johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Viser til din ordre på Apotera.no
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. mai 2021 kl. 00:18
    Til: “Apotera.no” <support+id7746@apotera.zendesk.com>
    Kopi: ph@hydia.no, tr@forbrukertilsynet.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, presse@apotera.no, post@legemiddelverket.no
    Hei,
    i dag fikk jeg pakken i posten.
    Og jeg fikk bare to varer, (istedet for tre).
    Dere skriver at dette skulle ordnes, ved å endre trekket hos nettbanken.
    Men det trekket er nå ferdig behandlet, (jeg sjekka nettbanken nå).
    Og dere har tatt betalt for tre varer.
    Så dere skylder meg 125 kroner, (får jeg det til å bli).
    Så dette må jeg klage på.
    Dere nekter også å sende denne klagen oppover i systemet.
    Så jeg sender også kopi-mail til deres snus-grunder Patrick Hjetland.
    Jeg fant ikke hans mail-adresse, på nettstedet deres.
    Men han driver visst et annet firma, (Hydia), på si.
    Så kanskje han kan rydde opp i dette.
    Jeg har jobbet en mannsalder i varehandel-sektoren, og det virker som at det skorter litt på varekunnskapen hos dere, må jeg si.
    (Pluss at dere virker kranglete, når dere nekter å sende dette videre til snus-folka).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    fre. 21. mai 2021 kl. 14:00 skrev Farmasøyt Apotera (Apotera.no) <support@apotera.zendesk.com>:
    ##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
    Vi har svart på din henvendelse (7746) . Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.
    Farmasøyt Apotera (Apotera.no)
    21. mai 2021, 14:00 CEST
    Hei,
    Takk for raskt svar. Når man foretar en ordre så vil pengene kun bli reservert på konto og trukket først når varen sendes. Når ordren sendes i løpet av dagen vil beløpet tilsvarende varene som blir sendt (altså ikke for A-kremen) bli trukket. 
    Kremen du bestilte var på lager, men den inneholdt andre stoffer enn det som var opplyst på nettsiden da du kjøpte den. Det har vi beklaget og gjort hva vi kunne for å informere deg om før varen ble sendt. 
    Jeg er apoteker i Apotera og dermed driftsansvarlig for dette apoteket. Jeg er åpen for å ta en prat om saken på telefon om du ønsker, gi meg bare beskjed så kan jeg ringe deg. Har du forslag til andre løsninger i denne saken er vi åpen for det. 
    Ønsker deg en fortsatt fin dag.
    Med vennlig hilsen
    Marthe A.
    Farmasøyt Apotera 👧
    eribsskog@gmail.com
    21. mai 2021, 11:49 CEST
    Hei,
    i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket, å få svar, fra en overordnet, om dette.
    Jeg kan ikke se at det har skjedd.
    Så dette må jeg klage på.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg har også sjekket nettbanken min.
    Og jeg har ikke fått noe penger tilbake fra dere.
    Og dere har ikke forklart, angående hvordan deres nettbutikk kunne godta min bestilling, hvis dere ikke hadde denne varen på lager.
    Jeg har sett på nettet, at det er noen snus-grundere, som driver deres foretak.
    En fra Rykkinn, som heter Malm.
    Så kanskje han kan svare på dette.
    Skjerpings!
    fre. 21. mai 2021 kl. 10:32 skrev Farmasøyt Apotera (Apotera.no) <support@apotera.zendesk.com>:
    Farmasøyt Apotera (Apotera.no)
    21. mai 2021, 10:32 CEST
    Hei Erik,
    Takk for raskt svar. 
    At produsenter endrer produktene sine fra tid til annen får vi dessverre ikke gjort så mye med. Heller ikke bruk av parabener i kosmetikk, da det er et fullt lovlig konserveringsmiddel i kosmetikk i EU og Norge. 
    Det kan være ulike årsaker til at en produsent velger å gjøre endringer og det er ikke alltid vi får beskjed når en vare er endret. Slik kan det dermed bli feil på nettsiden ved at en produktbeskrivelse ikke lengre passer til produktet som vi får levert. Vi har derfor endret på nettsiden nå slik at bilde og beskrivelse passer til det endrede produktet. Og så er det jo veldig kjedelig for de kundene som tror de har kjøpt et litt annet produkt. Heldigvis skjer ikke dette så ofte. 
    Jeg har forståelse for at du ikke ønsker å bruke kremen med paraben. Jeg har refundert pengene for kremen da vi dessverre ikke kan få tak i A-krem uten parabener. 
    Ønsker deg en fortsatt fin dag.
    Med vennlig hilsen
    Marthe A.
    Farmasøyt Apotera 👧
    eribsskog@gmail.com
    20. mai 2021, 23:18 CEST
    Hei,
    prøver dere å gjøre meg kvinnelig eller?
    Jeg har lest om i pressen, at disse parabenene, er noe slags kvinnelige kjønnshormoner.
    Og det er visst styggdom, for karer, som meg.
    (Det var vel NRK eller Dagbladet som hadde om dette.
    For noen år tilbake).
    Så hvis dere sender meg noe med parabener, så går det bare i søpla.
    Så da får dere heller sende penger tilbake, eller riktig vare.
    Jeg synes det høres rart ut, at dere ikke har på lager, det som ble bestilt.
    Hvorfor lar nettbutikken en da bestille?
    Det virker rart, synes jeg.
    Jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet, om dette.
    Og det virker som at produsenter tuller, når de stokker om på varenavnene og ingrediensene.
    Dette er visst noe som er populært å bruke, blant tannleger.
    (Jeg fikk masse rynker i trynet, når jeg var i Syden, (en restplass-reise), i 1998.
    Og da fant jeg noe på Vita, som funka, mot rynker.
    Det var en slags liten ‘kaviar-tube’ med retinol, (et fransk merke vel).
    Jeg hadde vel lest i FHM at retinol var et slags vidundermiddel mot rynker, og jeg jobba som butikkleder da, så jeg ville vel se representabel ut.
    Og den varen har Vita nå slutta med.
    Men så var jeg innom Life, (for noen år tilbake), og jeg så at de hadde A-creme, (og jeg hadde lest at A-vitamin og retinol var det samme, i FHM).
    Og den A-cremen funker, men jeg vil ha uten de parabenene.
    For min onkel, (som muligens har brukt for mye tannlege-krem/A-creme), han ble etterhvert glad i vin, istedet for øl og akevitt, som han tidligere like.
    Så de parabenene er skumle, må jeg si.
    Så det må jeg klage på.
    Jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet, om dette.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    tor. 20. mai 2021 kl. 16:29 skrev Farmasøyt Apotera (Apotera.no) <support@apotera.zendesk.com>:
    Farmasøyt Apotera (Apotera.no)
    20. mai 2021, 16:29 CEST
    Hei,
    Viser til din ordre på blant annet A-krem parabenfri med varenummer: 923881. 
    Produktet har blitt endret fra vår leverandør og er nå A-krem parfymefri varenummer: 930681
    https://www.apotera.no/a-creme-parfymefri-120g
    Prisen er den samme, og innholdsstoffene også – foruten at den vi har på lager inneholder metylparaben. 
    Jeg vet ikke om du synes det er greit å få produktet som inneholder paraben, eller om du heller vil få pengene igjen for den A-kremen? 
    Hører fra deg før vi sender pakken. 
    Ønsker deg en fortsatt fin dag.
    Med vennlig hilsen
    Marthe A.
    Farmasøyt Apotera 👧
    Denne e-posten er en tjeneste fra Apotera.no. Leveres av Zendesk
    [9384LV-7X8E]
  • mags ungdomsskole 2

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=3032136200393&set=bc.AbogBwtWt7mTUulEum43jfgxA_ZbEKHTeLj2YZCRP8CIDYJBjUe0LjrgnC0D9EOXQXZsUUo3MMIbnBUtfpHS-DXNui-BPTWWoT-W8CaEb755zEcokwj7LJ30LR4NEaS1IVK0FCLST_JiWbX0UOq9V69q&opaqueCursor=AbqoR8SYbcheYaFog1SePZeAT4tK21qsrmKo9BuvPg39tRho1gD7hMrk6Tm5he690KDjfQdp8XQIdGlMv3M4415j31hYtcH9LTxEV7OkXTaWuWPPnxrXh3gQnABUW9jcyOdics7xx-8b2m9Hpzu2ceXFfA_pc7t5vGJ86BLGoYEwTrY3KiliKzp1uXTg7EnciExGHzOjdC2dItAolOODglYVLphn3NfVvviLYpyc4Y-TVPRt24ZHSS8nfe5MpISvsMuqDr0TMCe0s5CaDu1tsjO7wT_qP3AQ8QJUBMTgXs70SoZbr3DjZNPfF-Oyrz3Q_4KSknI200SreXQ7NzZL01ELQDjeXDiTx13DrDM8TWtYd7PEo_DdjF0_5E_KpOBuEoRyrB2fRDF4F9fUIopUjZcQZYefi5bJ7RguJzsvwCr9Mzh_pIY_TK3fyzw6bzVgH1bJfflK6ISBIdYAz42cMjBzysb3YilwZb14xJYQzaZqhKQbi-IUFi8t2DHtJ1w72OkRMfQFn3OjrOU_qomtqz9R

    PS.

    Han i oransje genser.

    Det er forresten Stein Slettum.

    (Som var med på Magne Winnem sin Danmarkstur, høsten 1988.

    Da jeg traff hu Hege Furfjord, fra Stavern, (på Petter Wessel).

    For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    I kommentarene til bildet, så står det noe om, at det brant på Sætre.

    Og det var kanskje ungdomsskolen da.

    Og så fortsatte de visst på Nærsnes, (muligens i Røyken).

    (Noe sånt).

    Så sånn var visst det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Brannen var visst mens de gikk det første året på videregående, (fra DT/BB 18. februar 1987):

    første år på vgs paint

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=3032136200393&set=bc.AbogBwtWt7mTUulEum43jfgxA_ZbEKHTeLj2YZCRP8CIDYJBjUe0LjrgnC0D9EOXQXZsUUo3MMIbnBUtfpHS-DXNui-BPTWWoT-W8CaEb755zEcokwj7LJ30LR4NEaS1IVK0FCLST_JiWbX0UOq9V69q&opaqueCursor=AbqoR8SYbcheYaFog1SePZeAT4tK21qsrmKo9BuvPg39tRho1gD7hMrk6Tm5he690KDjfQdp8XQIdGlMv3M4415j31hYtcH9LTxEV7OkXTaWuWPPnxrXh3gQnABUW9jcyOdics7xx-8b2m9Hpzu2ceXFfA_pc7t5vGJ86BLGoYEwTrY3KiliKzp1uXTg7EnciExGHzOjdC2dItAolOODglYVLphn3NfVvviLYpyc4Y-TVPRt24ZHSS8nfe5MpISvsMuqDr0TMCe0s5CaDu1tsjO7wT_qP3AQ8QJUBMTgXs70SoZbr3DjZNPfF-Oyrz3Q_4KSknI200SreXQ7NzZL01ELQDjeXDiTx13DrDM8TWtYd7PEo_DdjF0_5E_KpOBuEoRyrB2fRDF4F9fUIopUjZcQZYefi5bJ7RguJzsvwCr9Mzh_pIY_TK3fyzw6bzVgH1bJfflK6ISBIdYAz42cMjBzysb3YilwZb14xJYQzaZqhKQbi-IUFi8t2DHtJ1w72OkRMfQFn3OjrOU_qomtqz9R

    PS 5.

    Han Thomas Bjørseth, (som sitter foran Magne Winnem på bildet).

    Jeg lurer på om det var en jeg gikk på NHI sammen med.

    (Som tok opp en opptakskassett for meg, (studieåret 1989/90).

    Med en del alternativ rock-sanger.

    Blant annet en sang som het: ‘Into Ramadan With Supreme Caddy’, (eller noe lignende), som noen kamerater av han hadde laget.

    Noe sånt).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 6.

    Da jeg søkte på den rare sangen, (‘Into Ramadan With Supreme Caddy’), på Google, så fant jeg en som jeg tror må være Magne Winnem sin kamerat Karl Henrik aka. Kalle:

    magnes kamerat kalle

    https://no.wikipedia.org/wiki/Karl-Henrik_Gunderssen

  • sinisa min bok 4

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=10205802757979804&set=bc.AbremHiNfGjg2y-mjNVvDBy12m-iXutpz5W1U0ZYQ8QbQ8aL_FR2rwLhr_yTCQetJYt_tnE_hM0Gfg5rX1k3lNg9CAWfPEnIkD8VW_E3aTCsZCo–Nhopaxk8yOqvhwRiQZIH0R-B8BYmaegY1LbWt3V&opaqueCursor=AbpIdZUdnWUdConkCu107Nkbn9cINYMlcsEmNEubRVQS3O9MbpC6xdxdbhwIQlHJl9ORVMPkalKqnQQQnXfV7avUq0jcqpdAhKbUXNEJn3LvmIYSgz0wnvsMK78NvZZlxlCI–nZYmsncUXGLZi-DYkkIIP_MtJFGAXadZDPZfbZZTx3Yv3n4xEaNSBCpEGddjw-qQ94eeQH3Ptjzj2WbnhQscYU4P6wrm9TLAf4PCnjesjbpIAPU_q1RWo4pnicbjgKtZvtcg5k2j8p2Rwoxa2u7MlKCwZziZ8MnUpb1oX38Z5j5b_TEuqUaIkp0ijsMi7D62WFycw2hx2dtKKzBUjrvSVnj5mQSaNr87Nn_Nevmgp4W7g2UZVN-z_wprGMWO_QrOYoQW5x2E5RueyNAVkLGQtGTlZPR4cUTVM_B01RwP1cY5YUvtbbzMchvIylIDtNfnteCia8ymy0RW4Rgt1Cs9BdaupvbPWeOs1gX_YhIT12_55GAQzSuSJ7WjLvcV9_-rV1RS1UeGZFLeFvRHBXjaEKB4AzCj3H7EHcEkG-24W_zL2GKJqiziNUna9Mzes

    PS.

    Like etter at jeg dimma, fra førstegangstjenesten, sommeren 1993.

    Så skulle Magne Winnem gifte seg.

    Og jeg gikk etterhvert med på å være forlover.

    (For Magne Winnem hadde skaffa meg en deltidsjobb, på Rimi Munkelia, et drøyt halvår tidigere.

    For å si det sånn).

    Og da var en av mine arbeidsoppgaver, å arrangere utdrikningslag, for Magne Winnem.

    Og Magne ville at Sinisa skulle være med.

    Og etter militæret, så hadde jeg bare den samme Rimi-kontrakten, som jeg hadde hatt, under førstegangstjenesten.

    (At jeg skulle jobbe 9-10 timer.

    Annenhver lørdag).

    Men Magne Winnem tipset meg, hvis andre butikker ringte, for å høre, om de hadde noen som kunne jobbe.

    Så derfor jobbet jeg, blant annet en vakt, på Rimi Manglerud, (husker jeg).

    Med å stable varer, vel.

    Sommeren 1993.

    (Noe sånt).

    Ihvertfall så snakka jeg, med han Sinisa, på telefonen, angående om jeg skulle jobbe der, (en vakt).

    Og så måtte jeg ringe Sinisa, noen uker seinere.

    For Magne Winnem ville at Sinisa skulle være med, på hans utdrikningslag.

    Men det ville ikke Sinisa.

    For han mente at det ble rart, at vi først var i kontakt med hverandre, angående jobbing.

    Og at jeg så seinere ringte han, angående festing.

    (Noe sånt).

    Men nå er visst han Sinisa fra Kroatia.

    Så de har kanskje en annen kultur, når det gjelder sånne ting der, enn i Norge.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Seinere så jobbet jeg, som aspirant/assisterende butikksjef, på Rimi Nylænde.

    (Der hvor det nylig var et kniv-angrep, mot en butikksjef.

    For å si det sånn).

    Det var fra 1994 til 1996.

    Og mens jeg jobbet i den jobben.

    Så hadde jeg en kollega, (som begynte noen måneder etter meg), som het Marianne Hansen.

    (Som noen ganger ligner litt på en mini-utgave av Jenny Skavlan.

    For å si det sånn).

    Og hu hadde ei venninne, som het Wenche Berntsen.

    (Som hu dro med til Rimi Nylænde.

    Etter å ha jobba der, en tid).

    Og butikksjef Elisabeth Falkenberg, hu ansatte Berntsen, (som vanlig butikkmedarbeider), på Rimi Nylænde.

    Men da ringte hovedkontoret til butikken, og klagde.

    For Wenche Berntsen hadde fått sparken, av Sinisa, på Rimi Manglerud.

    Og det var visst at Sinisa hadde kommet med seksuell trakassering, mot Wenche Berntsen.

    (Noe sånt).

    Og da sa distriktssjef Anne Kathrine Skodvin, at hu/de måtte være litt solidariske.

    Og så sa hu at det var greit, at Wenche Berntsen fikk jobbe, på Rimi Nylænde.

    (Selv om hu hadde fått sparken i en annen Rimi-butikk.

    For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Din gjestetilgang fra Høyskolen Kristiania Nettstudier
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. mai 2021 kl. 22:43
    Til: Behandlingsansvarlig <Behandlingsansvarlig@kristiania.no>
    Kopi: Studier <studier@kristiania.no>, nettstudier@kristiania.no, postmottak@kristiania.no, TinaTommeraas.Aasvestad@kristiania.no, Solfrid.Lind@kristiania.no, postmottak@uhr.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    jeg skjønner ikke hvorfor dere svarer meg på engelsk, når jeg er norsk og dere skriver fra en norsk høyskole.
    Dette må jeg klage på.
    Vennligst send dette til en overordnet.
    (Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    PS.
    Dere har også mitt fine kryssord-skape-program, som jeg lagde, som student, på NHI, studieåret 1991/92.
    Jeg var innom NITH, (het de vel), for noen år siden, og snakka, med ei Abildgaard.
    (For jeg blir nektet tilgang til min lagerbod hos City Self-Storage Colosseum.
    Hvor min kopi ligger).
    Men hu gadd ikke å bevege den feite ræva si, (for å si det litt folkelig), og finne mitt data-program.
    (NHI ble til den Polytekniske Høyskole som ble til NITH som ble til Westerdahls som ble til Høyskolen Kristiania).
    Dette må jeg klage på.
    Skjerpings!
    lør. 27. feb. 2021 kl. 13:05 skrev Behandlingsansvarlig <Behandlingsansvarlig@kristiania.no>:
    Hello Erik,
     
    This is unfortunate that somebody has attempted to impersonate you after an identity theft!
     
    When a student registers with us, he has to provide a phone number to establish his identity. In this case, does the phone number (+47 45 88 49 52) resonate with you? Because this was used to verify the identity. If the phone number belongs to you, I would think that either your phone is stolen or someone has duplicated your simcard. You should contact your telecom service provider to assist you issue a new sim and cancel any other active simcards.
     
    As far as any other information is concerned, we have deleted your records from our systems and have directed the billing department to cancel any invoices or charges reserved against you. We will also de-activate your Canvas access that was created during this process.
     
    We wish you all the best with your future endeavors!
     
    Have a great weekend!
     
    Med Vennlig Hilsen / Kind Regards,
    Ivan Talwar
    Informasjonssikkerhetssjef (CISO)
    IT- og digitaliseringsavdelingen | Oslo
    M +47 907 02 506 | ivan.talwar@kristiania.no
    kristiania.no
    Høyskolen Kristiania 
    PB 1190 Sentrum, 0107 Oslo
    Besøksadresse: Prinsens gate 7-9
     
    Høyskolen Kristiania er en stiftelse med over 100 års historie
    – Tenk framover! 
     
    Oslo_mail
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sendt: Saturday, February 27, 2021 10:15:23 AM
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: NoReply Høyskolen Kristiania <digismtp01@egms.onmicrosoft.com>; Høyskolen Kristiania Nettstudier <nettstudier@kristiania.no>; Høyskolen Kristiania studieinfo <Studier@kristiania.no>; postmottak <postmottak@kristiania.no>; postmottak@uhr.no <postmottak@uhr.no>; elh@forbrukertilsynet.no <elh@forbrukertilsynet.no>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com <abuse@telia.com>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Emne: Klage/Fwd: Din gjestetilgang fra Høyskolen Kristiania Nettstudier
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Høyskolen Kristiania Nettstudier <digismtp01@egms.onmicrosoft.com>
    Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 21:52
    Subject: Din gjestetilgang fra Høyskolen Kristiania Nettstudier
    To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
     
    Hei, Erik Løvenbalk!
    Takk for at du registrerte deg for å teste ut ett av våre nettemner.
    Her finner du emnet du har registrert deg for å prøve ut: https://kristiania.instructure.com/courses/4927
    Vi håper du blir fornøyd. 
    Du er velkommen til å ta kontakt med oss i etterkant på nettstudier@kristiania.no dersom du har noen flere spørsmål vi kan hjelpe deg med. Du finner også ytterligere informasjon om nettstudier hos oss på våre nettsider.
    Med vennlig hilsen
    Høyskolen Kristiania Nettstudier
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Skoene dine er klare til å hentes i butikken 🛍️
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. mai 2021 kl. 22:27
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: kundeservice@skoringen.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Skoringen <kundeservice@skoringen.no>
    Date: lør. 27. feb. 2021 kl. 10:02
    Subject: Skoene dine er klare til å hentes i butikken 🛍️
    To: <eribsskog@gmail.com>
    FINN BUTIK DAME MENN BARN
    Ordren din er klar til henting hos Skoringen, Alta
    Ordrenummer: 91415459
    Betalingsmetode:
    Transaksjonsnummer: 84081864
    Ordredato: 26/02/2021 21:35
    Transaksjonsvaluta:
    Status: Klar til henting
    Vare Antall Beløp ()
    No name Babypakke
    No name Babypakke
    (Str: 16)
    9599909901_3
    1 1.00
    I alt: 1.00
    Heraf moms: 0.20
    Faktureringsadresse:
    Erika
    Norge
    45884952
    eribsskog@gmail.com
    Klikk & Hent
    Skoringen, Alta
    Telefon:
    Hei, Erika
    Vi har nettopp pakket ordren din, og du kan nå hente skoene hos Skoringen, Alta. 
    Har du bestilt flere sko til henting? Dersom vi ikke har kunnet levere hele ordren din, fremgår dette av oversikten ovenfor.
    Vi gleder oss til å se deg i butikken!
    Vennlig hilsen
    Skoringen kundeservice
    Åpningstider
    Lørdag
    Søndag
    Mandag
    Tirsdag
    Onsdag
    Torsdag
    Fredag
    27.feb.
    28.feb.
    1.mar.
    2.mar.
    3.mar.
    4.mar.
    5.mar.
    10:00-18:00
    Stengt
    10:00-20:00
    10:00-20:00
    10:00-20:00
    10:00-20:00
    10:00-20:00
     
     
    Gratis levering
    Gratis bytting i butik
    14 dages returret
     
    Shoe-d-vision Norge – Org. nr. 912 904 881 MVA – Thomasdalen 11 – N-2818 Gjøvik – skoringen.no
    Se e-posten i din nettleser

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen