-
Google Mail – Forfulgt av 'mafian'/Fwd: Klage til den danske ambassaden i Oslo/Fwd: Klage på halv-gal halv-fetter fra Klampenborg som tuller med norske statsborgere, (Ribsskog-familien)

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Forfulgt av ‘mafian’/Fwd: Klage til den danske ambassaden i Oslo/Fwd: Klage på halv-gal halv-fetter fra Klampenborg som tuller med norske statsborgere, (Ribsskog-familien)
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Sun, Feb 7, 2010 at 8:57 PM
To:
redaksjonen@groruddalen.no
Hei,jeg har bodd på Furuset, (i Høybråtenveien), i skoleåret 1990/91, hos min gamle stefar, fra Larvik, Arne Thomassen og hans samboer Mette Holter hvor min halvbror Axel Thomassens bodde.Så flyttet jeg til Ellingsrudåsen, på Ungbo, i Skansen Terrasse 23, og bodde der fra 1991 til 1996.Jeg har også jobbet som butikksjef, bl.a. på Rimi Kalbakken, hvor jeg jobbet noen måneder i 2000 og 2001, men hvor jeg ble tullet veldig mye med, av sjefer oppover i systemet, og har nå en arbeidssak mot Rimi grunnet det som skjedde der.Jeg har overhørt i Oslo, i 2003 og 2004, (på Rimi Bjørndal), at jeg er forfulgt av noe som de kalte 'mafian'.Jeg har også blitt tullet med av HiO IU, Lånekassa, Bertelsmann/Microsoft på jobb i England, osv., osv.Jeg har prøvd å ringe Kripos, og spørre om hvem denne 'mafian' er, og jeg har også kontaktet politiet i Oslo, Tønsberg og Drammen, men ingen vil engang forklare meg hvem den her 'mafian' er, som jeg har overhørt at jeg er forfulgt av.Jeg lurer på om det kan være ettersom min danskfødte mormor, er baronesse, etter Holger baron Adeler, (etter Cort Adeler), og har hatt mye antikviteter osv., som sikkert har vært verdifulle.
Men jeg vet ikke sikkert.Jeg har jo bodd noen år i Groruddalen, og det første jeg merka av det her nesten, det var etter førstegangstjenesten, i infanteriet, på Terningmoen, i Elverum, (hvor jeg ble tulla med av høyere offiserer og mista en datajobb, uten grunn, og jeg ble tulla med av legen mm.), så ble jeg tulla med på arbeidsformidlingen på Stovner, av en som sa jeg var 'fersk' på arbeidsmarkedet.Altså mobba meg på en militær-måte, enda da hadde jeg jo jobba to år på OBS Triaden, (hvorav et år heltid), et år deltid på CC Storkjøp i Drammen, og et halvt år deltid, ved siden av militæret på Rimi Munkelia.Og han førte meg opp som 'ADB-jobbsøker' istedet for EDB.Og sånn har det fortsatt og fortsatt.Jeg får ikke engang advokat av Fylkesmannen i Oslo og Akershus, og heller ikke i Vestfold.Så jeg lever som en flyktning, i England, men blir også tullet med her, og får ikke lov å registrere meg som en flyktning bl.a., og politiet her gir heller ingen hjelp, så jeg må late som at jeg er en vanlig arbeidstager og nå arbeidssøker, enda jeg er en flyktning, fra noe 'mafian' som dere har i Oslo.Jeg har prøvd å kontakte en del aviser, men får ikke noe respons.Men jeg husker jeg leste Groruddalens Avis, på 90-tallet, da jeg bodde hos han tidligere stefaren min, på Furuset, og leide et rom av dem et år.Og jeg begynte blant annet å spille badminton, for jeg merka at jeg ikke hadde gym lenger, da jeg jobba på OBS Triaden.Og da begynte jeg på Skøyenåsen badmintonklubb, som jeg leste om at fantes, i avisa deres.Så jeg sender dette med håp om respons!Mvh.Erik Ribsskog
PS.Dette er en kopi av en e-post jeg har sendt til UD, om noen av de nevnte tingene:———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: 2010/2/5
Subject: Klage til den danske ambassaden i Oslo/Fwd: Klage på halv-gal halv-fetter fra Klampenborg som tuller med norske statsborgere, (Ribsskog-familien)
To: post@mfa.noHei,
jeg sendte den her til den danske ambassaden i Oslo, som en klage på en dansk slektning av min mormor.Men den skal vel egentlig gjennom UD, tenker jeg nå, for danskene de vil vel hjelpe sin statsborger, nemlig han halv-gale halv-fetteren i Klampenborg, og være så mye på hans side som de kan.Er det ikke slik det fungerer med statsborgerskap og utenrikstjenester osv., da?Mvh.Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———-From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/2/5
Subject: Klage på halv-gal halv-fetter fra Klampenborg som tuller med norske statsborgere, (Ribsskog-familien)To: oslamb@um.dk
Hei,
min danskfødte mormor, Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, døde i sommer.Jeg har nå gått gjennom hennes brev, fra de senere år, etter at jeg måtte flytte til England, etter at jeg overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, som jeg ikke kjenner til hvem er engang.Det viser seg at min mormor hadde en dansk tremenning i Klambenborg ved København, som pumpet henne for opplysninger og som nok har tullet med vår familie da, gjennom et nettverk, antagelig Johanitterordenen, eller noe.Min mormor hadde jo Anders Christensen Gjedde, fra Jylland, som tipp-oldefar, eier av Højriis slott.Men denne tremening i Klampenporg, skal ha pratet om en Christoffer Gjedde, som eier av Højriis, og med en tønne gull i kjelderen.Men en slik Christoffer Gjedde, finnes ikke, når man leser på dansk Wikipedia, om Højriis slott.Dessuten, så ga min mormor meg, i 2004, et sølv ølkrus, med en løve på lokket, visstnok fra 1710, som hun trodde at en Lauritz Gjedde Nyholm, hadde fått fra danskekongen.(Står det i min mormors testamente, hun hadde egentlig tenkt at min onkel Martin skulle arve kruset, stod det i testamentet).Men en slik Laurtiz Gjedde Nyholm finnes ikke.Dette må være hofjægermester og parlamentsmedlem fra Venstre, Lauritz Christian Nyholm.Han var riktignok gift med Maren Gjedde, men han kunne vel ikke bruke Gjedde-navnet til kona og svigerfaren?Har danskekongen tullet med Gjedde-familien gjennom denne L.C. Nyholm, og gitt han en tønne gull og en fin sølvkopp?Jeg ble forsøkt henrettet på min onkel Martins gård i 2005, så her er det noe som foregår.Holger baron Adeler var også gift med min mormors tante.Og de fikk ingen barn, så min mormor arvet.Men her er det folk i Danmark som har tullet med folk i/fra Norge, vil jeg si, og utslettet baron-slekter etter Cort Adeler osv., kan det virke som.Jeg sender med kopi av min mormors brev hvor hun nevner denne tønnen med gull, og sin 'halv-fetter' i Klampenborg, (som jeg gjerne vil klage på da, at han tullet med min mormor og oss andre i Ribsskog-familien), og to sider fra min mormors testamente, hvor hun nevner Adelers og denne såkalte 'Laurtz Gjedde Nyholm' da, som hennes danske familie må ha sprøytet ørene hennes fulle av løgn om, for han het egentlig L.C. Nyholm.Og jeg har også Johanitterordenen i slekta.Min far flyttet fra meg, da jeg var ni og et halvt år, etter at min mor hadde sendt meg til min far, da jeg var ni år.Han flyttet til en dame ved navn Haldis Humblen, og hun har slekt i Johanitterordenen, har jeg sett i Aftenpostens tekstarkiv.Hun har vært gift bl.a. med Søren Snoghøj, i Danmark, og har to barn med han, Jan og Viggo Snowhill, nå som gigolo i USA, ifølge min søster Pia Charlotte Ribsskog.Så dere kan kanskje kontakte bodybuilder Viggo, og høre om Pia sier sannheten, når hun sier at han er en fattig kar som er som en gigolo i USA.Haldis har også en datter med en Oddbjørn Humblen vel, fra Ålesund, og hun, Christell, ville ikke være med i bestemor Ingeborgs 70-års dag, på hotell Wasiloff vel, i Stavern, husker jeg, så hun var ikke som noen søster, av meg, vil jeg si, og Haldis var ikke som en mor.Jeg har anmeldt min far for omsorgssvikt, etter å ha flyttet fra meg, som niåring, men lensmannen i Svelvik insisterer på at jeg tar fly til Norge, for å levere anmeldelsen, men jeg er arbeidsledig flyktning fra noe 'mafian', i England, og har ikke råd til dette.(Dette var ved denne danske 'halv-fetterens' forrige besøk i Nevlunghavn vel, for han hadde visst vært der 25 år tidligere og, at jeg måtte flytte til faren min).Så jeg lurer på om dere kan finne ut hvem denne 'halv-gale' danske 'halv-fetteren' er, for å si det sånn.På forhånd takk for for eventuell hjelp!Mvh.Erik Ribsskog
PS.Her har jeg prøvd å tyde min mormors brev, i tilfelle dere ikke forstår håndskriften:PS. Pia er glad for sin nye og store leilighet.11 – 9 – 06Kjære Erik!I går reiste så min danske Tremenning (Halvfetter) med kone hjem.Jeg fortalte at mitt sølvkrus fra Højriis står i en bankbox i Oslo.Gudskjelov at du ikke har solgt det!!De fortalte at din tip-tip-oldefar som ejet Højriis engang hadde gitt en husmann en lussing, fordi han var for langsom med å ta av luenSagnet lød, at denne Christoffer Gjedde hadde en tønne med gull i kelderen.Av nytt er at Martin har fått arbeide som alt-mulig-mann eller Vagtmester på Teiroheimen i Larvik, en statslig instistusjon for nervelidende mennesker.Han skal være der kl. 7 hver morgen.Martin har søkt flere plasser og han er lykkelig for dette arbeidet.Han har forklart Banken om sin økonomi og Banken er tilfreds med de avdrag Martin kan gi.Martin har ingen bil, den ti grete, så hverken Pia og Daniel eller Liv Kristin eller jeg kan besøkte Martin.Trist.
Jeg vil bli glad for et livstegn fra deg!?Har arbeidet med min utstillling denne sommer og solgt 14 malerier.Ganske bra.Jeg har bare lave priser.Ha det!Bestemor, den slemme!
4 attachments img282.jpg
497Kimg283.jpg
442Kimg139.jpg
839Kimg140.jpg
1014K
-
Google Mail – Spørsmål angående Ingeborg og Johannes Ribsskog, i Nevlunghavn

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Spørsmål angående Ingeborg og Johannes Ribsskog, i Nevlunghavn
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Sun, Feb 7, 2010 at 6:04 PM
To:
ulving@ulving.no
Hei,jeg er barnebarn av Ingeborg og Johannes Ribsskog, som bodde ute i Nevlunghavn.Jeg bodde hos min mor Karen, i Larvik, og var mye ute hos min mors foreldre i Nevlunghavn, på 70-tallet.De hadde jo et stor hus, fult av antikviteter og malerier.Ikke vet jeg hvor alt har blitt av, men jeg får ikke et øre i arv, enda min mor døde i 1999.Så alt er brukt opp, etter at min morfar døde i 1985, vil jeg si.Men men.Men jeg driver og prøver å finne ut mer om hvorfor jeg har hørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian'?Er det Toska og de, som menes med 'mafian' tror du, du som var innblandet i Munch-ranets oppklaring?
Ditt navn, kunsthandler Ulving ble nemlig ofte nevnt, i mine besteforeldres hjem, i Nevlunghavn.Var det ting etter min mormors onkel, Holger baron Adeler, de solgte.
Har min tante Ellen og onkel Martin solgt noe av bestemors dødsbo hos deg, for jeg har som sagt ikke fått et rødt øre.Hva symboliserer fluen og hornene på din webside med net-adresse, forresten?Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Her kan man se det store skipperhuset, som min mors foreldre hadde, i Nevlunghavn, på 70 og 80-tallet:
Huset var fullt av antikviteter og malerier og fine antikke møbler.
Spesielt i første etasjen.
Det var skap fulle av antikk sølv, og det var møbler som var for fine til å sitte i.
Og de dro også til London, og kjøpte og solgte antikviteter.
Folk dro helt fra Oslo, for å se, mener jeg.
Men nå døde bestemor Ingeborg i sommer.
Og hun solgte huset i Nevlunghavn, og kjøpte en rekkehus-leilighet i Stavern, som hun solgte igjen, på 90-tallet.
Og da flyttet hun inn i en eldrebolig, som hun leide av Larvik kommune, i Nevlunghavn.
Så huset og alle antikvitetene og all kunsten og alt mulig, det er nå forsvunnet.
Ingenting er tilbake.
Ny verdensrekord i sløsing.
Men men, sånn er det.
Men det sier seg selv, at noe nok må være galt, mener jeg.
Et hus fullt av fine antikviteter og kunst, kan jo ikke bare forsvinne sånn uten videre.
Det må jo ha vært verdt mange millioner, selv på 80-tallet, og enda flere millioner idag.
Hva har skjedd her?
Hvem vet.
Mvh.
Erik Ribsskog
-
Google Mail – Anmeldelse av underslag av dødsbo etter min mormor Ingeborg Ribsskog

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Anmeldelse av underslag av dødsbo etter min mormor Ingeborg Ribsskog
PS.
Her er den vedlagte anmeldelsen:
PS 2.
Noen i en anonym kommentar til denne bloggposten, skriver at jeg har gitt avkall på arven.
Men det er ikke sant i det hele tatt.
Hvor denne anonyme kommentatoren får dette fra, det skjønner jeg ikke, dessverre.
Bare sånn at ingen skal tro på det, som jeg mener helt klart må kunne kalles sludder.
PS 3.
Noen skriver at jeg har gitt avkall på arv, fordi jeg ikke vi ha noe med mine medarvinger å gjøre.
Det er ikke sant.
Det er sant at jeg ser på mine medarvinger som kriminelle, men jeg har ikke gitt avkall på arv.
Min tante Ellen og onkel Martin burde ha fått en nøytral person til å gå imellom meg og dem, siden det er deres ansvar å fordele arven, og de visste at jeg ikke var på talefot med de, da de påtok seg ansvaret med å fordele arven.
Og de ventet også i fire måneder med å kontakte meg, noe som er alt for lenge, åkke som.
-
Google Mail – Hello

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Hello
Roy Gundersen
<roygun@broadpark.no>
Sat, Feb 6, 2010 at 11:58 PM
To:
eribsskog@gmail.com
QXL er noe dritt.. Har hatt så my problemer tilsvarende dine
at jeg har gitt opp.. QXL fortjener ikke å ha noen kunder.. Jeg vil sverte og
svarteliste de idiotene der så godt jeg kan.. De går snart konkurs også regner
jeg med.. Kraftige RØDE tall hos de.. Ta ut pengene dine før du mister de hvis
du har noe til oversHilsen QXL hater
-
Google Mail – Update/Fwd: Complaint Marybone/Fwd: 70818: Update/Fwd: Complaint to Health Service Ombudsman

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Update/Fwd: Complaint Marybone/Fwd: 70818: Update/Fwd: Complaint to Health Service Ombudsman
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Sat, Feb 6, 2010 at 4:30 PM
To:
liverpoolicas@carersfederation.co.uk
Hi,I got a letter from Marybone Healt Centre now, that I don't know what to with, other than to send it as an update to you.Hope this is alright!Yours sincerely,Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: Wed, Feb 3, 2010 at 7:07 PM
Subject: Complaint Marybone/Fwd: 70818: Update/Fwd: Complaint to Health Service Ombudsman
To: liverpoolicas@carersfederation.co.uk Hi,
I was wondering, do you think it's ok for me to deal with this complaint in writing, since I think that's better, since English is not my first language, so I'm a bit disadvantaged by this, in meetings, I think.And I didn't like the doctor and the nurse there, so I'd rather not go back.Hope this is alright!Yours sincerely,Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-
From: Phso Enquiries <Phso.Enquiries@ombudsman.org.uk >Date: Wed, Feb 3, 2010 at 5:00 PM
Subject: RE: 70818: Update/Fwd: Complaint to Health Service Ombudsman
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>
Dear Mr Ribsskog
Our Ref: EN-70818 (please quote this
reference in all correspondence concerning this matter)Thank you for your emails
of 5 and 19 January 2010 to the Health Service
Ombudsman, providing an update to your complaint and attaching letters from
Marybone Health Centre (the Centre) and Liverpool PCT (the PCT).You explain that the Centre has invited you to attend
a meeting to try to resolve your complaint, but it would feel awkward for
you to attend a meeting and you would prefer the Centre to respond to your
complaint in writing. While meetings can be a useful way to resolve
complaints, it is open to you to explain your reasons for not wanting to
attend a meeting and to ask the Centre to correspond with you in writing to try
to resolve your complaint. Alternatively, you could ask for help from your
regional Independent Complaints Advocacy Service (ICAS) office. My email below
dated 13 November 2009 gives details about ICAS. It may
be that an ICAS advocate can attend the meeting with you, which may subsequently make a meeting feel less awkward
for you.
I also note that the PCT has offered for you to make your complaint
to them so they can handle it rather than the Centre. This is another way
forward and if you find this more suitable you should let the PCT know by
contacting their Customer Service Department. I note that they have provided you with their
contact details.Please contact me if you have any questions.
Yours sincerely
Daniel Wallis
Customer Services Officer
Parliamentary and Health Service Ombudsman
24th Floor
Millbank Tower
Millbank
London
SW1P 4QP
Telephone: 0345 015
4033
From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: 19 January 2010 17:23
To: Phso
Enquiries
Subject: Update/Fwd: Complaint to Health Service
OmbudsmanHi,
I received a new letter from Marybone Health Centre today, so I enclose
this letter as an update.Hope this is alright!Yours sincerely,Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date:
Tue, Jan 5, 2010 at 12:35 PM
Subject: Re: Complaint to Health Service
Ombudsman
To: Phso Enquiries <Phso.Enquiries@ombudsman.org.uk >Hi,
thank you for your e-mail!I sent a letter to the Health Center, on 13/12, and received an
answering-letter on 18/12, (which I attach to this e-mail).It says in the letter, from the Practice Manager, that the Health
Center wants me to meet a doctor there, and not the Practice Manager, for a
meeting.But I don't really like the Health Center, any longer, unfortunatly, since
I didn't like the nurse or the doctor.Do I have to go to the meeting, or can I ask the Health Center if they can
deal with the complaint in writing?When I think about it, it just seems a bit awkward, to me, to go back
to Health Centre, so I would have thought it was better to deal with it in
writing.Do you think this is possible to achieve, that the complaint is being
dealt with in writing?I don't mean to be inpolite, or anything, but I'm more comforable with
dealing with the complaint in writing, also since English isn't my first
language, and I think that if the complaint is being dealt with in writing then
it's easier to avoid, that people try tricks etc., in meetings, since summaries
aren't always written and aren't always accurate etc.So I was just wondering if you think it's possible to deal with complaints
like this in writing, without me having to go to the Health Centre for a
complaint-meeting, since I think it's a bit awkward now, going there, after how
the nurse and the doctor were there, the last time I went there.Thank you very much in advance for your reply!Yours sincerely,Erik RibsskogOn Fri, Nov 13, 2009 at 9:05 AM, Phso Enquiries <Phso.Enquiries@ombudsman.org.uk > wrote:Dear
Mr RibsskogOur
Ref: EN-70818 (please quote this reference in all correspondence
concerning this matter)Thank
you for your emails of 16 and 22 October 2009
to the Health Service Ombudsman about two
GP practices. You
do not know the name of one of the practices, but name the other practice as
Marybone Health Centre.The
Ombudsman’s role is to look into complaints about poor treatment or service
provided by the NHS.The
Ombudsman usually deals with complaints after the local NHS complaints
procedure has been completed. From the emails you have sent,
it seems you still need to complete this process. If you
wish to continue with your complaint, you should first write to the
Practice Manager of the
GP practices and ask them to resolve it.If,
receiving the final response from the practices you remain
unhappy, it is then open to you to re-approach the Ombudsman. You will need to
explain specifically what was wrong with their response to your
complaint and to state what you want the Ombudsman to do. At that point we
will look at your complaint carefully to decide if we can help. There is no
automatic right to an investigation by the Ombudsman; there has to be a good
reason for her to investigate a complaint.You should send us copies of any relevant correspondence
and papers which you have. We will also need written permission to obtain any
papers and records connected to the complaint, and to know whether legal
action is being taken about it (as that may prevent the Ombudsman from looking
at the complaint).If you need direct help or advice in making a complaint,
you should contact your regional Independent Complaints Advocacy Service
(ICAS) office. You can find their details from the following
link:http://www.carersfederation.
co.uk/what-we-do/icas/office_ results.php?region=north_west ICAS is a voluntary organisation providing independent
advocacy to people making complaints under the NHS complaints
procedure.I note that part of your complaint is about not being
allowed to register with a GP practice. You may find the following link
helpful that explains about registering with GP
practices:http://www.nhs.uk/chq/Pages/
1095.aspx?CategoryID=68& SubCategoryID=158 Please contact me if you have any
questions.Yours
sincerelyDaniel Wallis
Customer Services Officer
Parliamentary and Health Service Ombudsman
24th FloorMillbank TowerMillbankLondonSW1P 4QPTelephone: 0345 015
4033The original of this email was scanned
for viruses by Government Secure Intranet (GSi) virus scanning service
supplied exclusively by Cable & Wireless in partnership with
MessageLabs.
On leaving the GSI this email was certified virus free.
The
MessageLabs Anti Virus Service is the first managed service to achieve the
CSIA Claims Tested Mark (CCTM Certificate Number 2006/04/0007), the UK
Government quality mark initiative for information security products and
services. For more information about this please visit www.cctmark.gov.ukPLEASE
NOTE: THE ABOVE MESSAGE WAS RECEIVED FROM THE INTERNET.
On entering the GSI,
this email was scanned for viruses by the Government Secure Intranet (GSi) virus
scanning service supplied exclusively by Cable & Wireless in partnership
with MessageLabs.
In case of problems, please call your organisational IT
Helpdesk.
The MessageLabs Anti Virus Service is the first managed service to
achieve the CSIA Claims Tested Mark (CCTM Certificate Number 2006/04/0007), the
UK Government quality mark initiative for information security products and
services. For more information about this please visit
www.cctmark.gov.ukThe original of this email was scanned for viruses by Government Secure Intranet (GSi) virus scanning service supplied exclusively by Cable & Wireless in partnership with MessageLabs.
On leaving the GSI this email was certified virus free.
The MessageLabs Anti Virus Service is the first managed service to achieve the CSIA Claims Tested Mark (CCTM Certificate Number 2006/04/0007), the UK Government quality mark initiative for information security products and services. For more information about this please visit www.cctmark.gov.uk
img307.jpg
390K
PS.
Her er vedlegget:
-
Jeg sendte en e-post til juridisk fakultet, ved UIO, angående tull fra FMOA og FMV og Fri Rettshjelp
Google Mail – Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Sat, Feb 6, 2010 at 12:26 PM
To:
postmottak@jus.uio.no
Hei,jeg bor i England, (som flyktning fra noe 'mafian' som dere har i Oslo, og som jeg får Fri Rettshjelp mot fra FMOA).Og i sommer, så døde min mormor, som er fra en rik dansk familie, og min mor er død.Så jeg skulle ha arvet 1/9 av boet, (eller egentlig mer siden min mors søsken har fått forskudd på arv).Så søker jeg om advokat fra Fylkesmannen i Vestfold.Så sier de, at de ikke gir advokat i pengespørsmål.Men jeg mener at da bruker de nok feil paragraf.Pengespørsmål og arv av bo, dvs. malerier og papirer etter min tipp-oldefar osv, som min mormor har lovt meg, (han var en kjent general).Dette er ikke da ikke penger.Har dere noe juss-buss, eller noe lignende, som dere hadde tidligere, som kan hjelpe meg når Fylkesmennene og Fri Rettshjelp tuller?Mvh.
Erik Ribsskog






