![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
To Turkish Embassy in Oslo/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sat, Jul 17, 2010 at 9:47 PM | |
|
To: info@mfa.gov.tr Cc: post@mfa.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
To Turkish Embassy in Oslo/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sat, Jul 17, 2010 at 9:47 PM | |
|
To: info@mfa.gov.tr Cc: post@mfa.no | ||
| ||
PS.
Det stedet det ble søkt fra, i søket ovenfor, det er visst noe ala Østerrikes svar på NHO, (eller noe), fikk jeg det til å bli:
http://en.wikipedia.org/wiki/Austrian_Federal_Economic_Chamber
PS.
Her kan man se, at hu er jo gift, hu ‘tøysejenta’ der:
PS 2.
Her mistenker jeg litt ‘urent trav’, fra Dørum-familien, mot Dørumsgaard(/Ribsskog)-familien.
(Som egentlig er samme slekt, mener jeg å ha hørt).
Dette går nok tilbake til dette med Noah-linjen, mistenker jeg.
Hva er det som foregår?
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.
Her er mer om dette:
PS 4.
Hun liker også tyrkisk musikk, hun ‘tøysejenta’, så jeg nå.
Og hu har tyrkiske folk, på Facebook venne-lista si, som heter Memeth Dorum, osv.
(Tyrkisk skrivemåte av Dørum?)
Er det kanskje hennes tyrkiske ektemann, tenker jeg nå.
Som er så stolt av å være gift med Dørum.
(Siden Dørum er etter Noah.
Noe som antagelig er kjent i Tyrkia).
At han tar sin kones navn, og for-tyrker det?
Er det noe slikt som foregår?
Min slekting lenger nord i Trøndelag, som het Høstland, hun var jo også sammen med en tyrker.
Og tre kurdisk/tyrkiske jenter, Hava, Sema og Songül Özgyr, viste kanskje unormalt stor interesse for meg, da vi var kolleger på Rimi Bjørndal, i Oslo.
Er det noe angrep fra tyrkere mot min familie, pga. Noah-slektskap, i Dørumsgaard-linjen, (som kun undergrunn kjenner til), lurer jeg på nå.
Vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 5.
Her er mer om den tyrkiske musikksmaken, til hun ‘tøysejenta’:
PS 6.
Her er mer om dette:
http://da.wikipedia.org/wiki/Alexander_Foss
PS.
Hans andre kone, (som var min grandtante Unse sin mormor), Edda Marie Elisabeth Hostrup-Schultz, var visst av blant annet tysk slekt:
http://da.wikipedia.org/wiki/Hostrup-Schultz
PS 2.
Så da er det vel ikke nødvendig, å si så mye mer, om den saken?
Jeg synes også at min grandtante Unse, kanskje oppførte seg litt vel ‘tysk’.
At hun kanskje var litt sånn høyrøstet og oppfarende da.
Og skulle liksom sette en på prøve, osv.
Så jeg kan ikke jeg si at jeg kom så utrolig bra overens med henne, da de var på besøk hos min mormor Ingeborg, i Nevlunghavn, sommeren 2002.
For det var noe med at hun absolutt skulle vite hva jeg syntes om hennes ene sønns bil.
(Den andre sønnen dro visst tidlig, mener jeg).
Som var en Rover da.
Som stod parkert hos bestemor Ingeborg, sånn at den sperret for ‘min’ bil.
Som var en VW Jetta, som jeg måtte leie på Statoil Kiellands Plass, (de hadde ikke noen fler Golf-er e.l., visstnok).
Fordi min Ford Sierra, hadde noe feil, som vanlig.
Så skulle hun sjekke hva jeg syntes om Rover-bilen deres da.
(Det må vel ha vært han Thomas Heegaard sin bil.
Han som er direktør i Disney.
De hadde sett kampen England-Danmark, (hvor Danmark tapte 3-1).
Under Fotball-VM i 2002.
På en eller annen TV, i Gurvika, i Nevlunghavn.
Et sted som er for utviklingshemmede.
Men min mormor hadde så mye kontakter, i Nevlunghavn.
Så hun hadde leid Gurvika forsamlingslokale, for sin runde bursdag.
Som vel må ha vært en 80-års dag.
En engelsk lord var der også.
Og jeg kunne ikke drikke, for vi måtte sove over hos Martin og dem, ute i Kvelde.
Og ikke som året før, da vi sov over i biblioteket i Nevlunghavn.
Som min mormor leide, til kunstutstillingen sin, den sommeren, 2001.
Untatt Axel, som stakk fra oss andre søsknene og som kanskje hadde seg med hun Sophia, vår kusine Rahel sin danske venninne?
Noe sånt må han ha gjort, for han sov ikke i biblioteket, sammen med meg og Pia og Daniel.
Som var meningen fra vår mormor.
Så det var spesielt.
Men men).
Som om det var noe forberedt og sermonielt nærmest.
Jeg sa ikke noe.
For jeg ble da litt nedfor.
Når Unse spurte meg om Rover-en.
For jeg hadde jo bare leiebil.
En liten VW Jetta.
Så det ble litt dumt.
(Det var vel kanskje noe mobbing, av meg, fra min grandtante Unse Heegaard).
Så sånn var det.
Selv om den Rover-bilen sikkert var helt fin den.
Selv om jeg syntes at designen av grillen/fronten på bilen, kanskje var litt spesiell.
Det var jo ikke noen Jaguar akkurat, for å si det sånn.
Jeg har sett penere Rover-e faktisk.
Blant annet en som mora mi kjørte, som tilhørte vår nye stefar, Arne Thomassen, på 70-tallet.
Og som hu tok en 360 grader piruett med, på isen, på veien mellom Nevlunghavn og Helgeroa.
Etter å ha besøkt bestemor Ingeborg og bestefar Johannes der.
Da vi bodde på hytta i Brunlanes, eller i Mellomhagen, på Østre Halsen, i Larvik.
Noe sånt.
Rundt 1975 kanskje.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.
Det var forresten sånn.
At alltid når jeg skulle på noen sammenkomst med familien.
Uansett om det var til bestemor Ingeborg, i Nevlunghavn.
Eller om det var til min fetter, (på farssiden), Tommy sitt bryllup i Fredrikstad.
Eller på familietreff, (på farssiden), hos min onkel Runar i Son.
Så var det alltid noe galt med bilen.
Så jeg tenkte nå, den tanken.
At om det var det noen ‘mobstere’ av noe slag, som tulla med bilen min.
På parkeringsplassen, utafor Waldemar Thranes gt. 5, i Oslo?
Det var hver gang jeg skulle noe liksom.
Ikke langt unna ihvertfall.
Og dette kosta også mye penger, alle de feilene med den bilen.
Jeg tørr ikke å tenke på hvor mye den Ford Sierraen kosta meg.
100.000?
150.000?
200.000?
På de fire årene jeg jobbet som butikksjef.
Det var alltid et eller annet av utgifter, til den bilen.
Så det var ikke sånn at det var lett å spare for meg, på den tida.
Og jeg var så utslitt fra jobben, og hadde bare et sånt mikroskopisk hybelkjøkken nærmest, så jeg kjøpte mye ferdigmat da.
Så det gikk en del penger de årene, det er helt sikkert.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Så det var ikke noe sånn ‘spare-tid’ for meg, det her.
Det var mest som at jeg var i krigen nesten.
For det var så tøft miljø, å jobbe som butikksjef i Rimi.
Og jeg var også slitt ut, av å jobbe som assistent for butikksjef Kristian Kvehaugen, på Rimi Bjørndal.
I to og et halvt år, før jeg fikk begynne som butikksjef.
Og jeg jobbet også hardt, i årene før det, som leder på Rimi Nylænde.
Og før det så var jeg i infanteriet, som også var tøft.
Og før det så satt jeg i kassa på OBS Triaden, som også var ganske slitsomt.
Så jeg hadde bare slitsomme jobber, vil jeg si, fra 1991 til 2004.
Så det tærte på litt, vil jeg si.
Så sånn var det.
Så når jeg ble plottet mot, i tillegg, som jeg ble på Rimi Kalbakken, i år 2000 og 2001.
Så ble det litt mye.
Men men.
Bare noe jeg tenkte på.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Da jeg var liten gutt, så hadde jeg en teddybjørn, som het Bamse Brakar, husker jeg nå.
Det var ikke jeg som hadde funnet på navnet.
Det var kanskje mora mi.
Den lurer jeg på om jeg fikk i dåpsgave av Unse.
Jeg er ikke helt sikker.
Men jeg tror det var noe sånt.
Så fant jeg den igjen, da jeg ble sånn 3-4 år vel.
Jeg kan ikke huske bamsen før det.
Men da ble den min favorittbamse, ihvertfall.
Men den bamsen mangla en arm eller et bein.
Eller om det var et øre.
Det var vel hunden vår Rex, (en engelsk setter, som mora mi sin nye mann, Arne Thomassen, ikke klarte å dressere ordentlig så lenge vi hadde bikkja, i et år eller to vel. Men vi likte bikkja fordet, stort sett da), tror jeg, (eller kanskje Cora), som hadde bitt av øret til Bamse Brakar.
(Eller om det var beinet, eller hva det var).
(Og da tror jeg bestemor Ingeborg strikket på et nytt øre?
Hvis jeg husker riktig nå.
Lagd av garn da.
Men det ble jo ikke likt da.
Men men).
Men hvor den bamsen blei av, det veit jeg ikke.
Men det var noe jeg kom på nå, tilfeldigvis, fra da jeg vokste opp i Larvik da, som liten gutt, før jeg flytta til faren min på Berger, da jeg var ni år.
Da tror jeg ikke at jeg hadde med den bamsen, såvidt jeg kan huske ihvertfall.
Jeg følte meg da ganske voksen, som ni-åring, så jeg ga f.eks. alle lekebilene mine, til min yngre fetter Tommy.
Untatt et sett, som jeg fikk av mora mi, da hu hadde vært i England.
Med London-buss, London-taxi, og politimann/Bobby til hest.
Men det tror også at jeg fikk seinere.
Mora mi pleide ikke å ha så mye penger, som f.eks. faren min.
Så det var ikke så ofte jeg fikk fine ting av henne, akkurat.
Men det settet med London-buss og taxi osv., det var ganske artig, husker jeg.
Så det hadde jeg med på Berger-skolen da.
For jeg hadde ‘De Britiske Øyer’, i valgfag, med Leif Tangen.
Og da kjefta Tangen litt, og sa at den politimannen var bare tull, for politiet i London pleide ikke å sitte til hest, sa han.
Så han ble litt sur da.
Enda det var luke i taxien, mellom sjaførplassen og passasjersetet, som det var i de taxiene på den tiden.
De taxiene ser forresten like ut, utapå enda, synes jeg.
Enda det vel var i 1980, eller 1981, eller noe, som jeg fikk det settet.
Av mora mi.
En gang hu besøkte meg, hos min fars foreldre på Sand.
Noe som vel skjedde en 3-4 ganger, at hu plutselig dukka opp der.
Hvor jeg gikk hver dag etter skolen, de første årene jeg bodde på Berger.
For å spise middag og lese avisa, osv.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Det er nok ikke sant, dessverre.
For det første, så er jeg ikke homo.
Og for det andre, så driver jeg ikke å lager sex-videoer.
Jeg er ikke alkoholiker, jeg røyker ikke, og er ikke avhengig av noe annet enn sukker kanskje.
Så jeg klarer meg på kanskje 10 kroner om dagen til mat, her i England, hvis jeg må.
Jeg har vært et år i infanteriet, og sovet i knappetelt, og bare spist tørt brød og RSP, (Forsvarets stridsrasjon), osv.
Så jeg trenger ikke mye penger for å klare meg.
Og jeg er også flink til å drive med budsjett-arbeid.
Så selv om jeg er arbeidsledig i England, så trenger ikke jeg å drive med sånne ting, for å klare meg.
Da spiser jeg heller bare nudler, bakte bønner, toast og drikker te og saft og vann, i en uke.
Så klarer jeg meg med fem pund den uka liksom.
Så sånne ting gidder ikke jeg dessverre.
Det er litt fjernt for meg, må jeg nok si.
Men hvis jeg møter noen fine damer, så kan det nok hende at det blir noe action.
Noe som jeg klarte å få til noen ganger i Oslo, ihvertfall.
Men ikke noe sånne homo-greier, og ikke noe sånne sex-film greier, som Mette-Marit osv., dessverre.
Så sånn er nok det dessverre, for de som gjerne ville hatt noen falske rykter å spre.
Så sånn er det.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her kan man se at det er noen i Sør-Trøndelag, som søker om dette:
|
VISITOR ANALYSIS |
|
|
Referrer |
No referring link |
|
Host Name |
|
|
IP Address |
84.209.167.126 [Label IP Address] |
|
Country |
Norway |
|
Region |
Sor-trondelag |
|
City |
Trondheim |
|
ISP |
Get As |
|
Returning Visits |
0 |
|
Visit Length |
Multiple visits spread over more than one day |
|
VISITOR SYSTEM SPECS |
|
|
Browser |
Safari 5.0 |
|
Operating System |
MacOSX |
|
Resolution |
1280×1024 |
|
Javascript |
Enabled |
|
Date |
Time |
Type |
WebPage |
|
14th July 2010 |
15:07:54 |
Download |
http://1.bp.blogspot.com/_ |
|
14th July 2010 |
15:11:19 |
Exit Link |
http://www.youtube.com/watch? |
|
14th July 2010 |
15:11:27 |
Exit Link |
http://www.youtube.com/watch? |
|
14th July 2010 |
15:37:46 |
Exit Link |
http://www.ukchatterbox.co.uk/ |
|
15th July 2010 |
13:59:19 |
Exit Link |
http://www.spillegal.no/forum/ |
|
15th July 2010 |
13:59:19 |
Exit Link |
http://www.spillegal.no/forum/ |
|
15th July 2010 |
14:19:32 |
Exit Link |
http://www.spillegal.no/forum/ |
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Update about Employment Zone-meeting, Williamson Sq. Jobcentre, Mr. Winther, Jobcentre-manager
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jul 16, 2010 at 11:48 PM | |
|
To: CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk> | ||
| ||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen