johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: De beste dessertene til juledagene
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. februar 2021 kl. 13:05
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: “Nyhetsbrev – Melk.no” <nyhetsbrev@melk.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Melk. no <nyhetsbrev@melk.no>
    Date: tir. 22. des. 2020 kl. 09:57
    Subject: De beste dessertene til juledagene
    To: <eribsskog+ekstremtHomofil@gmail.com>
    Vi ønsker deg en god jul!
    Med ønske om en god jul!
    Mens både julemiddagen og favorittjulekaken varierer rundt om i landet, er nordmenn mer samstemte om desserten. Riskrem er fortsatt den desidert mest populære juledesserten!
    Vi bruker fløte i omtrent alle dessertene vi spiser i julen. Her er oppskriftene du trenger for å avslutte julemåltidet med stil.
    Riskrem med rød saus
    De beste dessertene til jul
    Her finner du oppskrift på fyldig og deilig riskrem med bærsaus, i tillegg til andre fløtedesserter som multekrem, karamellpudding og iskake.
    Les mer
    sarah bernard
    Julegodt i siste liten
    Om ikke 2020 er året for spiselige julegaver, kan du kanskje finne noe godt å lage til deg selv eller dine nærmeste?
    Les mer
    Fløtegratinerte poteter
    Det beste tilbehøret til jule- og nyttårsmiddagen
    Godt tilbehør er viktig til jule- og nyttårsmiddagen. Her får du flere oppskrifter på silkemyke puréer, salater og ikke minst klassiske fløtegratinerte poteter.
    Les mer
    Melk.no  |   Avregistrere
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Mangler du en julegave? 3for2 på alle julevarer!
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. februar 2021 kl. 12:49
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: vitusapotek@vitusapotek.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, vitusapotek.no@servicemail.recheckit.com
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Vitusapotek <vitusapotek@vitusapotek.no>
    Date: tir. 22. des. 2020 kl. 08:54
    Subject: Mangler du en julegave? 3for2 på alle julevarer!
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Vitus
    Vitus
          Laila Monica Vedumstuen Høibak Nikolaisen  Min Side
    Juleapotek
    Før jul sørger vi for å handle inn alt vi trenger til høytiden og fridagene. Pass også på at du har alt du trenger i hjemmeapoteket i anledning julen. Her er god hjelp mot julens seks velkjente plager.
    Les mer
     
     
    Klikk og hent – jul
     
     
    3 for 2 jul
    Har du fortsatt ikke kjøpt inn alle juegavene?
    Nå får du 3 for 2 på alle julevarer hos Vitusapotek. 
    Kjøp her
     
     
    3 for 2 godis
    I juletiden er det lov til å kose seg litt ekstra og la seg friste av alle de gode smakene som hører julen til. Hos oss i Vitusapotek finner du alt fra tradisjonell sennep og julekaffe til sjokoladetrøfler og myke karameller. Og nå får du 3 for 2 på alle julevarer hos Vitusapotek!
    Kjøp her
     
     
    Dagens gavetips – pesto
    DAGENS GAVETIPS
    22. DESEMBER
    Den 22. desember får du 30% rabatt på ekte italiensk rød og grønn pesto av høy kvalitet. 
     
    Tilbudet gjelder kun tirsdag 22. desember.
    Kjøp her
     
     
    Dagens gavetips – tapassett
    DAGENS GAVETIPS
    23. DESEMBER
    Den 23. desember får du 30% rabatt på tapassett Oliven og tapassett Tomat. 
    Settene inneholder Ekstra Virgin olivenolje, tapenade, marmelade og Mini Crackers.
     
    Tilbudet gjelder kun onsdag 23. desember.
    Kjøp her
     
     
    Dagens gavetips – Vichy
    DAGENS GAVETIPS
    24. DESEMBER
    Den 24. desember får du 30% rabatt på gavesett fra Vichy som inneholder Aqualia Thermal Light Day Cream (50ml) som er en effektiv ansiktskrem som frisker opp og fukter i 48 timer. Du får også med Puretè Thermale Mineral Micellar Water (200ml) som er et fuktgivende micellar rensevann som effektivt renser huden uten å tørke den ut.
     
    Tilbudet gjelder kun torsdag 24. desember.
    Kjøp her
     
     
    Husk
    Pass på magen i jula!
    I en periode med mye julemat, lite væske og fiber, mindre mosjon og mye stress, får svært mange treg mage eller forstoppelse. HUSK Magebalanse er laget av naturlig kostfiber fra Psyllium frøskall og virker tarmregulerende og er bra for fordøyelsen. 
    Kjøp her
     
     
    Ukens A-krem
    Ukens tilbud!
    Denne uken og neste, får du 40% rabtt på den Originale A-CREME Parabenfri, Fukt & Spesialkrem. 
     
    Tilbudet gjelder på nett og i apotek ut søndag 3. januar 2021
    Kjøp her
     
     
    God jul
    Fordelene er mange!
    Image
    Bonuspoeng på
    alt du handler
    Image
    Råd og tips
    for din helse
    Image
    Faste tilbud
    og fordeler
    Image
    Spesialtilbud på
    alle kampanjer
    Image
    Ekstra
    miljøbonus
    » Nettapotek » Kundeklubb
    » Kundeservice » Finn apotek
    Image Image Image
    Vitus
    Du mottar denne e-posten fordi du har samtykket til å motta informasjon fra Vitusapotek, enten som medlem eller via deltakelse i konkurranser i vår regi. Vi tar forbehold om trykkfeil og evt endringer i priser og tilbud i dette nyhetsbrevet. Utvalget kan variere fra apotek til apotek. Ønsker du ikke lenger å motta nyhetsbrevet? Meld deg av her
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: volunteer
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. februar 2021 kl. 11:57
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: info@blacklivesmatter.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post <post@finkn.no>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Black Lives Matter PAC <info@blacklivesmatter.com>
    Date: man. 21. des. 2020 kl. 22:53
    Subject: volunteer
    To: <eribsskog+superhomofil@gmail.com>
    Team,
    The Senate runoffs are 2 weeks away.
    To be blunt, legislation like more COVID-19 relief and the BREATHE Act are all off the table if Jon Ossoff and Rev. Warnock lose this election.
    That’s why we’ve been working tirelessly to ensure that they get elected — because we’ve seen what Congress looks like with Mitch McConnell in charge. Our communities cannot survive another session with Mitch McConnell as Senate majority leader — and now, we need all hands on deck to reach voters in Georgia and get them to the polls.
    We’ve got lots of opportunities to volunteer but we want to lift up the two most important ones: Our HBCU Reach Parties and our phone banks every Monday, Tuesday, and Wednesday. Can we count on you to sign up for at least 1 shift?
    Yes! Count me in for the HBCU Reach Party to activate HBCU voters.
    Yes! I’ll phone bank Georgia voters.
    Sorry, I can’t volunteer, but I’ll pitch in to help fuel get-out-the-vote efforts.
    Between phone banks, fundraisers, and countless get-out-the-vote events, we have a ton of volunteer shifts, but we need help to fill them.
    If we’re going to increase voter turnout the way we did in November, we have to work twice as hard for the runoffs happening in 2 weeks. Early voting is already underway, and most folks have already gotten their mail-in ballots. Now, it’s up to us to remind voters what’s at stake this election and why it’s so critical to elect Jon Ossoff and Rev. Warnock to the Senate.
    We can’t do this without your help, team. Please sign up for one of these critical events this week >>
    Votecoming HBCUs for Georgia presented by WFP & BLM
    HBCU Reach Party — count me in!
    Phone banks — I’ll do a shift!
    Sorry I can’t volunteer, but I’ll pitch in to support the team!
    In love and solidarity,
    Black Lives Matter PAC
    DONATE
    Paid for by Black Lives Matter PAC (blacklivesmatterpac.vote) and not authorized by any candidate or candidate’s committee
    To unsubscribe, please click here.
    Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Chat transcript on oxabyte.com started on Monday, December 21, 2020, at 21:48 (GMT+0)
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. februar 2021 kl. 11:53
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: 335f49f29b6011ea8b0a072869e8871c@tickets.tawk.to, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: OxaByte <335f49f29b6011ea8b0a072869e8871c@tickets.tawk.to>
    Date: man. 21. des. 2020 kl. 22:52
    Subject: Chat transcript on oxabyte.com started on Monday, December 21, 2020, at 21:48 (GMT+0)
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Chat on oxabyte.com
    Conversation started on : Monday, December 21, 2020, at 21:48 (GMT+0)
    [21:49] Customer Support: Welcome to our site, if you need help simply reply to this message, we are online and ready to help.
    [21:49] V1608587336711910: Hello
    [21:49] V1608587336711910: I am the gay.
    No tawk.to live chat account ?  Create one for free here!
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 380324
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 24. februar 2021 kl. 11:29
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, abo.felles@aller.no, KK <abo.kk@aller.no>, abuse@telia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, noss@deloitte.no, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, post <post@finkn.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, dag.sorsdahl@aller.no, info@aller.dk, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
    Date: tir. 23. feb. 2021 kl. 07:11
    Subject: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 380324
    To: <eribsskog+(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
    Hei Erik Løvenbalk Ribsskog, takk for din bestilling!
    NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare “ja” på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.
    Ditt ordrenummer: 380324
    Ordredato: tir, 02/23/2021 – 07:55
    – 26 utgaver 979.00 kr
    Fakturagebyr 39.00 kr
    Subtotal 814.40 kr
    Herav MVA 203.60 kr
    Totalbeløp 1,018.00 kr
    Leveringsadresse:
    Erik Løvenbalk Ribsskog Personnr (Sensurert av johncons-blogg)
    (Sensurert av johncons-blogg)
    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
    Betalerens adresse:
    Erik Løvenbalk Ribsskog Personnr (Sensurert av johncons-blogg)
    (Sensurert av johncons-blogg)
    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
    Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.
    Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.
    Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.
    Lik oss på Facebook
    Følg oss på Twitter
    Mineblader.no
    Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.
    http://www.allershopping.no/vilkar
    Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.
    http://www.allershopping.no/kundeservice
    Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.
  • tiger woods ulykke

    https://www.vgtv.no/video/213743/her-kjoerte-tiger-woods-ut

    PS.
    Nå synes kanskje folk at jeg som skriver så mange kommafeil, ikke burde kritisere folk som ikke snakker reint.

    (Min mor Karen terpet igjen og igjen om, at min lillesøster Pia og meg, skulle snakke reint, (når det gjaldt å si ‘kjøtt’ og ‘skjørt’, osv).

    Dette var mens vi bodde i Mellomhagen, på Østre Halsen, (hvor vi bodde fra 1976 til 1978).

    Så man må muligens si, at de som ikke snakker reint, er horunger.

    Noe sånt).

    Men når det gjelder kommafeilene.

    Så har jeg jobbet, i ti år, som butikkleder, (i Rimi), fra 1994 til 2004.

    Og butikkledere skriver mest fakser, (som de sender til meieriet og bakeren, osv.).

    (Ihvertfall på den tida).

    Og i fakser så er det ikke mange kommaer.

    (For å si det sånn).

    Og jeg har også vært irc-er.

    (Fra 1997).

    Og på irc blir det brukt lite komma, (for å si det sånn).

    Og jeg har også bodd i ti år, i England.

    Men jeg hadde faktisk ‘S’ i norsk, (i karakterboka), en termin, på ungdomsskolen.

    (Selv om matte var det faget jeg tok mest høytidelig.

    For å si det sånn.

    For min far var så opptatt av at jeg skulle kunne seks-gangen, (på den tida jeg begynte i første klasse), osv.

    Av en eller annen grunn).

    Men jeg har seinere jobbet med jobber, hvor jeg ikke har skrevet så mye, (jeg skrev vel bare ett referat, i min tid som butikkleder, (dette var fra et personalmøte på Rimi Langhus, i 2003)).

    Så jeg er litt rusten, når det gjelder komma-regler, da.

    Og når det gjelder johncons-blogg og Min Bok-bøkene.

    Så er det ‘ad hoc-prosjekter’.

    Og jeg har prioritert å få ut informasjonen.

    Istedet for å bruke mye tid på å lese korrektur og å gjenoppfriske mine grammatikk/kommaregel-kunnskaper.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Når det gjelder komma-regler.

    Så bruker jeg ofte både komma og parentes.

    Og man skal visst da egentlig droppe komma.

    Men jeg synes at teksten blir veldig hard, (og uoversiktlig), hvis man bare bruker parentes.

    (Noe sånt).

    Og det å dele opp teksten, med mange kommaer.

    Det er kanskje ikke standard norsk, men jeg har lagt meg til å skrive sånn, (må jeg si).

    Og jeg vet også at jeg bruker ord-deling mye, (som i engelsk).

    Og det er egentlig skrivefeil.

    Og så bruker jeg avsnitt veldig ofte, (en uvane/vane jeg har fra irc).

    Og det er muligens også skrivefeil.

    Men man kan kanskje hevde at dette ikke er skrivefeil og.

    En Wikipedia-admin, (fra Son), som ble tatt for myrde sin mor, (eller noe lignende), for drøye ti år siden.

    Han hadde om komma-regler, på sin Wiki-bruker-side.

    (Husker jeg).

    Og det er mulig at det lov, å bruke komma så mye, som jeg gjør.

    (Sånn som jeg tolket den nevnte Wiki-bruker-siden).

    Og at det bare er litt gammeldags norsk.

    (For å si det sånn).

    Og jeg vet også, at jeg bruker veldig mye floskler, (som det vel kalles), på slutten av blogg-postene/PS-ene, for eksempel.

    Og det også mye på grunn av, at skrivingen da går raskere unna.

    (Må jeg si).

    Og det samme med alle PS-ene.

    (For å si det sånn).

    Og i årenes løp, (jeg har jo nød-blogget siden 2007), så har dette kanskje utviklet seg, til å bli, en slags særegen skrivestil, da.

    (Noe sånt).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Jeg husker verb ennå, (fra grunnskolen).

    Infinitiv, det er: ‘Å lese’, (for eksempel).

    Og preteritum blir da: ‘Leste’.

    Perfektum blir: ‘Har lest’.

    Og perfektum partisipp: ‘Lest’.

    Og pluskvamperfektum, (eller hva det het igjen): ‘Hadde lest’.

    (Noe sånt).

    Også var det også noe med: ‘Skulle/ville ha lest’.

    Men resten av grammatikken er jeg rimelig rusten på.

    (Må jeg si).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Når det gjelder grammatikk.

    Så var det også noe med hankjønn, hunkjønn og intetkjønn, (husker jeg).

    Og hankjønns-ord, (som bilen), skulle det stå: ‘En’ foran.

    Og hunkjønns-ord, (som hytta), skulle det stå: ‘Ei’ foran.

    Og intetkjønns-ord, (som toget), skulle det stå: ‘Et’ foran.

    (Noe sånt).

    Dette var vel i forbindelse med ordgruppen substantiv, (for å si det sånn).

    Og disse substantivene kan vel også bøyes/deles inn, på ymse andre måter.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er vel det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Jeg husker også noen kommaregler.

    Som at man ikke skal ha komma foran bindeord som ‘og’ og ‘eller’.

    Men det med helsetninger og delsetninger, har gått litt i glemmeboka, i årenes løp, (må jeg innrømme).

    Eller, (jeg leste litt om det på nettet nå nettopp).

    En helsetning har både substantiv og verb.

    Og så er det en del kommaregler i forbindelse med dette, da.

    Men jeg må innrømme, at jeg ikke går gjennom blogg-postene, (og bøkene), mine.

    For å se etter substantiv og verb, (og så flytte kommaer, for eksempel).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 6.

    Da kan jeg prøve å lese litt korrektur:

    ‘Tiger Woods er sjørt til sykehus, på grunn av sjøretøy-ulykke og det er usjent skadeomfang’.

    Før det første kommaet der.

    Så er ‘sjørt’ verbet.

    Men substantivet, (hvem sjører).

    Det mangler muligens

    Så da er det muligens ikke en helsetning.

    Så da skal det vel muligens ikke stå komma.

    Hm.

    Da er dette muligens bedre norsk:

    ‘Tiger Woods er sjørt til sykehus på grunn av sjøretøyulykke og det er usjent skadeomfang’.

    (Selv om jeg da har fleipet litt, i denne setningen.

    For jeg har med talefeilen til VGTV sin programleder, for å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Harman Customer Support: Case # 07131210
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 23. februar 2021 kl. 12:30
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: customer.support@harman.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Harman Customer Support <customer.support@harman.com>
    Date: man. 21. des. 2020 kl. 15:45
    Subject: Harman Customer Support: Case # 07131210
    To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>
    Dear Erik Løvenbalk Ribsskog
    We have left your case open just to make sure there wasn’t anything further we could assist you with!
    At this stage, we have not heard back from you. We will assume there is nothing further required and your case will be closed with a follow up survey on how we did, which we would encourage your feedback.
    If however, you do still require further support from us, please respond to our last email and requests for any additional information.
    The Harman Customer Support Team
    ref:_00Di0fiJD._5001Y1VOgmY:ref
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Julehilsen fra Validé 2020
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 23. februar 2021 kl. 11:57
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: hilde@valide.no, post@valide.no, anne.cathrin@valide.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Hilde Garlid <hilde@valide.no>
    Date: man. 21. des. 2020 kl. 09:57
    Subject: Julehilsen fra Validé 2020
    To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    God jul til alle våre venner
     
     
    Endelig jul – Herlighet for et år vi har hatt! 
    2020 har utfordret oss på alle plan, men når vi nå ser oss tilbake så er det ikke apati eller panikk som har preget året. Det vi i innovasjonsselskapet Validé ser kan bare kalles én ting: Skaperkraft.
    Derfor er vår julehilsen noen oppløftende fakta om hvordan våre modige gründere har brukt sin kreativitet, kunnskap og fellesskap.
    I 2020 har:
    • våre inkubatorselskap hentet inn 454 millioner kroner.
    • helseklyngen Norwegian Smart Care Cluster har opplevd nasjonal medlemsvekst og klyngeselskapene har hentet inn 430 millioner kroner.
    • våre forskningsbaserte selskap har hentet prestisjetunge forsknings- og innovasjonsmidler.
    • Validé AS og Validé Invest har investert 10 millioner kroner
    • ITSA Start ITSA Connect Growth har akselerert 24 selskap til å nå sine marked
    • Nytt fond, Validé Invest II, ble etablert 1.juli 2020. Nye millioner skal realisere skaperkraften til nye samfunnsbyggere. DSD, Lyse, TDVeen, Validé, Adiungo og Stavanger kommunes Vekstfond er partnere i fondet. Det betyr solid kompetanse for de mest lovende.
    Vi har jevnlig kontakt med oppstartsselskap i vår inkubator, med forskermiljø, med næringsklynger og med myndigheter. For et mot og for en vilje de alle har vist! Fra toppen av akademia til den skjøreste startup har det vært mobilisert; ren skaperkraft.
    Vi er stolte og inspirert. Den gode gnisten tennes for et nytt år. 
    Julehilsen fra nord, sør, øst og vest i Rogaland
    Anne Cathrin Østebø
    daglig leder i Validé.
     
    Preferences  |  Unsubscribe
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: See who viewed your profile on Mingle2
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 23. februar 2021 kl. 10:11
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: email@reminder1.mingle.com, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, billing@mingle2.com, contact_us@mingle2.com, legal@nextc.com
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Mingle2 <email@reminder1.mingle.com>
    Date: man. 21. des. 2020 kl. 08:21
    Subject: See who viewed your profile on Mingle2
    To: <eribsskog@gmail.com>
    logo
    Hello Erik Ribsskog,
    1 person has viewed your profile since your last visit. Check out who they are:
    https://mingle2.com/favorite/who_viewed_me
    To view your latest matches, click here (you may need to login):
    https://mingle2.com/search
    Don’t forget – the more you login, the more you’ll be seen by other users!
    1. Read any new emails here: https://mingle2.com/inbox/list
    2. Latest message board posts: https://mingle2.com/forum/list
    3. Forgot your password? Click here: https://mingle2.com/user/forgot_password
    Tips for more attention
    update photo Make sure you have at least 5 photos in your profile
    Most people only look at profiles with photos!
    Upload photo
     
    update photo Complete your profile and add more info!
    This way we can match you with the right people
    Update profile
    What to see who secretly likes you? What about get 3 times more attention on your profile? Tons of other cool features here!
    THANK YOU FOR USING MINGLE2
    To change your email notification preferences
    or unsubscribe to our mailing list, click here: unsubscribe
    GET THE APP
    download ios btn download android btn
    Follow us
    facebook btn twitter btn youtube btn
    Browse by Category – Browse by Country – Mingle2 Blog – Privacy Policy – Cookie Privacy – Terms of Use – Advertise
    Contact Us – Mingle2 iPhone App – Mingle2 Android App – Unsubscribe

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen