-
Google Mail – Arvinger i bo etter min mormor Ingeborg Ribsskog, Skoleveien, i Nevlunghavn/Fwd: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Arvinger i bo etter min mormor Ingeborg Ribsskog, Skoleveien, i Nevlunghavn/Fwd: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Tue, Nov 17, 2009 at 9:13 AM
To:
larvik.tingrett@domstol.no
Hei,jeg blir tullet med av familie, (min onkel Martin Ribsskog prøvde å få meg drept, i 2005, (uten at jeg har gjort noe galt), så jeg har flyttet til Liverpool).Min mormor, Ingeborg Ribsskog, døde i sommer, men jeg har ikke hørt noe fra hennes barn, Ellen Ribsskog Savoldelli og Martin Ribsskog, som begge bor i Larvik nå, men som er oppvokst i Vesterålen.Men min mor, Karen Ribsskog, døde i 1999, så jeg lurer på om ikke jeg, som et av hennes tre barn, (eldste sønn), skulle hatt en tredel av min mors arv, (altså 1/9 skulle gå til meg, vanligvis, mener jeg, siden Ingeborg hadde tre barn, og min mor er død, og jeg har to søsken).Hvis ikke Ingeborg hadde noe testament?Ingeborg ga meg også noen dokumenter etter hennes morfar general Anders Gjedde Nyholm og grandonkel, dommer i folketinget i Haag, Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, på 80-tallet, siden jeg var den eneste som var interessert i historie osv., hun sa at Gjedde-familien var adelig mm.Men dette tok hun plutselig tilbake, på begynnelsen av 90-tallet, av grunner som er uklare for meg.Da mener jeg at disse egentlig er mine enda, siden man ikke egentlig kan ta tilbake en gave, og jeg synes dette var interessent, for han grandonkelen hadde vært dommer i Egypt f.eks., og skrevet mye fra den tiden.Men men.Og min mormor hadde også to veldig verdifulle malerier, av noen blomster på svart bakgrunn, som hadde hengt på et slott i Danmark, kalt Høyriis, på Mors, på Jylland.Så jeg lurte på om min mormor hadde noe testamente, eller om boet ble skiftet på ordinær måte, for jeg føler meg litt snytt her, på min del, samtidig som jeg liksom ikke har villet haste for mye med det her, men la det gå noen måneder før jeg begynte å mase om min arv, for at det skulle bli litt anstendig fred, rundt da min mormor døde.
For jeg har ikke blitt bedt i begravelsen hennes, eller noe, så jeg må ta dette med Tingretten, siden jeg og min familie, ikke er på talefot, etter at de prøvde å drepe meg, sånn som jeg skjønte det, i 2005, og jeg måtte også jobbe som en slave, og bo i en uisolert liten hytte, på gården til min onkel i Kvelde, i månedene forut for dette, og de nekter å sende meg tingene mine, så jeg måtte rømme fra, som lå i den hytten, (for jeg avsluttet studier ved University of Sunderland, før tiden, pga. kluss med studielånet, så jeg havnet hos min onkel på hans samboer Grethe Ingebrigtsens gård på Løvås i Kvelde da, og ble satt til forefallende gårdsarbeid der, siden min onkel ikke var så god til dette, etter en MC-ulykke).På forhånd takk for hjelp!Mvh.Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: 2009/11/17
Subject: Re: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor
To: Peter Schjølberg <ps@s-law.no>Ok,
jeg skal prøve det.Mange takk for hjelp!Mvh.Erik Ribsskog2009/11/17 Peter Schjølberg <ps@s-law.no>Hei,
Ta kontakt med tingretten der hvor din mormor bodde. De vil
kunne fortelle deg hvem som er arvinger i boet og hvilken skifteform som er
valgt.Lykke til!
Vennlig hilsen
Peter Schjølberg
Advokat
Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]Sendt: 16. november 2009 21:16
Til: ps@s-law.no
Emne: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor
Hei,
jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne
e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.Mvh.
Erik Ribsskog
———- Forwarded message
———-From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/11/7
Subject: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor
To: ps@s-law.no
Hei,
min mormor, Ingeborg Ribsskog, fra Nevlunghavn, døde i
sommer, og jeg er ikke på talefot, med resten av familien, for de har drevet og
tullet med meg hele livet, (de er i illuminati, eller lignende, tror jeg).Men jeg har ikke hørt noe, fra noen, om noe arv.
Enda jeg fikk noen dokumenter etter en dommer i Egypt og Haag, Didrik Galtrup
Gjedde Nyholm, som var min mormors grandonkel, mener jeg, og noen fotografier
av Anders Gjedde Nyholm, som var øverstkommanderende general i Danmark, i
mellomkrigstiden, og som var min mormors morfar.Dette fikk jeg av min mormor, på 80-tallet, men det tok hun tilbake igjen, (noe
som vel egentlig ikke går ann, å ta tilbake en gave).Så jeg regner egentlig de tingene som mine.
Dessuten vet jeg at min mormor nok hadde noe formue, og flere verdifulle
malerier, som har hengt på et dansk slott, (Højriis).Men ingen har kontaktet meg om arv, enda min mor døde i 1999, så hennes del,
burde ble delt på meg og mine to søsken, såvidt jeg kan forstå.Jeg lurte på hvem jeg skal kontakte i Larvik kommune, for å
høre om min mormor hadde noe testament, eller om hvordan arveoppgjøret har
foregått.Håper dere har mulighet til å svare!
Mvh.
Erik Ribsskog
__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4613 (20091116) __________
The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
-
Google Mail – Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Tue, Nov 17, 2009 at 9:02 AM
To:
Peter Schjølberg <ps@s-law.no>
Ok,jeg skal prøve det.Mange takk for hjelp!Mvh.Erik Ribsskog2009/11/17 Peter Schjølberg <ps@s-law.no>Hei,
Ta kontakt med tingretten der hvor din mormor bodde. De vil
kunne fortelle deg hvem som er arvinger i boet og hvilken skifteform som er
valgt.Lykke til!
Vennlig hilsen
Peter Schjølberg
Advokat
Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]Sendt: 16. november 2009 21:16
Til: ps@s-law.no
Emne: Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor
Hei,
jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne
e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.Mvh.
Erik Ribsskog
———- Forwarded message
———-From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/11/7
Subject: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor
To: ps@s-law.no
Hei,
min mormor, Ingeborg Ribsskog, fra Nevlunghavn, døde i
sommer, og jeg er ikke på talefot, med resten av familien, for de har drevet og
tullet med meg hele livet, (de er i illuminati, eller lignende, tror jeg).Men jeg har ikke hørt noe, fra noen, om noe arv.
Enda jeg fikk noen dokumenter etter en dommer i Egypt og Haag, Didrik Galtrup
Gjedde Nyholm, som var min mormors grandonkel, mener jeg, og noen fotografier
av Anders Gjedde Nyholm, som var øverstkommanderende general i Danmark, i
mellomkrigstiden, og som var min mormors morfar.Dette fikk jeg av min mormor, på 80-tallet, men det tok hun tilbake igjen, (noe
som vel egentlig ikke går ann, å ta tilbake en gave).Så jeg regner egentlig de tingene som mine.
Dessuten vet jeg at min mormor nok hadde noe formue, og flere verdifulle
malerier, som har hengt på et dansk slott, (Højriis).Men ingen har kontaktet meg om arv, enda min mor døde i 1999, så hennes del,
burde ble delt på meg og mine to søsken, såvidt jeg kan forstå.Jeg lurte på hvem jeg skal kontakte i Larvik kommune, for å
høre om min mormor hadde noe testament, eller om hvordan arveoppgjøret har
foregått.Håper dere har mulighet til å svare!
Mvh.
Erik Ribsskog
__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4613 (20091116) __________
The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
-
PS.
Det er vel derfor jeg blir forfulgt av noe ‘mafian’, og ikke får rettighetene mine, fordi Bill Clinton er sur på meg?
Fy faen, sleipe amerikanere alts.
Jeg må vel få lov å kjøre til jobben, uten at de amerikanerne skal bli sure.
Det er en ting at de skal besøke Oslo, men de behøver jo ikke å tulle med innbyggerne, av den grunnen.
Så sånn er det.
Fy faen.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Det står også ‘johncons voldtekt Siri’.
Men det var ikke jeg som voldtok hu.
Neida.
Det var hu Siri Rognli Olsen, som voldtok meg, i hybelleiligheten min, på Abildsø, i 1990.
Så sånn var det.
Hu hadde lurt seg til å få sove i vannsenga mi.
Og plutselig så spratt hu opp, og satt seg overskrevs over meg, og vippa pikken min ut av underbuksa mi, (hu hadde først latt hu sexy blondinne-venninna si blotte trusa si, når jeg hadde vært og pussa tenna, og de hadde vært på besøk hos meg, i tre dager, så da fikk jeg ‘benner’n’ av hu venninna, som lå der i ei rosa truse bare. Hu viste fram beina og trusa da, og smilte vel).
Men men.
Og hu var ei sånn rimelig brei, såkalt ‘dundre’, hu der Siri Rognli Olsen, så det var ikke noe jeg kunne gjøre egentlig, når hu satt seg overskrevs oppå meg, i vannsenga mi, som jeg hadde på Abildsø der, i Enebakkveien 239.
Neida.
Men jeg har anmeldt det her til politiet, for voldtekt, fra hu Siri Rognli Olsen.
Jeg skal se om jeg finner den anmeldelsen.
Vi får se.
PS 3.
Her er den anmeldelsen, av Siri Rognli Olsen, for voldtekt, nevnt i PS-et ovenfor:
https://johncons-blogg.net/2008/09/anmeldelse-av-voldtekt-fra-siri-rognli.html
-
Google Mail – Reminder/Fwd: Update/Fwd: Complaint

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Reminder/Fwd: Update/Fwd: Complaint
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Nov 16, 2009 at 8:25 PM
To:
Jet@liverpool.gov.uk
Hi,I can't see that I've recieved an answer to this e-mail, so I'm sending a reminder about this.Best regards,Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Thu, Oct 29, 2009 at 5:46 PMSubject: Update/Fwd: Complaint
To: Jet@liverpool.gov.ukHi,
I got a call from Neo today, about that you were going to put me on the next course now, in 'Basic Food Hygiene'.But I haven't got an answer, to my complaint with you, why did your representative call me, on her holyday from work?And why do one of your representatives tell me that I have to go to Jet, to change the course-date, when your call today shows that this isn't right?Best regards,Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: Thu, Oct 22, 2009 at 8:21 PM
Subject: Complaint
To: Jet@liverpool.gov.ukHi,
I called on Tuesday, regarding a 'Basic Food Hygenie'-course, that Walton Jet put me on, after I was sent to Jet, from Working Links.I found out, when I got your letter, that the course crashed with another appointment I have at 3 pm, on Monday.So I called, and spoke with Lorraine.She was going to get someone to call me back, since I wanted to be put on the next course.Then she called me today, just to tell me that she took me off the list.And then she hang up, without listening to what I was saying, that I wanted to be put on the next course.So then I called Jet up, and spoke with Kate, who told me that Lorraine was on annual leave, and that I had to go to the Jet office, to re-sign on the next course.But why did Lorraine call me, when she was on annual leave?I've been having some problems with some communist-mob, or something, in Norway, is this something to do with this?
Thanks in advance for help in advance, regarding finding out what's been going on!
Yours sincerely,Erik Ribsskog
-
Google Mail – Påminnelse/Fwd: Problemer med Norsk Presseforbund/Fwd: Til generalsekretær Per Edgar Kokkvoll/Fwd: Brev fra PFU, fra 14.10.

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Påminnelse/Fwd: Problemer med Norsk Presseforbund/Fwd: Til generalsekretær Per Edgar Kokkvoll/Fwd: Brev fra PFU, fra 14.10.
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Nov 16, 2009 at 8:21 PM
To:
odd.isungset@tv2.no
Hei,jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.Mvh.Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/11/6
Subject: Problemer med Norsk Presseforbund/Fwd: Til generalsekretær Per Edgar Kokkvoll/Fwd: Brev fra PFU, fra 14.10.Hei,
jeg har sendt en klage på fire nettavisers debattforum, til pfu@presse.no.Men Norsk Presseforbund, (dvs. Nyhuus og Kokkvoll), de bare tuller med klagen, og har ikke latt PFU behandle klagen.Kokkvoll er vel såvidt jeg forstår ikke med i PFU, så han skulle vel ha sendt klagen til dere?Jeg tørr nesten ikke å klage på Kokkvoll, for folk på Astrid Melands blogg, insinuerer at jeg er noe muslim, eller noe, siden jeg blir tullet med av Kokkvoll og Meland, og tørr å klage på dette.Det er vel heller de som er sionister, ville jeg tippe, jeg er ihvertfall en vanlig nordmann.Så jeg vil også klage på det og, at Dagbladet-journalist Meland, lar folk komme med drapstrusler og trakassering mot meg, på sin blogg:Og også Meland ønsker jeg å klage på selv om politiet i Drammen ser på det med drapstrusselen osv.Jeg har også blitt tullet med av Harry Wad, i Koordinatoren, men da sa bare Norsk Presseforbund, at de ikke var journalister, enda de har en nettavis.Stemmer dette?Beklager hvis dette ble veldig uoversiktelig, men det er mye som har foregått.Mvh.Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2008/12/1
Subject: Fwd: Til generalsekretær Per Edgar Kokkvoll/Fwd: Brev fra PFU, fra 14.10.To: pfu@presse.no
Hei,
jeg kan ikke så å ha mottatt noe svar på denne e-posten ennå, så jeg
sender den på nytt.
Med hilsen
Date: 2008/11/18Subject: Til generalsekretær Per Edgar Kokkvoll/Fwd: Brev fra PFU, fra 14.10.
To: pfu@presse.no
Hei,
jeg prøver å sende til denne e-postadressen også, siden jeg ikke får
svar på den andre,
enda det er over en måned siden jeg sendte e-post, og jeg har også
sendt påminnelse.
Jeg gjentar min anmodning om at denne saken blir tatt opp i utvalget,
siden det går
på alvorlige problemer innenfor temaene sensur av yttringsfriheten og mobbing,
fra journalister, i fire av Norges største nettaviser.
Så dette virker litt rart, at dette forekommer i fire aviser, så dette
gjør vel saken enda
mer alvorlig, vil jeg si.
Så denne saken må dere ta opp i utvalget, synes jeg.
Jeg viser forøvrig til mine e-poster fra 16.10 og 24.10 som jeg
videresender med denne
e-posten.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2008/10/24
Subject: Fwd: Brev fra PFU, fra 14.10.
Hei,
jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten ennå, så
jeg tenkte jeg kunne
sende en påminnelse.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2008/10/16
Subject: Brev fra PFU, fra 14.10.
To: Per Edgar Kokkvold <kokkvold@online.no>
Hei,
jeg viser til tidligere korrespondanse, og brev fra dere i dag,
angående problemer,
med at jeg har blitt sensurert, utestengt og trakassert/mobbet, på
debattforumene
til Aftenposten, VG, Dagbladet og Nettavisen.
Dere skriver, at nettavisene har en soleklar rett til å diktere
innholdet på forumene,
og bestemme hvem som skal skrive der.
Dere ser på debattforumene, som et sted, hvor avisenes redaktører, kan utrykke
sin og avisens mening, gjennom å bestemme hvilke innlegg som skal få lov å være
med, og hvem som skal få lov å skrive.
Men jeg mener at debattforumene er et sted, hvor leserne skal få si sin mening.
Og det står også på Vær Varsom-plakaten, at avisene skal la alle meninger slippe
til.
Og avisene har jo også ledere, hvor redaktørene kan skrive sin mening.
Det kan da ikke være nødvendig, at redaktørene skal diktere
debattforumet, for å få
det til å se ut på en måte, som er overens med redaktørenes mening.
Dette er villedning av avisleserne, vil jeg si.
For publikum, vil da tro, at det som står på debattforum,
representerer meningen til
den jevne mann i gata.
Mens det i virkeligheten representerer meningene til redaktøren av avisen.
Så avisene lurer leserne vil jeg si.
Og avisene mobber også de som skriver der, og har ingen respekt for
deres yttringsfrihet.
Dette er det mange eksempler på, i filene jeg har sendt dere.
Så hvis dette blir stående, så er det en skandale, mener jeg.
PFU, sier det er fint at avisene lurer leserne, og mobber og sensurer
folks meninger.
Hva har dette med presseskikk å gjøre?
Ingenting, mener jeg.
Dette er snakk om det motsatte av presseskikk, og kan ikke forsvares
etisk på noen måte,
mener jeg.
Så derfor vil jeg gjerne klage på dette, for det er en skandale, hvis
PFU kaller en slik
mobbing av folk som skriver på debattforum, og manglende respekt for
dere yttrings-
frihet, og en slik luring av avisleserne.
Det er en skandale hvis PFU kaller dette god presseskikk.
Så dette vil jeg gjerne klage på.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
-
Google Mail – Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Påminnelse/Fwd: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormor
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Nov 16, 2009 at 8:16 PM
To:
ps@s-law.no
Hei,jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.Mvh.Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/11/7
Subject: Angående nettstedet Arvehjelpen, arv etter mormorTo: ps@s-law.no
Hei,min mormor, Ingeborg Ribsskog, fra Nevlunghavn, døde i sommer, og jeg er ikke på talefot, med resten av familien, for de har drevet og tullet med meg hele livet, (de er i illuminati, eller lignende, tror jeg).Men jeg har ikke hørt noe, fra noen, om noe arv.Enda jeg fikk noen dokumenter etter en dommer i Egypt og Haag, Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, som var min mormors grandonkel, mener jeg, og noen fotografier av Anders Gjedde Nyholm, som var øverstkommanderende general i Danmark, i mellomkrigstiden, og som var min mormors morfar.Dette fikk jeg av min mormor, på 80-tallet, men det tok hun tilbake igjen, (noe som vel egentlig ikke går ann, å ta tilbake en gave).Så jeg regner egentlig de tingene som mine.Dessuten vet jeg at min mormor nok hadde noe formue, og flere verdifulle malerier, som har hengt på et dansk slott, (Højriis).Men ingen har kontaktet meg om arv, enda min mor døde i 1999, så hennes del, burde ble delt på meg og mine to søsken, såvidt jeg kan forstå.Jeg lurte på hvem jeg skal kontakte i Larvik kommune, for å høre om min mormor hadde noe testament, eller om hvordan arveoppgjøret har foregått.Håper dere har mulighet til å svare!Mvh.Erik Ribsskog
-
Google Mail – Påminnelse til Liv Øyen/Fwd: Til Liv Øyen/Fwd: Påminnelse/Fwd: Anmeldelse av politiet i Drammen, for å la Buskerud Fylkeskommune, slippe unna med forfalskning av vitnemål/Fwd: Påminnelse/Fwd: Purring/Fwd: Anmeldelse for dokumentfalsk/Fwd: Tulling med

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Påminnelse til Liv Øyen/Fwd: Til Liv Øyen/Fwd: Påminnelse/Fwd: Anmeldelse av politiet i Drammen, for å la Buskerud Fylkeskommune, slippe unna med forfalskning av vitnemål/Fwd: Påminnelse/Fwd: Purring/Fwd: Anmeldelse for dokumentfalsk/Fwd: Tulling med
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Nov 16, 2009 at 8:10 PM
To:
post@spesialenheten.no
Hei,jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.Mvh.Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/10/22
Subject: Til Liv Øyen/Fwd: Påminnelse/Fwd: Anmeldelse av politiet i Drammen, for å la Buskerud Fylkeskommune, slippe unna med forfalskning av vitnemål/Fwd: Påminnelse/Fwd: Purring/Fwd: Anmeldelse for dokumentfalsk/Fwd: Tulling med vitnemål/Fwd: Vitnemål fra GHei,
jeg viser til telefonsamtale nå nettopp, og sender deg den nevnte e-posten, med klagen på Politiet i Drammen.Jeg mener at her har ikke politiet skjønt hva som har skjedd, når de klarer å forklare det videre til meg, så her tror jeg politiet bare har stolt blindt på Buskerud Fylkeskommune, og ikke tenkt selv, som jeg mener at vi må forvente av politiet i vårt moderne samfunn, hvor det gjelder å være årvåken.Håper dere har mulighet til å rydde opp i dette, for forfalskning av vitnemål, det ser jeg på som alvorlig, og det synes jeg ikke man kan unnskylde med, at det bare er sånn som skjer, som politiet i Drammen prøvde seg på.Så jeg håper dere kan rydde opp i dette!Mvh.Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: 2009/10/9
Subject: Påminnelse/Fwd: Anmeldelse av politiet i Drammen, for å la Buskerud Fylkeskommune, slippe unna med forfalskning av vitnemål/Fwd: Påminnelse/Fwd: Purring/Fwd: Anmeldelse for dokumentfalsk/Fwd: Tulling med vitnemål/Fwd: Vitnemål fra Gjerdes videregåendHei,
jeg kan ikke se å mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
Mvh.Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/9/26
Subject: Fwd: Anmeldelse av politiet i Drammen, for å la Buskerud Fylkeskommune, slippe unna med forfalskning av vitnemål/Fwd: Påminnelse/Fwd: Purring/Fwd: Anmeldelse for dokumentfalsk/Fwd: Tulling med vitnemål/Fwd: Vitnemål fra Gjerdes videregående skoleHei,
jeg var litt trøtt her.Den skulle ikke til Sivilombudsmannen den her.Beklager feilsendingen.
Mvh.Erik RibsskogDate: 2009/9/26
Subject: Anmeldelse av politiet i Drammen, for å la Buskerud Fylkeskommune, slippe unna med forfalskning av vitnemål/Fwd: Påminnelse/Fwd: Purring/Fwd: Anmeldelse for dokumentfalsk/Fwd: Tulling med vitnemål/Fwd: Vitnemål fra Gjerdes videregående skoleTo: postmottak@sivilombudsmannen.
no Hei,
i nyhetene nå for tiden, så er det om en dame, som må i fengsel, siden hun har forfalsket vitnemålet sitt, og sendt til samordna opptak.Men, Buskerud Fylkeskommune, de har forfalsket mitt vitnemål, og politiet i Drammen, de vil ikke engang forklare meg hva som har skjedd, men vil at jeg skal ringe hun dama, som har tulla med meg, i flere måneder, og sagt at hun skal sende vitnemålet, men har drøyd.Jeg mener at det minste politiet i Drammen, kan gjøre, hvis de sier, som de gjør, at forfalskningen skyldtes en glipp, det var å forklare meg hva glippen var, for han hadde visst fått forklart dette.Her lukter det korrupsjon, mener jeg, siden de ikke vil forklare om dette, og vanlige folk, de må i fengsel, hvis de gjør sånt her, men byråkratiet slippet unna.Den andre saken, som jeg har anmeldt til dere, på politiet i Svelvik, om at de ikke vil etterforske faren min, for omsorgssvikt, den saken, den var også først innom politiet i Drammen, siden faren min bor der.Bare sånn at jeg har nevnt det og.For jeg lurer på hvordan Buskerud Fylkeskommune, har klart å forfalske vitnemålet mitt, dvs. skrive feil karakterer på det.Og når jeg da anmelder det til Politiet i Drammen, så må politiet forklare meg hvorfor de henlegger, og ikke skolekontoret, på Buskerud Fylkeskommune, mener jeg.Her er det snakk om at politimannen, ikke skjønner hva han driver med, men bare stoler blindt på byråkratene, i Fylkeskommune-huset.Dette er en uting mener jeg, at politiet kobler ut hjernen, når de jobber, så her håper jeg at dere kan rydde opp, og er enig med meg, hos Spesialenheten.Mvh.
Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: 2009/9/18
Subject: Påminnelse/Fwd: Purring/Fwd: Anmeldelse for dokumentfalsk/Fwd: Tulling med vitnemål/Fwd: Vitnemål fra Gjerdes videregående skole
To: erik.nuven@politiet.noHei,
jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender denne påminnelsen.Mvh.Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/8/28Subject: Re: Purring/Fwd: Anmeldelse for dokumentfalsk/Fwd: Tulling med vitnemål/Fwd: Vitnemål fra Gjerdes videregående skole
To: Erik Nuven <erik.nuven@politiet.no>
Cc: post@spesialenheten.noHei,
hun har tulla på den måten tidligere, at hun har sagt flere ganger at hun skulle sende vitnemålet, men hun gjorde det ikke før etter at jeg kontaktet sjefen hennes.Jeg husker navnet hennes, det er ei dame fra Trøndelag.Og at jeg skal kontakte dem, for å få forklart hva som har skjedd, det er helt bak mål, de skulle ha skrevet et brev, som de skulle ha sendt sammen med det nye vitnemålet, som de sendte.Her er det noe råttent i fylkesadministrasjonen deres, vil jeg si.Og hos dere, hvorfor tuller dere sånn med anmeldelsene jeg sender, dere kan da ikke la være å ta folk alvorlig, når de vil anmelde noe.Hva med de andre anmeldelsene jeg har sendt?Mvh.Erik Ribsskog2009/8/28 Erik Nuven <erik.nuven@politiet.no>Hei.Foreslår at du ringer saksbehandler Kari Langdahl Anderesen i
Fylkeskommunen, så kan hun forklare hva som har skjedd.Men
som tidligere nevnt, ingen grunn til å tro at noen bevisst har vært ute etter å
tukle med ditt vitnemål.MVHErik
NuvenSendt: 28.august2009
12:33
Til: Erik Nuven
Emne: Re: Purring/Fwd: Anmeldelse
for dokumentfalsk/Fwd: Tulling med vitnemål/Fwd: Vitnemål fra Gjerdes
videregående skoleHei,
men det er veldig rart at Buskerud Fylkeskommune forklarer til dere hva
som har skjedd da, og ikke til meg, som de har gjort feilen mot.Hvordan kan de klare å registrere feil på vitnemål.Dere registrerer dette ikke som en anmeldelse, den forrige anmeldelsen
min, mot faren min, for bølleringing, den bare henla dere, enda jeg sendte
dere bilder av telefonen, hvor man kunne se at faren min hadde ringt.Jeg synes ikke dere kan drive å tulle sånn med folk, dere tar meg ikke
alvorlig da, når dere ikke registrerer det som en anmeldelse engang.Dere sier at det er sånn som skjer, at vitnemål blir skrevet ut
feil.Jeg vet ikke engang om hva som er registrert i systemet deres nå,
dette har ikke blitt forklart til meg.De bare sendte et nytt vitnemål, uten noen forklaring, jeg vil vite
hva som har skjedd, og hvilken karakter som de har registrert på meg.Du har heller ikke forklart hva som har skjedd, jeg sender dette til
Spesialenheten.Mvh.Erik Ribsskog2009/8/28 Erik Nuven <erik.nuven@politiet.no>Hei.
Jeg ser ut i fra
din mail 4.8.09 at du nå har mottatt nytt og korrekt vitnemål, og det er
bra.Slik politiet leser denne
saken, er det her snakk om et hendig uhell, og at ingen bevisst har forsøkt
å endre på ditt vitnemål. I så måte vil vi heller ikke registrere din
henvnendelse som en anmeldelse, men den blir lagret og registrert i vårt
post system.Til din orientering har jeg
snakket med saksbehandler Kari-Langdahl Andresen, og fått en redgjørelse for
hva som har skjedd. Etter denne samtalen finner ikke politiet noen grunn til
å foreta oss mer i denne saken.Vi beklager at det tok litt
tid før du fikk svar på din henvendelse, men jeg kan forsikre deg om at
politiet i Drammen også har endel å gjøre.Med
hilsenErik
NuvenPolitiførstebetjentkrimvaktaDrammen
politistasjon.—–Opprinnelig melding—–
Fra:
Mette Engen
Sendt: 28.august2009 12:09
Til: Erik
Nuven
Emne: VS: Purring/Fwd: Anmeldelse for dokumentfalsk/Fwd:
Tulling med vitnemål/Fwd: Vitnemål fra Gjerdes videregående
skole—–Opprinnelig
melding—–
Fra: Maria Årnes Bodilsen
Sendt:
24.august2009 13:14
Til: Anja Solli; Mette Engen
Emne:
VS: Purring/Fwd: Anmeldelse for dokumentfalsk/Fwd: Tulling med
vitnemål/Fwd: Vitnemål fra Gjerdes videregående skoleSkal denne til dere? Har
dere hørt fra han tidligere?Det er jo en
"anmeldelse". Jeg fører ikke anmeldelser…Med vennlig hilsen
Postmottaket
Søndre Buskerud
politidistrikt—–Opprinnelig
melding—–
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]Lagt inn: 21.august2009 21:36
Lagt inn i: Postmottak
PDI Søndre Buskerud
Diskusjon: Purring/Fwd: Anmeldelse for
dokumentfalsk/Fwd: Tulling med vitnemål/Fwd: Vitnemål fra Gjerdes
videregående skole
Emne: Purring/Fwd: Anmeldelse for
dokumentfalsk/Fwd: Tulling med vitnemål/Fwd: Vitnemål fra Gjerdes
videregående skoleHei,
jeg vil gjerne minne om at jeg ikke har mottatt noe svar på denne
e-posten, så jeg sender en purring på dette.Jeg har forresten også mottatt et nytt vitnemål fra Buskerud
Fylkeskommune nå, med riktig karakter i programmering, og nå kaller de det
ikke for 'Cobol'.Men hva er det som har foregått, hvordan kan de skrive feil karakter
på vitnemålet?Er dette forsøk på dokumentfalsk.Dere har jo ikke svart engang, det er vel ikke så mye å gjøre i
Drammen, at dere ikke kan svare på en e-post engang.Det er vel mye roligere i Drammen enn f.eks. i Oslo?Mvh.Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date:
2009/8/4
Subject: Anmeldelse for dokumentfalsk/Fwd: Tulling med
vitnemål/Fwd: Vitnemål fra Gjerdes videregående skole
To: post.sondre.buskerud@politiet.no Hei,
jeg vil gjerne anmelde Buskerud Fylkeskommune, som det virker som, at
har forfalsket mitt vitnemål,fra Gjerdes VGS., 1988/89, som jeg fikk i posten fra de, igår.Jeg sender med en kopi av vitnemålet, hvor jeg har fått
karakter4, på eksamen og i standpunktkarakter, i faget programmering,mens jeg egentlig fikk 5.(Det kan man se, av at det var kombinert eksamen, i datafagene,og det var derfor sånn, at man fikk samme karakter, i tre
fag,til eksamen.Det var en dataeksamen, et prosjekt, som gikk over tre
dager,og vi fikk da 5 på det prosjektet, og da fikk vi 5-er på
vitnemålet,i programmering, 4. generasjonsverktøy og systemering.Det var derfor jeg med en gang la merke til dette, for siden
detvar kombinert eksamen, for datafagene, så går det ikke ann
åfå dårligere karakter i et fag.Jeg husker også dette fra hukommelsen).Dessuten, så står det at programmeringsfaget var COBOL, mensvi i virkeligheten lærte Pascal.Jeg ønsker de som har utført denne forfalskningen tiltalt og
straffet.Mvh.Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date:
2009/8/4
Subject: Tulling med vitnemål/Fwd: Vitnemål fra Gjerdes
videregående skole
To: Kari-Langdahl.Andresen@bfk.no
Cc: knut.hovde@bfk.noHei,
det er noen som har tulla med vitnemålet mitt, som dere sendte
meg.Jeg fikk karakter fem i pascal-programmering, både i
standpunktkarakter, og til eksamen.Mens på vitnemålet, så står det at jeg fikk karakteren fire, både i
standpunkt og til eksamen,og det står Cobol istedet for Pascal.Så her må dere undersøke hva som har skjedd!Mvh.Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date:
2009/7/31
Subject: Re: Vitnemål fra Gjerdes videregående skole
To:
Kari Langdahl Andresen <Kari-Langdahl.Andresen@bfk.no> Hei,
ok, da er jeg med.For da jeg gikk på Sande VGS., i 1987/88, så var det sånn, at det
bare var ti stykker, i Vestfold,som fikk lov å gå på videregående i Buskerud.Men jeg hadde så gode karakterer, så jeg kom inn på Gjerde.Mens ei som hadde gått i klassen min, Monika Ødegård, som var
datter av ei lærerinne,fra Nordland, på Svelvik Ungdomsskole, husker jeg, for hu hadde vi i
data valgfag.Hu bytta adresse til ei tante av seg, i Drammen, for å komme inn på
Gjerde, forhu hadde ikke så bra karakterer.Men jeg husker at hu bodde i Svelvik alikevel, for jeg fikk noen
ganger haik tilSvelvik, og da tok jeg bussen som gikk fra Svelvik, klokka 7.30, og
da pleidehu å ta den bussen, husker jeg.Så i gamle dager, så var det sånn, at bare de ti beste fra
Vestfold, fikk lov å gå på skolei Buskerud.Og da måtte vi få noen sånne spesielle busskort, husker jeg, som
var rosa, mener jeg,eller lyserøde.Men hu Monica Ødegård da, fra Svelvik, hu måtte da kjøpe
månedskort, mens jeg slappdette da, siden jeg hadde så bra karakterer, så fikk jeg månedskort,
av enten Buskerudeller Vestfold fylke da.Men på 80-tallet, så jobba kanskje ikke du i Buskerud
Fylkeskommune?Men dere burde vel ha arkiv på hvem det er som kommer inn på sånne
ordninger?Jeg skjønner at reglene ikke skal oppbevares i 20 år kanskje, men
det er vel en slagssamarbeidskomite, mellom Vestfold og Buskerud, som har tatt disse
avgjørelsene,om hvordan Vestfold og Buskerud, skal samarbeide om dette.På inter-fylkeskommunalt nivå, som det vel da kanskje
heter.Hvem er det som har med slikt å gjøre, jeg kan kanskje kontakte Sande
eller Svelvikkommune, eller Vestfold fylkesadministrasjon, som sikkert ligger i
Tønsberg.Vi får se.Nå kom ikke det vitnemålet med posten idag, men jeg regner med at det
dukker opp,i begynnelsen av neste uke.(Hvis ikke så vet jeg ihvertfall hvor jeg skal sende e-post
da).Igjen takk for hjelpen med dette!Mvh.Erik Ribsskog2009/7/31 Kari Langdahl Andresen <Kari-Langdahl.Andresen@bfk.no> Hei
igjenInntaksordningen som gjelder i dag, er at elever fra Vestfold som
bor i grenseområder til Buskerud, kan søke til videregående skoler i
Buskerud på lik linje med elever fra Buskerud. Det er ikke satt
noen øvre grense på hvor mange fra Vestfold som blir tatt inn,
det avhenger av karaktergrunnlaget de søker på. At elever fra Vestfold
blir tatt inn til skoler i Buskerud behøver derfor ikke nødvendigvis
bety at de har spesielt gode karakterer. Det kan også bety at
karaktergrunnlaget for søkere fra Buskerud er lavt.Arkivloven har ingen bestemmelser om at inntaksreglement skal
oppbevares i 20 år. Derfor har vi ingen dokumentasjon på hvordan
inntaksordningen var for skoleåret 1988/1989.
Med vennlig
hilsenKari Langdahl
Andresen
Eksamenskontoret i Buskerud
Tlf.: 32 80 87 69E-post: Kari-Langdahl.Andresen@bfk.no
Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 31. juli 2009 09:23
Til: Kari Langdahl
Andresen
Emne: Re: Vitnemål fra Gjerdes videregående
skoleHei,
takk for at dere endelig sender vitnemålet, jeg skal betale så fort
som mulig!Denne ordningen, med at de ti beste fra Sande VGS., kunne studere i
Drammen, denordningen, den er det jo dere, i skoleseksjonen, som
administrerer, og ikke Gjerdes VGS.Dette fortalte du jo meg, da jeg ringte i våres, at denne ordningen
fortsatt er oppeå kjøre, en samarbeidsordning, mellom Sande VGS og Buskerud
Fylkeskommune,er vel dette snakk om, såvidt jeg husker, fra hva du sa.Så det var ikke snakk om en ordning mellom Sande VGS. og
Gjerdes VGS.,så nå synes jeg at du gjør deg litt vanskelig.Dere må da ha slikt arkivert.Men jeg skjønner det at det tar for mye tid, for vanlige folk,
som meg, å ta opp tingsom dette med byråkratiet.Og jeg stoler heller ikke så mye på det du skriver, fordi at du
lovte meg nemlig to ganger,å sende vitnemålet, samme uka, når jeg ringte i april og juni og
pratet med deg, Kari,står det på en huskelapp jeg har her.Så dette henger ikke på greip, men jeg får være fornøyd, så lenge
dere har sendtvitnemålet da, og jeg får det endelig i posten.Så regner jeg med at det dukker opp i begynnelsen av neste uke,
eller noe.Så igjen takk for hjelpen med dette.Mvh.Erik Ribsskog2009/7/31 Kari Langdahl Andresen <Kari-Langdahl.Andresen@bfk.no> Hei
Jeg beklager at du ennå ikke har mottatt
duplikat av vitnemål fra VKII ved Gjerdes videregående skole.
Vitnemålet ble gjort klart etter at du tok kontakt med oss i
juni.Rutinene hos oss er at duplikat av vitnemål
blir sendt ut når det foreligger kvittering for innbetalt gebyr. På
grunn av en misforståelse internt hos oss, ble vitnemålet liggende her
i påvente av innbetaling. Jeg har vært på ferie og ble derfor ikke
klar over dette før jeg kom tilbake i går.Vitnemålet ble sendt herfra pr. post i
går.Jeg har vært i kontakt med Inntakskontoret
for de videregående skolene i Buskerud angående din forespørsel om å
få en bekreftelse på at du var en av 10 fra Sande videregående skole
som ble tatt inn til VKII ved Gjerdes videregående skole. Det
foreligger ikke dokumentasjon på inntaksrutinene til Gjerdes
videregående skole for skoleåret 1988/1989. Derfor kan vi ikke innfri
ditt ønske om en slik bekreftelse.Jeg ønsker deg lykke til med videre studier
og jobbsøknader.Med vennlig hilsen
Kari Langdahl Andresen
Eksamenskontoret i
Buskerud
Tlf.: 32 80
87 69
E-post: Kari-Langdahl.Andresen@bfk.no
-
Google Mail – Påminnelse til Morten Egtvedt/Fwd: Til Morten Egtvedt

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Påminnelse til Morten Egtvedt/Fwd: Til Morten Egtvedt
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Nov 16, 2009 at 8:05 PM
To:
kundeservice@canis.no
Hei,jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.Mvh.Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/11/5
Subject: Til Morten Egtvedt
To: kundeservice@canis.noHei,
jeg har lest det du har skrevet på Canis.no, om negativ forsterkning/aversiv kontroll.Jeg har jobbet på et arbeidssted, i England, Bertelsmann Arvatos Microsoft Scandinavian Product Activation, hvor de brukte negativ forsterkning for å kontrollere den minste ting, som medarbeiderne gjorde, (som om vi var roboter).Jeg har merket at jeg har vært stressa og har hatt vanskeligheter med å ta telefoner etter dette, (for det har gjort meg sliten/uvel, etter å ha tatt alle Microsoft-samtalene, over hundre hver dag, vanligvis, på et helt fastlagt mønsker da).Jeg lurte på om hva du synes om bruken av negativ forsterkning, på mennesker, i en jobbsammenheng, (for jeg har prøvd å ta opp dette, i rettsystemet, i flere år, men møter en vegg, som jeg mistenker at politiet står bak, med avlytting osv., eller hva det kan være, så jeg kommer ingen vei med rettsaken).Jeg har publisert om dette på nettet også, og jeg skal se om jeg klarer å finne en link.Håper på svar!Mvh.Erik Ribsskog
PS.Her er linken til dokumenter jeg har publisert om denne arbeidssaken:



