johncons






  • Google Mail – Klage på Brønnøysundregisteret







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage på Brønnøysundregisteret





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Mar 16, 2010 at 1:49 PM





    To:

    postkasse@datatilsynet.no



    Hei,

    og sitter Brønnøysundregisteret og søker om at jeg skal ha 'liten pikk'.
    Hele landet er en gjeng med umodne drittunger, som bare sladrer om meg, som noen kvinnfolk, istedet for å gi meg rettighetene mine.

    Har dere mista helt kontrollen i Norge, er dere bare kommunist-mafia nå?

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/3/16
    Subject: Klage på Brønnøysundregisteret
    To: firmapost@brreg.no

    Hei,

    hvorfor søker dere på om jeg har liten pikk?

    Hvorfor sitter hele landet og sladrer om pikken min istedet for å gi meg rettighetene mine?
    Norge er det mest landet i verden vil jeg si.

    God bedring!

    Erik Ribsskog





    erik ribsskog liten pikk.JPG
    132K




    PS.

    Her er vedlegget:

    erik ribsskog liten pikk







  • Google Mail – Klage på Brønnøysundregisteret







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage på Brønnøysundregisteret





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Mar 16, 2010 at 1:43 PM





    To:

    firmapost@brreg.no



    Hei,

    hvorfor søker dere på om jeg har liten pikk?
    Hvorfor sitter hele landet og sladrer om pikken min istedet for å gi meg rettighetene mine?
    Norge er det mest landet i verden vil jeg si.

    God bedring!

    Erik Ribsskog





    erik ribsskog liten pikk.JPG
    132K




    PS.

    Her er vedlegget:

    erik ribsskog liten pikk







  • Google Mail – Klage på Slettmeg.no/Fwd: Hat-blogger







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage på Slettmeg.no/Fwd: Hat-blogger





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Mar 16, 2010 at 1:17 PM





    To:

    postkasse@datatilsynet.no



    Hei,

    Slettmeg.no gjør seg til en part, vil jeg si.
    Jeg vil bare ha råd om hvordan jeg skal få slettet hat-blogger mot meg.
    Og de begynner å oppføre seg som om de er mora mi.
    Er det ikke mulig å få et råd uten å bli patrionisert, og uten at staten skal bli usakelig?
    Jeg blir skikkelig irritert av sånn behandling.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/3/16
    Subject: Re: Hat-blogger
    To: hjelp <Hjelp@slettmeg.no>

    Hei,

    det her syntes jeg hørtes latterlig ut at dere skal blande saker på denne måten.

    Det blir jo bare griseri.
    God bedring i kommunist-Norge.
    Klarer ikke å være saklige engang.

    Fy faen!
    Erik Ribsskog

    2010/3/16 hjelp <Hjelp@slettmeg.no>

    Hei,

    Vi har mottatt din henvendelse angående blogger og grupper

    rettet mot din person. Dette er en komplisert sak da disse gruppene og

    nettsidene baserer seg i stor grad på publiseringer du har gjort på andre

    privatpersoner. Vi har unektelig mottatt noen henvendelser på bakgrunn av din

    blogg og de publiseringer du gjør der fra personer som føler seg svært krenket

    over publiseringer du har lagt ut. Spesielt gjelder dette det at du legger ut

    private samtaler som ofte inneholder sensitive opplysninger fra samtaler og

    kommunikasjon du har hatt med andre.

    Jeg vil anbefale at du tenker gjennom det du gjør, hva du legger

    ut av materiale og ser om du bør ha en opprydning på din blogg. Etter det jeg

    kan se er det mye av det du har lagt ut som har liten interesse for andre enn

    deg selv og de du kommuniserer med, og det bør og skal da ikke legges ut

    offentlig på denne måten.

    Når du har ryddet opp i din blogg og slettet de poster som behandler

    andres personopplysninger unødig, så vil du kunne sende henvendelse til de

    grupper som er opprettet mot deg. De vil da kanskje si seg villige til å slette

    sine opplysninger. På den måten dette foregår i dag så er en inne i en svært

    uheldig sirkel som krever mye ressurser hos politiet, nettjenestenes

    supportavdelinger og det offentlige og som ikke gagner noen parter.

    Mvh,

    Slettmeg.no












  • Google Mail – Hat-blogger







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Hat-blogger





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Mar 16, 2010 at 1:10 PM





    To:

    hjelp <Hjelp@slettmeg.no>



    Hei,

    det her syntes jeg hørtes latterlig ut at dere skal blande saker på denne måten.
    Det blir jo bare griseri.
    God bedring i kommunist-Norge.
    Klarer ikke å være saklige engang.

    Fy faen!
    Erik Ribsskog

    2010/3/16 hjelp <Hjelp@slettmeg.no>

    Hei,

    Vi har mottatt din henvendelse angående blogger og grupper

    rettet mot din person. Dette er en komplisert sak da disse gruppene og

    nettsidene baserer seg i stor grad på publiseringer du har gjort på andre

    privatpersoner. Vi har unektelig mottatt noen henvendelser på bakgrunn av din

    blogg og de publiseringer du gjør der fra personer som føler seg svært krenket

    over publiseringer du har lagt ut. Spesielt gjelder dette det at du legger ut

    private samtaler som ofte inneholder sensitive opplysninger fra samtaler og

    kommunikasjon du har hatt med andre.

    Jeg vil anbefale at du tenker gjennom det du gjør, hva du legger

    ut av materiale og ser om du bør ha en opprydning på din blogg. Etter det jeg

    kan se er det mye av det du har lagt ut som har liten interesse for andre enn

    deg selv og de du kommuniserer med, og det bør og skal da ikke legges ut

    offentlig på denne måten.

    Når du har ryddet opp i din blogg og slettet de poster som behandler

    andres personopplysninger unødig, så vil du kunne sende henvendelse til de

    grupper som er opprettet mot deg. De vil da kanskje si seg villige til å slette

    sine opplysninger. På den måten dette foregår i dag så er en inne i en svært

    uheldig sirkel som krever mye ressurser hos politiet, nettjenestenes

    supportavdelinger og det offentlige og som ikke gagner noen parter.

    Mvh,

    Slettmeg.no






  • Nordmenn er veldig nøye på at folk ikke skal bruke doping, og jukse, i skiidrett.

    Men politiet jukser, i min sak.

    De gir meg ikke rettighetene mine.

    Men når politiet jukser, så sier ingen noe.

    Men når en skiløper jukser, da er det omtrent verdens undergang.

    Hvorfor denne dobbeltmoralen fra norske folk?

    Hva er tankegangen bak dette?

    Det lurer jeg fælt på.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

  • Nå kom jeg på noe om storebroren til Christell, Jan Snoghøj.

    Han bodde jo på Gulskogen, hvor han tulla med hu Hege, som nå er kona hans, da hu var 15 og han var 24-25, eller noe.

    Men men.

    Hege var venninna til Christell nemlig.

    Men men.

    I leiligheten til Jan, der fikk jeg lov å være, av en eller annen grunn.

    Det var det skoleåret jeg gikk på skole i Drammen, skoleåret 1988/89.

    Og jeg jobba også i Drammen, så da hendte det at jeg lå over hos Jan på Gulskogen, når jeg skulle tidlig på jobb, på CC Storkjøp, på lørdagene.

    Men, jeg måtte spørre for hver gang.

    Faren min måtte godkjenne det, det var vel fordi at han og Haldis eide huset, hvor Jan hadde leilighet i andre etasje, og det tidligere hadde vært noe bedehus, eller lignende, i første etasje.

    Så sånn var det.

    Det var to soverom der vel, Jans soverom, og et kammers, like ved trappa.

    Jeg sov oftest i stua, mener jeg.

    På gulvet i stua, tror jeg det var.

    Men men.

    Mer da.

    På noen madrasser dem dro fram da.

    Men men.

    Jo, også var de kameratene til faren min, må jeg nesten kalle dem, fra Berger der.

    Erik Thorhallsson og Tom Bråten osv.

    De var bare et par år eldre enn meg, de kameratene til faren min.

    Faren min var nesten som en slags ‘mob-leder’ på Bergeråsen, vil jeg si, og solgte hjemmebrent, og kjente alle ungdommene, enten fordi han solgte hjemmebrent til de, eller fordi han kjente de gjennom Haldis sine sønner Jan og Viggo, eller fordi de jobba for han, borte på Strømm Trevare, fabrikken faren min hadde arva etter faren sin, sammen med broren sin Håkon.

    Men men.

    Mer da.

    Jo, Jan hadde en dildo, i et skap ved TV-en, som søstra mi viste meg.

    Han hadde ei dame boende på det kammerset, som var gæern etter Jan.

    Og på soverommet sitt, så hadde han en kassettspiller.

    Jan var New Age.

    Så Jan, han drev med noe som ble kalt selv-suggesjon, tror jeg.

    Altså selv-hypnose.

    Så kameratene til Jan, (eller de var kanskje egentlig kameratene til faren min).

    Jan jobba jo, (som kinesolog, eller naturmedisiner, dvs. noe slags hekseri da vel. Noe sånt).

    Men de kameratene til faren min, de fikk lov å være der.

    Og de satt på den kassetten.

    Og da hørte man at Jan sa til seg selv.

    (Dette var en kassett han satt på, når han skulle sove om natta).

    Så hørte man på kassetten, noe sånt som:

    Jan er fin.

    Jan er grei.

    Jan er kjekk.

    Jan er alltid snill og grei.

    Jan er veldig kjekk.

    Osv., osv.

    Sånn holdt det på, i en halvtime, eller noe.

    Så kom Jan hjem da.

    Så syntes jeg det var så artig med den kassetten.

    Så jeg spilte den av, mens Jan var der.

    Men men.

    Men Jan var jo alltid snill og grei, (ifølge kassetten sin).

    Så han sa ikke noe.

    Men han har nok antagelig lagt meg for hat, etter denne episoden.

    Så han er nok med på noe ‘tullings’, det tror jeg nok.

    Så sånn er nok det.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Photo 8802

    PS.

    Denne sjokoladen er til halv pris akkurat nå, det var derfor jeg kjøpte den, siden jeg er arbeidsledig og har dårlig råd.

    Den kosta da 50 pence, dvs. ca. 4 kroner og 50 øre, på Tesco, idag, (eller igår).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg kom på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Google Mail – Dødsattest for min mor Karen Ribsskog







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Dødsattest for min mor Karen Ribsskog





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Mar 15, 2010 at 11:51 PM





    To:

    postmottak@so-hf.no



    Hei,

    er det mulig å få en dødsattest, for min mor, Karen Ribsskog, som døde på Moss sykehus, høsten 1999?
    En lege i Helgeroa, (Dr. Næss), trodde visst at hun tok selvmord.

    Men jeg fikk opplyst at det var brystkreft, som ble oppdaget i 1998, året før hun døde, og hun gikk jo og fikk behandling, på radiumhospitalet i Oslo, var det vel.

    Så sånn var det.

    For min onkel, Martin Ribsskog, fikk meg til å gå til han legen i Helgeroa, da jeg var på flukt fra noe de kaller 'mafian', i Oslo, (enda jeg aldri har vært kriminell, jeg var bare butikksjef i Rimi).
    Og han legen var min mormors fastlege.
    Så skulle de ha det til at jeg var paranoid da, og skrev i min journal, at min mor tok selvmord, (eller legen skrev noe sånt som dødsårsak suicid(?)).

    Så jeg skulle gjerne ville hatt en dødsattest.

    Jeg synes også at mora mi så så fæl ut.
    Vi tre barna hennes hadde jo vært å besøkt henne, to-tre dager før hun døde.
    Men da så hun ikke så ille ut.

    Men søstra mi ville at vi skulle kjøre ned til Moss sykehus, den dagen etter at hun døde.
    Og da så hu helt fæl ut, som om hun var blitt torturert, og hu så ut som at hu hadde blitt hundre år eldre, på noen få dager.

    Jeg har også ringt Moss sykehus om dødsattest, for et par år siden, men ikke fått noe svar.
    Personalet der, så ut som skremte høns, vil jeg si, da jeg og søstra mi dukka opp på Moss sykehus, dagen etter at mora mi døde.

    Så jeg tror det var noe galt rundt min mors død, vil jeg si.
    Søstra mi kjøpte bare en gråstein til gravstein og, og hu kremerte bare mora vår, så ble ikke gravlagt.
    Så morskjærligheten til søstra mi var kanskje ikke så stor.

    Søstra mi ordna med begravelsen siden jeg var travel Rimi-butikksjef.
    Håper det er mulig å ordne dette!
    Mvh.

    Erik Ribsskog






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen