![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
[Support Desk] Re: Problems with uploading files on groups, on Scribd (ticket #76567)
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tue, Aug 31, 2010 at 8:16 AM | |||||||
|
To: Support Desk <copyright@scribd.com> | ||||||||
| ||||||||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
[Support Desk] Re: Problems with uploading files on groups, on Scribd (ticket #76567)
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tue, Aug 31, 2010 at 8:16 AM | |||||||
|
To: Support Desk <copyright@scribd.com> | ||||||||
| ||||||||
PS.
Nå står jeg og Winnem ganske likt politisk.
Jeg har også pleid å stemme Høyre.
Men Winnem, jeg synes han er nedlatende, og liksom i krig med, og stigmatiserer motstanderne, i politikken.
Her kaller Winnem Arbeiderpartiet, for ‘sosialistene’.
Altså at han gir de en merkelapp, som er unøyaktig.
Arbeiderpartiet sier ihvertfall selv, at de er sosialdemokrater.
Og sosialister, de er mer som kommunister da.
Så her er Winnem med vilje unøyaktig, og rakker ned på Arbeiderpartiet, ved å bruke negativt ladede ord, mener jeg.
(Ihvertfall synes nok fler personer at ordet ‘sosialistene’ er negativt ladet, enn de som synes at ordet ‘sosialdemokratene’ er negativt ladet.
Vil jeg ihvertfall tippe på.
Kanskje Winnem kan kalles ‘populistisk’ her.
Hvem vet.
Vi får se).
Og ikke gjennom å argumentere politisk.
Så man kan se her, at Winnem kanskje er litt umoden, og ser på verden som et spill, hvor det gjelder å rakke ned på motstanderne.
Istedet for å gå etter boka, og å være etterettelig og oppriktig da.
Winnem vet at Arbeiderpartiet, er sosialdemokrater og ikke sosialister.
Men han hater de kanskje og er sleivkjefta.
Og mener noe sånt som at Arbeiderpartiet og SV og kommunister osv., det er samme dritten alt sammen det.
Og kaller de bare for ‘sosialister’.
Så Winnem er ignorant, ovenfor det at Arbeiderpartiet er sosialdemokrater og ikke sosialister.
Så Winnem er sånn at han er litt sleivkjefta og med vilje unøyaktig, vil jeg si.
Så selv om faren hans jobba i Statens Forurensningstilsyn, (på Helsfyr, i Oslo), og hadde verv for Kr.F. i lokalpolitikken i Røyken, osv. så er det nok ikke sånn at Winnem er en som gjør tingene ordentlig alltid, synes jeg.
Her har nok Winnem ‘juksa litt’, vil jeg si.
Så det reagerte jeg på, da jeg leste det leserinnlegget til Winnem.
Og det har jeg hatt i bakhodet da, i et par uker nå vel.
Men så tenkte jeg på det igjen nå da, i forbindelse med at jeg anmeldte Winnem til politiet i Drammen igår, for mulig medvirkning til mordbrann.
Ovenfor så kan man se at Winnem noen ganger går for de litt lettvinte løsningene, mener jeg.
Altså, det er vel kanskje ikke noe galt i seg selv det.
(Eller jo, løsninger burde vel kanskje være gjennomtenkte, generelt sett?)
Men det går kanskje noen ganger på bekostningen av andre ting, som sannheten og lovverket?
Hvem vet.
Vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Og hva kan man tippe seg fram til, fra dette, at Winnem synes om sosial-klienter?
Nei, det er nok den samme dritten, som Arbeiderpartiet og SV og kommunister.
Det er bare noe jævla dritt.
(Som Winnem hater?)
Bare brenn hele den jævla kommunist sosial-klient ‘bunchen’, (tenker kanskje Winnem?)
Var det dette som Winnem tenkte da han var med på møtet i Johannitterordenen, rundt 1995, i Røyken/Oslo, hvor det ble bestemt å ‘grille’ disse sosialklientene i Spikkestad, like etter årtusenskiftet, for da var det ingen som brydde seg om sånt likevel.
Var det sånn dette hang sammen?
Hvem vet.
Vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS.
Jeg sendte en anmeldelse av Magne Winnem, for mordbrann, til Politiet i Drammen:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av Magne Winnem for mordbrann
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Aug 29, 2010 at 8:56 PM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
PS.
Så for kontakten ovenfor, så jobbet jeg altså i firmaet Arvato sine lokaler, på vegne av Microsoft, men ansatt i vikarbyrået Randstad.
Så det var mange firma involvert, det er helt sikkert.
Så sånn var det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Men så ble jeg altså forespurt, sommeren 2006, om jeg ønsket å heller få litt høyere lønn, og en fast jobb, (istedet for den Randstad-kontrakten, som bare var et vikariat da).
Og det syntes jeg hørtes greit ut, for det så jeg på som en forfremmelse nesten.
Og en fast jobb, det høres jo bedre ut å ha, enn å jobbe gjennom vikarbyrå.
Men, da jeg fikk kontrakten, fra Arvato, så var det bare en tre-måneders kontrakt.
Dette klagde jeg på da, men min sjef der, Line Slettvold, sa bare at det egentlig var en fast jobb, men at alle faste jobber hos Arvato, hadde sånne kontrakter.
Noe sånt.
Så det var jo bare tull.
Men jeg syntes ikke at jeg hadde så mye valg da, så jeg måtte jo skrive under.
Sånn husker jeg dette nå, selv om dette var i 2006 da.
Men men.
Jeg postet jo den første kontrakten fra Arvato, på bloggen igår.
Her er en link til den bloggposten:
https://johncons-blogg.net/2010/08/dette-er-en-av-kontraktene-mine-fra.html
PS 3.
Jeg fikk også en ny tre-måneders kontrakt, fra Arvato, da den første utløp.
Den kontrakten, den varte da fra september til desember 2006.
Men den kontrakten, den finner jeg ikke her akkurat nå.
Det var noen papirer, som jeg hadde i en eller to permer, på Arvato.
Men de permene, de fikk jeg ikke tatt med meg hjem, etter at jeg ble konstruktivt oppsagt, fra Arvato, i november/desember 2006.
For, jeg forklarte det, at jeg mistenkte at det var noe mafia, eller lignende, i firmaet.
(Som jeg har publisert om på bloggen og på Scribd osv).
Og da, så ble jeg sendt hjem, med lønn.
Og jeg fikk ikke lov å gå på jobb.
For Managing Director, Ian Carrel, (heter han vel igjen).
Han sa det, at jeg ikke fikk lov å være på jobben, pga. fare for min egen sikkerhet.
Så det var også to permer, med dokumenter, som lå igjen etter meg, hos Arvato.
En perm, med dokumenter om en ‘service-level’-konkurranse, som jeg hadde fått i oppdrag av Team Leader Vivian Steinsland, å arrangere der, hver uke, høsten 2006.
(Av en eller annen merkelig grunn, må jeg vel si, når jeg tenker tilbake på dette.
For jeg var jo ikke leder der, mener jeg.
Men men).
Og en perm, med mine egne papirer da, som huskelapper, og ting om lønningene, (som det ofte var problemer med), osv.
Så det er mulig at den andre kontrakten min, fra Arvato, lå i den ene av de to permene, som lå igjen etter meg, i det store kontorlandskapet der, som vi jobba i, (på Microsoft-kampanjen), i the Cunard Building.
Det er mulig.
Det er ihverfall sånn jeg lurer på om det er nå.
Når jeg tenker på hvor den kontrakten kan ha blitt av.
Så sånn er det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS.
Når jeg prøver å laste opp, så får jeg bare opp et skjermbilde med en feilmelding på.
Hm.
Her er mer om dette:
PS 2.
Jeg hadde det samme problemet, da jeg prøvde å laste opp Høgskolekandidat-graden min i Informasjonsteknologi, fra HiO IU, i en egen gruppe, på Scribd, for en del uker sider.
Så jeg tror ikke at dette er et nytt problem heller.
Men men.
Det er mulig jeg tar feil.
Jeg får se om jeg klarer å finne ut mer om dette.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.
Jeg har også forresten prøvd å laste opp de dokumentene, med både Google Crome og også med Internet Explorer.
Så jeg tror ikke at dette skyldes noe problem med nettleseren.
Så det var kanskje litt rart.
Men men.
Bare noe jeg kom på.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 4.
Jeg sendte en klage til Scribd:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Problems with uploading files on groups, on Scribd
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sat, Aug 28, 2010 at 6:02 PM | |
|
To: support@scribd.com | ||
| ||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen