-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Velkommen som kunde!Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. mai 2021 kl. 13:42Til: kundeservice@norisma.noKopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,det er bra hvis dere kan finne ut hvem disse trollene er, som gjemmer seg, bak disse ip-adressene.Og som nevnt tidligere, så lurer jeg også på, hvordan dere har tenkt til å forbedre dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.Skjerpings!Erik Ribsskogtir. 23. feb. 2021 kl. 13:36 skrev Alex N. <kundeservice@norisma.no>:Hei ErikVi beklager tidligare svar som har vart utydelig.Vi har mottatt bestillning på nettet med disse oppgifter.For att bestille så man man skrive ner navn, adresse og epost og seden klikke inn att man godtar våra betingelser og seden må man klikke på bestill.Etter det vill man motta ordrebekreftelse (jag har sent med kopi i detta mail) og etter det så vill pakken sendes ut.Vi har då sent en pakke med Betakaroten Premium og en pakke med Coffee Zero 09/11 2020. Begge pakken kom i retur 03/12 2020 så fakturene blev sletted og medlemskapen stoppet. Det finns då inga aktiva medlemskap eller fakturor.Når du seden har mailat oss så har vi noterat att du har sagt att du ikke har bestillt detta og vi har nå sperrat dina oppgifter i vårt system. Det er ikke då vi som har lagt inn denna ordre så om det er en fall av ID-tyveri så har du IP-adresse som bestillningar har kommet fra i bild ovan. Om politi har andre spörsmål så kan de selvsagt kontakte oss men då vi har fått pakkene i retur så er allt redan i orden i vårt system.Kom gjerna åter hvis du har flere spörsmål.—MvhAlex N.Kundeservice / ProduktspesialistNorisma ASSe alle våre produkter på norisma.noSent from FrontOn February 20, 2021, 12:58 PM GMT+7 eribsskog@gmail.com wrote:Hei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskogfre. 18. des. 2020 kl. 11:58 skrev Lotta L. <kundeservice@norisma.no>:Hej Erik,Tack för ditt mail.Vi fick tillbaka pakken.Ha en fin dag!—MvhLotta L.Kundeservice / ProduktspesialistNorisma ASSe alle våre produkter på norisma.noSent from FrontOn November 11, 2020, 1:40 AM GMT+7 eribsskog@gmail.com wrote:Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Coffee Zero <kundeservice@norisma.no>Date: man. 9. nov. 2020 kl. 04:16Subject: Velkommen som kunde!To: <eribsskog@gmail.com>View this email in your browserVelkommen Erik!Takk for bestillingen. Ordren din behandles, og straks den er ferdig ekspedert og postlagt vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Dette betyr ikke at du har bestilt to ganger, men at ordren er på vei direkte til din postkasse om kort tid.Vi beregner 5-10 dager postgang, noen ganger går det enda raskere avhengig av hvor i landet du bor.COFFEE ZERO HJELPER DEG!Erik, du har gjort et godt valg.Coffee Zero har blitt en bestselger i hele Skandinavia. Hver måned sender vi ut flere tusen pakker med Coffee Zero til våre fornøyde kunder. Over 1 million solgte pakker er i seg selv en attest, og det er en grunn til at Coffee Zero har blitt så populært. Om man ser bort i fra at vi i norden setter veldig stor pris på vår kaffe – og at vi drikker mest kaffe i hele verden, er det den unike effekten til Coffee Zero våre kunder setter pris på! Med Coffee Zero legger du grunnlaget for en sunn og varig livsstilsendring.Vi ønsker at alle våre kunder skal forstå hvordan Coffee Zero virker i kroppen. I artikkelen nedenfor vil vi fortelle deg litt mer om hva du kan forvente av Coffee Zero – og hvordan kaffen hjelper deg.SLIK VIRKER DETDu mottar denne produktrelaterte informasjonen fordi du har et aktivt kundeforhold hos oss, og vi håper du finner disse tipsene og informasjon nyttig. Kontakt kundeservice@norisma.no dersom du ikke ønsker kommunikasjon tilsendt gjennom kundeforholdet.
-

PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:

-
Session Start: søn. mai 16 09:57:14 2021[21:57.14] <skorpa> <Skorpion> i dag fikk jeg faktisk kjæresten din connie johns til å banne nicket Skorpion[21:57.14] <skorpa> <Skorpion> det moret meg litt[21:57.15] ->> skorpa is ~realSkorp@172.51-175-153.customer.lyse.net (realname)[21:57.15] ->> skorpa is on: #quiz-show[21:57.15] ->> skorpa using irc.mzima.net (Welcome to the fjear nation.)[21:57.15] ->> skorpa actually using host 51.175.153.172[21:57.15] ->> skorpa 2 secs seconds idle, signon time 15:08 16.05.2021[21:57.15] ->> skorpa :End of /WHOIS list.[21:57.29] <skorpa> Bare så du vet det, så har Beliar fra #Norway stjålet nicket mitt[21:57.53] <skorpa> Og han driver og skriver tull til folk, går inn på homsekanaler osv.
-

-
[07:49.48] * You have joined #drammen[07:49.48] Topic: IRC-treff – FB-invite til gammelt #Drammen crew?? 🙂[07:49.48] Channel Topic Set by: boomdrak!boomy@brabol.pw on 19:40 18.09.2014[07:49.48] Channel modes for #drammen are :+tn[07:49.48] Channel Created on: 21:24 31.12.2012[11:02.51] * banox (~banox@45.12.223.92) has joined channel #drammen[15:22.08] * banox (~banox@45.12.223.92) Quit (Read error: Operation timed out)[20:35.32] * banox (~banox@45.12.223.92) has joined channel #drammen[00:58.02] * banox (~banox@45.12.223.92) Quit (Ping timeout: 265 seconds)[10:31.09] * banox (~banox@45.12.223.92) has joined channel #drammen[14:52.17] * banox (~banox@45.12.223.92) Quit (Ping timeout: 265 seconds)[17:04.56] *** Server disconnected on irc.homelien.no[17:06.54] *** Server disconnected on irc.homelien.no[17:08.46] *** Server disconnected on irc.homelien.no[21:31.24] * You have joined #drammen[21:31.24] Topic: IRC-treff – FB-invite til gammelt #Drammen crew?? 🙂[21:31.24] Channel Topic Set by: boomdrak!boomy@brabol.pw on 19:40 18.09.2014[21:31.24] Channel modes for #drammen are :+tn[21:31.24] Channel Created on: 21:24 31.12.2012[21:38.47] * banox (~banox@45.12.223.92) Quit (Ping timeout: 265 seconds)[22:04.27] * banox (~banox@45.12.223.92) has joined channel #drammen[02:04.54] * banox (~banox@45.12.223.92) Quit (Quit: Leaving)[13:16.06] * banox (~banox@45.12.223.92) has joined channel #drammen[17:39.23] * banox (~banox@45.12.223.92) Quit (Ping timeout: 265 seconds)[19:32.05] * banox (~banox@45.12.223.92) has joined channel #drammen[23:57.21] * banox (~banox@45.12.223.92) Quit (Ping timeout: 265 seconds)[09:51.13] <Skorpion> heihei john_cons, hvordan går det med deg i dag gullet?[10:22.46] <john_cons> vil du ha hue oppi ræva eller (som de sier i drammen)[10:23.49] Skorpion added to ignore list[10:23.56] <john_cons> [10:23.49] Skorpion added to ignore list[11:47.13] * banox (~banox@45.12.223.92) has joined channel #drammen[12:10.59] * Ulfern (~berger@77.18.49.12.tmi.telenormobil.no) has joined channel #drammen[12:13.23] <Ulfern> john_cons: Hvordan går det? Verden er blitt galematias. Bare det å handle kjøttdeig og cola er et helvete for fettberg som deg.[12:13.46] <Ulfern> Noe sånt[12:13.52] <Ulfern> men men[12:14.02] <Ulfern> Bare noe jeg tenkte på[12:15.26] <Ulfern> Men som arbeidstager hos NAV som du nå har vært i en mannsalder er det vel ikke bare bare[12:15.50] * Ulfern (~berger@77.18.49.12.tmi.telenormobil.no) has left #drammen ()[16:10.17] * banox (~banox@45.12.223.92) Quit (Ping timeout: 265 seconds)[16:18.26] * banox (~banox@45.12.223.92) has joined channel #drammen
-
https://www.nb.no/items/4cdf98eb6fe3e025868d8f5aa781f4f8?page=7&searchText=”unge%20høyres%20valgkampåpning”PS.
Dette var egentlig, noe slags lureri, fra Magne Winnem, (må jeg si).
Magne Winnem bodde, i Rimi-leilighetene, i Waldemar Thranes gate 5, (på St. Hanshaugen), på den tida.
(Jeg fikk selv leilighet der i 1996.Fem år seinere).
Og vi pleide å feste sammen, i russetida, og i månedene/årene etterpå.
Winnem ville ha meg med, på byen, (vi var vel på Schoushallen), på en torsdag kveld, (husker jeg).
Og så var opplegget, at jeg skulle ‘campe’, hos han, på St. Hanshaugen.
(Noe jeg vel hadde gjort en eller to ganger tidligere.
For det gikk ikke nattbusser, (til Furuset, hvor jeg leide av min tidligere stefar Arne Thomassen), på ukedagene).
Og så fredag morgen, (eller fredag formiddag var det kanskje, for vi var nok ute på byen, til utestedene stengte).
Så begynte plutselig Winnem, å prate om valgkamp-åpning.
Og det var jeg helt uforberedt på.
Men det tok bare ti minutter cirka, å gå ned, fra Waldemar Thranes gate, til Spikersuppa.
Og vi hilste på Sanner, (må det vel ha vært).
Og Sanner sa at valgkamp-programmet hadde blitt bra, (da jeg spurte om dette).
(Winnem dro meg med, til Høyres Hus, en kurs-kveld, i juni/juli, den sommeren.
Winnem mente at dette skulle være noe sosialt, (istedet for å spille biljard), med mål om å bli kjent med damer.
Og jeg hadde nettopp strøket på forberedende, på UIO, (noe som var litt tull at jeg prøvde meg på, siden at jeg egentlig gikk på NHI).
Så jeg var ikke helt på høyden, så det var kanskje litt lettere, enn vanlig, å overtale meg).
Og jeg husker at bandet Teddybears hadde underholdning.
(På dette arrangementet).Men så skulle vel muligens jeg, på jobb, på OBS Triaden.
(Jeg pleide å jobbe fredager der, (i kassa).
Enten fra klokka 13 eller klokka 16.
På den tida).
Så jeg fikk ikke med meg talene.(Sånn som jeg husker det).
Og hva min rolle var der.
Det var ikke helt klart, (vil jeg si).
Skulle jeg stå på Unge Høyre sin stand, og svare på spørsmål, om programmet, (som jeg hadde vært med på å utforme).
Eller skulle jeg bare ‘surre’ rundt der.
(I Spikersuppa).
Det ble til at jeg bare surra rundt der.
Og jeg ble ikke med på noen fler møter, (eller lignende), i Høyres Hus, etter dette.
(Det var egentlig Magne Winnem sin ting, å være med, i Unge Høyre.
Og to kamerater, i Unge Høyre.
Det ble kanskje litt klamt.
Tenkte nok jeg).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
-

PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:

PS 3.
Og enda mer om dette:




