeal AS | Ansvarlig tilbyder






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen