johncons






  • Google Mail – Re: [Ticket#2010010610016951] Responsible person/Fwd: Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare traka […]







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Re: [Ticket#2010010610016951] Responsible person/Fwd: Complaint about the Norwegian Wikipedia/Fwd: Klage: Dette her er bare traka […]





    Wikipedia Info Team

    <info-no@wikipedia.org>





    Tue, Feb 23, 2010 at 8:40 AM





    To:

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



    Hei, Erik, og takk for din e-post.

    02/22/2010 15:59 – Erik Ribsskog wrote:

    > Altså,

    >

    > jeg vil ikke ha noe patronisering fra deg Fjeld.

    >

    > Hvis du ikke sender det til noen andre selv, så får jeg gjøre det.

    >

    > Med hilsen

    >

    > Erik Ribsskog

    >

    Det er det bare å gjøre.

    Med vennlig hilsen,

    Hans-Petter Fjeld

    Wikipedia – http://no.wikipedia.org

    NB: Alle e-post til denne adressa besvares av frivillige, og svar anses ikke som

    offisielle uttalelser fra Wikimedia Foundation. For offisiell korrespondanse kan

    du kontakte sideoperatørene på <http://www.wikimediafoundation.org>.






  • Det har kommet inn to riktige svar i konkurransen, så jeg tror jeg får forrandre reglene, siden det ikke har kommet inn tre riktige svar.

    Jeg får si at jeg får trekke en vinner da, av de som har riktig svar, før midnatt idag, (engelsk tid), dvs. kl 1, norsk tid da.

    Bare en oppdatering.

    Takk for innsatsen til de som har svart!

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Google Mail – VS: Påminnelse/Fwd: Eier av Hestehavna 10, på Tagtvedt, fra 1983 til 1985 ca.







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    VS: Påminnelse/Fwd: Eier av Hestehavna 10, på Tagtvedt, fra 1983 til 1985 ca.





    Anette Gullaksen

    <anette@labo.no>





    Tue, Feb 23, 2010 at 7:07 AM





    To:

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>




    Bare hyggelig 😉


    Mvh Anette Gullaksen

    Tlf: 33 13 85 14

    Fra: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 22. februar 2010 17:11

    Til: Anette Gullaksen

    Emne: Re: VS: Påminnelse/Fwd: Eier av Hestehavna 10, på Tagtvedt, fra

    1983 til 1985 ca.


    Hei,

    ja, jeg skal kontakte tingretten i Moss, blir det vel, og få

    oversendt kopi av skifteattest, etter min mor.

    Jeg regner med jeg står som ansvarlig der, selv om søsteren min og min mormor

    ordnet mye, siden jeg hadde en travel jobb som butikksjef, på Rimi Nylænde, på

    Lambertseter, i Oslo.

    Jeg tar kontakt igjen senere, når jeg hører mer fra

    skifteretten!

    Igjen takk for svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/2/22 Anette Gullaksen <anette@labo.no>

    Jeg fant noe på det , men jeg vil gjerne

    at du kommer inn med skifteattest på Karen Ribsskog

    Jeg har kopiert dokumentet.

    Så lenge du står som ansvarlig på boet

    kan vi gi dette ut.

    Mvh Anette Gullaksen

    Tlf: 33 13 85 14

    Fra: Janne

    Andersen

    Sendt: 22. februar 2010 08:48

    Til: Hilde Merete Ramberg; Anette Gullaksen

    Emne: VS: Påminnelse/Fwd: Eier av Hestehavna 10, på Tagtvedt, fra 1983

    til 1985 ca.

    Med hilsen

    Janne Andersen

    Labo

    Dir.tlf: 33 13 85 23

    ja@labo.no

    Fra: Erik

    Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 20. februar 2010 02:14

    Til: Larvik_labo

    Emne: Påminnelse/Fwd: Eier av Hestehavna 10, på Tagtvedt, fra 1983 til

    1985 ca.

    Hei,

    jeg

    kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en

    påminnelse om dette.

    Håper dette er i orden!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———-

    Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/1/4

    Subject: Eier av Hestehavna 10, på Tagtvedt, fra 1983 til 1985 ca.

    To: labo@labo.no

    Hei,

    min

    mormor Ingeborg Ribsskog, døde i fjor sommer.

    Og min mor Karen Ribsskog, døde i 1999.

    Og jeg har ennå ikke fått arv etter min mormor, som jeg skulle ha fått siden

    min mor døde i 1999.

    Det

    stod i min mormors testamente, at 131.000 ble satt inn i min mors leilighet, i

    Hestehavna 10, i 1983, var det vel.

    Men hvem fikk pengene, da Hestehavna 10 ble solgt, i 1985 eller 1986, lurer jeg

    på.

    For min mormor har tulla med gaver til meg, og tatt de tilbake, ved en eller to

    anledninger, så jeg lurte på om hun gjorde det samme med arv til mora mi.

    Så derfor håper jeg at dere kan svare på hvem som fikk pengene da huset mora mi

    bodde i, ble solgt.

    Siden

    det har å gjøre med et kronglete arveoppgjør.

    På forhånd takk for hjelp!

    Mvh.

    Erik Ribsskog






  • konkurranse

    http://linevictoria.mobilblogg.no/

    PS.

    Og hun Line Victoria, som var med i Mess-TV, hun har også egen blogg.

    (Som nok er mer populær enn min blogg.

    Men men).

    Og hun har konkurranse.

    Så da lurte jeg på om jeg skulle prøve å ha konkurranse jeg og.

    I tilfelle det er populært.

    Men nå er jeg arbeidsledig, så jeg har ikke noe WiiFit å gi bort.

    Men jeg tenkte at jeg kunne finne noen premier fra reiser jeg har vært på, her i England, som jeg har skrevet om på bloggen da.

    Den første premien tenkte jeg skulle bli et sånt Blackpool-tårn, som jeg kjøpte da jeg var i Blackpool i sommer.

    (Det var forresten en hyggelig engelsk ferieby, omtrent som Brighton i Sør-England, omtrent, vil jeg si).

    Så den første konkurransen blir:

    Hva heter det tårnet som Blackpool-tårnet hermet etter?

    Send svar til eribsskog@gmail.com, (og skriv helst svaret i overskriften på e-posten).

    Den tredje som skriver riktig svar, vinner Blackpool-tårnet.

    Så kontakter jeg vinneren tilbake.

    (Hvis noen svarer da).

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er premien, Blackpool-tårnet, (til den tredje som svarer riktig på spørsmålet):

    Photo 8588

  • adoptivdatter

    http://en.wikipedia.org/wiki/Woody_Allen

    PS.

    Og der kan man også se, hvordan Woody Allens sønn, Ronan Seamus Farrow, reagerte:

    Ronan Seamus Farrow said of Allen: “He’s my father married to my sister. That makes me his son and his brother-in-law. That is such a moral transgression. I cannot see him. I cannot have a relationship with my father and be morally consistent…. I lived with all these adopted children, so they are my family. To say Soon-Yi was not my sister is an insult to all adopted children.”

    På norsk blir det:

    ‘Han er min far, som er gift med min søster. Det gjør meg til hans sønn, og hans svoger. Dette er en moralsk (noe). Jeg kan ikke møte han. Jeg kan ikke ha et forhold til min far og være moralsk konsistent…. Jeg bodde sammen med alle disse adoptivbarna, så de er min familie. Å si at Soon-Yi ikke var min søster er en stor fornærmelse mot alle adoptivbarn’.

    Så man ser det, at det ikke bare er jeg som tar på vei, overfor slike incestiøse familieforhold.

    Noen synes kanskje at jeg klager mye på bloggen, men de skjønner kanskje ikke da, at jeg har blitt utsatt for mye rart, som andre også ville ha klaget for.

    Men hva skal man gjøre, hvis man blir utsatt for mye urett?

    Hvis man klager mye, så sier folk at man bare klager.

    Det er jo bare tull.

    Hvis man blir utsatt for mye urett, så er det ikke noe galt i å klage mye, mener jeg.

    Det er riktig å klage mye da, mener jeg, og stå opp for sine rettigheter.

    Så sånn er det, vil jeg si.

    Så sånn er det.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her ser vi Christell.

    Er det noe likhet mellom henne og Soon-Yi Previn ovenfor?

    Likhet i utrykket, mener jeg.

    Min søster sa, mens vi alle tre var i tenårene, at hun trodde det var sunt for Christell, hvis hun hadde sex med mange sexpartnere.

    Er disse to, Christell og Soon-Yi Previn, sex-droner for noe illuminati?

    Hvem vet?

    Her er mer om dette:

    christell facebook

  • ventet for lenge

    PS.

    Det var ikke så mange som stemte denne gangen som vanlig.

    Kanskje norske folk ikke bryr seg, siden det var en utenlandsk dame?

    Kanskje folk er redde for å stemme, for de trodde at muslimene skulle bli sinna?

    Kanskje norske folk har så mye problemer at de ikke har tid til å tenke på andre folks problemer.

    Hvem vet, men det var litt snodig, syntes jeg, at så få stemte.

    Men utlendinger har jo ikke vært så lenge i Norge, lenger enn siden 70-tallet vel.

    Så det er vel forståelig, hvis norske folk bryr seg mest om andre norske.

    Men, jeg synes det er bekymringsverdig, hvis politiet i Norge, ikke bryr seg om rettighetene til innvandrerkvinner, som jeg synes det minner litt om her.

    Alle norske statsborgere, skal ha samme rettigheter, ifølge Grunnloven og Norges lover osv., så her er det noe som skurrer, mener jeg at det kan se ut som.

    Og det mener visst leserne av bloggen og.

    Av de som brydde seg nok til å stemme.

    Så sånn er det.

    Så det blir spennende å se om det er mulig å finne ut hva dette tullet fra politiet skyldes.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Google Mail – Reminder/Fwd: Update/Fwd: Your email dated 27 August 2008 / feedback number 20627974







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Reminder/Fwd: Update/Fwd: Your email dated 27 August 2008 / feedback number 20627974





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Feb 22, 2010 at 6:45 PM





    To:

    Feedback.Germany@dlh.de



    Hi,

    I can't see that I've received an answer to this e-mail, so I'm trying to send you a reminder about this.
    Hope this is alright!
    Yours sincerely,

    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Mon, Jan 11, 2010 at 11:43 AM
    Subject: Update/Fwd: Your email dated 27 August 2008 / feedback number 20627974
    To: Feedback.Germany@dlh.de

    Hi,

    I've been in contact with the American Government, regarding this complaint, in 2009 and 2010, so I have just recentrly started to think more about this complaint, with Lufthansa.
    And, I still think I was harassed by Lufthansa, since all the other passengers on the flight from Frankfurt to Detroit, in February 2005, that I was on, was given a form, for travellers to the USA.

    Exept for me.
    So that's why I think I was harassed.
    I would have understood it, if noone got this form, from the Lufthansa-staff, but everyone of the passengers, was given this form, except for me, even if I explained I was from Norway, (I said both 'Norwegen' and 'Norway').

    So I was wondering if you could please let one of the superiours have a look at my complaint.
    Thank you very much for your help with this!
    Yours sincerely,

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: <Feedback.Germany@dlh.de>

    Date: Thu, Aug 28, 2008 at 10:26 AM
    Subject: Your email dated 27 August 2008 / feedback number 20627974
    To: eribsskog@gmail.com

    Dear Mr Ribsskog

    Thank you for your reply to our email from 27 August

    2008.

    We learned with regret that the

    contents of our writing did not find your consent.

    Let us enlighten anew that the

    occurrence itself and the reasons for the respective proceeding is no longer

    replicable at this point of time.

    Certainly, as a travelling guest

    you can expect to receive required forms regarding the entry into the country

    of destination on board your flight and we wish to affirm that these documents

    are usually distributed by our staff. Nonetheless, please understand that we

    regard it as the passenger’s own responsibility to personally see that he

    is informed about requisite travel related documents and does have those on

    hand when travel commences. We once again ask you for your appreciation of our

    standpoint in this matter.

    Dear Mr Ribsskog, we anyhow

    thank you for directing our attention to this important issue because it will

    help to ascertain a smooth travel for our guests.

    We truly remain committed to maintaining your

    trust and confidence in our services and would be pleased if you regard us as a

    reliable partner in future.

    Yours sincerely

    Petra Zimdars

    Deutsche Lufthansa AG

    Customer Relations

    33322 Gütersloh

    Fax: 01805/838005

    Sitz der Gesellschaft/Corporate Headquarters:

    Deutsche Lufthansa Aktiengesellschaft, Köln

    Registereintragung/Registration:

    Amtsgericht Köln HR B 2168

    Vorsitzender des Aufsichtsrats/

    Chairman of the Supervisory Board:

    Dipl.-Ing. Dr.-Ing. E.h. Jürgen Weber

    Vorstand/Executive Board:

    Wolfgang Mayrhuber (Vorsitzender/Chairman)

    Stephan Gemkow

    Stefan Lauer






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen