johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Noen forslag?
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. februar 2021 kl. 11:44
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: James Glazebrook <support@hey.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: (Sensurert av johncons-blogg)Bekkestua <(Sensurert av johncons-blogg)bekkestua@hey.com>
    Date: ons. 17. feb. 2021 kl. 23:41
    Subject: Noen forslag?
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Har du forslag til 3 forskjellige abonnementer/tjenester vi kan bestille til deg i helgen? Svar innen lørdag kl 12, ellers velger vi ut 15 selv. 
    3 eller 15, hva foretrekker du? 🙂 
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Bekreftelse – Bestilling mobil.
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. februar 2021 kl. 09:58
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: mobil@ge.no, marked@ge.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: <mobil@ge.no>
    Date: tir. 16. feb. 2021 kl. 23:30
    Subject: Bekreftelse – Bestilling mobil.
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Bekreftelse på inngått avtale.
    Vi takker for din bestilling hos GE Mobil, og vil med dette bekrefte din inngåtte avtale hos oss.
    Vi håper du blir fornøyd med oss i tiden som kommer!.
    Dersom bestillingen gjelder portering av mobilnummer, vil du om noen dager motta en SMS som bekrefter oppstart av leveransen, dvs når vi har fått bekreftet oppstart fra Telenor.
    Her er særvilkårene for inngått avtale:
    Ved avtale om levering av Oppleve gjelder følgende betingelser:
    Avtalen har ingen bindingstid.
    Avtalen har et fastbeløp pr mnd. som faktureres forskuddsvis. Alt forbruk utover fastbeløpet faktureres etterskuddsvis. For oversikt over priser, se link..
    Man betaler bare for faktisk forbruk. Forbruket faktureres etterskuddsvis. Se link overfor mht priser.
    Avtalen inkluderer “Roam like home” i EU/EØS. Du kan bruke telefonen som om du er i Norge når du er i EU/EØS.
    NB: Ringer du til andre land, vil prisen være som om du ringer fra Norge, også i det landet du er i. Se link for priser.
    Navn, adresse og telefonnummer deles med nummeropplysningstjenester dersom kunden ikke har reservert seg mot dette. Reservasjon hos andre mobiloperatører videreføres ikke automatisk ved bytte av leverandør. Reservasjon mot nummeropplysning kan gjøres via app, min side eller ved å ta kontakt med kundeservice på mobil@ge.no eller telefon 61 29 47 00.
    Fakturaen sendes til din e-postadresse. Det er ikke krav til eFaktura eller Avtalegiro. Papirfaktura har et miljøgebyr på 49 kroner per måned.
    Miljøgebyr vil ikke tilkomme på første faktura fra oss.
    Endring av avtale gjøres via app eller min side. Endringer til annen avtale/produkt vil gjelde fom den 1. påfølgende måned.
    I forbindelse med kampanjer vil eventuelle rabatt trekkes fra faktura. Eventuelt overskytende overføres neste faktura.
    Kun avtalens eier bestille ekstra data, mao ikke brukeren selv.
    I forbindelse med bestilling utføres kredittsjekk. GE Mobil kan med bakgrunn i denne kansellere bestillingen i ettertid.
    GE Mobil kan foreta prisjustering med minimum 1 mnd varsel. Endringer i offentlige avgifter (mva el.) vil endres fortløpende uten varsel.
    GE Mobil tar personvern på alvor, og vår behandling av personopplysninger er i samsvar med ny personopplysningslov og personvernforordning av 2018. Vår behandling av personopplysninger og dine rettigheter er nærmere beskrevet i vår personvernerklæring (https://www.ge.no/personvernerklaering).
    For øvrig gjelder våre generelle vilkår som du kan lese her.
    NB: Ved kjøp aksepterer kunde at GE Mobil bestiller oppstart på første mulige dato. Denne datoen for levering vil da kunne være før angrerettens frist på 14 dager. Angreretten kan derfor kun benyttes dersom melding om angrerett mottas av GE Mobil minimum 2 virkedager før byttedato.
    Vedlagt denne eposten ligger også avtalevilkårene, samt angrerettskjema.
    Ha en fin dag videre!!
    Tlf: 61 29 47 00 — Web: www.ge.no
    2 vedlegg
    Ordrebekreftelse.html
    4K
    Angrerett-ogOpplysnigsskjema.pdf
    238K
  • slektsbedrift sin ansatte

    https://www.nb.no/items/d404b86b6abb70ed0e9d69cdd20ea75e?page=19&searchText=”berger%20vant”~1

    PS.

    Jeg spilte forresten selv fotball, på Berger IL, (fra knøtte-lag til gutte-lag), fra cirka 1980 til 1986, (var det vel).

    Og vi vant også en cup en gang, (husker jeg).

    Dette var mens jeg gikk på ungdomsskolen, (hvor jeg gikk fra 1983 til 1986, husker jeg).

    (Odd Einar Pettersen skrøyt av, til Svelvik-jentene i klassen, (Jeanette), at jeg hadde redda frispark, (husker jeg).

    Noe sånt).

    Og da var det sånn, at jeg fikk, en premie, av trener Tov Egil Skjelsbek, (som muligens kalte seg Tor Egil, på den tida), husker jeg.

    Og dette var snakk om, en premie/statuett, (eller om man skal si trofeet), som var kanskje 10-15 centimeter høy, (og som ble borte, da min far solgte ‘min’ leilighet, i Leirfaret 4B, våren 1989).

    (Så den premien var ikke bare en liten pin, (eller om det var et merke).

    Som vi fikk, da vi var med i en cup, i Kongsberg, på begynnelsen av 80-tallet.

    For å si det sånn).

    Og om det var sånn, at alle på laget, fikk en lignende premie, (da vi vant Vinn Sande-cup).

    (Som jeg har trodd hittil).

    Eller om det var sånn, at jeg fikk en slags bestemannspremie, (for eksempel turneringens beste spiller).

    Det er jeg ikke helt sikker på).

    Trener Skjelsbek sa vel bare: ‘Her’, (eller noe lignende), da han ga meg premien.

    (Sånn som jeg husker det).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Vinn Sande-cup, var vel muligens litt, som noen slags treningskamper.

    (Ihvertfall så var det mer eller i mindre i sommerferien.

    Sånn som jeg husker det).

    Men jeg fikk med meg det, at hvis vi vant den siste kampen, så vant vi hele cupen.

    Og vårt lag, pleide aldri, å vinne noe.

    (Vi hadde ofte problemer med, å få tak i nok spillere.

    For å si det sånn).

    Så derfor tenkte jeg, at dette var vår sjanse, til å vinne noe.

    Og derfor så kjempa jeg litt, i denne finalen, (eller hva man skal kalle det), da.

    (Det var vel bare fire lag som deltok, i denne turningen.

    Sånn som jeg husker det).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Mer om denne cupen, som vi på Berger I.L. vant, en gang rundt midten av 80-tallet, (fra Drammens Tidende 13. september 2002):

    mer om cup som vi vant

    https://www.nb.no/items/734d6c7179cd74a613cf44e771b5592a?page=17&searchText=”vinn%20cup”

  • solgte rosenborg

    PS.

    Her er mer om dette:

    rosenborg tidligere eiet av kølner

    https://lokalhistoriewiki.no/wiki/Skogveien_(Larvik)

    PS 2.

    Som jeg vel har skrevet om, i Min Bok.

    Så var det sånn, en sommer, på slutten av 70-tallet.

    (Det må vel ha vært sommeren 1978).

    At Frode Kølner sin far Hans, dro med Frode Kølner og meg, til Nevlunghavn.

    (I sin boble.

    Som Frode Kølner skrøyt av, at var en jubileums-modell.

    For å si det sånn).

    For å møte Frode sin tante Eva, (het hu vel), som da bodde, på et feriested, (Gurvika), for funksjonshemmede.

    (Frode sin tante, kunne på den tida, hverken gå eller snakke.

    Sånn som jeg husker det).

    Og jeg foreslo, (etter endt strand/utendørs-besøk).

    At vi kunne stikke innom min mors foreldre, (Ingeborg og Johannes), som bodde, et steinkast unna, (de flytta til Blombakken, 3-4 år tidligere, fra Sætre i Hurum).

    Og vi gikk ned Blombakken.

    (Denne bakken kan man noen ganger se, i TV-serien: ‘Ja vi elsker camping’, (fra Oddane Sand).

    Noen unger går ned den bakken, for å henge opp noen plakater.

    For å si det sånn).

    Og da jeg pekte på huset til min mors foreldre.

    Så bråstoppet Hans Kølner.

    (Husker jeg).

    Dette huset ville han ikke besøke, (av en eller annen grunn).

    (For å si det sånn).

    Og når jeg ser på eiendommen Rosenborg, (på skjermbildet overfor), hvor Hans Kølner vel vokste opp.

    Så tenker jeg, at det huset, ligner litt, på nettopp min mors foreldre sitt hus, i Blombakken, (i Nevlunghavn).

    Så det kan ha vært sånn, at Hans Kølner, fikk en slags reaksjon, da han så min mors foreldre sitt hus.

    Og at grunnen til, at vi måtte avbryte denne gåturen/besøket, var at Hans Kølner syntes, at min mors foreldre sitt hus, ligna litt for mye, på hans oppvekst-hjem, (som de solgte under krigen), i Hedrum.

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    Her er mer om dette:

    nesten som rosenborg

    https://johncons.angelfire.com/bilder.html

    PS 4.

    Våren 1978, (var det vel muligens), så skrøyt Frode Kølner av, at Larvik hadde et så bra 17. mai-program, (iforhold til Østre Halsen, som vi da nettopp hadde flytta fra), og det kan kanskje ha vært på grunn av, at Frode sin mor Klara, var med i 17. mai-komiteen, året før, (fra Østlands-Posten 12. mai 1977):

    frodes mor 17. mai

    https://www.nb.no/items/34d39e53721e13d3246794fed388c4c9?page=15&searchText=”klara%20kølner”

  • kjøpte under krigen

    PS.

    Her er mer om dette:

    mer om bjarne magnus

    https://johncons-blogg.net/2010/05/en-oversikt-over-slekten-ribsskog.html

    PS 2.

    Enda mer om dette:

    stor ribsskogen 1 2

    PS 3.

    Og enda mer om dette:

    store ribsskogen 2 2

    PS 4.

    Og enda enda mer om dette:

    store ribsskogen 3

    PS 5.

    Og enda enda enda mer om dette:

    stor ribsskogen 4

    PS 6.

    Eiendommen Stor-Ribsskogen/Stor-Risskogen, (hvor mine slektninger visst har campingplass), ligger i et kjempefint naturområde, (selv om det nok skorter litt, på antall varmegrader der oppe, selv i fellesferien):

    flott naturområde

    https://norgeskart.no/#!?project=norgeskart&layers=1002&zoom=13&lat=7155933.16&lon=299646.76&sok=flatanger-48%2F3&markerLat=7155991.877759696&markerLon=300273.9751672687&panel=Seeiendom&showSelection=true

    PS 7.

    Verkstedklubben til Aker/Kværner Verdal, (fra PS 4), har visst bygd litt utafor festeområdet sitt, (kan det virke som):

    klubben har bygget utafor festeområdet

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 19:50
    Til: post.no@arvato.com
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, rongre@globalconnect.no, information@globalconnect.no, ingsei@globalconnect.dk, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, noss@deloitte.no, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring@nextgentel.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
    Hei,
    jeg viser til Deres brev/faktura fra 5. februar, (se vedlegg).
    Dette har jeg sendt om til dere, (det vil si Home Net/Global Connect), mange ganger.
    (Se mail-historie).
    Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
    Så det er nok det som har skjedd her også.
    Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg har også en arbeidssak, mot Bertelsmann Arvato’s Microsoft Scandinavian Product Activation, (hvor jeg jobbet i 2005 og 2006), i Liverpool.
    Så det er dere som skylder meg penger, (må jeg si).
    Så da blir det litt rart å få tulle-regninger fra Arvato.
    Dere tar kaka.
    Dette må jeg klage på.
    Skjerpings!
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: ons. 30. des. 2020 kl. 10:39
    Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
    To: <firmapost@nkom.no>
    Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, <rongre@globalconnect.no>, <information@globalconnect.no>, <ingsei@globalconnect.dk>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, <helpdesk@bitpro.no>, <noss@deloitte.no>, <postmottak@sd.dep.no>, <salg@bitpro.no>, <info@kistefos.no>, <Christen.Sveaas@kistefos.no>, <js@kistefos-tre.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    nå var det en gubbe, (med hvitt hår, kledd i svart), på døra mi.
    Han lurte på om jeg hadde bestilt intenett.
    Og jeg hadde masse rynke-krem i panna, (sånn som min Pia lærte meg å bruke rynke-krem på 90-tallet).
    Og jeg gikk i bar overkropp, (for jeg er ikke så glad i helsetrøye, for å si det sånn, (og jeg har hatt en Romerike-kamerat ved navn Glenn Hesler, og hans foreldre pleide visst å sitte nakne i stua, fortalte han, på 90-tallet)).
    Så dette var en veldig pinlig opplevelse, må jeg si.
    (Jeg er vant til at folk som skal besøke meg har avtaler, for å si det sånn.
    Ihvertfall på 90/00-tallet da jeg fortsatt fikk/tok imot besøk).
    Og jeg forklarte at det er noen tullebukker/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet.
    Og gubben ville ikke gå.
    Det stod One på skjorta hans, (så det ut som).
    Men det var Oneco, forklarte gubben.
    (Han babla også noe om at det stod 4-5 mobilnummer et sted.
    Jeg vet ikke hvor han mente.
    Men jeg har en ‘ringe-mobil’, en smart-telefon (som jeg bruker som kamera og mp3-spiller) og også mobilt bredbånd, (etter at One kødda mye med meg i England, i 2013 deromkring, da jeg skulle ha ADSL).
    Og folk bestiller også dritt i mitt navn.
    Og telefirmaene har så registrert masse ‘tulle-telefonnummer’ på meg, på Gule sider, osv.).
    Og han gubben babla også noe om Globalconnect.
    Og jeg søkte så litt på nettet, og det kan muligens være Homenet, (fant jeg ut).
    Disse har jeg kontakt om dette, (at jeg blir utsatt for identitetstyveri).
    Men disse tullebukkene bestiller så mange abonnement i mitt navn, at jeg har ikke alt tullet i huet.
    (Det er også Nextgentel og Telio-abbonement som blir bestilt i mitt navn, for tida.
    Men jeg har kontaktet Christer Sveaas med fler om dette, og har ikke fått noen fra dem på døra, selv om det nok var nære på, for Nextgenttel hadde ikke mail-adresse på nettstedet sitt, så jeg måte søke fælt på nettet, for å finne e-post-adressen til Sveaas/Kistefos, (som eier Nextgentel), osv.).
    Så dette er veldig dårlig folkeskikk, og som at Homenet ikke respekterer mitt privatliv, må jeg si.
    Så dette må jeg klage på.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog 
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: lør. 12. des. 2020 kl. 05:53
    Subject: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
    To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Cc: Homenet Support <support@homenet.no>, <rongre@globalconnect.no>, <information@globalconnect.no>, <ingsei@globalconnect.dk>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: <support@homenet.no>
    Date: fre. 11. des. 2020 kl. 07:10
    Subject: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
    To: <eribsskog+miniPenis@gmail.com>
    Ordrebekreftelse
    Takk for din bestilling av Home_WiFi_premium (4930). Har du allerede et aktivt bredbånd fra oss er pakken med Home_WiFi klar for henting i løpet av 3 – 7 arbeidsdager. Du vil motta en SMS med sporingsinformasjon. Har du ennå ikke aktivt bredbånd fra oss, vil utstyret bli levert når oppkobling nærmer seg.
    Kom i gang med enkle steg, brukerveiledning finner du her.
    Kundedetaljer: Erik Løvenbalk Ribsskog, (Sensurert av johncons-blogg) (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
    E-post: eribsskog+miniPenis@gmail.com
    Mobil: 45884952
    Kundenummer: 275403
    Abonnement: Home_WiFi_premium (4930)
    Etablering: 990,-
    Månedpris: 49,-
    Avtaleperiode: 12m
    Skjema for angrerett finner du her.
    Kontakt oss | Homenet.no
    2 vedlegg
    IMG_20210216_0001 paint.jpg
    601K
    IMG_20210216_0002 paint.jpg
    458K

    PS.

    Her er vedleggene:

    IMG_20210216_0001 paint

    IMG_20210216_0002 paint

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: We’ll keep you posted, Erika Kaja! New and hot items specially for you
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 19:21
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: ebay@reply5.ebay.com, ebay@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, eBay Customer Support – spoof <spoof@ebay.com>, post <post@finkn.no>, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, exec.relations@ebay.com, government_relations@ebay.com, jcanfield@ebay.com, matthewb@ebay.com, pierre@ebay.com, ulieberman@ebay.com, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: eBay <ebay@reply5.ebay.com>
    Date: ons. 16. des. 2020 kl. 09:47
    Subject: We’ll keep you posted, Erika Kaja! New and hot items specially for you
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Review eBay monthly selections
    See this message in your browser
    eBay
    Fashion      Electronics      Home & Garden      Daily Deals
    Don’t miss out,
    Erika Kaja!
    Discover these monthly specials
    we’ve found for you
    Check now
    Don’t miss out – Check now
     
    Deals you can’t miss
    Check what’s on sale now
    in Daily Deals
    section
    See all Deals
     
    Fresh preference for your reference
     
    Find your version of perfect on eBay
    Go to eBay
     
    And the most important
    eBay Money Back Guarantee
    Get the item you ordered or get your money back
    on virtually all items
    Learn more
    Facebook Instagram Pinterest Twitter
    Shop Anywhere with the eBay App
    Google Play App Store
    Go to eBay  →
    eBay
    Learn More to protect yourself from Spoof (fake) e-mails
    eBay International AG sent this e-mail to you at eribsskog@gmail.com because your Notification Preferences indicate that you want to receive information about Newsletters, Promotions & Events.
    If you do not wish to receive further communications like this, please click here to unsubscribe. Alternatively, you can change your Notification Preferences in My eBay by clicking here. Please note that it may take up to 10 days to process your request.
    Copyright © 1995-2020 eBay Inc. All Rights Reserved. User Agreement, Privacy and Cookies.

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen