johncons
  • bytta til nye dato bokser

    http://johncons.angelfire.com/arkiv.html

    PS.

    Jeg har også lurt på, om jeg etterhvert, skal ha sånne ikoner, øverst i venstre hjørne på skjermen, sånn at det er lett å bytte, mellom mobil-sider og PC-sider:

    bytte til mobil 2

    PS 2.

    Jeg skal se om jeg får bestilt et ekstra sim-kort, (for jeg bruker mobilt bredbånd hjemme), til smart-telefonen min, (som jeg mest bruker som kamera og mp3-spiller for tida).

    Da blir jeg kanskje mer vant til, å surfe fra mobil, etterhvert.

    Og da er det kanskje lettere, å finne ut, hva som er den beste løsningen, når det gjelder webdesign for mobil.

    Om det er sånne ikoner.

    Eller om det er automatiske kall, (sånn som jeg har på johncons-web og mirror-nettstedet nå).

    Eller en kombinasjon.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    Jeg har også bytta til nye dato-bokser på mirror-nettstedet sin ‘Arkiv’-side:

    byttet til nye dato-bokser på mirror arkiv

    https://www.johncons.net/arkiv.html

  • lester hos naboen

    https://johncons-blogg.net/2014/01/fler-bilder-fra-liverpool_9.html

    PS.

    Det var forresten sånn, (noe jeg har blogget om).

    At det var en episode, med en av naboene, i Keith Court, noen uker/måneder, før bildene overfor, ble tatt.

    Og det var sånn, at en kveld, når jeg skulle ut døra, for å handle mat, på Asda.

    Så stod det, (dette var muligens en ‘match-day’, på Goodison, like ved), en kar, utafor porten, (der hvor man ser politifolka, på det nederste bildet overfor).

    Og jeg trodde at det muligens var, en hooligan, eller noe.

    (Fyren stod og pissa på henda.

    For han var kald på henda.

    Og han klarte derfor ikke å åpne porten, (skjønte jeg seinere), som lot seg åpne, med sterke fingre, for husvert-firmaet LHT var gjerrige, med port-nøkler, (man fikk ikke port-nøkkel når man flytta inn der, men man måtte mase/purre, i år og dag).

    Og så tagg han briten meg, (han var muligens var full), om å slippe han inn.

    Men jeg lurte på om det muligens var en hooligan.

    Noe sånt).

    Så jeg sendte en mail, til the Council, (det vil si kommunen/byrådet sitt kontaktsenter, som jeg visste, at hadde åpent lenge), om dette.

    (For politiet der nektet å tjene meg, (det var istedet mer sånn at de terroriserte meg, og jeg hadde kjempemange IPCC/Spesialenheten-saker).

    For å si det sånn).

    Og så drøyde jeg det, en stund, før jeg dro på Asda.

    (Og da stod det vel ikke noen utafor lenger.

    Sånn som jeg husker det).

    Så han naboen, har kanskje blitt sur på meg, og så begynt å trolle meg.

    (Noe sånt).

    Det burde ihvertfall ha vært sånn, at man fikk med port-nøkkel, når man flytta inn der.

    Det var sånn, at port-låsen var litt i ustand, sånn at man kunne dytte opp en låse-mekanisme, med fingrene.

    Men det ble jo som noe lugubert, (og ikke som noe ordentlig), å låse seg inn sånn.

    (Må man vel si).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • PS.

    Den ungarske oppmannen, som nevnes, (rundt tidspunktet 22.15), i forbindelse med Berger IL sitt fotball-lag.

    Det er forresten faren, til den kjente pornostjernen Sasha Gabor, (som muligens er keeperen, på Berger, i filmen).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Mer om film-produsent Kristian Andresen:

    mer om kristian andresen myheritage

    https://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog#!profile-1500039-info

    PS 3.

    Når det gjelder Sasha Gabor og de.

    Så står det, på Wikipedia osv., at de bodde, i Lillestrøm.

    Men de har visst bodd, på Berger, fra 1957 til 1965, (eller noe lignende), kan det virke som.

    Og det blir jo 7-8 år, ihvertfall.

    Så det er kanskje litt rart, at ingen nevner Berger, (men kun Lillestrøm), når de skriver, om oppveksten, til Sasha Gabor.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Innmelding i Norsk Fosterhjemsforening

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. november 2020 kl. 19:50

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: post@fosterhjemsforening.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Norsk Fosterhjemsforening <post@fosterhjemsforening.no>

    Date: tir. 10. nov. 2020 kl. 19:32

    Subject: SV: Innmelding i Norsk Fosterhjemsforening

    To: <eribsskog@gmail.com>

    Hei!

    Dette er en automatisk melding som bekrefter at din innmelding er mottatt og vil bli registrert ved første mulighet.

    Nedenfor er en kopi av deres innsendte skjema. Gi en tilbakemelding dersom du oppdager feil.

    Vi ønsker dere velkommen som medlem!

     

    Med vennlig hilsen

    Sandra Szymanska

    Organisasjonssekretær

    Norsk Fosterhjemsforening

    Storgata 10 A, 0155 Oslo

    Telefon 23 31 54 00 (09.00-15.00)

    www.fosterhjemsforening.no

    Norsk Fosterhjemsforening

    Sammen – Synlig- Sterk

    Type medlemskap

      Vanlig medlem (kr 540,- pr år, 100,- fra 15. oktober)

    Navn på medlem:

      Erik Løvenbalk Ribsskog

    Adresse

      (Sensurert av johncons-blogg)

    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

    Norge

    Map It

    Telefon

      48621954

    E-post

      eribsskog@gmail.com

    Medlemskapet inkluderer hjemmeboende barn,16-25 år. Klikk her hvis de skal stå oppført som familiemedlemmer.

      Nei, ikke aktuelt for oss

    Fylke

      Akershus

    Betaling:

      Jeg ønsker faktura på e-post

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Velkommen som kunde!

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. november 2020 kl. 19:39

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: kundeservice@norisma.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Coffee Zero <kundeservice@norisma.no>

    Date: man. 9. nov. 2020 kl. 04:16

    Subject: Velkommen som kunde!

    To: <eribsskog@gmail.com>

    View this email in your browser

    Velkommen Erik!

    Takk for bestillingen. Ordren din behandles, og straks den er ferdig ekspedert og postlagt vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Dette betyr ikke at du har bestilt to ganger, men at ordren er på vei direkte til din postkasse om kort tid. 

    Vi beregner 5-10 dager postgang, noen ganger går det enda raskere avhengig av hvor i landet du bor.

    COFFEE ZERO HJELPER DEG!

    Erik, du har gjort et godt valg.

    Coffee Zero har blitt en bestselger i hele Skandinavia. Hver måned sender vi ut flere tusen pakker med Coffee Zero til våre fornøyde kunder. Over 1 million solgte pakker er i seg selv en attest, og det er en grunn til at Coffee Zero har blitt så populært. Om man ser bort i fra at vi i norden setter veldig stor pris på vår kaffe – og at vi drikker mest kaffe i hele verden, er det den unike effekten til Coffee Zero våre kunder setter pris på! Med Coffee Zero legger du grunnlaget for en sunn og varig livsstilsendring.

    Vi ønsker at alle våre kunder skal forstå hvordan Coffee Zero virker i kroppen. I artikkelen nedenfor vil vi fortelle deg litt mer om hva du kan forvente av Coffee Zero – og hvordan kaffen hjelper deg.

    SLIK VIRKER DET

    Du mottar denne produktrelaterte informasjonen fordi du har et aktivt kundeforhold hos oss, og vi håper du finner disse tipsene og informasjon nyttig. Kontakt kundeservice@norisma.no dersom du ikke ønsker kommunikasjon tilsendt gjennom kundeforholdet.

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Din vare er sendt

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. november 2020 kl. 19:32

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: kundeservice@norisma.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Norisma AS <kundeservice@norisma.no>

    Date: man. 9. nov. 2020 kl. 10:48

    Subject: Din vare er sendt

    To: Erik <eribsskog@gmail.com>

    Hei Erik,

    Takk for at du har bestilt Betakaroten Premium hos oss, varen din er nå postlagt og vil leveres direkte til din postkasse i løpet av 5-10 dager avhengig av hvor i landet du bor. Vedlagt i mailen finner du din ordrebekreftelse og angrerettsskjema. Om du har noen spørsmål om produktet du har bestilt, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med våre dyktige rådgivere på kundeservice@norisma.no eller per telefon 21 56 09 80.

    Har du bestilt flere produkter fra oss vil du motta separate ordrebekreftelser for disse.

    Mens du venter på din forsendelse kan du lese mer om våre produkter på www.norisma.no

    Ha en fortsatt trivelig dag!

    Med vennlig hilsen

    Norisma AS

    Ordrebekreftelse_406215_142366.pdf

    29K

  • PS.

    Henrik Elvestad minner meg forresten litt, (når det gjelder utseende), om min Rimi-leder-kollega Alex, fra Rimi Sinsen.

    (En kar som jeg var på fest hos, et par ganger, (på Ullevål), rundt årtusenskiftet.

    For Alex var en kamerat, av min Rimi-kollega David Hjort, (fra Rimi Bjørndal).

    Noe jeg vel har skrevet om i Min Bok 5).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Oppdatering/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 356807

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. november 2020 kl. 18:10

    Til: post@aller.no

    Kopi: post@mediaconnect.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, abo@viover60.no, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, info@aller.dk, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, gisle.hovik@mediaconnect.no

    Hei,

    jeg viser til Deres faktura/purring, igjen uten fakturadato, (se vedlegg).

    Denne sendte jeg om i oktober, (se mail-historie).

    Jeg vet at Allergruppen er dansk-eiet, og at dansker, (ihvertfall tidligere), pleide å drikke øl, i lunsjpausen.

    Men det virker som at dere drikker for mye øl, i lunsjpausen, (for å si det sånn).

    Siden at dere visst ikke klarer, å være annet enn udugelige, når det gjelder å rydde opp, etter at dere har mottatt en klage.

    Så dette må jeg igjen klage på.

    Jeg ønsker å få vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

    Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at jeg eller andre borgere/folk, blir utsatt for det samme igjen.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: man. 9. nov. 2020 kl. 17:26

    Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 356807

    To: <post@aller.no>

    Cc: <post@mediaconnect.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <abo@viover60.no>, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, <info@aller.dk>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <gisle.hovik@mediaconnect.no>

    Hei,

    jeg viser til Deres faktura uten dato, (se vedlegg).

    Som jeg har forklart dere tidligere, så er det, noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på internett, fra firmaer med dårlige rutiner.

    Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må gjenta dette.

    Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

    Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at jeg eller andre borgere/folk, blir utsatt for det samme igjen.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: søn. 11. okt. 2020 kl. 16:36

    Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 356807

    To: <post@aller.no>

    Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <abo@viover60.no>, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, <info@aller.dk>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    jeg viser til Deres faktura, med fakturanummer, (eller kundenummer står det visst), 18577882, (se vedlegg).

    (Fakturaen deres mangler også fakturadato.

    Ser det ut som).

    De siste månedene, så har noen troll/jævler, bestilt noe sånt som ti abonnement, i mitt navn, (eller i en tulle-versjon av mitt navn), fra Allergruppen.

    Og det hjelper ikke hvor mange ganger jeg klager.

    Dere lærer ikke av deres feil.

    Og bladene, fakturaene og mailene fortsetter å strømme på fra dere.

    Jeg ønsker nå at dere sender om dette, til administrerende direktør.

    Siden at det tydeligvis er dårskapen som råder blant de vanlige ansatte hos dere.

    Så dette må jeg klage på.

    (Siden at dere ikke skjerper dere).

    Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt ‘dritt’, i mitt navn.

    Og jeg ønsker også å få vite, (før ørtende gang), angående hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre folk/borgere.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: tir. 6. okt. 2020 kl. 19:38

    Subject: Klage/Fwd: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 356807

    To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Cc: <abo@viover60.no>, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <post@aller.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, <info@aller.dk>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>

    Date: søn. 13. sep. 2020 kl. 22:49

    Subject: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 356807

    To: <eribsskog+prompefjert@gmail.com>

    Takk for din bestilling på VI OVER 60

    Som abonnent på Vi over 60 har du tilgang til eksklusive artikler for målgruppen 60+ på Vi Pluss – helt gratis! Her finner du gode og nyttige saker om temaer som helse, økonomi, psykologi, karriere, teknologi og historie. Nye artikler blir publisert hver uke, så følg med!

    For å få tilgang til de eksklusive artiklene allerede nå må du gjøre følgende:

    Husk å benytt koden V060+ for gratis tilgang!

    1. Trykk på denne linken – https://www.vi.no/app/minside/v2/accesscode.

    2. Logg inn med en aID-bruker, som brukes av Dagbladet og de fleste lokalavisene i Norge. Har du ikke en aID-bruker fra før kan du enkelt registrere en når du følger linken over.

    3. Skrive inn koden VO60+

    NB: Har du valgt å betale via mobilregning, svar “ja” på SMS for å bekrefte din bestilling. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.

    Ditt ordrenummer: 356807

    Ordredato: søn, 09/13/2020 – 23:24

    Du har bestilt:

    VI OVER 60 – 15 utgaver 569.00 kr

    Fakturagebyr 39.00 kr

    Subtotal 600.20 kr

    Herav MVA 7.80 kr

    Totalbeløp 608.00 kr

    Leveringsadresse:

    Erik Prompefjert Ribsskog

    (Sensurert av johncons-blogg)

    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

    Betalerens adresse:

    Erik Prompefjert Ribsskog

    (Sensurert av johncons-blogg)

    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

    Du får ditt første magasin innen to uker. Eventuell velkomstgave mottar du 2-3 uker etter at faktura er betalt.

    Velkommen som leser på VI OVER 60!

    Lik oss på Facebook

    viover60.no

    Abonnementsvilkår | Kundeservice

    VI OVER 60 i samarbeid med Allershopping.no – eid av Aller Media AS, org. nr. 910 119 877 MVA.

    IMG_20201109_0004 paint.jpg

    686K

    PS.

    Her er vedlegget:

    IMG_20201109_0004 paint

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen