johncons






  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Trakassering på irc







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Trakassering på irc





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jul 19, 2010 at 10:12 AM





    To:

    polismyndigheten.stockholm@polisen.se



    Hei,

    jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe som de kalte 'mafian' der.
    Etter det har jeg flyktet til England, etter å ha blitt forsøk drept, på min onkels gård i Larvik, i 2005.

    Hverken norsk eller engelsk politi, gir meg rettighetene mine.
    Jeg blir også mobbet på internett.
    Har dere mulighet til å hjelpe meg å se på hvem det er i Sverige, med Comhem-abonement, som trakasser/mobber/kommer med trusler, på nettet?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Date: 2010/7/19
    Subject: Re: Påminnelse/Fwd: Trakassering på irc
    To: "Abuse@comhem.com" <abuse@comhem.com>

    Hei,

    ok jeg får kanskje prøve å sende det til svensk politi da, siden dere er i Sverige.
    Og høre om de kan gjøre noe.
    Takk for svar!

    Mvh.
    Erik Ribsskog

    2010/7/19 Abuse@comhem.com <abuse@comhem.com>

    Hej.

    Vi lämnar uppgifter endast till polismyndigheter i samband med brottsutredning,

    detta gör vi enligt svenskt lag.

    Med vänlig hälsning




    Davis Stefanow

    2nd Line,

    Fraud & Abusegruppen

    Com Hem AB

    Från: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Skickat: den 14 juli 2010 16:52

    Till: Abuse@comhem.com

    Kopia: post.sondre.buskerud@politiet.no

    Ämne: Fwd: Påminnelse/Fwd: Trakassering på irc

    Hei igjen,

    er det forresten mulig å få vite navn på vedkommende

    plageånd?

    For jeg plaget veldig på nettet, etter at jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg

    var forfulgt av noe de kalte 'mafian'.

    Så det hadde vært greit å fått vite hvem dette var.

    (Men dere har sikkert noen regler mot dette).

    Jeg sender det til Politiet ihvertfall, siden jeg har begynt å oppdatere de.

    (Selv om de vel knapt gjør noe, enda jeg har sendt kanskje

    100 e-poster).

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/7/14

    Subject: Re: Påminnelse/Fwd: Trakassering på irc

    To: "Abuse@comhem.com" <abuse@comhem.com>

    Hei,

    ja, jeg har vært plaget med useriøse IRCOPS, (Badabing på

    Dal-net, og også en på EU-net), så jeg liker best å ta det med ISP-en.

    Så jeg bare sender det til abuse, hos de forskjellige

    ISP-ene, som jeg vel ble rådet, for en stund siden.

    Men det er også mulig at jeg burde sende det til politiet,

    for folk burde jo oppføre seg like bra på nettet, som i den vanlige verden.

    Så det synes jeg er en uting, med en slik oppførsel på nettet.

    Men det er bra at dere slår ned på det!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/7/14 Abuse@comhem.com

    <abuse@comhem.com>

    Hej Erik.

    Vi brukar inte svara på abuse anmälningar, vi lämnar inte heller några

    användareuppgifter till 3e part.

    Jag har skickat ett varningsbrev till

    användaren i fråga då hot, trakasserier samt rasistiska uttryck strider mot vår

    användarpolicy.

    Du bör ta kontakt med dalnet’s IRCOPS

    för att få användaren bannad från servern.

    Med vänlig hälsning




    Davis Stefanow

    Fraud & Abusegruppen

    Com Hem AB

    Från: Erik

    Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Skickat: den 13 juli 2010 09:24

    Till: abuse@comhem.se

    Ämne: Påminnelse/Fwd: Trakassering på irc

    Hei,

    jeg

    kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en

    påminnelse om dette.

    Mvh.

    Erik

    Ribsskog

    ———-

    Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/4/26

    Subject: Trakassering på irc

    To: abuse@comhem.se

    Hei,

    jeg

    overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe kalt 'mafian'.

    Jeg

    visste ikke hvem denne 'mafian' var, så jeg flyktet, må man vel si, til

    England.

    Politiet

    vil ikke fortelle meg hvem denne 'mafian' er, så jeg skriver en blogg om min

    problemer med myndighetene i Norge og England, mm., på denne adressen:

    Og

    en av deres abonnenter, har lest på bloggen min, og kaller seg 'mafian', som

    jeg skriver om da, siden jeg har overhørt at jeg er forfulgt, og ble forsøkt

    drept, på min onkels gård i Larvik i 2005, og har blitt tulla med av

    Bertelsmann/Arvato, her i England, og britene lar meg ikke få lov å bli

    flyktning offisielt.



    jeg ville gjerne klage på denne trakasseringen fra deres bruker, og legger ved

    log.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er loggen, (dette er fra #Norge på Dal-net, på irc, fra igår og idag. Deres

    brukers ip-adresse, står nederst i loggen):

    [19:45]

    <Goldfish> Drakk for mye i går kveld

    [19:47]

    <Booey> huff da

    [19:48]

    <Goldfish> Ja

    [19:48]

    <Goldfish> Du også?

    [19:53]

    <Booey> nei

    [19:53]

    <Goldfish> Good. Det er nemlig ikke sjovt.

    [20:05]

    <Goldfish> Jeg kjeder meg

    [20:05]

    <Goldfish> Fortel noe morsomt

    [20:06]

    <Booey> jeg har spist is

    [20:08]

    <Goldfish> Og det er morsomt?

    [20:10]

    <Booey> ja

    [20:13]

    <Goldfish> Du er … anderledes 🙂

    [20:22]

    <@Ulvinne> cons: øl!:)

    [20:22]

    <Morild> Her er moro http://www.youtube.com/watch?v=WCHc1G7vdNg

    [20:22]

    <@Ulvinne> Booey!

    [20:23]

    <Goldfish> "Labbetuss"?

    [20:23]

    <Goldfish> Hva faen?

    [20:24]

    <Goldfish> Ikke engang femåringer synes det er underholdende, Mor!

    [20:24]

    <Booey> Ulvinne! 😀

    [20:24]

    <Morild> Goldfish: De gjør faktisk det =)

    [20:27]

    <Goldfish> Nei nei nei

    [20:27]

    <Goldfish> Det må ikke skje

    [20:28]

    <Goldfish> Hvor ble den tiden av, da børneprogrammer var laget av

    intelligente mennesker?

    [20:31]

    <Morild> Atte? Dette -er- jo gammelt barnetv…

    06[20:39]

    * NaTeLiE yawns…gtg now. Laterzzz.

    [20:42]

    <mafian> tispe

    02[20:45]

    * NaTeLiE (NaTeLiE@113.212.212.159)

    Quit (Quit: zzzzzzz…… kinky horny swedish men LOL )

    [21:06]

    <snadrik> tisper

    [21:10]

    <Booey> tispene

    [21:11]

    <Goldfish> Jeg trenger til massasje

    [21:11]

    <mafian> TISPER

    [21:12]

    <Goldfish> mafian, vær stille

    [21:15]

    <snadrik> gjesp

    [21:15]

    <cApSL0ck_cl0bber> om nom nom nom nom

    [21:16]

    <snadrik> stfu nigger

    [21:16]

    <cApSL0ck_cl0bber> duja!??!???

    [21:16]

    <snadrik> NO U

    [21:16]

    <cApSL0ck_cl0bber> ffffffffffuuuuuuuuuuu ); ); ); );

    03[21:17]

    * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no)

    has joined #norge

    [21:17]

    <RagneK> Can you please help me with my school project and answer a

    survey at https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEx4MS14OUFlTXoybGwtOV82eTZuTnc6MA

    Thanx!

    03[21:17]

    * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no)

    has left #norge

    [21:17]

    <cApSL0ck_cl0bber> nigger.

    [21:19]

    <snadrik> lololol

    [21:19]

    <snadrik> sure thing matematemate

    03[21:20]

    * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no)

    has joined #norge

    [21:20]

    <RagneK> Can you please help me with my school project and answer a

    survey at https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEx4MS14OUFlTXoybGwtOV82eTZuTnc6MA

    Thanx!

    03[21:20]

    * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no)

    has left #norge

    [21:22]

    <Goldfish> Var det en bot?

    [21:22]

    <Goldfish> Hvorfor kalder Snadrik Capslock_clobber for nigger? Er Caps av

    afrikansk familje?

    [21:23]

    <snadrik> ja.

    [21:23]

    <snadrik> han er min egen lille negerunge, og jeg kan male han i hvilke

    farge jeg vil

    [21:25]

    <mafian> Goldfish, vær stille

    [21:25]

    <mafian> caps er amerikansk neger

    [21:26]

    <Booey> natta

    02[21:26]

    * Booey (~Booey@ti0033a380-1871.bb.online.no)

    Quit (Quit: Yayayayyayayayayayayya! )

    06[21:26]

    * cApSL0ck_cl0bber er sjef for europa-avdelingen i GNAA

    [21:27]

    <cApSL0ck_cl0bber> Hafið þið heyrt nýju plötuna? Það besta sem hefur

    alltaf verið gert.

    [21:28]

    <mafian> ja

    [21:28]

    <cApSL0ck_cl0bber> bra

    [21:28]

    <Goldfish> GNAA?

    [21:28]

    <Goldfish> Gay Niggers Adolescent Association?

    [21:28]

    <mafian> nästan rätt

    [21:29]

    <cApSL0ck_cl0bber> nära skjuter ingen hare som Hans Scheike sade

    [21:29]

    <mafian> D:

    [21:29]

    <cApSL0ck_cl0bber> (sen dog han)

    [21:29]

    <mafian> bra folke tbh

    [21:29]

    <cApSL0ck_cl0bber> nej, vänta, han lever

    [21:29]

    <cApSL0ck_cl0bber> D:

    [21:30]

    <mafian> arjt utseende

    [21:30]

    <cApSL0ck_cl0bber> sielfwaste hielten

    [21:30]

    <mafian> nog

    [21:31]

    <mafian> Nyfiken på smisk???

    [21:31]

    <cApSL0ck_cl0bber> eru?

    [21:31]

    <mafian> lite

    [21:31]

    <cApSL0ck_cl0bber> D:

    [21:32]

    <snadrik> nå er det bare en måned igjen til ac/dc!!11

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> natursmisk

    [21:32]

    <Goldfish> Jeg tror jeg går i seng nå

    [21:32]

    <mafian> gubbrocken velter imot snadrik

    [21:32]

    <snadrik> well duh.

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> Smisk som ett självklart inslag i vardagen,

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> smisk som nyttig uppfostran,

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> smisk i det häftiga mötet,

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> smisk i dess många rituella varianter.

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> muhah

    [21:32]

    <mafian> nyttigheter

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> Spännande och

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> vackra smiskhändelser

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> av det slaget

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> finns också i flera av

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> Livslusts video.

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> bra håteemel

    [21:32]

    <mafian> D:

    01[21:33]

    <cons> cApSL0ck_cl0bber: åssen går det pervo-aktivitetene da

    01[21:33]

    <cons> fortsatt op på #assrape?

    [21:33]

    <mafian> lvl

    [21:33]

    <mafian> hej cons

    [21:34]

    <cApSL0ck_cl0bber> hej, cons

    [21:35]

    <Goldfish> Dere er ikke venner?

    [21:35]

    <mafian> hvis mafian tar cons

    06[21:35]

    * mafian tar cons

    [21:35]

    <cApSL0ck_cl0bber> D:

    [21:36]

    <Goldfish> Der er en dansk film fra 1992 som hedder 'Gay Niggers From

    Outer Space".

    [21:36]

    <Goldfish> Dere burde se den.

    [21:36]

    <cApSL0ck_cl0bber> jeg har den

    [21:37]

    <mafian> det har vi redan

    [21:37]

    <cApSL0ck_cl0bber> vcd-rip

    [21:37]

    <cApSL0ck_cl0bber> D:

    [21:37]

    <mafian> pervofilmen

    [21:37]

    <cApSL0ck_cl0bber> sielfwaste

    [21:37]

    <mafian> NIGGERVCD

    [21:37]

    <cApSL0ck_cl0bber> var det inte nigger-SVCD?

    [21:37]

    <mafian> cons: Erik Ribsskog

    [21:38]

    <cApSL0ck_cl0bber> pros: mafian

    [21:38]

    <cApSL0ck_cl0bber> D:

    [21:38]

    <mafian> cons: tycker du ska lägga ner din blog…

    06[21:38]

    * cApSL0ck_cl0bber synes cons må skrive mer

    [21:39]

    <snadrik> fy farao

    [21:39]

    <snadrik> dere er så jalla

    [21:39]

    <cApSL0ck_cl0bber> duja?

    [21:39]

    <cApSL0ck_cl0bber> *fise*

    [21:39]

    <mafian> jalla?

    [21:40]

    <cApSL0ck_cl0bber> oroa dig inte, min herre

    [21:40]

    <cApSL0ck_cl0bber> jag är från internet?

    [21:40]

    <mafian> oroa dig inte, min herre. jag är från mafian

    [21:40]

    <cApSL0ck_cl0bber> :<

    [21:40]

    <mafian> sykehuset østfold

    [21:54]

    <snadrik> sykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset

    østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset

    østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset

    østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset

    østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset

    østfoldsykehuset østfold

    [21:54]

    <mafian> D:

    01[21:57]

    <cons> cApSL0ck_cl0bber er nok noe undergrunn, han sier at mine eneste

    rettigheter er å få en gaffel i øyet

    01[21:58]

    <cons> han er også op på #assrape

    [21:58]

    <mafian> hei cons

    01[21:58]

    <cons> bare for å advare

    [21:58]

    <mafian> erik ribsskog

    [22:00]

    <mafian> hur går det med bloggen cons?

    [22:10]

    <mafian> hei?

    03[22:16]

    * T_ac_S (tacs@gathering.no)

    has joined #norge

    02[22:22]

    * Goldfish (~mail@212.55.42.48)

    Quit (Quit: )

    03[22:24]

    * Celina– (Celina@cm-84.208.176.88.getinternet.no) has joined #norge

    03[22:31]

    * LadyOfTheDarkWoods (~Pisces@95.169.43.53)

    has joined #norge

    02[23:51]

    * Celina– (Celina@cm-84.208.176.88.getinternet.no) Quit (Quit: )

    Session

    Time: Mon Apr 26 00:00:00 2010

    02[00:23]

    * LadyOfTheDarkWoods (~Pisces@95.169.43.53)

    Quit (Quit: )

    02[02:51]

    * Ragnar (~rh@77.81-167-62.customer.lyse.net)

    Quit (Ping timeout )

    03[02:53]

    * Ragnar (~rh@77.81-167-62.customer.lyse.net)

    has joined #norge

    01[06:46]

    mafian is lutz@c83-253-208-96.bredband.comhem.se * duja

    01[06:46]

    mafian on @#lunix.es @#mafian

    #Norge @#lego @#assrape

    01[06:46]

    mafian using arcor.de.eu.dal.net

    www.arcor.de – Arcor Online

    Services

    01[06:46]

    mafian End of /WHOIS list.

    01[06:48]

    <cons> mafian: utrykket 'mafian' er mitt, vil jeg si

    01[06:48]

    <cons> dette har du kopiert fra min blogg

    01[06:48]

    <cons> 'mafian' er i sverige:

    01[06:48]

    <cons> mafian is lutz@c83-253-208-96.bredband.comhem.se * duja

    01[06:48]

    <cons> mafian on @#lunix.es

    @#mafian #Norge @#lego @#assrape

    01[06:48]

    <cons> mafian using arcor.de.eu.dal.net

    www.arcor.de – Arcor Online

    Services

    01[06:48]

    <cons> mafian End of /WHOIS list.

    01[06:48]

    <cons> ip:

    01[06:49]

    <cons> * mafian (lutz@c83-253-208-96.bredband.comhem.se) invites you to join

    #mafian

    01[06:49]

    <cons> –

    01[06:49]

    <cons> * Dns resolving c83-253-208-96.bredband.comhem.se

    01[06:49]

    <cons> –

    01[06:49]

    <cons> * Dns resolved c83-253-208-96.bredband.comhem.se to 83.253.208.96

    01[06:49]

    <cons> –

    01[06:49]

    <cons> jeg får klage til hans svenske bredbåndsleverandør da

    *********

    DISCLAIMER *********

    This message and any attachment are confidential and may be privileged or

    otherwise protected from disclosure and may include proprietary information. If

    you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and

    delete this message and any attachment from your system. If you are not the

    intended recipient you must not copy this message or attachment or disclose the

    contents to any other person


    ********* DISCLAIMER *********

    This message and any attachment are confidential and may be privileged or otherwise protected from disclosure and may include proprietary information. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. If you are not the intended recipient you must not copy this message or attachment or disclose the contents to any other person













  • Gmail – Klage på Romerikes Blad/Fwd: VS: Klage på sensur/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på sensur på Origo







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage på Romerikes Blad/Fwd: VS: Klage på sensur/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på sensur på Origo





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jul 19, 2010 at 9:56 AM





    To:

    PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>



    Hei,

    jeg vil klage på at Romerikes Blad har brutt Vær Varsom-plakatens paragraf om sensur.
    Jeg fikk lov å etterlyse min fadder, Annikken Holmsen, på Origo-sidene, til bladet deres.

    Så klarer jeg å spore henne opp, i Sverige, etter et par måneder ca.

    Så oppdaterte jeg den samme tråden.
    Og _da_ sletter de.
    Så det blir som i Sovjet, mener jeg, med sensur osv.

    Så kommer de med noen blasse unnskyldninger nå.
    Men det hjelper jo ikke det nå, å henvise til et annet forum.
    De burde ha gjort det med en gang.
    Og ikke slette folks skriverier, på en måte, som virker som at de ikke har noe verdi.

    Her var det kanskje noe om den familien, som har vært forfulgt av uhell, som bladet ikke likte.
    Mora til fadderen min, vant pris for Norges beste fårikål, i nitimen på 70-tallet.

    Og de bodde på Østbye gård, hvor en tidligere beboer, kjempet mot svenskekongens fogd.
    Og søsteren fikk styret til sykkelen i hodet, da hun ble overkjørt som liten.
    Så her er det noe mafia, kan man kanskje tenke seg i Romerikes Blad, tidligere Romerikes Arbeiderblad, som sletter som om de var i Stalins tjeneste, for å si det sånn.

    Så dette får dere slå ned på, som om dere var det frie ords voktere, eller noe, for å si det sånn.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/7/19
    Subject: Re: VS: Klage på sensur/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på sensur på Origo

    To: Hagberg Anne <anne.hagberg@rb.no>

    Hei,

    ja, det er mulig.
    Men den tråden hadde jo stått der i flere uker, da den ble slettet.

    Det var 'merksnodig' at den ble slettet akkurat da jeg oppdaterte om hun fadderen min, Annikken Holmsen, i Sverige.

    Dette minner om 'urent trav', om noen spørr meg.
    Enten burde det vært slettet med en gang, ellers så burde det fått stått.
    Det at det ble slettet etter mange uker, får det til å virke som om dere hadde noe agenda i dette.

    Så dette vil jeg gjerne at han redaktøren kanskje kan kikke på også, hvis det er mulig.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    2010/7/19 Hagberg Anne <anne.hagberg@rb.no>

    Hei Erik!

    Ditt innlegg ble slettet da det ikke hørte

    hjemme under sonen Meninger.

    Istedenfor å poste denne typen innlegg i

    våre debattfora, er du velkommen til å opprette din egen sone på Origo der du

    kan poste dine ytringer,

    selvfølgelig innenfor Origos regelverk. Du

    oppretter en sone her: http://origo.no/-/sandbox/new

    _________________________________________

    Med vennlig hilsen

    Anne Hagberg

    Mediehuset Romerike

    Postboks 235, 2001

    Lillestrøm

    Telefon: 63 80 50 50

    Direkte: 63 80 49 80

    Mobil: 958 02 008

    e-post: anha@rb.no




    Fra: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 13. juli 2010 22:32

    Til: Woje Thor; Eskås Pål

    Emne: Klage på sensur/Fwd:

    Påminnelse/Fwd: Klage på sensur på Origo

    Hei,

    jeg bare lurte på hvem jeg skulle klage til, om sensur, på Origo-siden

    deres.

    Jeg fikk ikke lov å etterlyse min fadder der, som er Annikken Holmsen,

    fra en Østby gård vel, i Fjellhamar, som er av kjent Romerike-slekt.

    De er bl.a. etter Helga Dørumsgaard, (min oldemor), som var søster av Asbjørn

    Dørumsgaard.

    Og moren hennes, Dagny Ribsskog Holmsen, var ganske kjent

    heimkunnskap-lærerinne, i Skedsmo vel og hu vant også NM i matlaging, i

    ni-timen, på 70-tallet, hvor (hennes) fårikål, ble kåret til Norges

    nasjonalrett.

    Men nå er dem visst ikke fine nok til å bli etterlyst på Romerikes Blad

    sine Origo-sider engang.

    Er det noe Arbeiderparti-greier det her eller?

    Min morfar Johannes Ribsskog, var fra Leirsund, på Romerike, og han var i

    Arbeiderpartiet.

    Men det er visst en uting dere har med sensur i arbeiderbevegelsen.

    Min morfar hadde en bror, Øyvin Ribsskog, som var lensmann i Aurskog.

    Hans sønn, Ola Øyvin(d) Ribsskog, var høyt oppe i frimurerne, så jeg nå:

    Er det han/de som tuller?

    Min morfar var også fetter av Arne Dørumsgaard, og hun ene som

    redigerer Origo-siden deres, har opera som livsstil, stod det.

    Er det noe hat fra opera-menneskene mot meg?

    Hva skyldes denne sensuren deres?

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded

    message ———-

    From: Even Westvang <even@bengler.no>

    Date: 2010/7/13

    Subject: Re: Påminnelse/Fwd: Klage på sensur på Origo

    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Hei Erik,

    Om du tenker på http://meninger.romerike.no/ så er det Romerikes Blad som

    modererer den. Om du går til 'mer om sonen' fra forsiden kan du se hvem de

    ansvarlige er.

    Vennlig hilsen,

    Even Westvang

    On 13. juli 2010, at 09:29, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    wrote:

    Hei,

    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender

    en påminnelse om dette.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/5/12

    Subject: Klage på sensur på Origo

    To: even@bengler.no

    Hei,

    jeg lurte på hvem som står bak den 'meninger'-sonen på Origo.

    For jeg synes de driver å sensurerer så fælt.

    Det er nesten som i Kina.

    Sensur for sensurens skyld, virker det som for meg.

    Mvh.

    Erik Ribsskog












  • Gmail – VS: Klage på sensur/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på sensur på Origo







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    VS: Klage på sensur/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på sensur på Origo





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jul 19, 2010 at 9:44 AM





    To:

    Hagberg Anne <anne.hagberg@rb.no>



    Hei,

    ja, det er mulig.
    Men den tråden hadde jo stått der i flere uker, da den ble slettet.
    Det var 'merksnodig' at den ble slettet akkurat da jeg oppdaterte om hun fadderen min, Annikken Holmsen, i Sverige.

    Dette minner om 'urent trav', om noen spørr meg.
    Enten burde det vært slettet med en gang, ellers så burde det fått stått.
    Det at det ble slettet etter mange uker, får det til å virke som om dere hadde noe agenda i dette.

    Så dette vil jeg gjerne at han redaktøren kanskje kan kikke på også, hvis det er mulig.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    2010/7/19 Hagberg Anne <anne.hagberg@rb.no>

    Hei Erik!

    Ditt innlegg ble slettet da det ikke hørte

    hjemme under sonen Meninger.

    Istedenfor å poste denne typen innlegg i

    våre debattfora, er du velkommen til å opprette din egen sone på Origo der du

    kan poste dine ytringer,

    selvfølgelig innenfor Origos regelverk. Du

    oppretter en sone her: http://origo.no/-/sandbox/new

    _________________________________________

    Med vennlig hilsen

    Anne Hagberg

    Mediehuset Romerike

    Postboks 235, 2001

    Lillestrøm

    Telefon: 63 80 50 50

    Direkte: 63 80 49 80

    Mobil: 958 02 008

    e-post: anha@rb.no




    Fra: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 13. juli 2010 22:32

    Til: Woje Thor; Eskås Pål

    Emne: Klage på sensur/Fwd:

    Påminnelse/Fwd: Klage på sensur på Origo

    Hei,

    jeg bare lurte på hvem jeg skulle klage til, om sensur, på Origo-siden

    deres.

    Jeg fikk ikke lov å etterlyse min fadder der, som er Annikken Holmsen,

    fra en Østby gård vel, i Fjellhamar, som er av kjent Romerike-slekt.

    De er bl.a. etter Helga Dørumsgaard, (min oldemor), som var søster av Asbjørn

    Dørumsgaard.

    Og moren hennes, Dagny Ribsskog Holmsen, var ganske kjent

    heimkunnskap-lærerinne, i Skedsmo vel og hu vant også NM i matlaging, i

    ni-timen, på 70-tallet, hvor (hennes) fårikål, ble kåret til Norges

    nasjonalrett.

    Men nå er dem visst ikke fine nok til å bli etterlyst på Romerikes Blad

    sine Origo-sider engang.

    Er det noe Arbeiderparti-greier det her eller?

    Min morfar Johannes Ribsskog, var fra Leirsund, på Romerike, og han var i

    Arbeiderpartiet.

    Men det er visst en uting dere har med sensur i arbeiderbevegelsen.

    Min morfar hadde en bror, Øyvin Ribsskog, som var lensmann i Aurskog.

    Hans sønn, Ola Øyvin(d) Ribsskog, var høyt oppe i frimurerne, så jeg nå:

    Er det han/de som tuller?

    Min morfar var også fetter av Arne Dørumsgaard, og hun ene som

    redigerer Origo-siden deres, har opera som livsstil, stod det.

    Er det noe hat fra opera-menneskene mot meg?

    Hva skyldes denne sensuren deres?

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded

    message ———-

    From: Even Westvang <even@bengler.no>

    Date: 2010/7/13

    Subject: Re: Påminnelse/Fwd: Klage på sensur på Origo

    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Hei Erik,

    Om du tenker på http://meninger.romerike.no/ så er det Romerikes Blad som

    modererer den. Om du går til 'mer om sonen' fra forsiden kan du se hvem de

    ansvarlige er.

    Vennlig hilsen,

    Even Westvang

    On 13. juli 2010, at 09:29, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    wrote:

    Hei,

    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender

    en påminnelse om dette.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/5/12

    Subject: Klage på sensur på Origo

    To: even@bengler.no

    Hei,

    jeg lurte på hvem som står bak den 'meninger'-sonen på Origo.

    For jeg synes de driver å sensurerer så fælt.

    Det er nesten som i Kina.

    Sensur for sensurens skyld, virker det som for meg.

    Mvh.

    Erik Ribsskog












  • Gmail – Oppdatering klage Kunnskapsdepartementet







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering klage Kunnskapsdepartementet





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jul 19, 2010 at 2:09 AM





    To:

    Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>



    Hei,

    min klage på Kunnskapsdepartementet, ligger hos dere, siden de har søkt på Google om meg, og ei som heter Monja, hos dem.
    Så dem har noe hemmelig agenda da, sånn som jeg skjønner det.

    Men jeg kom på noe mer, som oppdatering til den klagen.
    Som er på alle skolene jeg har gått på, som har tulla med meg.
    Jeg har jo gått på veldig mange skoler, og høyskoler, osv.

    Faren min var en av de største Carl I. Hagen-fansene, i Norge, på tidlig 80-tallet.
    Og jeg syntes at faren min var grom, heter det vel, og ville gjerne herme etter han da.
    Han stemte FRP, det visste jeg om.

    Så på skolevalget, på barneskolen, Berger skole, så ville jeg også stemme FRP.
    Men så lå det ingen stemmesedler for FRP der.
    Dette var det valget, mener jeg, som FRP fikk 4 prosent av stemmene i, og 4 stortingsrepresentanter i.

    Det var kommunevalg i 91.
    Så stortingsvalg i 87 og 83 og 79.
    Hm.
    Jeg må prøve å sjekke opp det her.
    Nei, det var Stortingsvalgen, i 1981, fant jeg ut nå.

    Da Fremskrittspartiet, fikk 4 mandater.
    Jeg mener det var Leif Tangen, som var ansvarlig for skolevalget, Berger skole, i 1981.
    (Ved det ordentlige valget, så ble plomberinga på døra til bomberommet, der stemme ble oppbevart, brutt opp, husker jeg

    Men men).
    Leiv Tangen er sosialist, i SV.
    Da jeg spurte om FRP-stemmene, så ble det kjent over hele skolen, at jeg sympatiserte med FRP.
    (Seinere ble jeg Høyre-mann da).

    Så jeg fikk vel Roger Edvartsen, fra 'fabrikk-byen' på Berger, etter meg, tror jeg, og noen derfra som jeg tror kanskje var kommunister.
    Så de har nok tulla med meg, i alle år etterpå.

    Og sikkert Leif Tangen og, kjenner jeg han rett.
    Så dette vil jeg gjerne oppdatere om.
    At her har jeg blitt mobbeoffer grunnet Berger skole da.
    På Svelvik ungdomsskole, så finner de visst ikke møtereferat fra en alvorlig mobbe-episode i 9. klasse.

    Som jeg klasseforstander Aakvåg sendte meg til sosionom, eller noe, Marit Enger om.
    Aagvåg sendte meg også en gang til skole-psykolog.
    (For jeg virka deppa.
    Faren min var så FRP at han lot meg bo alene fra jeg var ni år, og bodde nede hos Haldis Humblen).

    Men Svelvik Ungdomsskole, finner ikke noe fra hverken alvorlig mobbe-episode, i 9. klasse, eller besøk hos skole-psykolog.

    De finner kun karakterene mine, fra 7, 8 og 9. klasse.

    Så der er det også 'urent trav'.

    Så dette som en oppdatering.
    Leif Tangen, han begynte seinere på Svelvik Ungdomsskole.
    Så han var lærer på Berger skole, da jeg gikk der, og på Svelvik Ungdomsskole, da jeg gikk der.

    Så kanskje det er han som er værstingen når det gjelder tull?
    Han tulla med meg i 'de britiske øyer', i valgfag, på Berger skole, fordi jeg holdt med Everton, siden de hadde blå trøyer, så var de Høyre-folk, sa Tangen.

    Så han har nok lagt meg for hat.
    Men men.
    Bare som en oppdatering.
    Mvh.

    Erik Ribsskog


    Fremskrittspartiet

    109 564

    4,5

    + 2,6

    4

    + 4









  • I Nevlunghavn, (og også i Mellomhagen på Østre Halsen i Larvik, hvor vi bodde midt på 70-tallet), så er det villkatter.


    Mine bestemor, Ingeborg Ribsskog, skrev om disse villkattene i leserbrev i Aftenposten.


    Og min mors foreldre, gikk alltid søndagstur.


    Og jeg husker fra en av de, at min morfar, Johannes Ribsskog, prata om at det bodde en mann, eller dame, i et gammelt hus, med kjempemange katter.


    Og dette var vel i 1976 eller 77, kan jeg tenke meg.


    Så dette med villkatter er ikke noe nytt i Nevlunghavn.


    Mvh.


    Baron Erik Ribsskog


    PS.


    Her er mer om dette, i et leserbrev, fra Aftenpostens tekstarkiv, som min mormor Ingeborg Ankerita Ribsskog skrev, under signaturen Ankerita i Nevlunghavn, i 1984:


    http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/08/her-er-det-bestemor-ingeborg-ankerita.html








    http://www.dagbladet.no/2010/07/18/nyheter/smitte/katter/strand/gravide/12614837/?commentId=4853090#comment_4853090

    PS.

    Her er mer om dette:




    når det er bare fare for gravide?


    Hvis dette er så farlig kan de vel også forby kjøtt (rå eller dårlig kokt/stekt), rå egg, uvaskede grønnsaker og frukt samt melkeprodukter. (de andre tingene som kan spre smitte).


    Får man i seg smitte blir man immun og da er jo problemet løst. Problemet med avføring på stranda er et annet problem, men gi mannen ett par sandkasser til katt og bærsjeposer så kan han jo plukke opp etter kattene sine. Hvis kommunen allerede har tatt livet av minst 80 katter, kan det da ikke være så mange igjen. På bildet ser man kun 5 stk!



    0

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:


    RE: Hvorfor stenge stranda for alle… Valgt innlegg


    Kanskje det er noe kristen-mob ala Ku Klux Klan der, som vil ha drept han huleboeren?


    Min slekt er innflyttere til Larvik, og jeg har fastlege i nabostedet Helgeroa, (Dr. Ness), og han sier at jeg er sinnsyk, mer eller mindre, og har bedt min mormor be meg komme tilbake til Norge, for å fullføre behandlingen visstnok.


    (Jeg har bodd fem år i Liverpool, for min slekt i Norge, prøvde å drepe meg, i 2005).


    Et jaktlag, kom til gården til onkelen min i Kvelde, og prøvde å drepe meg, når onkelen min og samboer-dama dro på MC-ferie til Danmark, sommeren 2005.


    Så det kan ha vært noe Ku Klux Klan-lignende mob, mistenker jeg, som stod bak drapsforsøket på meg.


    Kanskje de vil ha han teltboeren drept, og derfor vil stenge stranda, for å bli kvitt brysomme øyenvitner?


    Hva vet jeg.


    Noe er det nok kanskje ihverfall.


    En sinnsyk hadde visst tent fyr på seg selv, og tatt selvmord på den måten, i Bøkeskogen, i Larvik, for et eller to år siden.


    Så jeg tror det er mye rart som skjer i Larvik-distriktet, for tiden.


    Men men.


    Mvh.


    Baron Erik Ribsskog








    http://www.dagbladet.no/2010/07/18/nyheter/smitte/katter/strand/gravide/12614837/?commentId=4853083#comment_4853083

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen