johncons






  • Google Mail – Anmeldelse av faren min, Arne Mogan Olsen, for omsorgssvikt







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av faren min, Arne Mogan Olsen, for omsorgssvikt





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, May 13, 2009 at 2:43 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg ringte ifjor, og prata med en som heter Johanssen hos dere, angående at faren min lot
    meg bo aleine, på Bergeråsen, fra jeg var ni år.
    Faren min bor i Drammen, og Svelvik og Berger sogner jo til Drammen, eller hva den riktige

    betegnelsen er, derfor sendte jeg anmeldelsen til dere.
    Johanssen ba meg forsøke å søke om Fri Rettshjelp.
    Det har jeg søkt om, til Fylkesmannen i Oslo og Akershus, siden jeg er bosatt i England.

    De ville ikke gi til støtte til Fri Rettshjelp, og nå har dette vært til behandling også hos
    Statens Justissekretariater, som også avslo å gi støtte til Fri Rettshjelp.
    Johanssen sa på telefon, at det ofte trengtes advokat i slike saker, for å sjekke hvorfor

    ikke kommunen har gjort noe mm.
    Men, han sa også, at hvis jeg ikke fikk Fri Rettshjelp, så fikk jeg ta kontakt tilbake,
    så fikk jeg heller anmelde forholdet, uten å ha en advokat under Fri Rettshjelp-ordningen.

    Så det er derfor jeg kontakter dere nå, siden jeg mislyktes med å få Fri Rettshjelp i forbindelse
    med denne anmeldelsen.
    (Faren min har også drevet en del 'telefonterror', som jeg også har anmeldt til dere, hos politiet

    i Drammen, så det forholdet kan også eventuelt behandles sammen med denne første anmeldelse
    for omsorgssvikt, for da ser man jo at dette, med omsorgssvikt under oppveksten og nå med
    telefon-trakassering, fra faren min, mot meg, det er noe som fortsetter inn i våre dager, og ikke

    kun var et 80-talls fenomen under oppveksten min på Bergeråsen.
    Så jeg har nå fått nok av denne uansvarlige oppførselen til faren min, og ønsker derfor å anmelde
    han, for å prøve å få han til å forstå, (innimellom all drikkingen, som jeg ihvertfall husker at han

    gjorde på 80-tallet, at han drakk hver kveld nede i huset hos Haldis Humblen, i Havnehagen,
    på Bergeråsen), at han ikke kan tulle og være uansvarlig ovenfor andre mennesker, dvs. meg selv.

    Så jeg ønsker faren min tiltalt og straffet for denne omsorgssvikten og telefontrakasseringen.
    Med vennlig hilsen
    Erik Ribsskog
    mot meg, er noe som forsetter enda, og












  • Google Mail – 'Fan club blog' / Hatblogg







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    ‘Fan club blog’ / Hatblogg





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, May 13, 2009 at 11:06 AM





    To:

    post.oslo@politiet.no



    Hei,

    jeg sender en anmeldelse på den såkalte 'Erik Ribsskog Fan Club' idag.

    Det er tydeligvis ikke noen egentlig fan-club blogg, det er en en hat-blogg.
    Og de er tydeligvis veldig dedikerte i sitt hat.
    Spillegal-forum folka har sittet oppe hele natta og dikta en hatsang/hatdikt på engelsk nå.

    Jeg vet ikke hvordan det er i Norge, men i Storbritannia, så er det ihvertfall noe som heter 'hate-crime'.
    Og disse som lager den bloggen, de er tydeligvis i noe form for hat.

    (Uten at jeg kjenner disse personene i det hele tatt, dette er noen personer som ikke har noe liv troligvis,
    og har dedikert livet sitt, til å hate meg tydeligvis).
    Så disse personene ser jeg på som en trussel, for det virker som at disse er maniske.

    Så jeg håper at dere kan ta hånd om dette, sånn at personene kan komme inn under egnet behandling
    etc.
    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog






  • facebook tuller

    PS.

    Jeg ble advart av han Xiando, Øivind Sæther, mot Facebook.

    Før han begynte å oppføre seg rart, og slettet meg fra Livelyblogg og trykker-bloggene blant annet.

    Så hvem vet hva man skal tro.

    Jeg skal se om jeg finner den YouTube-filmen.

    Jeg mener at det var den her filmen som Sæther nevnte, før han ble sånn, at han slettet bloggene mine osv.

    (Noen utenforstående som påvirket han?)

    I den YouTube-filmen så kan man se at Facebook, har linker til CIA blant annet forresten, så det kan eventuelt være de som tuller med meg.

    Hvem vet.

    Her er den nevnte filmen:

    PS 2.

    Hva er det som er galt med den profilen her da?

    http://www.facebook.com/profile.php?id=1059338080&ref=profile

    Det skjønner ikke jeg ihvertfall.

    Det må være CIA som har mensen eller noe.

    Noe sånt.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  • cia 3

    http://www.google.no/search?q=basefarm%20cia&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=com.ubuntu:en-US:unofficial&client=firefox-a

    PS.

    Dette sa Einar Flesaker, (personen som står oppført hos Norid, som personen bak nettstedet www.nwo.no), i en Facebook-samtale, ifjor:

    Serveren blir driftet av en av oss i vennegjengen som er ansatt i basefarm, og den eies av oss. Schibsted har ingenting med den å gjøre annet enn at den står på jobben hans, han får lov til å ha en privatserver der.

    De fleste skjønner umiddelbart at det er en spøk, og så lenge serveren ikke blir brukt til kommersielle eller ulovlige ting, så bryr ingen seg.

    Vi trengte en Linuxserver til å ha hjemmesidene våre, mailen vår, og i det hele tatt alt vi måtte trenge å legge ut på nett, da er det greit å ha et kort og konsist navn på den. Vi kom frem til nwo.no og skjønte at dette kunne vi få moro med, og det har vi fått, også. 🙂

    Webstedet i seg selv er bare den forsida, selv innloggingsboksene er fake og peker bare tilbake på forsida. Det er en ren spøk.

    https://johncons-blogg.net/2008/04/enda-mer-om-wwwnwono-in-norwegian_4955.html

    Så spørsmålet er, er www.nwo.no, bare en tulleside, som Flesaker sier, eller er det noe New World Order/CIA-greier.

    Hvem vet.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  • kgb

    http://www.google.com/search?hl=no&rlz=1T4DBNO_no___NO235&q=stoltenberg%20kgb%20hauge&btnG=Søk&lr=

    PS.

    Det er KGB som har den her ‘mafian’ kanskje ja, det er mulig, som visstnok var etter min morfar, Johannes Ribsskog, og som jeg har overhørt at har forfulgt meg.

    Jeg trodde det kanskje var amerikanerne og CIA jeg.

    Hm.

    Jaja, det er mye rart, det blir spennende å se om det er mulig å finne ut av dette.

    Vi får se.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog







  • Google Mail – Regarding throw-out letter







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Regarding throw-out letter





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, May 12, 2009 at 1:10 PM





    To:

    Lorna Murphy <LornaMurphy@tjthomas.co.uk>



    Hi,

    that's a lie Lorna!
    I have on numerous occations asked you to please fix the boiler, since 2007, but you haven't.
    I last asked you to fix the boiler, last month, with the washing-machine and the stove.

    Nothing has happened!
    It must have been eight or ten times that I've asked you to fix the boiler, but nothing has happened.
    I'll start paying the regular rent now, when I get my study-loan.

    I'll ask the Norwegian Government to send it as soon as possilbe.
    Sorry about the delay, I'll pay down on all the arrears later, when I get a good job and a good income,

    so you're going to get your money, even if it hasn't been hot-water.
    But please be so kind as to get the hot-water fixed, like you have promised many times!
    Yours sincerely,

    Erik Ribsskog

    On Tue, May 12, 2009 at 9:23 AM, Lorna Murphy <LornaMurphy@tjthomas.co.uk> wrote:

    If your rent and monies off the arrears come in on a

    regular basis i dont have a problem but if it doesnt I will go to court to

    get you out, nothing in this life Eric is for FREE!! and I am sick of your

    false promises pay your rent and I dont have a problem, you must have

    received housing benefit by now, also may I remind you you couldnt

    book in to a hotel and stay for free. The comment over hot water our

    Maintainance Department have checked you job reports and on the few occasions

    you have reported works they have been completed, I have given the works out

    that you gave last week I will however chase them up.


    From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sent: 12 May 2009 07:34
    To: Lorna Murphy
    Subject:

    Regarding throw-out letter


    Hi Lorna,

    I checked a bit about my rights on the internet, after I got your letter

    yesteday about throwing me out.

    It says:

    As a

    tenant, you have the right to adequate living facilities such as hot and cold

    water, heating, electricity, ventilation, toilet facilities and a drainage

    system. If the house you are in does not meet health and safety standards you

    may be able to take legal action.


    So I have the right to have hot

    water, which I haven't had for almost two years now.


    It also says:


    A landlord can ask the court to decide if eviction is

    necessary if: you've broken the terms of your contract (i.e. trashed the place);

    you're consistently late in paying the rent; you lied about yourself to get the

    place; you're unemployed (in cases where having a job was a condition of the

    contract).


    So you can't just throw me out, as

    I understand it.


    I know I have had problems

    paying the rent, but I've been un-employed and self-employed and underpaid

    working on behalf of Packaging Europe,

    and I also wrongly lost my job at

    Arvato, working on behalf of Microsoft, like I explained to you, in

    2006.


    And it's not easy for me to

    get control of my life, when I haven't got hot-water in my flat.


    I'm trying to get control, and I

    will pay the rent, but I don't think it's fair that I should pay the whole rent,

    when I haven't even got hot-water,

    washing machine, stove, and it

    isn't fully furnitured eighter, I have to use the bed-tables for the TV in the

    living room etc, and the heather isn't

    working in the bath.


    You have promised me many time

    to fix this problems, but nothing had happened.


    I haven't got anywhere else to

    live, you see, so it's not to make problems, but I have to get a job, and find

    another place to live first, you can't

    just expect me to live on the

    street.


    So I hope you can fix the

    hot-water at least, which I have contacted you about many times.


    Sorry again with the delays

    with the rent, but I'm going to get a study-loan, from Norway, in the automn, so

    then I can afford to pay the full

    rent again, since that's quite a

    lot.


    Sorry about the delay

    again!


    Yours sincerely,


    Erik

    Ribsskog






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen