johncons
  • Your complaint against Liverpool Central CAB
    18 February 2008
    23:59
    Subject
    Your complaint against Liverpool Central CAB
    From
    Follows, Saffron
    To
    eribsskog@gmail.com
    Sent
    18 February 2008 12:56

    Dear Mr Ribsskog,
    I write to confirm that we have now received the file related to your case/complaint from the bureau. We will now carry out a 3rd stage review of your complaint. This review is carried out under the direction of our Chief Executive, David Harker, and will focus on the way your complaint was handled at local level.
    The procedure requires that we provide a full response within 20 working days of receipt of your file from the bureau; as such Mr Harker will be in a position to send you a full response on or before March 14th. If there is likely to be any delay in this process I will keep you informed via email.
    Yours sincerely,
    Saffron Follows
    Complaints & Advice Policy Officer
    Citizens Advice
    please consider the environment – do you really need to print this email?
    The Citizens Advice service helps people resolve their legal, money and other problems by providing information and advice, and by influencing policymakers. Citizens Advice is an operating name of The National Association of Citizens Advice Bureaux.
    Information and Advice http://www.adviceguide.org.uk/
    For information about our campaigns, to volunteer or support us http://www.citizensadvice.org.uk/
    Volunteer hotline 08451-264-264 (local rate Mon-Fri)
    NOTICE: this e-mail originates from Citizens Advice, an operating name of The National Association of Citizens Advice Bureaux (Charity Registration Number 279057, VAT number 726 0202 76, Company limited by guarantee, Registered Number 1436945 England, Registered office Myddelton House, 115-123 Pentonville Road, London N1 9LZ). It contains proprietary information, some or all of which may be legally privileged. It is for the intended recipient only. If an addressing or transmission error has misdirected this e-mail, please notify the author by replying to this e-mail. If you are not the intended recipient you must not use, disclose, distribute, copy, print or reply to this e-mail (other than for the reason stated above).
    This footnote confirms that this email message has been swept by MIMEsweeper for Content Security threats, including computer viruses.

    I’m wondering if this e-mail, is some sort of answer to this e-mail:

    https://johncons-blogg.net/2008/02/e-mail-to-cab-142.html

    I have to look at it a bit more.

    I think it’s a bit strange that the Complaint Officer is involved, when I’ve complained about her not answering my corresponance, regarding the same complaint-case, from before.

    But I’ll have to look more at this later, when I have more time.

  • En annen gang det var noe muffens med politiet, var forresten, i 98.

    Da hadde jeg nettopp begynt som butikksjef i Rimi, og jeg hadde nettopp kjøpt meg bil.

    Det var bruktbil da, men alikevel.

    Så bodde jeg i Rimi-leilighetene i W. Thr. gt. 5.

    Så drev de rive-arbeid, av den gamle bygningen i W. Thr. gt. 3.

    Så en dag, så fikk jeg plutselig en telefon hjem.

    Det var en kar, i 40 åra kanskje, som ringte og spurte meg, om jeg nettopp hadde fått en ny bulk på bilen min.

    Og det hadde jeg jo.

    Bilen hadde et par bulker, men den var svart metallic osv., så den så ikke så ille ut alikevel.

    Så sa han karen som ringte, at han hadde sett at dem kasta noe fra bygningen, når dem dreiv og rivde.

    Så hadde dem bomma på søple-containern, også hadde dem truffet bilen min da.

    Så tror jeg fikk telefonnr. osv., av han som ringte.

    Så gikk jeg bort til de folka som dreiv og rivde i W. Thr. gt. 3.

    Men de ville ikke si hvem som var sjefen.

    De ville ikke si hva firmaet de jobbet for het.

    Så jeg ringte politiet, og forklarte, og da begynte de rive-folka å klage på meg, fordi jeg hadde gått inn på bygningen uten hjelm.

    Og så spurte politiet hvorfor dem ikke ville si firmanavnet.

    Så sa lederen, at firmanavnet stod på maskin.

    En sånn maskin av noe slag, som stod langt unna, inni bakgården, gjemt vekk, må man vel nesten si, og det er mulig den hadde et lite klistremerke, det er mulig.

    Det var noe firma i Buskerud, mener jeg å huske.

    Noe med Dokken tror jeg.

    Som Strømsgodset-spilleren, men jeg tror ikke det var Arne Dokken.

    Enten så var det vel firma eller kontaktperson, som het noe med Dokken da.

    Så prata jeg med en kamerat, som ordna meg ekstrajobb på Rimi, hver 14. dag, ved siden av militæret.

    Magne fra Røyken.

    Men det var Rimi Munkelia, på Lambertseter da, for vi bodde i Oslo begge to på den tida.

    Jeg dro først til If på Helsfyr der, for å få taksert, hvor mye det ville koste å rette ut bulken og lakke osv.

    Og han If-karen begynte å prate om kondemnering osv.

    Men det ble vel til at det kostet 6000-7000 eller noe, å rette ut bulken da.

    Men bilden hadde jo ærlig talt et par små bulker fra før.

    Så han Magne sa at det var vanlig å gjøre en avtale med firma da, at de betalte et visst beløp, også bare blåste man i å rette ut bulken.

    Men da fikk man litt penger i steden, for verdien på bilen går vel ned, hvis man får fler bulker osv.

    Så da ringte jeg firma da, Dokken, eller hva det het.

    Så ble jeg enig med han karen i firma da, om at dem skulle sende meg 2000-3000 eller noe, så glemte vi hele bulken.

    Så gikk det vel et par-tre uker eller noe, så dukka faktisk de pengene opp på kontoen.

    Så noen måneder etter dette.

    Det må vel enten ha vært helt på slutten av 98, eller begynnelsen av 99.

    Så ringte en politi-etterforsker da, og fortalte, at de hadde fått enda fler klager på rive-firma.

    Så han lurte på om jeg kunne anmelde dem da.

    Jeg svarte jo, som sant var, at jeg hadde fått til en avtale med dem, og hadde fått penger for boten osv., så jeg synes ikke jeg kunne anmelde dem da.

    Og da virka det som om han politikaren ble skikkelig sur/grinete.

    Men jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg ellers skulle ha løst det.

    Jeg kunne jo nesten ikke anmelde, når jeg hadde fått penger.

    Og bruke 8000, eller hva det var, på å rette ut en bulk, på en 12-13 år gammel bil, som hadde flere andre bulker fra før.

    Det synes jeg var litt bortkasta egentlig det og.

    Det var jo ikke så stor bulk, og det gjorde egentlig ikke så mye fra eller til.

    Bilen var ikke stygg, men den var svart metallic, så den så ganske tøff ut da kanskje.

    Men å bruke 8000 på å rette ut en bulk på en bil til 16000.

    Det synes jeg ikke det var så mye poeng i.

    Det ble mest bare hefting, og jeg måtte sikkert være uten bil i en del dager pga. det også.

    Så jeg synes egentlig det var mest fornuftig å gjøre et kompromiss, og heller få noen penger osv.

    Men det virka ikke som om politi-etterforskeren, hadde noe forståelse for, at man vel ikke kunne anmelde da, når man allerede hadde funnet en løsning.

    Han ble skikkelig sur, virka det som, fordi jeg ikke ville anmelde.

    Så man kan lure litt på, hva det er dem driver med nedpå politihuset på Grøndland der, når dem ikke skjønner sånt engang.

    Dette går vel kanksje ikke på lureri, men det går vel kanskje like mye på mangel på dømmekraft/hjernekapasitet/forståelse for lover og regler, fra politiet.

    Så kanskje det er noe tull, på opptakskontoret.

    At de bare sender de svakeste kandidatene til politistudiet?

    Nå er jeg litt slem muligens, men det virker i hvertfall for meg, som om noe må være alvorlig gæernt der.

    For jeg har vel hatt med dem å gjøre et par ganger, og begge gangene har det vært noe rart.

    Men det er mulig at det er jeg som har hatt uflaks da.

    Det var noe med passet og forresten.

    Men det får jeg heller skrive seinere.

    http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/02/15/527045.html

  • RE: Hvordan holde seg utenfor murene
    Skrevet av cons 18.02.2008 kl. 05:01
    Nei, det er noe råttent med det politiet i Norge tror jeg.
    Jeg husker jeg jobba på Rimi, så var det ran der.
    Så ble jeg kalt inn til politihuset på Grønland, for å gå igjennom bilder.
    Så holdt han politi-etterforskeren tommelen på et bilde da, som liksom skulle være raneren da.
    På kanten av boksen med bilder av blonde kriminelle menn i 20-30 åra, var det vel.
    Så det var litt korrupt, eller hva man skal kalle det, synes jeg.
    Det ligna jo på raneren, men det kunne jo like gjerne være at politi prøvde å få en uskyldig kar dømt.
    Jeg synes i hvertfall det stinka.
    Og det er flere episoder jeg har vært borti i forbindelse med politiet og, men det får jeg heller ta senere anledning.

    http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/02/15/527045.html

  • Ok, så myndighetene i Norge, har kjøpt menneskerettighetene mine av familien min.

    Er det sånn det henger sammen?

    Tror myndighetene at dem kan kjøpe folks rettigheter av familien dems?

    Og hva familien min tror, det gidder jeg ikke gå innpå, dem er en gjeng hjernedøde idioter fra før.

    Og dem driver og piner meg enda, hele gjengen.

    Er det derfor jeg ikke får noe hjelp fra myndighetene nå, fordi dem er innblandet fra før?

    Jævla avskyelige fitter hele gjengen.

  • Co2 III
    cons
    16/02 14:39
    Og hvis man ser på dette med et litt videre perspektiv, så er det kanskje lettere å fokusere på de områdene, som det er mest å tjene på å jobbe med å redusere. Det synes i hverfall jeg virker logisk. Uansett så virker i allefall det avisen driver med her som ganske meningsløst. Men det er mulig det er jeg som ikke har fått med meg poenget.
    Anmeldinnlegg
    co2 II
    cons
    16/02 14:39
    Så jeg lurer på om Norges høye Co2 utslipp, skyldes andre ting enn Stordalen. Kanskje pressen skulle se på problemet med et litt videre perspektiv. F.eks. sammenligne Norge med andre land, og forklare hvor det er Norge er dårligst osv, i forhold til andre land da, med tanke på Co2 utslipp. Det synes i hvertfall jeg hadde vært interessant å vite. Og det synes jeg ikke har kommet så mye fram.
    Anmeldinnlegg
    tidsmaskin
    olav
    16/02 14:39
    lurer på hva en person som levde i 70-årene f.eks tok en tidsmaksin til 2008 hadde tenkt om denne artikkelen. han hadde sikkert ikke forstått et kvekk :))
    Anmeldinnlegg
    Co2
    cons
    16/02 14:38
    Jeg lurer på om pressen er for detaljorientert, når det gjelder dette problemet med Co2 osv. Jeg leste at Norge slapp ut ca. dobbelt så mye Co2 pr. pers, enn de gjorde i Sverige. Mao. så slipper Norge ut like mye Co2 som Sverige, som har halvparten så mange innbyggere. Men jeg lurer på om Norge er det eneste landet i verden, hvor finanseliten, blir mobbet hvis de ikke går, eller tar buss, 800 m. til en gallamiddag.

    http://e24.no/oppogfrem/article2260068.ece#AF

  • RE: Nok jugejuritzer
    Skrevet av cons 16.02.2008 kl. 06:02

    Det kan vel virke som om det er damene som har kontrollen i Norge ja.

    Dem sitter på cafe hele dagen, og har nettverk osv.

    Jeg husker på et sted jeg jobba i Oslo før (Rimi Kalbakken), da skulle alle damene på jobben ha eget damemøte, og gudene vet hva de bestemte der.

    Men man kan jo lure.

    Jeg leita egentlig etter et sted å kommentere om Veronica Orderud og Kristin Kirkemo.

    Men der var det ikke noe kommentarfelt.

    Men man får skrive her da.

    Hvordan kan de være søstre da?

    Veronica har jo brunt hår, mens hun Kristin har helt lyst hår.

    Og dem har jo til og med forskjellige etternavn.

    Noe må vel være galt da.

    Det forstår man vel da.

    http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/15/527091.html

  • Fwd: E-post adresse.
    16 February 2008
    00:58
    Subject
    Fwd: E-post adresse.
    From
    Erik Ribsskog
    To
    arnemogan@gmail.com
    Sent
    16 February 2008 01:00

    Heisann fattern,

    jeg har tenkt litt etter den siste samtalen, når du ringte meg her om dagen.
    Det tullet du begynte å prate om, om Co2, utenfor sammenhengen.

    Sånn Co2, eller noe, var det du sa.

    Hva var det for noe tull da?

    Du har vel aldri vært noe opptatt av Co2?

    Jeg er dritt lei sånn tull.

    Så jeg lurer på om vi bare skal ta en pause i kontakten, sånn som jeg har med f.eks. Pia.
    Jeg tror det er smartest.

    Og hva var den røde tresofaen, med lokk, som du snekra til meg, når jeg var sånn 1-2 år, på
    Toppen der på Bergeråsen.
    Var det nesten som kiste også eller.
    Eller var det bare sofa til å ha ting i?

    Samme det.

    Men hva var det når du Christell sa at Borgen hadde gått inn i garderoben dems.

    Sånn at begge vi hørte det.
    Og du bare lå på terassen der, og ikke sa noe.

    Og hva med når Christell og Nina var sånn åtte år, og dem sa til meg at onkelen til
    Nina hadde tilbudt hu 100 kr for å suge’n.

    Også sa jeg det til deg og Haldis, hva gjorde dere da?

    Og hvorfor husker jeg at muttern lå i senga deres på Toppen der, på magan, og
    grein, og var ikke tilsnakkelig?

    Det er mer dritt og, jeg kommer ikke alt sammen nå.

    Men jeg tror vi nok får ha en pause i kontaken ja.

    Jeg lurer på om det ikke er like smart.
    Så får du ha lykke til med snekker-jobber osv. da.

    Jeg har hatt nok dritt og tull nå, så jeg orker og gidder ikke mer av det.
    Mvh.
    Erik

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: Feb 7, 2008 8:58 PM
    Subject: E-post adresse.
    To: arnemogan@gmail.com

    Hei,

    takk for telefon osv.

    Jeg skal si fra hvis jeg ser noe jobber osv., så skal jeg sende e-post om jobber osv.

    Igjen takk for telefon!

    Erik

  • Hei,
    Between Odd Einar Pettersen and You
    Erik Ribsskog

    6:43pm Feb 15th
    hva er det som skjer nå da Odd Einar?

    Var det ikke noe tull med noe bilder osv?

    Hvorfor sa du at fattern hadde flytta til Sandefjord, han bor jo i Drammen enda.

    Vannsengbutikken, husker du?

    Og hvorfor har du bilde av bikkja de der, selv om det kanskje ikke er min business.

    Erik Odd Einar Pettersen

    8:26pm Feb 15th
    Report MessageHei Erik
    ????
    Faren din sa han og fruen bodde i Larvik , sandefjord? området
    Det var det han sa til meg(han var ikke edru)
    Bilde av bikkja, CIA/KGB leter etter meg?(ikke helt sikker ennå:) Odd Einar Pettersen

    8:30pm Feb 15th
    Report MessageHei Erik
    Bikkja skjuler min identitet, det er noen som leter etter utseende mitt!?
    Hvem, jeg vet ikke?
    Erik, jeg vil ikke bli uvenner med deg!, setter pris om du kommer å besøker meg en dag!

    🙂
    Odd Einar Pettersen

    8:32pm Feb 15th
    Report Messagetrykk på bikkja, du ser du meg etterhvert!
    skjønte ikke jeg savna deg på vennelista, har du strøket meg?
    ?

    Odd Einar Pettersen

    8:37pm Feb 15th
    Report MessageHi Erik
    Please send me your thelephone number, i will call you today
    brgs
    OEP

    Øver meg i inglish
    Odd Einar Pettersen

    8:38pm Feb 15th
    Report MessageBikkja gjesper, dessuten er det en engels staffordshire bullterrier
    Erik Ribsskog

    8:52pm Feb 15th
    Jøss, jeg ringte fattern, etter at jeg prata med deg.

    Så sa’n at han bodde i Drammen enda.

    Når var det her da?

    Ja jeg sletta deg, fordi du er like idiot som på ungdomsskolen, hva trodde du ellers da.

    Samme det.

    Jeg synes det var rart at du hadde bilde av bikkja.

    Og hva er de alle de idiot-meldingene.

    Jeg tror jeg hiver deg ut igjen jeg.

    Noen folk forrandrer seg aldri. Odd Einar Pettersen

    8:56pm Feb 15th
    Report MessageOk, han sa til meg, tror det var i sept 2007 jeg traff han.
    han bodde i sandefjord larvik området.
    Han sa han bodde der?Ikke Vet jeg? Erik Ribsskog

    9:04pm Feb 15th
    Jeg hiver deg ut igjen jeg.

    Jeg orker ikke sånn idiot-greier.

    Var det nok idiot-greier på ungdomsskolen da?

    Du får ha god helg og lykke til med idiotlivet osv.

    Hadetbra. Odd Einar Pettersen

    9:08pm Feb 15th
    Report MessageHei Erik, jeg veit ikke hva som foregår? Det var det jeg fikk vite?
    Jeg lurte på hvor du var og han sa du var i England.
    Jeg juger ikke.
    Erik Ribsskog

    9:36pm Feb 15th
    Ok,

    med du kødda så mye med de meldingene i stad, med KGB og CIA osv, så jeg heiv deg ut fra facebook og la ut samtalen på bloggen osv.

    Jeg er dritt lei av folk som driver å kødder.

    Jeg rinte fattern, etter at du sa han hadde flytta til Sandefjord.

    Og da sa’n at han bodde i Drammen enda.

    Men telefonnr. til gamle vannsengbutikken i Drammen, 32 83 16 85, det funka ikke lenger.

    http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=arne+mogan+olsen

    Men det er mulig at han er i fengsel eller noe da.

    At noe mafia-greier har blitt tatt ned.

    Og at han juger, og at purken eller noe mafia greier driver å kødder med meg, og ikke vil si hva som foregår, og får fattern til å juge osv.

    I den linken, så står det også ‘Tordensals gate’, på telefonnr.

    Og det er Tordenskiolds-gate.

    Så det er kanksje noe sånn mafia-kode greier for at noe er galt da.

    Og fattern prata om at han pleide å gå på bibloteket i Drammen nå, og sjekke e-post.

    Det høres ikke ut som noe fattern ville ha gjort egentlig.

    Kanskje han er i fengsel og sjekker e-post der.

    Det er mulig det er jeg som tar feil og.

    Men noe er det i hvertfall. Odd Einar Pettersen

    9:48pm Feb 15th
    Report MessageKanskje jeg tar feil eller hørte feil?
    Sorry, mente ikke lage problemmer for deg! Erik Ribsskog

    9:54pm Feb 15th
    Neida, du har ikke lagd noe problemer du.

    Du er vel ikke så gammel at du har begynt å få dårlig hørsel du.

    Hvis du ikke har sitti for nærme plasma tv-ene på full guffe da.

    Jeg prøver bare å finne ut hva som foregår.

    Så det er ingen ting å unnskylde seg for. Odd Einar Pettersen

    9:56pm Feb 15th
    Report Messageok, erik
    Kan jeg hjelpe deg i noe info?
    Kan høre feil jeg også?
    Erik Ribsskog

    10:14pm Feb 15th
    Nei,

    jeg vet da søren jeg Odd Einar.

    Jeg synes fattern dreiv å kødda, når han ringte sist og.

    Plutselig begynte han å prate om Co2.

    Sånn helt uten videre.

    Han bare sa noe sånt som, ‘Jaja, Co2’, utenfor sammenhengen i samtalen.

    Som om han skulle være morsom, og på en artig måte si at jeg var kjedelig da.

    Men i hvilken sammenheng det var.

    Det virka som det var noe han planlagt å ta opp.

    For å kødde eller et eller annet, i forbindelse med noe mafia eller politi eller noe.

    Pia og Christell har jugi siden 89, og sagt at fattern har misbrukt Pia.

    Så sier fattern når han ringer nå, at han bare trudde at Pia var ei vanlig dame, mens han sov.

    Og Pia sa han var klåfingra.

    Og Christell sa han hadde fingra Pia, i Kr.Sand i 89.

    Og Christell sa, 17. mai, 2000 var det vel, i Oslo, at jeg også hadde misbrukt Pia.

    Det var bare noe tull som skjedde når vi var 9-10 år, og det var bare noe leike-greier og det var søstra mi som pressa meg til å gå lengre enn bare noe strippegreie lek som Petter og Christian var med på og.

    Men det var ikke noe misbruk, det var bare jug.

    Og Christell og Annika sier at Borgen gikk inn i garderoben dems i 6. klasse på barneskolen.

    Jeg prøvde å finne ut hvem av fattern og Pia/Christell som jugde, så det var derfor jeg prøvde å finne ut om Christell hadde jugd om Borgen.

    Info, jeg vet ikke jeg.

    Jeg lurer litt på hva som har skjedd med noen norske og svenske damer her borte i Liverpool, som det virker som om har noen ‘phoney’ facebook-sider osv.

    Og jeg lurer litt på om politiet har tatt ned noe mafia greier i Norge og/eller England, i forbindelse med jobb-sammenheng, både i Norge og England, og om det var forbundet med meg.

    Og jeg hørte jo i Oslo, at jeg var etterfulgt av ‘mafian’, som dem kalte det.

    Men hvem dem here ‘mafian’ er, og om dem har tatt dem ned, det er godt spørsmål.

    Så jeg tror det er kanskje like smart å holde seg unna, det er vel bare et vepsebol og det er i hvertfall bare dritt med alle folka virker det som i hvertfall, så det er sikkert like smart å holde seg unna.

    Men takk for hjelp alikevel! Odd Einar Pettersen

    10:26pm Feb 15th
    Report MessageHei Erik
    Har du noe kontakt med Espen?
    Erik Ribsskog

    Today at 12:44am
    Hei,

    nei jeg har ikke noe kontakt med Espen, jeg har prøvd å sende han e-post på jobben osv., men jeg har ikke klart å få noe svar.

    Hvordan det?

  • Hmm…
    Skrevet av Anna Lindh 15.02.2008 kl. 01:08

    Dette har jeg dessverre ikke noe svar på. Det jeg vet er at disse ¨”flyktningene” som jeg har hatt kontakt med har veldig god intern informasjon som jeg ikke er blitt informert om.

    En av mine nye venner som er afghaner, har nettopp fått hele sin familie hit. Jeg har hjulpet han så godt jeg har kunnet, han har i dag en god jobb og nettopp fått sin familie hit. Han er i motsetning til henne vi her diskuterer et meget ærlig menneske. Jeg vil ikke legge ut min e-post her, kanskje jeg kunne hjulpet deg. Høres veldig dramatisk ut det du har opplevd. Kan du ikke spørre deg litt rundt?

    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 0
    anbefalingerBra! RE: Hmm…
    Skrevet av cons 15.02.2008 kl. 01:24

    Takk for svar!

    Joda jeg skal jeg gjøre det.

    Det er jo med tanke på å få hjelp av norske myndigheter jeg tar opp dette.

    Altså, jeg klarer jo meg selv i England, men jeg er jo norsk, og jeg synes jo, at når ting skjer i forbindelse med organiserte kriminelle nettverk, og at man blir jaget fra landet, må man vel kunne si, av folk med våpen og hunder, så burde man vel kunne få råd av myndighetene, og hjelp til å finne ut hva som foregår.

    Men det virker som om myndighetene selv er involvert synes jeg, siden de ikke engang svarer på e-poster sendt til politidirektoratet, justisdepartementet, utenriksdepartementet, smk, etc.

    Og politiet/Kripos vil ikke gi noe råd/hjelp.

    Så jeg vet ikke om en flyktningeorganisasjon, kan hjelpe til med problem i hjemmlandet eventuelt.

    Men hvis det er noen som har noen informasjon om dette, så kontakt meg gjerne på eribsskog@gmail.com.

    Hvis ikke så burde jeg vel klare å finne ut av dette selv og, men hvis det er noen som har skikkelig peiling osv., så hadde det jo vært veldig bra hvis dem viste noe.

    Så på forhånd takk for hjelp i såfall!

    http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/14/526965.html?commentId=1770723#comments_container

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen