-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>(Saksnummer:10534794) Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCallErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. februar 2021 kl. 11:20Til: kundeservice@onecall.noKopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, kundeservice@onecall.noHei,jeg har gått på handel og kontor, i sin tid, (på 80-tallet).Og der lærte vi, at vi ikke skulle gi oss, før firmaene sa, hvordan de skulle forbedre seg, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.Og dette nevner dere ikke noe om, i deres svar.Så det må jeg klage på.Det virker som at dere tror, at dere er Datatilsynet.Så det må jeg klage på.Så hvis jeg heller kan få svar om dette, fra en overordnet.(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).Skjerpings!Erik RibsskogPS.Det dere linker til, er heller ikke helt rett fram, virker det som.At man skal sette en kredittsperre, det er en ting.Men man må visst gjøre dette, hos alle disse kredittopplysnings-firmaene.Og de har sikkert alle sin måte, å gjøre dette på.Og man må vel jobbe i inkasso-bransjen, for å ha oversikt, over alle disse firmaene.Så det må jeg klage på.Skjerpings!tor. 24. des. 2020 kl. 09:32 skrev <kundeservice@onecall.no>:Hei, Erik!Jeg ser at du har kontaktet oss angående dette tidligere. Det ble da sendt et skjema til deg som du ble bedt om å fylle ut og sende inn til oss, sammen med en politianmeldelse, slik at saken kunne ferdigbehandles. Har du sendt inn dette til oss? Jeg kunne ikke finne det her, så om du har sendt det inn er det flott om du kan oppgi datoen du sendte det inn, og e-postadressen det ble sendt fra, slik at vi kan finne skjemaet. Om du ikke har fylt det ut må du gjøre det og sende det tilbake til oss slik at vi kan ferdigbehandle saken.Den beste måten å forhindre at dette skjer igjen på er at du oppretter en frivillig kredittsperre. På nettsiden til Datatilsynet vil du kunne finne mer informasjon om dette: https://www.datatilsynet.no/regelverk-og-verktoy/verktoy/sporsmal-svar/kredittopplysning/hvordan-sette-sperre/ Obs! Når du oppretter kredittsperre, vil dette frata deg muligheten til selv å foreta kredittkjøp hvis du ikke før kjøpet sørger for å fjerne sperren. Ha dette i tankene hvis du vurderer å ta opp lån, skaffe deg mobiltelefonabonnement etc.Med vennlig hilsenMarieKundekonsulentFra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Dato: Wed, 23 Dec 2020 09:09:31 +0100Til: kundeservice@onecall.noKopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com,Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.seEmne: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCallHei,jeg viser til Deres brev/faktura fra 12. desember.(Se vedlegg).Dette har jeg kontaktet dere om tidligere.(Se mail-historie).Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.Og det er nok det som har skjedd her også.Jeg ønsker å få vite navnet, på det trolllet, som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen.Skjerpings!Erik Ribsskog———- Forwarded message ———Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: man. 9. nov. 2020 kl. 09:50Subject: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCallTo: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Cc: <kundeservice@onecall.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <firmapost@nkom.no>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: <kundeservice@onecall.no>Date: søn. 8. nov. 2020 kl. 04:36Subject: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCallTo: <eribsskog@gmail.com>Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.Ditt abonnement med nummer 92140215 aktiveres den 10.11.2020 03:50.Vi minner om at normal leveringstid på SIM-kort er 5 virkedager.Mine SiderVi ønsker samtidig å gjøre deg oppmerksom på at du som OneCall kunde har tilgang til Mine Sider. Her vil du i tillegg til mye annet kunne se faktura- og forbruksoversikten din, du kan bestille eller aktivere SIM-kort, endre abonnement eller reservere nummeret ditt mot opplysningstjenester. Ta gjerne en titt – ofte vil du finne svaret på det du lurte på her. Trenger du passord til Mine Sider så får du tilsendt dette ved å bruke glemt passord funksjonen.Da gjenstår det bare å si at vi ser fram til at du blir kunde hos oss! Vi håper og tror du vil bli tilfreds med våre tjenester.Med vennlig hilsenKundeserviceOneCallwww.onecall.noTenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten
-
PS.
Min kamerat Christian Grønli, likte bedre, å se på Ivanhoe i jula, (sånn som jeg husker det).
(Hvis ikke det var Jørn Winters eller Stefan Berger).
Og på 70-tallet, så var det Putti Plutti Pott som var morsomt.
(For å si det sånn).Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om dette:
PS 3.
Så da er det kanskje litt rart, at de heller lager en ny/norsk versjon, av den tsjekkisk/øst-tyske filmen Tři oříšky pro Popelku/Tre nøtter til Askepott.
(Som visstnok skal være den store julefilmen/jule-TV-programmet, her i landet).
Den filmen kan ikke jeg huske å ha sett engang.
Men det er kanskje bra, at folk har forskjellig smak.
(For å si det sånn).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 4.
Her er mer om dette:

https://www.vg.no/rampelys/film/i/weKlrA/han-er-droemmeprinsen-til-askepott
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Velkommen!Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. februar 2021 kl. 22:47Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: webbutikken@teknikmagasinet.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Teknikmagasinet <webbutikken@teknikmagasinet.com>Date: tor. 24. des. 2020 kl. 01:27Subject: Velkommen!To: <eribsskog@gmail.com>Takk for din bestilling! Ordrenummer: LS012999Kundenummer : 1000103503Organisasjonsnummer : 988 552 119Din referanse Fakturaadresse LeveringsadresseFrøken Erik Ribsskog92140215eribsskog@gmail.comNorwayTelefonnummer: 92140215NorwayTelefonnummer: 92140215Håndjern | Art. nr.: 660051 7 stk 149,- 1043,-Leveranssätt : Reserver i butikk, Rogaland – Amanda Storsenter21 31 75 35 0,-Betalingsmetode – TM Collect (1043,-) 0,-Totalt 1043,-Hvorav mva. 20860Informasjon2-5 arbeidsdagers leveringstid. Bestillingen kan bli dellevert. Da vil du få flere separate e-poster med informasjon om at pakke er på vei.Har du valgt å reservere dingsen i en av våre butikker? Vi kommer i så fall til å sende en bekreftelse via SMS og e-post når ordren din er klar til å hentes.Utvidet åpent kjøp til 31.01.2021.Spørsmål?Du finner enkelt svar på de fleste spørsmål ved å klikke her.Hvis du har spørsmål, kan du også svare på denne bekreftelsen.InStore_NO.png
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: VelkommenErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. februar 2021 kl. 22:38Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: webbutikken@teknikmagasinet.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Teknikmagasinet <webbutikken@teknikmagasinet.com>Date: tor. 24. des. 2020 kl. 01:27Subject: VelkommenTo: <eribsskog@gmail.com>Velkommen !Dine innloggingsopplysningerBrukernavn: eribsskog@gmail.comPassord : (Sensurert av johncons-blogg)
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCallErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. februar 2021 kl. 22:29Til: telia-info@telia.seKopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, kundeservice@onecall.noHei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskogons. 23. des. 2020 kl. 09:39 skrev telia-info@telia.se <telia-info@telia.se>:Hej Erik!Vad tråkigt att höra att du verkar varit med om en falskteckning. Självklart har ingen annan rätt att beställa någonting i ditt namn!Vi skulle behöva komma i kontakt med dig via någon av våra kundtjänstingångar för att kunna titta närmare på detta och hjälpa dig vidare. Du hittar alla sätt att nå oss här:https://www.telia.se/privat/kontaktMed vänlig hälsning,Johanna PetterssonTelia Kundtjänst________________________________________2020-12-23 09:09:31 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:Hei,jeg viser til Deres brev/faktura fra 12. desember.(Se vedlegg).Dette har jeg kontaktet dere om tidligere.(Se mail-historie).Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller itulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.Og det er nok det som har skjedd her også.Jeg ønsker å få vite navnet, på det trolllet, som har bestilt dette, i mittnavn.Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skalskaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen.Skjerpings!Erik Ribsskog———- Forwarded message ———Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: man. 9. nov. 2020 kl. 09:50Subject: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCallTo: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Cc: <kundeservice@onecall.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,post <post@finkn.no>, <firmapost@nkom.no>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: <kundeservice@onecall.no>Date: søn. 8. nov. 2020 kl. 04:36Subject: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCallTo: <eribsskog@gmail.com>Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.Ditt abonnement med nummer *92140215* aktiveres den *10.11.2020 03:50*.Vi minner om at normal leveringstid på SIM-kort er 5 virkedager.*Mine Sider*Vi ønsker samtidig å gjøre deg oppmerksom på at du som OneCall kunde hartilgang til Mine Sider<https://onecall.no/login?utm_medium=email&,,utm_source=crm&,,utm_campaign=1>.Her vil du i tillegg til mye annet kunne se faktura- og forbruksoversiktendin, du kan bestille eller aktivere SIM-kort, endre abonnement ellerreservere nummeret ditt mot opplysningstjenester. Ta gjerne en titt – oftevil du finne svaret på det du lurte på her. Trenger du passord til MineSider så får du tilsendt dette ved å bruke glemt passord<https://onecall.no/glemtpassord?utm_medium=email&,,utm_source=crm&,,utm_campaign=1>funksjonen.Da gjenstår det bare å si at vi ser fram til at du blir kunde hos oss! Vihåper og tror du vil bli tilfreds med våre tjenester.Med vennlig hilsenKundeserviceOneCallwww.onecall.no*Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten*
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: God Jul fra oss i Dugnadsiden HjemleveringErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. februar 2021 kl. 22:21Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: kl@dugnadsiden.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Kristian Lian <kl@dugnadsiden.no>Date: tir. 22. des. 2020 kl. 12:17Subject: God Jul fra oss i Dugnadsiden HjemleveringTo: Kristian Lian <kl@dugnadsiden.no>Vi har et begrenset antall sekker toalett og tørkepapir tilgjengelig til levering på lille julaften, men alle som bestiller vil få varer levert i løpet av romjulen.Med vennlig hilsenKristian LianDaglig lederMob: +47 905 88 326Tlf: +47 64 80 90 64Adr: O.H. Bangs vei 51, 1363 HøvikDugnadsiden logoikon-instagram-150×150.png ikon-linkedin-300×300.png ikon-youtube-300×300.png ikon-facebook-300×300.png snapchat-300×300.png
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Partiet Sentrum kaller inn til digitalt årsmøte lørdag 23. januar kl 1300.Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. februar 2021 kl. 22:12Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: medlem@partietsentrum.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Medlem – Partiet Sentrum <medlem@partietsentrum.no>Date: tir. 22. des. 2020 kl. 10:38Subject: Partiet Sentrum kaller inn til digitalt årsmøte lørdag 23. januar kl 1300.To: medlem@partietsentrum.no <medlem@partietsentrum.no>Partiet Sentrum kaller inn til digitalt årsmøte lørdag 23. januar kl 1300.Møterett for alle som har betalt kontingent innen 9. januar 2021.Påmelding til medlem@partietsentrum.no innen 12. januar 2021.Den viktigste årsmøtesakene blir vedtektsendringer og vedtak av normallover/vedtekter for lokal- og fylkeslag. Fullstendig sakliste, sakspapir og påloggingsinformasjon blir sendt ut senest en uke før møtet.Sett av datoen til ei inspirerande samling i eit ungt parti som har framtiden framfor seg!For å betale medlemskontingent må du registrere deg i vårt medlemssystem.Gå inn i medlemsregistreringsskjemaet og fyll ut alle felt: https://zubarus.com/znewmember.php?publisherId=724VelkommenSendt fra E-post for Windows 10
-
https://www.nb.no/items/b21dd9355a156337f63141d1500c77d3?page=1&searchText=ribsskog~1PS.
Som jeg har blogget om tidligere, så var det sånn, at jeg flytta fra min mor i Larvik, til min far på Berger, høsten 1979.
Og noen måneder seinere, så dro min mor innom, på besøk.(Jeg var da borte hos min fars foreldre, (på Sand).
Hvor min far jobba, for vår slekts trevarefabrikk).
Og min mor ‘befalte’, at jeg ikke fikk lov til, å bare sitte inne, (hos min fars foreldre), og lese aviser/ukeblader, (og løse kryssord), etter skolen.
(Det var også sånn, at jeg hadde arbeidsoppgaver, for Strømm Trevare, (nemlig å pakke skruer, blant annet).
Men dette var ikke hver dag.
Dette var snakk om akkord-jobbing, (som min far kalte det).
Og jeg lagde også en vitseavis, (på Strømm Trevare sitt kontor, i min fars foreldre sitt hus), som het Vitseposten, (etter en ide av min Larvik-bestekamerat Frode Kølner).
Og jeg hadde også lengst skolevei, (ihvertfall av de som bodde i retningen Høyen, fra Berger skole).
Og jeg gikk også en del på ski, på et par jorder, som grenset til min fars foreldre sin eiendom.
Pluss at jeg spilte en del fotball, (og gikk på skøyter), sammen med en gjeng, som min yngre fetter Tommy var med i, borte på Bergeråsen, hvor min fars leilighet lå.
For å si det sånn.
Og min farmor, pleide også, å få meg til å sykle, til Svelvik Kroa, (som lå cirka seks kilometer unna), nå og da.
Muligens fordi at de var litt lei av meg.Hva vet jeg.
Og det var også sånn, at jeg minst en gang sykla, til Berger postkontor, (som lå 2-3 kilometer i retningen bort fra Svelvik), for å kjøpe frimerke-årssett osv., (på den tida).
Husker jeg).Jeg måtte begynne å spille fotball, (for Berger IL), befalte min mor.
Og min fars foreldre, turte muligens ikke, å si imot, min mor.
Hm.
Og det var jo sånn, at min morfar, var veldig engasjert, i idrettens sak.
Han var på radio, (etter krigen), og snakket om sine teorier, om en sunn sjel i et sunt legeme.
(Og han hadde også avisinnlegg/kronikker om dette.
For å si det sånn).
Og min morfar arrangerte også skikonkurranse, (for min lillesøster Pia og meg), hver dag, en påske, (var det vel muligens), når vi var på en hytte, (som en bekjent av min morfar eide), i Telemark, (på midten/slutten av 70-tallet).
Så det kan kanskje ha vært min morfar, som ba min mor, om å få meg, til å begynne å spille fotball, (på begynnelsen av 80-tallet), tenker jeg nå.
Hm.
Min morfar ga meg forresten en fotball, mens jeg bodde hos min mor, i Mellomhagen, på Østre Halsen/Gloppe, (hvor vi bodde fra våren 1976 til våren 1978).
Og det var den første fotballen jeg hadde, (husker jeg).
Jeg tuppa visst ballen, sa en lokal tenåringsgutt, som min mor ble kjent med, (på den lokale stranden Hvittensand).
(Og så lærte han tenåringsgutten meg, å bruke bredsida, (heter det vel), når man skulle sparke ballen.
Dette var i hagen vår, utafor den vertikaldelte tomannsboligen som min stefar Arne Thomassen eide, i Mellomhagen 15B, (var det vel).
Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Velkommen som medlem i NaturvernforbundetErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. februar 2021 kl. 12:59Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: medlem@naturvernforbundet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: <medlem@naturvernforbundet.no>Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 20:18Subject: Velkommen som medlem i NaturvernforbundetTo: <eribsskog+(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>Hei Erik Løvenbalk Ribsskog!Velkommen som medlem i Naturvernforbundet! Med din støtte kan vi fortsette det viktige arbeidet med lokalt natur- og miljøvern over hele landet.Din innmelding er nå registrert, og vi vil om kort tid sende deg et velkomstbrev i posten.Følg oss på www.facebook.com/naturvernforbundet for nyheter om natur og miljø.Takk for at du vil være med på laget!Miljøvennlig hilsenNaturvernforbundetmedlem@naturvernforbundet.nowww.naturvernforbundet.no
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #2036219Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. februar 2021 kl. 12:54Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: Egmont Serieforlag AS <kundeservice@egmont.no>, hanna.ueland@egmont.com, cap@egmont.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@egmonthm.no, reception.egmontpublishing@egmont.com, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, Kundeservice Bladkiosken <abo-bladkiosken@egmonthm.no>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Bladkiosken <kundeservice@egmont.no>Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 20:25Subject: Ordrebekreftelse for #2036219To: <eribsskog+(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>Ordrebekreftelse for #203621926.02.2021 20:24Hei Erik Løvenbalk,Takk for bestilling av Våre beste kryssord!VÅRE BESTE KRYSSORD 398,- x1 398,-Delsum 398,-Frakt 0,-Herav mva 79,60Å betale 398,-Faktura for abonnementet kommer sammen med et av de første tre bladene. Har du e-faktura kommer fakturaen direkte i din nettbank.FakturaadresseErik Løvenbalk Ribsskog(Sensurert av johncons-blogg)(Sensurert av johncons-blogg) BekkestuaLeveringsadresseErik Løvenbalk Ribsskog(Sensurert av johncons-blogg)(Sensurert av johncons-blogg) BekkestuaMin sideKontakt oss© Egmont Publishing
