![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Kommentar til problemrapporten din [#99203]
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Jan 25, 2010 at 2:44 AM | |
|
To: support@origo.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Kommentar til problemrapporten din [#99203]
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Jan 25, 2010 at 2:44 AM | |
|
To: support@origo.no | ||
| ||
http://www.op.no/bolig/article2454474.ece
PS.
Det er nok bare den hytta, som han Tor bodde i, og den dammen ved siden av, tror jeg, som hu har solgt.
Men hu betalte vel bare noe sånt som 100.000 eller 200.000, eller noe, tror jeg, for hele gården, rundt år 2000 vel.
Så hu har jo tjent nesten en million på den gården, og enda så eier hu vel hovedeiendommen.
Så jeg synes at 800.000 hørtes litt mye ut.
Men hun er vel flink forretningskvinne da.
Men, jeg har jo rett til å jobbe og bo, på Løvås Gård, for 500 kroner uka, til mat.
Så at hu kan selge deler av gården da.
Det skjønner jeg ikke helt.
Det er jeg ikke sikker på at er lovlig.
Det tviler jeg vel egentlig litt på ja.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
http://www.larvik.kirken.no/index.jsp?showmenu=-1&page=152319
PS.
Bestemor Ingeborg, kom fra Berg, da hu ble kremert, på Undersbo, på Torstrand, i Larvik, i sommer.
Så jeg vet ikke helt om han Tor kan ha tulla med liket eventuelt?
Det vel ingen som er så slemme, selv om dem dyrker masse marijuana, og er kamerat med en dørvakt, fra utestedet Fritz, som heter Trond osv.
Og som hadde masse andre kjeltringer, (virka dem som for meg, ihvertfall), på besøk.
Hvem vet.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Her er loggen fra #blablabla, hvor man kan se det nevnte tøyset til han ‘Sjutten’ bl.a. da:
PS 2
Jeg fulgte også det anonyme rådet jeg fikk, og klagde på irc-sjef edison aka. Øystein Homelien, på en irc-kanal, som heter #efnet.org:
PS 3.
Det her er visst han Björn Halldórsson da, (aka. Sjutten aka. Bobo), som visstnok skal være en av de som tuller med meg på nettet, ifølge en anonym kar på irc, som har gjort noe ‘detektivarbeide’, og funnet ut det, (se i den øverste loggen, ovenfor):
http://no.wikipedia.org/wiki/Stor-Oslo
PS.
Så jeg kunne egentlig føle meg hjemme, da jeg bodde i Oslo, siden jeg er fra Berger, som ligger i Svelvik, som er i Osloregionen.
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Her kan man se det, at Selvik, (eller Selvig), også hørte inn under kirkebøkene for Hurum, i 1872:
PS 2.
Det står jo ‘Hoff’ der og, som er vest for Sande igjen, nord for Holmestrand.
Så Vestfold har nok økt mye, på bekostning av Buskerud, kan det se ut som.
Så sånn er nok det.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.
Også Sem gikk under Hurum, så jeg.
Så Hurum gikk helt ned til Tønsberg da.
Så sånn var det.
PS 4.
Her kan man se at Buskerud og Vestfold, de var tidligere under Oslo Bispedømme.
Så Oslo og Buskerud og Vestfold, det er nok den samme delen av landet, vil jeg si.
Her er mer om dette:
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen