johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Your Filecamp Trial was successfully created – login information
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. mai 2021 kl. 03:11
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: hello@filecamp.com, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Filecamp <donotreply@filecamp.com>
    Date: søn. 14. feb. 2021 kl. 02:04
    Subject: Your Filecamp Trial was successfully created – login information
    To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
     
    Welcome to Filecamp!
    Congratulations! Your 30-day free trial has started. Here´s some important information about your Filecamp. Please save this email so you can refer to it later.
     
    Your Filecamp domain: gay.filecamp.com
    Administrator Username: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com
    Administrator Password: (Sensurert av johncons-blogg)
     
    We have created some folders and uploaded some sample files to your Trial. Please feel free to make all the changes you want. 
    In the trial period, we’ll send you a few quick emails on how to get the most out of your Filecamp. We’re glad you’re here!
     
    Want to learn more now?
    Check out our guides for tips on how to get started with your Filecamp Trial: 
    Quick Start Guide for New Admins
    Quick Start Guide for New Users
     
    Convert to a paid plan
    If you like Filecamp and want to move forward with your account, please choose a plan and add a credit card. With payment, all of your data will still be there, and the users you have created during the trial will still have access.
    Sign up!
     
    You are receiving this email because you have signed up for a free Filecamp trial.
    Questions or feedback? Just reply.
    Our Website • Knowledge Base • Privacy Policy
        
      
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Velkommen!
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. mai 2021 kl. 03:02
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: anniken@reddbarna.no, giverservice@reddbarna.no, post@reddbarna.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Redd Barna <anniken@reddbarna.no>
    Date: lør. 13. feb. 2021 kl. 20:49
    Subject: Velkommen!
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Hei Anonym
    Tusen takk for at du vil starte din egen innsamling for Redd Barna.
    Du kan følge denne linken for å se din profilinformasjon: https://innsamling.reddbarna.no/login
    Logg deg inn med eribsskog@gmail.com.
    For å komme i gang må du opprette en innsamling. Det er veldig enkelt og gjøres ved å trykke på “Start innsamling” på innsamling.reddbarna.no
    Vi er utrolig glade for din innsats, og vil gjerne hjelpe deg til å samle inn mest mulig. Ta gjerne kontakt med oss på giverservice@reddbarna.no hvis det er noe du lurer på.
    Lykke til!
    Hilsen Anniken i Redd Barna
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Nytt passord
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. mai 2021 kl. 02:57
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: anniken@reddbarna.no, post@reddbarna.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Redd Barna <anniken@reddbarna.no>
    Date: lør. 13. feb. 2021 kl. 20:49
    Subject: Nytt passord
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Hei,
    Brukernavnet ditt er eribsskog@gmail.com og ditt nye passord er (Sensurert av johncons-blogg).
    For å skifte password klikk her:
    (Sensurert av johncons-blogg)
    Ta gjerne kontakt med oss på giverservice@reddbarna.no hvis det er noe du lurer på.
    Lykke til med innsamlingen!
    Hilsen Anniken i Redd Barna
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Vennligst bekreft din e-post
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. mai 2021 kl. 02:41
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: nyhetsbrev@distribusjon.bergenkommune.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Bergen kommune <nyhetsbrev@distribusjon.bergenkommune.no>
    Date: fre. 12. feb. 2021 kl. 17:11
    Subject: Vennligst bekreft din e-post
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Takk , for din interesse i nyhetsbrevet vårt!
    Bekreft epost for å melde deg på nyhetsbrev
    Vennligst klikk på knappen under for å bekrefte at e-posten eribsskog@gmail.com tilhører deg.
    Bekreft din e-postadresse
    Hvis du ikke har meldt deg på dette nyhetsbrevet kan du slette denne e-posten, eller rapportere dette her. Du blir ikke registrert som abonnent før du klikker på knappen over.
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Elektronisk forsendelse fra Sivilombudsmannen
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. mai 2021 kl. 02:05
    Til: “postmottak@sivilombudsmannen.no” <postmottak@sivilombudsmannen.no>
    Hei,
    jeg skjønner at ordet ‘inhabil’ er latin, og at du/dere kanskje ikke er helt med, når det gjelder hva det ordet betyr.
    Men det betyr visst noe av de samme som ‘uhildra’, (hvis jeg ikke tar mye feil).
    Og hvis du kjenner Mette Holter, (min yngre halvbror sin stemor), så er ikke du uhildra, vil jeg si.
    Folk sier at Norge er et lite land, hvor familier som Stoltenberg og Brundtland styrer det meste.
    Så dette er ikke noe jeg har funnet på.
    Så dette må jeg klage på.
    Jeg var forresten på polet på Bekkestua, for en drøy uke siden.
    Og som jeg har skrevet til dere før, så er det polet, et såkalt: ‘Pilot-pol’.
    Og de selvbetjeningskassene deres funker ikke.
    Jeg har handla i selvbetjeningskasser i Norge, Sverige, Danmark og England.
    (Siden 2005.
    Da Sainsburys i Kensington begynte med selvbetjeningskasser.
    Mens jeg bodde på et hotell like ved).
    Og makan til de på Bekkestua Vinmonopol, har jeg ikke sett noe lignende av.
    Jeg trykte to ganger på: ‘Kortautomat’-knappen.
    Og ikke noe skjedde.
    Og en svær slask som stod og hang der, (det var ingen vanlige kasser åpne), sa at det skulle lyse rødt rundt knappen.
    Og man måtte visst trykke tre ganger, før at det skulle lyse rødt.
    Så det holdt ikke å trykke to ganger, som jeg gjorde.
    Så de har hivd noe skrot inn i butikken.
    Så det må jeg klage på.
    Og siden at Vinmonpolet er statseiet, (og et monopol), så er det en del av staten, og noe som Sivilombudsmannen driver og styrer med, skulle man vel tro.
    Så dette må jeg klage på.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    fre. 12. feb. 2021 kl. 11:19 skrev postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>:
    Vår ref 2020/2837
    Vennlig hilsen
    Erlend Kragh Nyhus | rådgiver
    e-post: postmottak@sivilombudsmannen.no

    PS.

    Her er e-brevet fra Sivilombudsmannen:

    sivilombudsmannen ebrev

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Rimi Gullårer/Fwd: Gullårer
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. mai 2021 kl. 22:48
    Til: abo@dagligvarehandelen.no
    Kopi: are@dagligvarehandelen.no, magne@dagligvarehandelen.no, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>
    Hei,
    jeg har jobbet som butikksjef i den butikken, (i Nylænde), hvor han kjøpmannen nesten ble drept, her om dagen.
    Og så fant jeg deres nettavis.
    Og så så jeg at det var tilbud, på abonnement, en krone, for den første måneden, (uten bindingstid).
    Og jeg vant driftskonkurransen Rimi Gullårer, som butikksjef på Rimi Langhus, for andre halvdel av 2001.
    Og så tenkte jeg at kanskje det står noe om det, i arkivet deres.
    Og så prøvde jeg å bestille et prøve-abonnement.
    Men så fikk jeg en feilmelding, (etter å ha betalt en krone).
    Og så prøvde jeg igjen.
    Men da fikk jeg også feilmelding.
    Og når jeg sjekka nettbanken, så har jeg betalt to kroner, står det.
    Og jeg kommer ikke inn på ‘Min Side’ hos dere.
    (Jeg har ikke fått noe velkomst-mail).
    Så dette må jeg klage på.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: tor. 9. jun. 2011 kl. 15:52
    Subject: Rimi Gullårer/Fwd: Gullårer
    To: ak@handelsbladet.no <ak@handelsbladet.no>
    Hei,
    jeg bare lurte på om dere har bedre oversikt, enn konkurrenten deres, når det gjelder hvem som har vunnet den interne Rimi butikkdrift-konkurransen, Rimi Gullårer, (som vel hang ganske høyt, mener jeg å huske, jeg fikk personlig brev fra Rimi-Hagen, da jeg vant den, mener jeg å huske).
    Jeg vant nemlig den, for andre halvår 2001, men Rimi vil ikke gi noe dokumentasjon, på dette, og min slekt i Norge, (som har prøvd å myrde meg, i 2005), de vil ikke sende meg mine papirer, her jeg har bodd i England, de seks siste årene.
    Så hvis dere hadde hatt om dette i arkivet, at jeg vant Rimi Gullårer, for andre halvår 2001, så hadde det vært veldig bra.
    Jeg har også startet en webshop nå, hvor jeg selger bl.a. isbre mint, til Norge, fra England, i tilfelle det er noe å skrive om. (www.godtebutikken.net).
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/6/9
    Subject: Re: Gullårer
    To: Arne Giverholt <Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com>
    Hei,
    ok, kjenner dere meg som butikksjef fra Rimi Nylænde, (gamle Balstad), da for eksempel, hvis det er lov å spørre, siden jeg har dere pr. e-post mener jeg.
    (Jeg mener jeg fikk den butikken ganske bra etterhvert nemlig.
    Men men).
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    2011/6/9 Arne Giverholt <Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com>
    Det er greit. Vi har aldri hatt noen befatning med noen av disse bladene, og vi har heller aldri hos oss skrevet om dette.
    Hilsen Arne G.
    PS. Vi har hatt den samme redaksjonelle bemanningen siden vi startet i 1993
     
    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sendt: 9. juni 2011 15:00
    Til: Arne Giverholt
    Emne: Fwd: Gullårer
     
    Hei,
     
    jeg mener at det stod i ‘Rimi-nytt’, het det vel.
    Det bladet som alle Rimi-butikkene fikk en gang i uka.
     
    (Seinere på data).
     
    Beklager at jeg blanda med ‘Vi i Rimi’.
     
    Mvh.
    Erik Ribsskog
     
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2011/6/9
    Subject: Re: Gullårer
    To: Arne Giverholt <Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com>
    Hei,
     
    altså jeg mener at det stod i ‘Vi i Rimi’.
     
    Men jeg lurte på om ikke dere får den Vi i Rimi.
     
    Men jeg husker at det var to sånne forskjellige bransjetidskrift, som vi fikk i posten, i Rimi.
     
    Så jeg får finne den konkurrenten deres da, hvis dere ikke skjønner dette.
    Kanskje det er noen som jobbet i avisen deres for rundt ti år siden som husker dette med Rimi Gullårer osv?
    Mvh.
    Erik Ribsskog
     
    2011/6/9 Arne Giverholt <Arne.Giverholt@dagligvarehandelen.com>
    Hei, og takk for din henvendelse.
    Jeg kan ikke huske denne saken, og jeg finner den heller ikke når jeg søker i våre arkiver.
    Jeg er derfor redd du blander oss sammen med en annen avis.
    Lykke til i jakten.
     
     
    Vennlig hilsen
    Arne Giverholt
    Dagligvarehandelen
    Ansv. redaktør
    Tlf. 45007267
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Takk for din bestilling av T+!
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. mai 2021 kl. 20:06
    Til: T+ <kundeservice@tpluss.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    fre. 12. feb. 2021 kl. 09:07 skrev T+ <kundeservice@tpluss.no>:
    Hei
     
    Om du ikke vil ha pakken du har blitt til sendt må denne sendes i retur.
     
    Om ikke vil fakturaen pr i dag bli stående hos oss.
     
    Mvh
     
    Alexander
    Puromega AS
    Mvh
    Puromega
    www.tpluss.no
    Erik Ribsskog on February 7, 2021 at 11:09am wrote:
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Re: Saksnummer [16896] – Klage/Fwd: Erik, velkommen til oss!
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 2. mai 2021 kl. 20:00
    Til: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    det høres litt tafatt ut, når dere sier, at det er vanskelig for dere, å finne ut, om dette.
    Så det må jeg klage på.
    Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.
    (Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å vite, hvordan dere akter å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    fre. 12. feb. 2021 kl. 09:06 skrev NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>:
    Hei,
    Når man bestiller via nettsiden vår må man oppgi følgende opplysninger:
    E-post
    Telefon
    Fornavn
    Etternavn
    Fødselsdato
    Adresse
    Når man har gjort dette vil man motta en e-post med bekreftelse av bestillingen. 
    Det er dessverre vanskelig for oss å vite hvem som eventuelt har registrert denne bestillingen i ditt navn, men dette er informasjonen personen eventuelt har hatt tilgang til for å bestille avtalen.
    Avtalen er som nevnt kansellert hos oss. 
    Ha en fin dag!
    Med vennlig hilsen
    Nina Berg
    Kunderådgiver
    NorgesEnergi AS
    Tlf 38 10 00 80
    Postadresse: Postboks 608 Lundsiden, 4606 Kristiansand
    Besøksadresse: Markensgt. 34, 4630 Kristiansand
    www.norgesenergi.no
    <eribsskog@gmail.com>
    February 8th, 2021 22:10
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    man. 7. des. 2020 kl. 14:02 skrev NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>:
    Hei Erik,
    Jeg forsøkte å ringe deg, men dessverre uten hell.
    Vi mottok denne bestillingen via vår nettside den 05.12.20. Jeg forstår det slik av din e-post at du ikke har bestilt denne 
    avtalen. Det innebærer at noen bruker dine opplysninger, og det er derfor fint at du tar dette videre.
    Jeg skal selvfølgelig kansellere avtalen med det samme.
    Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt. 
    Ha en fin dag!
    Med vennlig hilsen
    Nina Berg
    Kunderådgiver
    NorgesEnergi AS
    Tlf 38 10 00 80
    Postadresse: Postboks 608 Lundsiden, 4606 Kristiansand
    Besøksadresse: Markensgt. 34, 4630 Kristiansand
    www.norgesenergi.no
    <eribsskog@gmail.com>
    December 6th, 2020 08:49
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>
    Date: lør. 5. des. 2020 kl. 13:52
    Subject: Erik, velkommen til oss!
    To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
     
     
    Vis i nettleser
     
    NorgesEnergi logo
     
    Velkommen til oss, Erik!
     
    Takk for din strømbestilling, og velkommen til NorgesEnergi! Vi er kjempeglade for at du har valgt oss i stikkontakten, og som landets ledende lavprisaktør kan vi garantere deg at du har gjort et godt valg! 
    Nå får du billig strøm
    Med Strøm til lavpris får du en spotprisavtale, som ifølge Statistisk sentralbyrå har vært den billigste avtaleformen i over 10 år. Det betyr at du kan slappe av og fokusere på det som gir deg god energi!
    Strømavtalen koster kun 27 kr/md.+ 3,49 øre/kWh – inkludert lovpålagte elsertifikater.
       
      
     
    Hva skjer nå? 
     
    Vi har registrert følgende opplysninger om deg: 
    Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
    Adresse: Furulia 29 1356 Bekkestua
    Fakturaadresse: Furulia 29 1356 Bekkestua
    E-post: eribsskog@gmail.com
    Telefon: 92140215
     Forutsatt at informasjonen i bestillingen din er riktig vil vi overta strømleveransen innen 2-3 uker, dersom ikke annet er avtalt. Ser du noen feil, ta gjerne kontakt. 
    For å sikre identifisering og ivareta personvern er vi pålagt å innhente fødselsnummer til alle nye kunder. Dette skjer automatisk og du trenger ikke foreta deg noe.
     
     
    Husk å opprette eFaktura!
     
    Strømavtalen krever eFaktura som betalingsmåte. Etter at du har mottatt første faktura, oppretter du eFaktura enkelt på Min side eller klikker på lenken under. Oppretter du ikke eFaktura innen 60 dager blir du flyttet over til strømavtalen Strøm til spotpris, som ikke krever digital betaling.
    Opprett eFaktura
     
     
     
     
    Folk flest velger NorgesEnergi!
     
    De fleste som har byttet strømleverandør de siste 10 årene, har valgt NorgesEnergi.* 
    Du vil sannsynligvis snart motta en henvendelse fra din tidligere strømleverandør. Vi håper likevel du vil gi oss i NorgesEnergi sjansen til å bevise at vi er den rette strømleverandøren for deg.
    Mer enn bare billig strøm!
    Vi vil gi deg mer av den gode energien. Derfor får du som er kunde hos oss tilgang til en rekke gode fordeler og rabatter hos våre samarbeidspartnere. Sjekk ut norgesenergi.no/kundefordeler.
    *Kilde: Kantar Energibarometeret 2010-2020
     
     
     
     
    Ta i bruk Min side
     
    Her kan du lese mer om strømavtalen din, se avtalevilkår, se dine fakturaer, få full oversikt over strømforbruket ditt og mye mer. Første gang du logger inn på Min side, må du opprette ny bruker. 
    Logg inn på Min side
     
     
    Vi matcher prisen!
     
    Som kunde hos NorgesEnergi kan du være trygg på at du har en god strømavtale. Får du tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen. 
    Les mer om prismatch
     
     
    Vi hjelper deg gjerne
    Vi ønsker at du skal være fornøyd! Ser du noe vi kan bli bedre på eller lurer du på noe? Ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send en e-post til kundeservice@norgesenergi.no. Følg oss på Facebook, der svarer vi også på spørsmål fra våre kunder. 
    Ha en energisk dag! 
    Hilsen alle oss i NorgesEnergi
    Angreskjema
     
     
    Slik kan du komme i kontakt med oss
     
    Du kan kontakte vårt kundesenter om du har spørsmål om din strømavtale eller våre tjenester. Kundeservice er åpent alle hverdager mellom 8 og 16. Du kan sende oss en e-post, melde oss på Facebook eller ringe oss på telefon 38 10 00 80.
     
    Send e-post
     
    Facebook
     
     
    Selvbetjening på Min side
     
    På Min side finner du blant annet informasjon om din strømavtale, kan endre kundeopplysninger og sjekke dine fakturaer. Du kan også utsette eller dele din nyeste faktura!
     
    Gå til Min side
     
    NorgesEnergi AS • Kundeservice 38 10 00 80 • Postboks 608 Lundsiden • 4606 Kristiansand  • www.norgesenergi.no
     
     

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen