johncons
  • søren larssen

    https://www.sandeavis.no/plumbo-lars-forsokte-a-lope-fra-tollerne-om-bord-pa-en-russisk-tommerbat-jeg-ble-jo-tatt-til-slutt/s/5-72-136329

    PS.

    Jeg hørte aldri noe om at man kunne kjøpe sprit fra russiske skip, da jeg gikk på Sande videregående, (hvor jeg gikk fra høsten 1986 til våren 1988).

    Men det første året, på Sande videregående.

    Så hendte det, et par ganger.

    At min klassekamerat Jan Tore Hagen og jeg, dro på besøk til vår klassekamerat Søren Larssen, som bodde, i direktør-boligen, (eller om det heter administrasjons-boligen), til Sande Paper Mill.

    Og det var fordi at de hadde bordtennis-bord i kjelleren, (husker jeg).

    Og Søren Larssen viste oss, at de også hadde, en ganske stor vinkjeller, i denne boligen, (som vel muligens må kalles herskapelig).

    (Søren Larssen viste oss bare rundt, i kjelleren/vinkjelleren egentlig.

    Det var ikke sånn at vi gikk rundt i første og andre etasje, (sånn som jeg husker det).

    Vi bare gikk rett ned til bordtennis-rommet.

    For å si det sånn).

    Men det var ikke sånn, at vi begynte å drikke, av vinen, til Sørens far/Sande Paper Mill.

    (Husker jeg).

    Ingen av oss, var sånn, at vi ikke klarte å se vin, uten å måtte drikke.

    (For å si det sånn).

    Unntatt muligens Søren Larssen.

    Det er mulig at han hinta om, at vi skulle knerte en flaske.

    Men at han ikke gadd, siden at hverken Jan Tore Hagen eller jeg foreslo dette.

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Ove Reiersrud gikk også i samme klasse, (som Søren, Jan Tore og meg).

    (Sånn som jeg husker det).

    Selv om Ove Reiersrud var fra Drammen, som på den tida lå i nabo-fylket Buskerud, (Sande lå i Vestfold).

    Så hvordan det kan ha hatt seg, at Ove Reiersrud gikk på skole, i Sande/Vestfold.

    (Mens han bodde i Drammen).

    Det er jeg ikke helt sikker på.

    Jeg har prøvd å finne ut hvilke samarbeidsavtaler, som eksisterte, på den tida, (siden at jeg selv gikk på en av disse utvekslings-elev-ordningene, (i Drammen), det året jeg var russ).

    Men Sande videregående, (som jeg stakk innom, på grunn av dette, i 2014, (etter at dette ble tema, i jobbsøknader osv., mens jeg bodde i England)), nektet å opplyse meg om dette, (av en eller annen grunn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Her er mer om dette:

    ove reiersrud gikk i samme klasse

    https://www.nb.no/items/13fa86dd8a1c2b6dd6d0287c886688d2?page=15&searchText=”ove%20reiersrud”

    PS 4.

    Hu her pleide alltid å sitte ved siden av Kristin Sola i klasserommet, og hu jobber visst nå som Rema-leder, (fra DT/BB 19. november 1993):

    rema leder

    https://www.nb.no/items/b4c41eb1c831da53cac851caa744f1f3?page=25&searchText=”monica%20andersen”

    PS 5.

    Monica Andersen var noen ganger litt ‘harry’/rølpete, (husker jeg).

    Og hu kledde seg vel ganske enkelt, (og ikke så utrolig feminint), til vanlig.

    (For å si det sånn).

    Og hu var ‘fit’, som de sier i England.

    (Hu var ikke det minste feit.

    Sånn som jeg husker det).

    Spesielt det andre året, (på Sande videregående), så var det mange pene jenter/damer, i klassen, (husker jeg).

    Så jeg ble kanskje litt bortskjemt, de to årene, (på handel og kontor), på Sande videregående.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • ikke erik thorhallsson

    https://bergerhistorie.no/bilder/1986-6-klasse/

    PS.

    Her er mer om dette:

    den ekte erik thorhallsson

    https://bergerhistorie.no/bilder/1981-6-klasse/

    PS 2.

    Dette nettstedet, (som vel er drevet av Nord-Jarlsberg-museene og/eller deres underavdeling Berger Museum), har også med et klassebilde, som jeg mener, at ikke er fra Berger, (og det er også sånn, at de ikke har oppdatert, med navn osv., på år og dag, (selv om det står: ‘Navn kommer’), og mitt klassebilde, har de heller ikke med):

    ikke fra berger skole

    https://bergerhistorie.no/bilder/1980-6-klasse/

    PS 3.

    Det er også sånn, at ordentlige nettsteder, vel bør ha, en ‘Om’-side.

    Men det mangler dette nettstedet.

    (Noe jeg vel også har blogget om tidligere.

    For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS 4.

    Grunnen til at jeg kikka på Bergerhistorie.no nå, var at jeg syntes, at vokalisten i Coldplay, ligna litt på Leif Arne Pedersen, (på det øverste bildet), som min lillesøster Pia, sa at hu var forelska i, på begynnelsen av 80-tallet, (noe jeg vel har blogga om tidligere):

    PS 5.

    Det er også sånn, (når det gjelder Bergerhistorie.no).

    At de har oppkalt min stemor Haldis sin nabo-jente Line Gjelseth, etter Haldis.

    For de kaller henne Line Brekke, (Brekke er Haldis sitt pikenavn).

    (Dette har jeg også blogget om tidligere.

    For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 6.

    Her er mer om dette:

    line gjelseth oppkalt etter haldis

    https://bergerhistorie.no/bilder/1972-1-klasse/

    PS 7.

    Jeg kan også ta med om.

    At han med hvit bukse, på bakerste rad, på det øverste bildet.

    Han ligner veldig på min stesøster Christell sin eks Iver Strøm Karlsen, (som døde for noen måneder/år siden).

    (Iver var vel ett år eldre enn Christell.

    Og hu er født i 1972.

    Så Iver var ferdig med sjette klasse våren/sommeren 1984, (to år før det aktuelle bildet ble tatt).

    Noe sånt).

    Men det kan jo være, at Iver hadde, en slags dobbeltgjenger, (det står på bildet at personen heter Vegar Sveiven).

    (For alt hva jeg vet).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 8.

    Iver sin dobbeltgjenger Vegar Sveiven har visst vært i avisa, så da det vel bare en ‘look-a-like’, (fra 2. juli 1999):

    vegar sveiven mer om

    https://www.nb.no/items/3c9e6bc1ad8e6aeba90d60c821d1c487?page=27&searchText=”vegar%20sveiven”

    PS 9.

    Han med rød og hvit-stripete genser, på det øverste bildet.

    Det er Kjetil Carlin, (vil jeg si).

    Han var ofte med Stefan Berger, Daniel Berger, Jørn Winters og Richard Mikalsen og spille fotball, i hagen min, i Leirfaret 4B, på begynnelsen av 80-tallet.

    (De sluttet å henge hos meg, den dagen min farfar ble begravet, (sommeren 1984), av en eller annen grunn.

    Noe sånt).

    Og Kjetil Carlin var i bryllupet, til min yngre fetter Tommy, (som er et par år yngre enn Kjetil Carlin igjen), i Fredrikstad, sommeren 2002.

    (Tommy var også med å spille fotball i hagen min, forresten.

    Jeg arvet liksom denne gjengen, etter min kamerat Christian Grønli, som sammen med sin storebror Petter, måtte flytte til sin far, (i Mexico og seinere Spania), da deres mor Tove døde, i 1981.

    For å si det sånn).

    Og da var ikke Kjetil Carlin til å kjenne igjen.

    (Vil jeg si).

    Han hadde blitt kjempesvær.

    Og min far tisket om han.

    (Sånn som jeg husker det).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 10.

    Her er mer om dette:

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: [VOLUNTEER] Can you text GA voters tomorrow?
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. februar 2021 kl. 07:36
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: info@blacklivesmatter.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Black Lives Matter PAC <info@blacklivesmatter.com>
    Date: lør. 19. des. 2020 kl. 03:17
    Subject: [VOLUNTEER] Can you text GA voters tomorrow?
    To: <eribsskog@gmail.com>
    ERIKA,
    What are you doing tomorrow from 1-3 p.m. ET? Can you help text voters in Georgia and urge them to turn out for the runoff on January 5th?
    I’M IN
    We’ve got less than three weeks left to reach as many Georgians as possible. And with voter suppression attempts ramping up, we can only expect for this to persist throughout the entire state.
    They can (and will) try hard to suppress our vote — but we won’t let them. And we will fight to ensure that voices are heard in the runoffs in January.
    Help reach out to voters in GA tomorrow. It’s fun, easy, and to be blunt — it’s ultimately one of the most powerful ways that you can help protect democracy, since the next few years are relying on the outcome of this election. Sign up now >>
    Our movement helped to deliver record turnout in the general election, and we’re ready to deliver once again in the Georgia runoff on January 5th — but we need your help to turn out as many voters as possible. Sign up for the texting party tomorrow!
    In love and solidarity,
    Black Lives Matter PAC
    P.S. If you can’t volunteer to turn out GA voters, please chip in whatever you can to help keep our field program running.
    DONATE
    Paid for by Black Lives Matter PAC (blacklivesmatterpac.vote) and not authorized by any candidate or candidate’s committee
    To unsubscribe, please click here.
    Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: [RSVP] Southern Hospitality happening tonight >>
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. februar 2021 kl. 07:32
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: info@blacklivesmatter.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Black Lives Matter PAC <info@blacklivesmatter.com>
    Date: fre. 18. des. 2020 kl. 18:38
    Subject: [RSVP] Southern Hospitality happening tonight >>
    To: <eribsskog+supergay@gmail.com>
    SOUTHERN HOSPITALITY // JOIN US FOR A LITTLE SOUTHERN HOSPITALITY WHILE WE TALK ALL THINGS GEORGIA RUNOFF! Friday 12/18 | 7-9 PM ET. Music by: Big Tigger. Hosted by: BLM PAC. Sign up here!
    DONATE
    Paid for by Black Lives Matter PAC (blacklivesmatterpac.vote) and not authorized by any candidate or candidate’s committee
    To unsubscribe, please click here.
    Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Abonnementet skal avsluttes
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. februar 2021 kl. 07:09
    Til: NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring@nextgentel.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    fre. 18. des. 2020 kl. 13:29 skrev NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>:
     MinSide
     
    Hei Erik Løvenbalk
    Dette er en bekreftelse på at vi har registrert din avbestilling på abonnementet Bredbånd 5 i (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA. Tjenesten avsluttes 2020-12-31.
    Dersom avbestillingen ble meldt inn etter en eventuell angrefrist eller innenfor bindingstid, kan du bli fakturert et avbestillingsgebyr i henhold til gjeldende prisliste.
    Retur av utstyr
    Eventuelt utstyr som tilhører NextGenTel må returneres til oss når det ikke lenger er i bruk. Dersom du ikke sender slikt utstyr tilbake til oss, vil vi måtte sende deg en faktura for verdien på dette. Du kan også lese om dette i våre vilkår.
    Utstyr returneres i forsvarlig forpakning med sporingsnummer (Norgespakken) til følgende adresse:
    NextGenTel
    Postens Godssenter Oslo
    0062 Oslo
    OBS! Pakken må sendes med sporingsnummer for at godssenteret skal kunne behandle forsendelsen. Vi anbefaler deg å ta vare på kvittering med kollinummer på forsendelsen når utstyret returneres. For enkel forsendelse med sporing anbefaler vi å benytte Norgespakken.
    Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter via MinSide-appen eller på våre nettsider hvis du har spørsmål om retur av utstyr.
    Sletting av personopplysninger
    Vi gjør oppmerksom på at personopplysninger blir slettet etter avsluttet og oppgjort kundeforhold, i tråd med krav i personopplysningsloven.
    Vi takker for den tiden du har vært kunde hos NextGenTel og ønsker velkommen tilbake ved en senere anledning.
     
    Hilsen oss i NextGenTel
     
    Hjelp
    Kundeappen Kundeservice
    MinSide Personvern
     
    Snakk med oss
    Facebook
    Kundeservice
     
    Åpne i nettleser
    Trykk her for å melde deg av nyhetsbrev
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Siste nytt fra LO
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. februar 2021 kl. 07:04
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: LO <LO@communicatoremail.com>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, bjorn.kolby@lo.no
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: LO Norge <LO@communicatoremail.com>
    Date: fre. 18. des. 2020 kl. 12:01
    Subject: Siste nytt fra LO
    To: <eribsskog+l@gmail.com>
    Nyhetsbrev fra LO Norge Nyhetsbrev fra Landsorganisasjonen i Norge Åpne i nettleser
    LO-leder Hans-Christian Gabrielsen: Permitteringsperioden og krisepakkene må utvides til neste sommer
    Mange bedrifter frykter nå konkurs. I følge LO-lederen er det unødvendig og meningsløst at permitterte skal sies opp rett før de kan returnere til arbeidsplassen.
    Les mer her cta pil
    LONorge-logo-skjerm-rgb.png
    Landsorganisasjonen i Norge (LO) er Norges største lønnstakerorganisasjon. Over 950 000 medlemmer er organisert i en rekke fagforbund som er tilsluttet LO. LOs forbund organiserer arbeidstakere både innen privat og offentlig sektor, og innen alle bransjer og yrker.
    Les mer her cta pil
    Denne e-posten er sendt til deg da du har akseptert å motta nyhetsbrev fra LO. Ønsker du ikke å motta flere slike e-poster framover kan du avregistrere deg her.
    Følg oss
    Facebook Twitter Instagram Youtube
    Ledige stillinger
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Velkommen som kunde!
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. februar 2021 kl. 06:58
    Til: kundeservice@norisma.no
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    fre. 18. des. 2020 kl. 11:58 skrev Lotta L. <kundeservice@norisma.no>:
    Hej Erik,
    Tack för ditt mail.
    Vi fick tillbaka pakken. 
    Ha en fin dag!
    Mvh
    Lotta L.
    Kundeservice / Produktspesialist
    Norisma AS
    Se alle våre produkter på norisma.no
    Sent from Front
    On November 11, 2020, 1:40 AM GMT+7 eribsskog@gmail.com wrote:
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Coffee Zero <kundeservice@norisma.no>
    Date: man. 9. nov. 2020 kl. 04:16
    Subject: Velkommen som kunde!
    To: <eribsskog@gmail.com>
    View this email in your browser
    Velkommen Erik!
    Takk for bestillingen. Ordren din behandles, og straks den er ferdig ekspedert og postlagt vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Dette betyr ikke at du har bestilt to ganger, men at ordren er på vei direkte til din postkasse om kort tid. 
    Vi beregner 5-10 dager postgang, noen ganger går det enda raskere avhengig av hvor i landet du bor.
    COFFEE ZERO HJELPER DEG!
    Erik, du har gjort et godt valg.
    Coffee Zero har blitt en bestselger i hele Skandinavia. Hver måned sender vi ut flere tusen pakker med Coffee Zero til våre fornøyde kunder. Over 1 million solgte pakker er i seg selv en attest, og det er en grunn til at Coffee Zero har blitt så populært. Om man ser bort i fra at vi i norden setter veldig stor pris på vår kaffe – og at vi drikker mest kaffe i hele verden, er det den unike effekten til Coffee Zero våre kunder setter pris på! Med Coffee Zero legger du grunnlaget for en sunn og varig livsstilsendring.
    Vi ønsker at alle våre kunder skal forstå hvordan Coffee Zero virker i kroppen. I artikkelen nedenfor vil vi fortelle deg litt mer om hva du kan forvente av Coffee Zero – og hvordan kaffen hjelper deg.
    SLIK VIRKER DET
    Du mottar denne produktrelaterte informasjonen fordi du har et aktivt kundeforhold hos oss, og vi håper du finner disse tipsene og informasjon nyttig. Kontakt kundeservice@norisma.no dersom du ikke ønsker kommunikasjon tilsendt gjennom kundeforholdet.
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: We’ll keep you posted, Erika Kaja! New and hot items specially for you
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. februar 2021 kl. 06:53
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: ebay@reply5.ebay.com, ebay@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, eBay Customer Support – spoof <spoof@ebay.com>, post <post@finkn.no>, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, exec.relations@ebay.com, government_relations@ebay.com, jcanfield@ebay.com, matthewb@ebay.com, pierre@ebay.com, ulieberman@ebay.com, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: eBay <ebay@reply5.ebay.com>
    Date: fre. 18. des. 2020 kl. 09:38
    Subject: We’ll keep you posted, Erika Kaja! New and hot items specially for you
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Review eBay monthly selections
    See this message in your browser
    eBay
    Fashion      Electronics      Home & Garden      Daily Deals
    Don’t miss out,
    Erika Kaja!
    Discover these monthly specials
    we’ve found for you
    Check now
    Don’t miss out – Check now
     
    Deals you can’t miss
    Check what’s on sale now
    in Daily Deals
    section
    See all Deals
     
    Fresh preference for your reference
     
    Find your version of perfect on eBay
    Go to eBay
     
    And the most important
    eBay Money Back Guarantee
    Get the item you ordered or get your money back
    on virtually all items
    Learn more
    Facebook Instagram Pinterest Twitter
    Shop Anywhere with the eBay App
    Google Play App Store
    Go to eBay  →
    eBay
    Learn More to protect yourself from Spoof (fake) e-mails
    eBay International AG sent this e-mail to you at eribsskog@gmail.com because your Notification Preferences indicate that you want to receive information about Newsletters, Promotions & Events.
    If you do not wish to receive further communications like this, please click here to unsubscribe. Alternatively, you can change your Notification Preferences in My eBay by clicking here. Please note that it may take up to 10 days to process your request.
    Copyright © 1995-2020 eBay Inc. All Rights Reserved. User Agreement, Privacy and Cookies.
                                                               

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen