johncons






  • Gmail – Noen søker på at bursdagen min idag, blir min siste bursdag







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Noen søker på at bursdagen min idag, blir min siste bursdag





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sun, Jul 25, 2010 at 1:07 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    her er en til.
    En som kaller meg 'frøken', det er også en slags trussel, mener jeg.
    Jeg lurer på om det kan være lagfører Bricen, fra militæret, broren til Sylvany Bricen, fra TVN?

    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/7/25
    Subject: Noen søker på at bursdagen min idag, blir min siste bursdag
    To: post.sondre.buskerud@politiet.no

    Hei,

    noen søker på at bursdagen min idag, blir min siste bursdag.

    Noen i Østerrike.
    Det tolker jeg som en trussel.

    Jeg anmelder dette til dere, og ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, som dere sier man skal skrive.

    Jeg synes ikke dere svarer meg engang, på mine anmeldelser, så hva dere driver med, det veit jeg ikke.
    Jeg sender dette til dere, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Man kan si at begge bestefedrene mine fra var Hurum.

    Min farfar Øivind Olsen, var fra Holmsbu.
    Og min morfar, Johannes Ribsskog, jobbet i ca. ti år, som kontorsjef i Hurum kommune, på 60 og 70-tallet.
    Så slutt å sitte på ræva nå, og få ut fingeren, (som kanskje min stesøster Christell ville ha sagt det, selv om jeg ikke har noe mer med henne eller faren min å gjøre, siden 80-tallet omtrent).

    Så nå får dere få ræva i gir.
    Dere svarer jo ikke på noen ting.
    Det er noe dritt.
    Med sur og sinna og jeg vet ikke om jeg skal skrive hva jeg mener hilsen

    Møkkafolk!

    Erik Ribsskog





    2 attachments

    siste bursdag.JPG
    168K
    noen kaller frøken.JPG
    194K




    PS.

    Her er vedleggene:

    siste bursdag

    noen kaller frøken




  • Min mormor, Ingeborg Ribsskog, skrev i et leserinnlegg, i Aftenposten, i 1984, at det var ‘villkatter’ i Nevlunghavn:


    http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/08/her-er-det-bestemor-ingeborg-ankerita.html


    Så det er vel ikke noe nytt det her?


    Jeg har også blitt utsatt for maktmisbruk, fra myndighetene i Larvik.


    På den måten, at jeg i 2005, jobbet på min onkel Martin Ribsskog, sin samboer, sin gård, Løvås, i Kvelde, (mest for å være i skjul, for jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe som ble kalt ‘mafian’ der).


    Så ble jeg forsøkt drept av et jaktlag, for nøyaktig fem år siden, 25. juli 2005, på min 35 års dag.


    Men dette vil ikke politiet i Larvik etterforske, og jeg har bodd i Liverpool, som flyktning, siden da.


    Min mormor, var fra Danmark.


    Og hun måtte selge rekkehuset i Herman Wildenweysgate, i Stavern, rundt 1995, når onkel Martin gikk konkurs med Fiskedammen i Spydeberg.


    Hun og min morfar bodde ti år i Nevlunghavn, i Blombakken, ovenfor bedehuset og et hus opp, på 70 og 80-tallet.


    Så min mormor fikk eldrebolig i Skoleveien, i Nevlunghavn.


    Enda hun bodde i Stavern.


    Så da var Larvik kommune fleksible.


    Kanskje fordi hun var etter Gjedde, og arvet Holger baron Adeler?


    Og at hennes svigerinne i Danmark, Unse Heegaard f. Trock-Jansen, er direkte etter Karl den Store, og Odin(!), (det siste litt ifølge noe sagn da).


    Min mormor døde ifjor sommer, og hadde masse verdifulle malerier osv.


    Men jeg har ikke fått et øre i arv av min tante Ellen Savoldelli, som er gift med Didrik Beichmann, i Stavern vel, og min onkel Martin, (enda min mor, Karen Ribsskog, døde i 1999).


    Og Larvik Tingrett sier dette er grei kjøring.


    Så jeg blir utsatt for det samme, som ‘Kattemannen’.


    Min morfar Johannes, syntes en tidligere kattemann, som holdt til på en gård, ut mot Oddane Fort vel, var artig, så jeg tror kanskje at han hadde syntes det var greit hvis ‘Kattemannen’ fikk leiligheten som bestemor Ingeborg har bodd i, i skoleveien.


    Så kunne man kanskje omplassert noen av kattene og latt han beholde en del ihvertfall.


    Men men.


    Det hadde kanskje vært noe.


    Men Larvik kommune, syntes vel min mormor var fin, siden hun var fra Danmark, og kjente Marin Alpin-gjengen i Stavern osv., og ba de hjem til seg til lunch osv.


    (En gang mens jeg sov på sofaen, for jeg fikk ikke soverom en gang, på mitt årlige sommerferiebesøk.


    Så det var spesielt).


    Min mormor hadde ikke skjegg, så det er kanskje det som utgjør grunnen for denne forskjellsbehandlingen?


    Hva vet jeg.


    Min mormor eide jo heller ikke noe hus så.


    For hun hadde brukt opp pengene, etter huset i Blombakken, på forskudd på arv, og reiser rundt om i verden da.


    Så sånn var det.


    Mvh.


    Erik Ribsskog








    http://www.op.no/nyheter/article5198736.ece#origo_posted_comment

  • Photo7340

    Photo7341

    Photo7342

    Photo7343

    Photo7344

    Photo7345

    Photo7346

    Photo7347

    Photo7348

    Photo7349

    Photo7350

    Photo7351

    Photo7352

    Photo7353

    Photo7354

    Photo7355

    Photo7356

    Photo7357

    Photo7358

    Photo7359

    Photo7360

    Photo7361

    Photo7362

    Photo7363

    Photo7364

    Photo7365

    Photo7366

    Photo7367

    Photo7368

    Photo7369

    Photo7370

    Photo7371

    Photo7372

    Photo7373

    Photo7374

    Photo7375

    Photo7376

    Photo7377

    Photo7378

    Photo7379

    Photo7380

    Photo7381

    Photo7382

    Photo7383

    Photo7384

    Photo7385

    Photo7386

    Photo7387

    Photo7388

    Photo7389

    Photo7390

    Photo7391

    Photo7392

    Photo7393

    Photo7394

    Photo7395

    Photo7396

    Photo7397

    Photo7398

    Photo7399

    Photo7400

    Photo7401

    Photo7402

    Photo7403

    Photo7404

    Photo7405

    Photo7406

    Photo7407

    Photo7408

    Photo7409

    Photo7410

    Photo7411

    Photo7412

    Photo7413

    Photo7414

    Photo7415

    Photo7416

    Photo7417

    Photo7418

    Photo7419

    Photo7420

    Photo7421

    Photo7422

    Photo7423

    Photo7424

    Photo7425

    Photo7426

    Photo7427

    Photo7428

    Photo7429

    Photo7430

    Photo7431

    Photo7432

    Photo7434

    Photo7435

    Photo7436

    Photo7437

    Photo7438

    Photo7439

    Photo7440

    Photo7441

    Photo7442

    Photo7443

    Photo7444

    Photo7445

    Photo7446

    Photo7447

    Photo7448

    Photo74491

    Photo7450

    Photo7451

    Photo7452

    Photo7453

    Photo7454

    Photo7455

    Photo7456

    Photo7457

    Photo7458

    Photo7459

    Photo7460

    Photo7461

    Photo7462

    Photo7463

    Photo7464

    Photo7465

    Photo7466

    Photo7467

    Photo7468

    Photo7469

    Photo7470

    Photo7471

    Photo7472

    Photo7473

    Photo7474

    Photo7475

    Photo7476

    Photo7477

    Photo7478

    Photo7479

    Photo74801

    Photo7481

    Photo7482

    Photo7483

    Photo7484

    Photo7485

    Photo7486

    Photo7487

    Photo7488

    Photo7489

    Photo7490

    Photo7491

    Photo74921

    Photo7493

    Photo7494

    Photo7495

    Photo7496

    Photo7497

    Photo7498

    Photo7499

    Photo7500

    Photo7501

    Photo7502

    Photo7503

    Photo7504

    Photo7505

    Photo7506

    Photo7507

    Photo7508

    Photo7509

    Photo7510

    Photo7511

    Photo7512

    Photo7513

    Photo7514

    Photo7515

    Photo7516

    Photo7517

    Photo7518

    Photo7519

    Photo7520

    Photo7521

    Photo75221

    Photo75234

    Photo7524

    Photo7525

    Photo7526

    Photo7527

    Photo7529

    Photo7530

    Photo7531

    Photo7532

    Photo7533

    Photo7534

    Photo7535

    Photo7536

    Photo7537

    Photo7538

    Photo7539

    Photo7540

    Photo7541

    Photo7542

    Photo7543

    Photo75441

    Photo75451

    Photo75461

    Photo75471

    Photo75472

    Photo75473

    Photo75474

    Photo75481

    Photo75482

    Photo75483

    Photo75484

    Photo75491

    Photo75501

    Photo75511

    Photo75512

    Photo75521

    Photo75531

    Photo75541

    Photo75542

    Photo75543

    Photo75544

    Photo7555

    Photo75561

    Photo75562

    Photo75563

    Photo75564

    Photo75571

    Photo75581

    Photo75582

    Photo75583

    Photo75584

    Photo75701

    Photo75702

    Photo75703

    Photo75704

    Photo7559

    Photo7560

    Photo7561

    Photo7562

    Photo7563

    Photo7564

    Photo7565

    Photo7566

    Photo7567

    Photo7568

    Photo7569

    Photo7571

    Photo7572

    Photo7573

    Photo7574

    Photo7575

    Photo7576

    Photo7577

    Photo7578

    Photo7579

    Photo7580

    Photo7581

    Photo7582

    Photo7583

    Photo7584

    Photo7585

    Photo7586

    Photo7587

    Photo7588

    Photo7589

    Photo7590

    Photo75911

    Photo75921

    Photo7593

    Photo7594

    Photo7595

    Photo7596

    Photo75971

    Photo7598

    Photo7599

    Photo7600

    Photo7601

    Photo7602

    Photo7603

    Photo7604

    Photo7605

    Photo7606

    Photo7607

    Photo7608

    Photo7609

    Photo7610

    Photo7611

    Photo7612

    Photo7613

    Photo7614

    Photo7615

    Photo7616

    Photo7617

    Photo7618

    Photo7619

    Photo7620

    Photo7621

    Photo7622

    Photo7623

    Photo7624

    Photo7625

    Photo7626

    Photo7627

    Photo7628

    Photo7629

    Photo7630

    Photo7631

    Photo7632

    Photo7633

    Photo7634

    Photo7635

    Photo7636

    Photo7637

    Photo7638

    Photo7639

    Photo7640

    Photo7641

    Photo7642

    Photo7643

    Photo7644

    Photo7645

    Photo7646

    Photo7647

    Photo7648

    Photo7649

    Photo7650

    Photo7651

    Photo7652

    Photo7653

    Photo7654

    Photo7655

    Photo7656

    Photo7657

    Photo7658

    Photo7659

    Photo76601

    Photo7661

    Photo7662

    Photo7663

    Photo7664

    Photo7665

    Photo7666

    Photo7667

    Photo7668

    Photo7669

    Photo7670

    Photo7671

    Photo7672

    Photo7673

    Photo7674

    Photo7675

    Photo7676

    Photo7677

    Photo76781

    Photo7679

    Photo7680

    Photo7681

    Photo7682

    Photo7683

    PS.

    Grunnen til at jeg tok bilde av en pub, i Kensington, som heter Stanhope Arms.

    Det er fordi at i 2005, etter at jeg flytta fra Sunderland, til London, og først bodde på det hostellet, (Globetrotter In), jeg leita etter, (som jeg fant ut var lagt ned, siden 2005), ved den parken, hvor det var ekorn.

    Så bodde jeg ca. en uke på St. Simeons Hotel, (hvor jeg hadde bodd før, da jeg var på ferie i London, sommeren 2003, for å få litt avveksling fra Rimi osv., hvor jeg hadde ganske slitsomme sjefer, på den tiden).

    En søndag, så gikk jeg inn på Stanhope Arms, for å se en kamp mellom Everton og Birmingham vel.

    (Det var den første kampen, som Arteta spilte for Everton.

    Han kom inn som reserve vel.

    Og Bent scorte kampens eneste mål, mener jeg, på slutten av kampen).

    Etter Everton-kampen, så var det en Chelsea-kamp.

    Men jeg hadde jo tenkt å skaffe meg leilighet og jobb osv., så jeg gadd ikke å se Chelsea, for jeg er ikke sånn at jeg ser alle PL-kamper liksom.

    Det blir mest Everton-kamper, siden jeg holder med de.

    Men, jeg gikk tilbake til hotellet.

    Så var det søndag.

    Så tenkte jeg at den store Sainsbury butikken, med egen Starbucks-cafe osv.

    Den var åpent 24 timer nesten, tenkte jeg.

    Men, på søndager, så stengte den kl. 17.

    Mye tidligere enn alle de andre dagene.

    Så jeg måtte gå i en annen butikk.

    Og forbi den puben igjen.

    Og da hørte jeg at noen banna.

    Og på slutten av Everton-kampen, så hadde den puben blitt fylt opp av Chelsea-fans.

    For Kensington er like ved Chelsea.

    Så de bar nok da på noe hat mot meg da.

    Siden jeg ikke ville se Chelsea-kampen, og gikk forbi puben ‘deres’ osv. da.

    Så etter det, så merka jeg, at jeg ble observert, da jeg gikk på Harrods osv.

    Av noen som ringte på mobilen sin, og sa til noen, at nå var han på Harrods.

    Kanskje noe Chelsea-mob?

    Og jeg hadde jo hørt, i Oslo, at jeg var forfulgt av noe ‘mafian’, et drøyt år tidligere.

    Og jeg hørte også at noen unge menn på hotellet jeg bodde, prata om meg, utafor døra mi.

    At de skulle kappe av meg noen veldig private eiendeler, eller hva det var(?)

    Noe sånt?

    At Chelsea-moben, (eller hva de var), skulle gjøre det?

    Jeg mener det var noe sånt de prata om, utafor døra mi, på det hotellet.

    Sånn som jeg husker det ihvertfall.

    Så en dag, så fikk jeg nok.

    For jeg merka det, bare jeg gikk til Sainsburys, om kvelden, så var alle folka så ‘stive’.

    Så det virka som at noe foregikk da.

    Så jeg bare tenkte at det var smartest å komme seg ut av London.

    For jeg synes også at London er litt som en maurtue.

    Så jeg bare dro til Heathrow, og gikk til British Airways skranken.

    Og jeg spurte om jeg kunne kjøpe billetter der, uten å forhåndsbestille.

    De sa, at de bare hadde billetter til Amsterdam og Paris.

    Jeg forklarte at jeg hadde studert i Sunderland da, og skulle dra litt rundt i Europa, før jeg dro tilbake til Norge.

    Det var vel det jeg brukte som forklaring, på hvorfor jeg ikke hadde billett på forhånd.

    Så tenkte jeg at Paris var et litt kjedelig sted, å bestille billett til, av to unge karer.

    Så jeg kjøpte heller til Amsterdam da.

    Så det var sånn det endte opp, at jeg dro på min første tur til Amsterdam.

    I 2005.

    Dvs. 16 år etter at søstra mi og Cecilie Hyde, vel _jobbet_ i Amsterdam, mener jeg det var.

    Før de dro videre til Spania.

    Det var en sommer jeg dro til Brighton, og bodde hos den familien, som _da_ bodde i Shoreham-by-Sea.

    Men som en nabokone, fortalte meg, at nå hadde flytta til Southwick.

    Den sommeren traff jeg en finsk dame, som var ballettdanserinne, eller hadde det som hobby vel, og het Sari Arokivi, fra Vantaa vel.

    Og som jeg møtte på en bar, som var på den kinoen, Odeon, som jeg såvidt var innom.

    Som ligger nesten nede ved strandpromenaden i Brighton.

    Det var synd jeg kom litt seint til Brighton.

    Jeg vurderte å dra rett til Brighton.

    Men, togene var veldig forsinket, grunnet snøværet.

    Så jeg dro heller litt rundt i London, i noen timer, og dro til de stedene jeg bodde, i London, i 2005, etter at jeg dro fra Sunderland, og før jeg dro til Amsterdam da.

    Og så videre til Frankfurt.

    Og derfor dro jeg til Detroit, (for jeg syntes at folk la merke til meg osv., av en eller annen grunn, i Europa).

    Så jeg ville til USA, for å få meg litt avkobling.

    Men jeg ble sendt direkte tilbake til Europa igjen.

    Noe jeg har klaget på til UD og amerikanske myndigheter, etter dette.

    Som jeg også har skrevet en del om på bloggen.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Gmail – Til Hurum kirkekontor/Fwd: VS: Morfar, Johannes Ribsskog, var kontorsjef i Hurum kommune, på 70-tallet







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Til Hurum kirkekontor/Fwd: VS: Morfar, Johannes Ribsskog, var kontorsjef i Hurum kommune, på 70-tallet





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Jul 24, 2010 at 3:22 AM





    To:

    oslo.bdr@kirken.no



    Hei,

    Hurum hører vel inn under Oslo bispedømme(?), så jeg sender dette via dem, siden jeg ikke fant noe e-post adresse til Hurum.
    Min morfar og mormor, bodde på Klokkarstua, jeg tror det var ved kirken der(?)

    På slutten av 60-tallet og begynnelsen av 70-tallet.

    Har dere noe kjennskap til disse, Ingeborg og Johannes Ribsskog?

    De bodde visst ofte ved kirker og ved bedehuset i Nevlunghavn, men de gikk vel ikke så ofte i kirken selv?

    Min far sa at Johannes var kommunist, stemmer dette?
    Min farfar sa at Johannes kunne legge frem forslag, (antagelig i kommunestyret da), og seinere stemme mot disse.
    Stemmer dette?

    Jeg mener vagt å huske at de bodde ved siden av noe kirke, på Klokkarstua, før de flytta til Sætre, seinere på 70-tallet.
    Men det er mulig jeg husker feil.
    På forhånd takk for eventuell hjelp!

    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/7/23
    Subject: Fwd: VS: Morfar, Johannes Ribsskog, var kontorsjef i Hurum kommune, på 70-tallet
    To: bibliotek@hurum.kommune.no

    Hei,

    jeg bare lurte på om dere har noen fra lokalaviser, e.l., om min morfar, Johannes Ribsskog, som var kontorsjef i Hurum kommune, på 60 og 70-tallet.
    Det er vel ikke akkurat ting som det har blitt skrevet i bygdebøkene om.

    Det er vel for nytt.
    Men kan det være noe i noe arkiv fra lokalaviser, e.l.?
    Hadde det vært mulig å finne ut?
    For min farfar, Øivind Olsen. som var fabrikkeier, på Sand, (for Strømm Trevare, en familiebedrift, hvor han selv om hans to sønner jobbet).

    Han sa at min morfar noen ganger la fram forslag, for så å stemme mot dem.
    I Hurum kommunestyre da, regner jeg med.
    Har dere tilfeldigvis noe om dette?
    På forhånd takk for svar, i såfall.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Postmottak.Rådmann / Hurum kommune <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>

    Date: 2010/7/23
    Subject: VS: Morfar, Johannes Ribsskog, var kontorsjef i Hurum kommune, på 70-tallet
    To: eribsskog@gmail.com

    Hei

    At Johannes Ribsskog var kontorsjef i Hurum kommune på 60

    og 70 tallet, kan jeg bekrefte.

    Ellers er de øvrige opplysningene/spørsmålene ukjent for

    meg.

    God sommer!

    Mvh

    Egil Ramstad

    Kommunalsjef

    Hurum kommune


    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 21. juli 2010 04:49
    Til: Postmottak.Rådmann / Hurum

    kommune
    Emne: Morfar, Johannes Ribsskog, var kontorsjef i Hurum

    kommune, på 70-tallet

    Hei,

    min morfar, Johannes Ribsskog, var kontorsjef, i Hurum kommune, på 60- og

    70-tallet.

    De bodde i Holmsbu, Klokkarstua og Sætre.

    Da de bodde i Holmsbu, så møtte mora mi, Karen Ribsskog, faren min, Arne

    Mogan Olsen, der.

    Han er sønn av Øivind Olsen, også fra Holmsbu, (Arnestø), men som hadde

    jobba for Jebsen på Berger, som snekker, for faren hans var fisker, i

    Drammensfjorden, og da måtte dem snekre fiskekassene selv.

    Farfaren min var bror av Holmsbu-maler Gunnar Bergstø, blant annet, og

    Idar Sandersen, som bor på Bergstø enda.

    Og faren min villle ikke ha arv, etter onklene sine, så jeg kommer til

    å arve en liten del av den eiendommen, på Bergstø.

    Men men.

    Faren min møtte mora mi på slutten av 60-tallet, i Holmsbu, og de fikk meg

    da, så de måtte gifte seg.

    Mora mi flytta til Larvik, i 1973, for å komme seg bort fra faren min,

    mener jeg det var.

    Så flytta Johannes og Ingeborg Ribsskog etter, for mora fant en ny mann i

    Larvik, Arne Thormod Thomassen, som skaffa Ingeborg og Johannes et hus i

    Nevlunghavn, etter en fyrvokter, som han jobba på.

    Noe sånt.

    Mora mi hadde nerveproblemer, og jeg var en vanlig gutt, som gutter flest,

    som sparka fotball og var aktiv da.

    Så mora mi orka ikke meg, men sendte meg til faren min, på

    Bergeråsen.

    Ingeborg og Johannes, arva Holger baron Adeler, rundt samme tida, som

    jeg måtte flytte til faren min.

    For Ingeborg, (hu danske), hu var etter Gjedde-familien og tanta var gift

    med baron Adeler, men de døde barnløse, så de etter Cort Adeler døde ut.

    Ingeborgs danske svigerinne Unse Heegaard f. Trock-Jansen er også direkte

    etter Karl den Store og Odin(!), og mange fler.

    Ingeborg var også oldebarn av den kjente danske industrimannen, Anker

    Heegaard.

    Men jeg får ikke et øre i arv, enda mora mi Karen døde i 1999, i

    Drøbak, for onkel Martin og tante Ellen, (som nå begge bor i Larvik-området), de

    sender ikke noe.

    Jeg overhørte også i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe de kalte

    'mafian'.

    Jeg lurte på om det kan ha hatt noe med familien min å gjøre?

    Jeg flykta litt rundt, men havna i 2005, hos min onkel Martin, i

    Kvelde, hvor etterhvert et jaktlag prøvde å drepe meg.

    Så siden 2005, så har jeg bodd i Liverpool.

    Men hverken politiet i Norge, eller England, vil si noe om hva som

    foregår.

    Så jeg lever i en tilstand av tortur, mer eller mindre.

    Jeg lurte på om dere vet om det finnes noe av informasjon om min morfar

    i Hurum.

    Ble han også forfulgt, av noe slags mafia?

    Faren min sa han var kommunist?

    Stemmer dette?

    Min farfar, Øivind Olsen, sa at min morfar, Johannes Ribsskog, noen gang

    kunne legge fram et forslag, og så stemme mot det.

    Skjedde dette ofte i Hurum.

    Håper dere har sjangs til å svare på noen av mine spørsmål.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    —————————————————————————————————————–

    Denne eposten er sendt fra Hurum kommune og er blitt sjekket for virus og spam.

    Hurum kommune fokuserer på digital inkludering – tilgang, universell utforming og

    kompetanse for alle. Vedlegg fra Hurum kommune produseres i verktøy som gir alle

    enkel tilgang. Våre vedlegg er derfor i standardformater som f.eks. ODF og PDF.

    This mail is sent from Hurum kommune, and has been checked for virus and spam.

    Hurum kommune focus on digital inclusion – access, universal design and skills for all.

    Attachments from Hurum kommune are generated using tools allowing easy access to

    anyone. Standard formats are e.g. ODF and PDF.

    —————————————————————————————————————–

    The information in the email and in any attachments may be confidential and

    privileged. If you are not the intended recipient, please destroy this message,

    delete any copies held on your systems and notify the sender immediately.

    —————————————————————————————————————–

    ­­






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen