![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Til Helsetilsynet Østfold
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jul 16, 2010 at 7:08 PM | |
|
To: postmottak@helsetilsynet.no Cc: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Til Helsetilsynet Østfold
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jul 16, 2010 at 7:08 PM | |
|
To: postmottak@helsetilsynet.no Cc: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Påminnelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Angrep fra anonyme internettkrigere på Dagbladets kommentarsystem
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jul 16, 2010 at 4:39 PM | |
|
To: lars.helle@dagbladet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Påminnelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Angrep fra anonyme internettkrigere på Dagbladets kommentarsystem
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jul 16, 2010 at 4:25 PM | |
|
To: support@db.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
SV: Klage på Dagbladet + to "påminnelser"
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jul 16, 2010 at 2:26 PM | |
|
To: PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Påminnelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Angrep fra anonyme internettkrigere på Dagbladets kommentarsystem
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jul 16, 2010 at 1:26 PM | |
|
To: support@db.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Complaint against the Jobcentre Williamson Sq.
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jul 16, 2010 at 3:15 AM | |
|
To: CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk | ||
| ||
PS.
Hun med rosa Radio City t-skjorte, på det nest siste bildet.
Hun spurte om jeg skulle være med på Everton-konkurranse, på radioen der.
Men, han som var mens jeg stod der, han hørte jeg fikk tre av tre riktige.
(De spurte om hvem Everton spilte mot, i Cupvinnercup-finalen, i 1985, og hvem hadde scort flest mål, for Everton gjennom tidene.
Svarene var Rapid Wien og Dixie Dean).
Så jeg syntes det hadde blitt så flaut, å svare feil.
Så jeg sa bare at jeg var fra Norge.
Og da sier nesten alle britisk damer noe rart, og går vekk.
Så det funker hver gang.
Så da slapp jeg å bli med på konkurranse på radioen.
Jeg hadde ikke sovet så mange timer heller, for jeg fikk ikke sove.
Så jeg skreiv på bloggen, og e-poster til biblioteket i Svelvik osv., istedet.
Og jeg hadde også blitt utsatt for en kraftig grilling, på the Jobcentre, på møtet der, like før.
Så jeg orka ikke mer, rett og slett.
Så jeg ble litt sky og sjenert da.
Men men, sånn er det.
Kanskje nesten gang eventuelt.
Jeg fikk også tatt noen videoer av de rare fotballspillerne.
Jeg får se om jeg klarer å få de lastet opp på YouTube.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er de nevnte videoene:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
SV: Klage på Dagbladet + to "påminnelser"
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Jul 15, 2010 at 6:14 PM | |
|
To: pfu@presse.no | ||
| ||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen