johncons






  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Til biskop Laila Riksaasen Dahl. Bekymringsmelding Berg kirke i Nevlunghavn







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Til biskop Laila Riksaasen Dahl. Bekymringsmelding Berg kirke i Nevlunghavn





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 9:18 AM





    To:

    "Thoresen, Tove F." <tove.f.thoresen@kirken.no>



    Hei,

    takk for svar!
    Jeg så nå at dette brevet egentlig ble skrevet i april.
    Og jeg har ikke hørt fra noe kirkeverge i Larvik, eller lignende, så da måtte jeg nesten sende en purring med en gang, tenkte jeg nå.

    For da skjønner ikke jeg helt hva som har skjedd her.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    2010/7/13 Thoresen, Tove F. <tove.f.thoresen@kirken.no>

    Tilbakemelding ble sendt 15.4.2010, se vedlegget. Håper

    det kommer greit fram nå!

    mvh


    Tove Frøvoll

    Thoresen

    Leder administrasjon og

    forvaltning

    Tunsberg

    bispedømme


    Håkon 5.s gate 1,

    3116

    Tønsberg

    tlf. 333 54 300/ dir. 333

    54 321


    From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Posted At: Tuesday, July 13, 2010 5:21 AM
    Posted To:

    Tunsberg-bdr
    Conversation: Påminnelse/Fwd: Til biskop Laila Riksaasen

    Dahl. Bekymringsmelding Berg kirke i Nevlunghavn
    Subject:

    Påminnelse/Fwd: Til biskop Laila Riksaasen Dahl. Bekymringsmelding Berg kirke i

    Nevlunghavn

    Hei,

    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en

    påminnelse om dette.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date:

    2010/3/20
    Subject: Til biskop Laila Riksaasen Dahl. Bekymringsmelding Berg

    kirke i Nevlunghavn
    To: tunsberg.bdr@kirken.no

    Hei,

    jeg leste i Dagbladet.no, idag, om at du kommenterte at Steinar Lem ble

    angrepet av helbredere, de siste ukene han levde.

    Jeg har riktignok meldt meg ut av statskirken, siden jeg har

    johanitterordenen og jehovas vitner i slekta, og jeg har blitt tullet med så

    mye, at jeg har måttet flykte til England.

    Jeg bodde på min onkel Martin Ribsskog sin gård, i Løvås, i Kvelde, noen

    måneder i 2005, mens jeg var på flukt, fra noen som ble kalt 'mafia', visstnok,

    i Oslo.

    Og da ble jeg kjent med naboen der, gjennom min onkel, en kirkegraver, Tor

    Borgersen, som dyrka marijuana og bød på dop, hver gang min onkel dro oss med

    dit.

    Jeg synes det er rart at så ukristelige folk jobber i kirken.

    Min mormor døde også ute i Nevlunghavn, hvor Borgersen jobber, og synes det

    så ut som at de hadde tulla med testamentet hennes, og sa at hun ville ha asken

    sin kastet ut på havet, av min onkel Martin.

    Er det han kirkegraveren som tuller eller?

    Han marijuanadyrkeren?

    Det var støtt kriminelle fra Larvik på besøk hos han, husker jeg, de satt

    og drakk øl da, mens jeg jobba på den her Løvås gård, så hørte jeg dem klagde,

    hvis dem hørte at jeg tok pause.

    Mormora mi kom jo fra Berg, til krematoriet på Torstrand, sa Larvik

    kirke.

    Så jeg liker ikke at han narkodyrkeren Borgersen har tulla med liket

    til mormora mi, på noen måte muligens, for jeg synes han virker som typen til

    det.

    Så jeg vil klage på at dere ansetter sånne narkodyrkere og kriminelle

    som Borgersen, til å passe på de døde slektningene våre, på kirkegårdene, da

    mistenker jeg at det nok skjer mye tull, når det er sånne folk som driver å har

    kontrollen.

    Jeg hørte at han tilbydde onkelen min, å ta med en gravemaskin, som dem

    bruker på kirkegården da, for å gjøre noe gravearbeid på gården onkelen min

    dreiv, Løvås gård.

    Så det er sånne som får tak i ting som faller av lastebiler det her,

    vil jeg si.

    Så det vil jeg klage på, at dere ansetter sånne folk.

    Det setter jeg ikke noe pris på, dessverre.

    Mvh.

    Erik

    Ribsskog












  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Til biskop Laila Riksaasen Dahl. Bekymringsmelding Berg kirke i Nevlunghavn







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Til biskop Laila Riksaasen Dahl. Bekymringsmelding Berg kirke i Nevlunghavn





    Thoresen, Tove F.

    <tove.f.thoresen@kirken.no>





    Tue, Jul 13, 2010 at 8:40 AM





    To:

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>




    Tilbakemelding ble sendt 15.4.2010, se vedlegget. Håper

    det kommer greit fram nå!

    mvh


    Tove Frøvoll

    Thoresen

    Leder administrasjon og

    forvaltning

    Tunsberg

    bispedømme


    Håkon 5.s gate 1,

    3116

    Tønsberg

    tlf. 333 54 300/ dir. 333

    54 321


    From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Posted At: Tuesday, July 13, 2010 5:21 AM
    Posted To:

    Tunsberg-bdr
    Conversation: Påminnelse/Fwd: Til biskop Laila Riksaasen

    Dahl. Bekymringsmelding Berg kirke i Nevlunghavn
    Subject:

    Påminnelse/Fwd: Til biskop Laila Riksaasen Dahl. Bekymringsmelding Berg kirke i

    Nevlunghavn

    Hei,

    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en

    påminnelse om dette.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date:

    2010/3/20
    Subject: Til biskop Laila Riksaasen Dahl. Bekymringsmelding Berg

    kirke i Nevlunghavn
    To: tunsberg.bdr@kirken.no

    Hei,

    jeg leste i Dagbladet.no, idag, om at du kommenterte at Steinar Lem ble

    angrepet av helbredere, de siste ukene han levde.

    Jeg har riktignok meldt meg ut av statskirken, siden jeg har

    johanitterordenen og jehovas vitner i slekta, og jeg har blitt tullet med så

    mye, at jeg har måttet flykte til England.

    Jeg bodde på min onkel Martin Ribsskog sin gård, i Løvås, i Kvelde, noen

    måneder i 2005, mens jeg var på flukt, fra noen som ble kalt 'mafia', visstnok,

    i Oslo.

    Og da ble jeg kjent med naboen der, gjennom min onkel, en kirkegraver, Tor

    Borgersen, som dyrka marijuana og bød på dop, hver gang min onkel dro oss med

    dit.

    Jeg synes det er rart at så ukristelige folk jobber i kirken.

    Min mormor døde også ute i Nevlunghavn, hvor Borgersen jobber, og synes det

    så ut som at de hadde tulla med testamentet hennes, og sa at hun ville ha asken

    sin kastet ut på havet, av min onkel Martin.

    Er det han kirkegraveren som tuller eller?

    Han marijuanadyrkeren?

    Det var støtt kriminelle fra Larvik på besøk hos han, husker jeg, de satt

    og drakk øl da, mens jeg jobba på den her Løvås gård, så hørte jeg dem klagde,

    hvis dem hørte at jeg tok pause.

    Mormora mi kom jo fra Berg, til krematoriet på Torstrand, sa Larvik

    kirke.

    Så jeg liker ikke at han narkodyrkeren Borgersen har tulla med liket

    til mormora mi, på noen måte muligens, for jeg synes han virker som typen til

    det.

    Så jeg vil klage på at dere ansetter sånne narkodyrkere og kriminelle

    som Borgersen, til å passe på de døde slektningene våre, på kirkegårdene, da

    mistenker jeg at det nok skjer mye tull, når det er sånne folk som driver å har

    kontrollen.

    Jeg hørte at han tilbydde onkelen min, å ta med en gravemaskin, som dem

    bruker på kirkegården da, for å gjøre noe gravearbeid på gården onkelen min

    dreiv, Løvås gård.

    Så det er sånne som får tak i ting som faller av lastebiler det her,

    vil jeg si.

    Så det vil jeg klage på, at dere ansetter sånne folk.

    Det setter jeg ikke noe pris på, dessverre.

    Mvh.

    Erik

    Ribsskog





    27753_1_P.pdf
    4K




    PS.

    Her er e-brevet:

    27753_1_P







  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Klage på skifteretten i Larvik







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Klage på skifteretten i Larvik





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 8:48 AM





    To:

    agder.lagmannsrett@domstol.no



    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/4/12

    Subject: Klage på skifteretten i Larvik
    To: agder.lagmannsrett@domstol.no

    Hei,

    jeg og mine medarveringer etter min mormor, Ingeborg Ribsskog, er ikke på talefot.

    Og min mormor er fra fine adelsfamilier, i Danmark, som Gjedde og hofjægermester L.C. Nyholm, og dommer i Haag og Egypt, og nominert til Nobels Fredspris, i 1931, Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, og industriherre Anker Heegard, osv., osv.

    Så min mormor var nesten som en dronning.
    Ikke langt fra ihvertfall.
    Så hun hadde veldig mye fine malerier og antikviteter og alt sånt.
    Selv om min onkel Martin, fikk mye penger til Fiskedammen i Spydeberg, som gikk konkurs, så bestemor måtte selge huset.

    Men hun hadde fortsatt masse fint og verdifult innbo, blant annet malerier som har hengt på Højriis slott, i Danmark.
    Men likevel, så gir Tingretten alt dette til min tante Ellen, som jeg ikke er på talefot med.

    Jeg er arbeidsledig i England, og har ikke 30.000 til offentlig skifte.
    Men jeg sier jeg skal betalte det så fort jeg får råd.
    Men likevel så nekter Tingretten i Larvik, å gjøre dette.

    Her har det skjedd en urett mot meg, og jeg vet ikke hva annet jeg kan gjøre, enn å sende en klage på tingretten i Larvik til dere, for jeg har ikke fått et øre i arv, etter min mormor, som døde ifjor sommer.

    Og hun hadde allerede gitt meg fine dokumenter, (notater fra Egypt osv.), fra Didrik Nyholm, som jeg regner med må ha vært del av boet.
    Det er referanse 10-040915DBO-LARV

    Jeg synes ikke det er riktig at norske folk skal bli voldtatt på denne måten av rettsystemet og miste arven sin.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog












  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Klage på at man må oppgi norsk personnummer/Fwd: Lisebergs Camping Askim Strand!







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Klage på at man må oppgi norsk personnummer/Fwd: Lisebergs Camping Askim Strand!





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 8:45 AM





    To:

    info@scr.se



    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/4/28

    Subject: Klage på at man må oppgi norsk personnummer/Fwd: Lisebergs Camping Askim Strand!
    To: info@scr.se

    Hei,

    jeg ringte deres resepsjon i Gøteborg nå, og fikk oppgitt deres e-post adresse.

    Jeg videresender e-post korrespondanse med Askim Strand Camping.

    Er det riktig at norske statsborgere må oppgi norsk personnummer, for å få campingkort, hos dere?

    På forhånd takk for eventuell hjelp!
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/4/28
    Subject: Re: Lisebergs Camping Askim Strand!
    To: Mari Schönenberg <Mari.Schonenberg@liseberg.se>

    Hei,

    ja, ja 'kollade' den web-siden til SCR, men det fantes kun et 'kontaktformular'.

    Jeg ønsket å videresende denne e-post.
    Men jeg kan ringe de.

    Takk for deres svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jobber dere 24 timer i døgnet hos dere eller, du sendte e-post før klokken ble 7.30.

    I Norge så begynner man ikke i kontorjobber før klokken 9.
    Og dere har bare tyske ansatte, det her var litt rart, synes jeg.
    Jeg tror jeg holder meg unna Sverige neste gang.

    Dere er for rare.
    2010/4/28 Mari Schönenberg <Mari.Schonenberg@liseberg.se>

    Hej Erik,

    Jag besvarade de frågor som berörde din campingvistelse.

    SCR hemsida är www.scr.se och

    där finns deras e-post adress.

    Med vänlig hälsning

    Mari Schönenberg

    Mari Schönenberg
    Receptionschef
    Lisebergs Gäst AB
    Box 5053
    Besöksadress Olbersgatan 9, SE-402 22

    Göteborg
    Tel direkt: +46(0)31-348 65 13 Mobil: +46(0)708-30 13 14
    Tel vxl: +46(0)31-840 200 Fax:

    +46(0)31-840 500
    mari.schonenberg@liseberg.se
    www.liseberg.se

    Från: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Skickat: den 28 april 2010 07:46

    Till: Mari Schönenberg

    Ämne: Re: Lisebergs Camping Askim Strand!

    Hei,

    ja, det trenger man heller ikke i Norge, å ha campingkort.

    Det var nok for campingkortet, at jeg måtte skrive personnummeret.

    Har du tilfeldigvis en e-post adresse, til SCR, (som jeg så betyr sveriges

    campingvärdars riksförbund)?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Du svarte ikke på alt jeg spurte om.

    Leste du hele e-posten, eller er det vanskelig med norsk?

    2010/4/28 Mari Schönenberg <Mari.Schonenberg@liseberg.se>

    Hej Erik,

    Tyvärr så har vi inget material kvar

    från 1991, så jag kan inte hjälpa dig med några frågor angående din vistelse på

    vår camping.

    När det gäller att tälta på våra

    anläggningar idag så krävs det att man är 18 år har ett giltigt campingkort

    från SCR samt kan

    visa legitimation.

    Jag hoppas att detta kan ge dig svar på

    vad som gäller om du vill campa hos oss idag!

    Med vänlig hälsning

    Mari Schönenberg

    Fel! Inget filnamn angivet.

    Mari

    Schönenberg

    Receptionschef

    Lisebergs Gäst AB

    Box 5053

    Besöksadress Olbersgatan 9, SE-402 22 Göteborg

    Tel direkt: +46(0)31-348 65 13 Mobil: +46(0)708-30 13 14

    Tel vxl: +46(0)31-840 200 Fax: +46(0)31-840 500

    mari.schonenberg@liseberg.se

    www.liseberg.se

    Fel! Inget filnamn angivet.

    Från: Askim

    Strand

    Skickat: den 27 april 2010 13:47

    Till: Mari Schönenberg

    Ämne: VB: Problem med svenske personnummer

    Fel! Inget filnamn angivet.

    Askim Strand

    ,

    Tel direkt: Mobil:

    Tel vxl: Fax:

    Askim.Strand@liseberg.se

    Fel! Inget filnamn angivet.

    Från: Erik

    Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Skickat: den 27 april 2010 12:22

    Till: Askim Strand

    Ämne: Problem med svenske personnummer

    Hei,

    jeg

    har overhørt i Norge, i 2003, at jeg er forfulgt av noe 'mafian'.

    Jeg lurer på om det kan komme av noe som skjedde, på Askim Strand Camping,

    sommeren 1991.

    Jeg og fire kamerater, var på campingtur til Gøteborg, så så vi på kartet, at

    et sted het Askim, (som Askim i Norge), så dro vi dit.

    Jeg

    ble sendt av kameratene mine, for å leie telt-plassen.

    Selv

    om det var min tremenning, Øystein Andersen, som kjørte.



    måtte jeg oppgi personnummer, sa de unge tenåringsguttene vel, som jobbet der.

    Det

    var en hel gjeng av de, virka det som.

    Noen jobbet og noen så på vel.



    svarte jeg, at i Norge, så var det ikke sånn, at man behøvde å oppgi

    personnummer, for å leie en telt-plass.

    Så svarte de, at sånn var det i Sverige.

    Men, svenske personnummer, har jo et siffer mer enn norske.

    Så det ser jo dumt ut, på skjemaet, med norsk personnummer.

    Kan det være riktig, det de sa på Askim Camping, at også norske statsborgere,

    skulle skrive personnummer?

    Jeg lurer på om disse ungdommene som jobbet hos dere, (eller den tidligere

    eieren), kunne ha vært i en albansk mafia, f.eks., som man hører om i nyhetene,

    at er sterke i Gøteborg?

    Evt. en russisk, svensk eller italiensk mafia?

    Hva vet jeg.

    Jeg

    ville klage litt på dette ihvertfall.

    I tillegg, så var jeg og søsteren min med faren min til Gøteborg en gang.

    Og da sendte bare faren vår oss i en taxi, til Liseberg.

    Alene,

    og vi var 12-13 år kanskje.

    Men

    vi fikk kjøpt sånne tjukke billetthefter.

    Og vi var der i flere timer, for å bruke opp alle billettene.

    Hadde dere noe aldersgrense, eller får 12-13 åringer gå rundt alene på

    Liseberg?

    (Det

    var såvidt jeg husket navnet på hotellet, da vi skulle hjem, for vi hadde

    såvidt kommet til Gøteborg, da faren vår sendte oss på Liseberg.

    Og det var ikke så lett å huske navnet på hotellet, etter alle kjøreturene i

    karusellene osv.

    Og

    da vi kom fram til hotellet, så hadde faren vår, og vår stemor, Haldis Humblen,

    heftig sex, virka det som, så det var fuktig i rommet.



    de hørte ikke at vi banket på døra.

    Så vi måtte gå rundt i casinoet på hotellet.

    Og der var det også mange albanere, sånn som jeg husker det.

    Så jeg lot ikke søstra mi være der, men tok henne med opp i gangene på

    hotellet, hvor vi kasta isbiter overalt, fra noen maskiner som stod i gangene.

    Og

    så gikk vi tilbake til rommet til faren min og Haldis, og jeg tror de åpna til

    slutt, noe hotellbetjening, la merke til hva som foregikk.

    Han var vel også albaner, tror jeg.

    Så vi kunne nesten like gjerne dratt til Albania, som å dra til Gøteborg, synes

    jeg litt.

    Men men.

    Bare noe jeg kom på.

    Men vet dere navnet på dette hotellet, tilfeldigvis).

    Bare noe jeg tenkte på.

    Håper

    dere har mulighet til å svare!

    Mvh.

    Erik Ribsskog












  • Gmail – Oppdatering/Fwd: Søknad om lån/Fwd: Your CV Critique







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: Søknad om lån/Fwd: Your CV Critique





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 8:40 AM





    To:

    Cresco Kundeservice <info@cresco.no>



    Hei,

    ok, men det har jo dere fått beskjed om, fra sosionom, i Sandefjord, i 2005, hva dette skyldes.
    Så jeg vet ikke om jeg er enig i, at jeg skal bli skadelidende for det nå, i 2010, etter at jeg har blitt medlem av NITO, og prøver å begynne på nytt osv., etter problemer med at jeg ble tullet med av HiO og Lånekassa i 2005.

    For det var det som var grunnen til at jeg fikk inkassoproblemer.
    Det var fordi studielånet mitt ble fire måneder forsinket, da jeg studerte her i England, i 2004/05.
    Så jeg vet ikke om det er riktig, at jeg skal få anmerkning da, når jeg til og med fikk hjelp av sosionom i Sandefjord, til å rydde opp i det her, seinere i 2005.

    Så da lurer jeg på om det er dere som ikke har orden i sysakene osv?
    Også blir jeg seinere medlem i NITO, også får jeg ikke engang NITO-kortet, som jeg syntes bør være for alle som er medlemmer i NITO.

    Siden det betyr at man har en god utdannelse og bra inntektspotensiale.

    Så her lurer jeg på om det er noe grums hos dere, ala det som gjorde at jeg måtte flykte fra Norge, i 2003, ettersom jeg overhørte at jeg var forfulgt av noe som ble kalt 'mafian' i Oslo.

    Så da blir dette et spørsmål om dere ikke har mottatt noe korrespondanse, fra hun sosionomen i Sandefjord, i 2005?

    På forhånd takk for svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/7/13 Cresco Kundeservice <info@cresco.no>

    Vi takker for din henvendelse

    Det er Cresco som har NITO-kortet. Grunnen til at du har fått avslag på søknad om lån er grunnet inkasso-sak med ditt Cresco Access-kort.

    Med vennlig hilsen
    Kundeservice

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    This email with attachments is solely for the use of the individual or

    entity to whom it is addressed. Please also be aware that the DnB NOR Group

    cannot accept any payment orders or other legally binding correspondence with

    customers as a part of an email.

    This email message has been virus checked by the anti virus programs used

    in the DnB NOR Group.

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *












  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Klage på utdanningsavdelingen deres







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Klage på utdanningsavdelingen deres





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 8:32 AM





    To:

    postmottak@fmbu.no



    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/3/22

    Subject: Klage på utdanningsavdelingen deres
    To: postmottak@fmbu.no

    Hei,

    jeg kontaktet utdanningsavdelingen deres, og pratet bl.a. med Kari fra Trøndelag, som var en sjef der.

    Det var fordi at jeg var russ i Drammen, skoleåret 1988/89, enda jeg bodde i Vestfold.

    Det var fordi at Vestfold og Buskerud hadde en samarbeidsavtalte, og de ti beste fra Nordre Vestfold, som søkte, fikk lov å gå på skole i Drammen.
    Jeg gikk på Gjerde VGS., som nå er nedlagt.

    Derfor må man kontakte Buskerud Fylkesadministrasjon, for å få tak i vitnemål.
    Jeg synes jeg ble litt tulla med, siden jeg var fra Berger, Kongsberg-elevene deres mobba dialekten min, og han læreren vi hadde i matte valgfag, var umulig for de som ikke hadde gått på samme skole, året før, å skjønne, (dvs. kun Drammen og Lier-elevene skjønte hva han skreiv på tavla.)

    Så jeg fikk 2 i matte, i Drammen, mens jeg fikk 5 og 6 i Sande, og A på HiO i diskret mattematikk, og på ungdomsskolen, så hadde jeg M og S i karakterboka.
    Og rådgiveren, han ga meg ikke noe råd om BI, enda jeg avtalte time om dette, og på den tida, så var det ikke internett, ikke i Drammen ihvertfall, så jeg hadde liksom ikke det valget, syntes jeg, så han var helt veldig dårlig, vil jeg si.

    Og det tok også tid før jeg fikk busskortet, siden jeg tok buss til Bergeråsen.
    Så det var dårlig greier mye, vil jeg si, Gjerde VGS., så jeg skjønner at dere stengte den skolen, enda de hadde bra rykte, på den tida, ihverfall, sånn som jeg husker det.

    Men men.
    Det jeg skulle klage på nå, var det, at dere sendte meg to vitnemål.
    Først ett med karakter 4 i programmering, standpunkt og eksamen.
    Og så ett med karakter 5 i programmering, standpunkt og eksamen.

    Hva har foregått her, lurte jeg.
    Fordi jeg anmeldte det til politiet, for da skjønner jeg hvorfor jeg aldri har fått meg noe bra jobb, etter å ha gått på Gjerde, fordi Drammens-moben har tulla med meg.

    Og de forklarte ikke hva som har skjedd, siden de sendte et vitnemål med feil karakter.
    Og politiet i Drammen, klarte heller ikke å forklare dette.
    Nå hadde vi et ordtak, som de gamle sa, på Sand, ved Berger, og det var 'det er bedre med en dram i timen, enn en time i Drammen'.

    Men jeg trodde det var noe som gjaldt i gamle dager.
    Gjelder dette enda, kan man ikke være fra Berger i Drammen, uten å bli tullet med hele livet, og aldri få en ordentlig jobb, fordi folk på skolen og jobben ens prater dritt om en, til arbeidsgivere som ringer?

    Med hilsen
    Erik Ribsskog












  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Klage på sensur på Origo







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Klage på sensur på Origo





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 8:29 AM





    To:

    even@bengler.no



    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/5/12

    Subject: Klage på sensur på Origo
    To: even@bengler.no

    Hei,

    jeg lurte på hvem som står bak den 'meninger'-sonen på Origo.
    For jeg synes de driver å sensurerer så fælt.

    Det er nesten som i Kina.
    Sensur for sensurens skyld, virker det som for meg.

    Mvh.
    Erik Ribsskog












  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Spørsmål om medlemskap i organisasjoner/Fwd: VS: Referanse fra OBS Triaden







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Spørsmål om medlemskap i organisasjoner/Fwd: VS: Referanse fra OBS Triaden





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 8:26 AM





    To:

    Arild.Johannessen@coop.no



    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/4/3

    Subject: Spørsmål om medlemskap i organisasjoner/Fwd: VS: Referanse fra OBS Triaden
    To: Arild.Johannessen@coop.no
    Cc: register@hoyre.no

    Hei igjen,

    jeg kom på et punkt til.
    Da jeg begynte å jobbe hos dere i 1990, så het dere jo først Matland.
    (Men Coop var vel eier).

    Så ble det OBS Triaden, fra 1991.
    Og så, et halvt år senere kanskje, så ble det tatt over av OBS Lillestrøm.
    Og da, så fikk jeg en ny kontrakt av butikksjef John Ellingsen.
    Og da skulle man skrive på, hvilke organisasjoner man var medlem i.

    Og da skrev jeg Unge Høyre, siden jeg hadde vært på noe kurs, og vært spesialrådgiver, må jeg si, for de, for valgkampprogrammet deres, før valget i 1991.
    Og seinere, så har jeg merka at jeg blir tulla med på steder som arbeidsformidlingen på Stovner, (hvor jeg måtte gå etter militæret), Lånekassa, HiO, Fylkesmannen i Oslo og Akershus, osv., osv.

    Er denne informasjonen om min forbindelse til Unge Høyre spredd videre i noe kommunist mafia-nettverk, som kooperasjonen er en del av?
    Hva bruker dere denne informasjonen om medlemskap i organisasjoner til?

    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: <Arild.Johannessen@coop.no>

    Date: 2010/1/11
    Subject: VS: Referanse fra OBS Triaden
    To: haavard.braathen@co.coop.no
    Cc: eribsskog@gmail.com

    Haavard Bratahen/personaldirektør Coop

    Øst

    Oversender purringen under.

    Arild Johannessen

    Coop Norge Informasjon og

    samfunnskontakt


    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 11. januar 2010 17:24
    Til: Johannessen,

    Arild
    Emne: Re: Referanse fra OBS Triaden

    Hei,

    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar fra dere om disse tingene jeg tar opp

    i e-posten min.

    Hvordan er det f.eks. hvis jeg lurer på navnene til mine kolleger, fra 1991

    for referanse osv., er det noe jeg kan få fra Coop, eller er det

    konfedensielt?

    (Beklager at det ble mye spørsmål osv., i den forrige e-posten jeg

    sendte).

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2009/12/8 <Arild.Johannessen@coop.no>

    Erik

    Ribskog

    Dette var

    en svært sammensatt og utfordrende fortelling.

    Jeg

    oversender den internt i Coop.

    Arild

    Johannessen

    Coop Norge

    Informasjon og samfunnskontakt


    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 8. desember 2009 15:57
    Til: _Alle i

    Informasjonsavdelingen
    Emne: Referanse fra OBS

    Triaden

    Hei,

    jeg jobba på OBS Triaden, på begynnelsen av 90-tallet, fra høsten 1990

    til høsten 1992, først heltid, vikariat, (ansatt av Klara), og jeg jobbet der

    med John Ellingsen, som butikksjef, (han som ble sammen med hu Brit fra

    Trøndelag, som satt i kassa, som kollega av meg, men som senere ble kassaleder

    der vel).

    Jeg fikk jobben, for jeg hadde jobba på CC Storkjøp, i Drammen, ved

    siden av videregående, i skoleåret 1988/89.

    Så sånn var det.

    Så slutta kassaleder Helene, og begynte på Rema Furuset, (hos en som het

    Paulsen vel).

    Så begynte det ei ny kassaleder der, fra OBS Lillestrøm vel, da de kjøpte

    opp OBS Triaden.

    Men hu nye kassalederen der, hu tulla med meg, da jeg var i militæret, og

    ville knapt gi meg vakter, når jeg hadde høstperm, enda vi hadde en avtale om

    dette.

    Så da begynte jeg i Rimi, hvor jeg jobba i 12 år, blant annet fire år

    som butikksjef, (for jeg kjente en fra skolen i Drammen, da jeg jobba på

    CC, som var butikksjef i Rimi, Magne Winnem, som var sjef på Rimi

    Munkelia).

    For jeg var i infanteriet, i militæret, og da gikk det mye penger,

    til myggservietter, og sjokolade og røyk og varmeposer og det som var, på

    øvelsene.

    For jeg var så tynn, for jeg bodde alene fra jeg var ni år nemlig,

    for faren min Arne M. Olsen, tulla med meg, så det var slitsomt for meg i

    infanteriet, siden jeg var så tynn.

    Så da trengte jeg penger, sånn at jeg skulle holde humøret oppe, med

    sjokolade og røyk og varmeposer osv., på øvelser.

    For militæret betalte ikke så mye, så derfor ville jeg gjerne jobbe

    når jeg hadde ferie fra militæret.

    Og det hadde jeg en muntlig avtalte med hu kassalederen der om.

    Men når jeg kom for å få vakter, så avviste hun meg.

    Så ringte ei og sa hu var syk, mens jeg stod der.

    Så da fikk jeg jobbe likevel.

    Men det var jo egentlig et løftebrudd, sånn som jeg så det, for det

    var jo bare fordi ei ringte og var syk det, ellers måtte jeg gått hjem, uten å

    få jobbe.

    Så etter den høstferien, så fikk jeg jobb på Rimi Munkelia, i Oslo,

    hvor jeg begynte å jobbe, juleferien 1992.

    Jeg sendte brev fra militæret, i Elverum, til John Ellingsen, butikksjef,

    OBS Triaden, om referanse, men han skrev ikke noe ordentlig brev til meg, enda

    jeg purret, jeg fikk bare et enkelt skjema.

    Og en gang, noen år seinere på 90-tallet, så var jeg innom OBS Triaden,

    og da var hu Brit, som ble dama til Ellingsen, mens jeg jobba der, da var hu

    noe slags sjef der.

    Så klagde jeg, på at jeg ikke fikk ordentlig referanse, fra

    Ellingsen, og da sa hu Brit, at jeg kunne gå inn og 'ta'n', hvis jeg

    ville.

    Men det syntes jeg ble for dumt, at kona sendte meg inn på kontoret

    for å ta nærmest 'ektemannen', så det droppa jeg.

    Så dere burde ikke ha ektefolk som ledere, eller samboere, det blir

    tull på arbeidsplassen, mener jeg!

    Men men.

    Og hu Helene, fra Finland vel, hu var ikke hyggelig mot meg, når jeg

    handla på REMA Furuset, da jeg var i militæret og seinere, kanskje fordi hu

    satt i kassa.

    Hu mobba meg fordi jeg alltid spiste det samme, (pizza grandiosa,

    cola og tortilla chips).

    Men militæret var jo tøft for meg, så jeg trøstespiste litt da, og

    ble mobbet av hu Helene i kassa, på REMA Furuset.

    (For jeg bodde i Skansen Terrasse, på Ellingsrudåsen, så jeg bare

    gikk i ti minutter, fra Furuset, langs Gamle Strømsveien vel, så var jeg på

    Ellingsrudåsen, for jeg bodde helt Øst på Ellingsrudåsen, mot grensa til

    Furuset nesten).

    Så sånn var det.

    Men kanskje hu Liss, som var kassaleder, deltid, kunne vært

    referanse, lurte jeg.

    For jeg har en arbeidssak mot Rimi, i Norge, og mot Bertelsmann/Microsoft

    i England, så jeg må gå langt tilbake.

    Og Ellingsen og hu Helene har jeg ikke så bra inntrykk av lengre.

    Men jeg kan ikke huske at hu Liss gjorde noe galt vel.

    Og hu fra Østen, hu begynte også å jobbe på Rema Furuset, så hu blir

    som å ha Helene som referanse nesten, synes jeg.

    Men men.

    Men kanskje han høye fra Spesialvaren, hva het han da, Lars-Erik(?), for

    jeg jobba i de fleste avdelingene, og hadde ansvaret for

    sommer-spesialvareavdelingen, på noen vakter, sommeren 91 eller 92.

    Kanskje han kunne vært referanse?

    Enten han, eller hu Liss, vil jeg si.

    Noe sånt.

    Men ikke Claus, for han var litt sånn useriøs, og bare ga

    konfektesker til kunder, uten å føre de opp som svinn osv., noe som sikkert

    kundene var glad for, hvis de klagde, så kundene ble jo fornøyde da.

    Men jeg vet ikke om det var riktig å gjøre det sånn.

    Vi får se.

    Jeg har prøvd å kontakte Knut Hauge, som også jobba i kassa heltid,

    på OBS Triaden, det året jeg jobba heltid.

    Det er fordi at han var sammen med hu Lene fra Rælingen, som også

    jobba heltid der.

    Så det var mye par, vil jeg klage på, på OBS Triaden.

    Det var Knut Hauge og hu Lene, i kassa.

    Det var søstrene Britt og Elin, fra Trøndelag, i kassa.

    Det var John Ellingsen og hu Britt, som ble et par, og jobba der i

    mange år, vel som et par, tror jeg.

    Og til og med han som var disponent der, før OBS Lillestrøm tok over,

    han fant seg ei kassadame, på knapt 20 år vel, og de hadde visst hatt hete

    omfavnelser på spiserommet, noe personalet prata om.

    Så det var ikke helt bra det som foregikk på OBS Triaden.

    Men men.

    Jeg prøver å få tak i hu Lene fra Rælingen, (som seinere begynte i Se

    og Hør), for han Knut Hauge, ville ikke si hva hu het til etternavn, (de er

    ikke sammen lengre nå), enda de var samboere, i Groruddalen, på Ammerud, eller

    noe sånt.

    Det husker jeg, for jeg pleide å sitte på med de hjem fra jobben, og noen

    ganger ble jeg med på omveier da.

    Men men.

    Mer da.

    Jo, så dro hu Lene oss andre i kassa, med til LO, i Oslo, av en eller

    annen grunn, i 1991 eller 92.

    I Storgata, i Oslo, var vel det.

    Og nå har jeg en sak, som jeg nevnte, mot Rimi og

    Bertelsmann/Microsoft, som jeg tar bl.a. med LO.

    Og da skulle jeg likt å visst hva det LO-møte var igjen som hu Lene

    dro oss med på.

    For jeg husker ikke hva det var om, for jeg var ikke sånn da, som

    20-22 åring, at jeg var veldig engasjert i sånne LO-saker og sånn.

    Dette var bare en jobb jeg hadde, til jeg fikk utdannelsen min

    ferdig, jobben min på OBS, for jeg tok meg et friår, etter at jeg hadde gått

    et år på NHI, en datahøyskole, for å spare opp litt penger, og få pause fra

    kjedelige studier, siden jeg hadde gått på skole i 13 år, og det var en

    privat høyskole, så vanlig studielån strakk ikke til, så jeg kunne ikke ha

    tatt det på to år, uten jobb.

    Jeg måtte bedre økonomien min, for jeg helt på bånn økonomisk, så derfor

    hadde jeg et jobbeår, i skoleåret 1990/91, og fikk et halvt års vikariat av

    Klara, på OBS Triaden, (som het Matland de første månedene jeg jobba

    der).

    Så jobba jeg også mye det neste et og et halvt året, etter at

    vikariatet utløp, også etter at jeg begynte å studere heltid, høsten

    1991.

    Så jeg prøver å få tak i referanse, og jeg prøver å finne ut om det

    LO-greiene, så jeg håper dere kan hjelpe meg med ihverfall etternavna på Liss

    og Lene, og han høye, som var leder for Spesialvareavdelinga, på OBS Triaden,

    i 1991 og 92, ihvertfall.

    På forhånd takk for eventuell hjelp!

    Mvh.

    Erik Ribsskog


    Coop tar ansvar for miljøet – tenk deg om

    før du skriver ut denne

    e-posten












  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Trakassering på irc







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Trakassering på irc





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 8:24 AM





    To:

    abuse@comhem.se



    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/4/26

    Subject: Trakassering på irc
    To: abuse@comhem.se

    Hei,

    jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe kalt 'mafian'.

    Jeg visste ikke hvem denne 'mafian' var, så jeg flyktet, må man vel si, til England.

    Politiet vil ikke fortelle meg hvem denne 'mafian' er, så jeg skriver en blogg om min problemer med myndighetene i Norge og England, mm., på denne adressen:

    Og en av deres abonnenter, har lest på bloggen min, og kaller seg 'mafian', som jeg skriver om da, siden jeg har overhørt at jeg er forfulgt, og ble forsøkt drept, på min onkels gård i Larvik i 2005, og har blitt tulla med av Bertelsmann/Arvato, her i England, og britene lar meg ikke få lov å bli flyktning offisielt.

    Så jeg ville gjerne klage på denne trakasseringen fra deres bruker, og legger ved log.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.
    Her er loggen, (dette er fra #Norge på Dal-net, på irc, fra igår og idag. Deres brukers ip-adresse, står nederst i loggen):

    [19:45] <Goldfish> Drakk for mye i går kveld
    [19:47] <Booey> huff da
    [19:48] <Goldfish> Ja
    [19:48] <Goldfish> Du også?
    [19:53] <Booey> nei

    [19:53] <Goldfish> Good. Det er nemlig ikke sjovt.
    [20:05] <Goldfish> Jeg kjeder meg
    [20:05] <Goldfish> Fortel noe morsomt
    [20:06] <Booey> jeg har spist is


    [20:08] <Goldfish> Og det er morsomt?
    [20:10] <Booey> ja
    [20:13] <Goldfish> Du er … anderledes 🙂
    [20:22] <@Ulvinne> cons: øl!:)
    [20:22] <Morild> Her er moro http://www.youtube.com/watch?v=WCHc1G7vdNg

    [20:22] <@Ulvinne> Booey!
    [20:23] <Goldfish> "Labbetuss"?
    [20:23] <Goldfish> Hva faen?
    [20:24] <Goldfish> Ikke engang femåringer synes det er underholdende, Mor!

    [20:24] <Booey> Ulvinne! 😀
    [20:24] <Morild> Goldfish: De gjør faktisk det =)
    [20:27] <Goldfish> Nei nei nei
    [20:27] <Goldfish> Det må ikke skje
    [20:28] <Goldfish> Hvor ble den tiden av, da børneprogrammer var laget av intelligente mennesker?

    [20:31] <Morild> Atte? Dette -er- jo gammelt barnetv…
    06[20:39] * NaTeLiE yawns…gtg now. Laterzzz.
    [20:42] <mafian> tispe
    02[20:45] * NaTeLiE (NaTeLiE@113.212.212.159) Quit (Quit: zzzzzzz…… kinky horny swedish men LOL )

    [21:06] <snadrik> tisper
    [21:10] <Booey> tispene
    [21:11] <Goldfish> Jeg trenger til massasje
    [21:11] <mafian> TISPER
    [21:12] <Goldfish> mafian, vær stille

    [21:15] <snadrik> gjesp
    [21:15] <cApSL0ck_cl0bber> om nom nom nom nom
    [21:16] <snadrik> stfu nigger
    [21:16] <cApSL0ck_cl0bber> duja!??!???
    [21:16] <snadrik> NO U

    [21:16] <cApSL0ck_cl0bber> ffffffffffuuuuuuuuuuu ); ); ); );
    03[21:17] * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no) has joined #norge

    [21:17] <RagneK> Can you please help me with my school project and answer a survey at https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEx4MS14OUFlTXoybGwtOV82eTZuTnc6MA Thanx!

    03[21:17] * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no) has left #norge
    [21:17] <cApSL0ck_cl0bber> nigger.
    [21:19] <snadrik> lololol

    [21:19] <snadrik> sure thing matematemate
    03[21:20] * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no) has joined #norge

    [21:20] <RagneK> Can you please help me with my school project and answer a survey at https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEx4MS14OUFlTXoybGwtOV82eTZuTnc6MA Thanx!

    03[21:20] * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no) has left #norge
    [21:22] <Goldfish> Var det en bot?
    [21:22] <Goldfish> Hvorfor kalder Snadrik Capslock_clobber for nigger? Er Caps av afrikansk familje?

    [21:23] <snadrik> ja.
    [21:23] <snadrik> han er min egen lille negerunge, og jeg kan male han i hvilke farge jeg vil
    [21:25] <mafian> Goldfish, vær stille
    [21:25] <mafian> caps er amerikansk neger

    [21:26] <Booey> natta
    02[21:26] * Booey (~Booey@ti0033a380-1871.bb.online.no) Quit (Quit: Yayayayyayayayayayayya! )

    06[21:26] * cApSL0ck_cl0bber er sjef for europa-avdelingen i GNAA

    [21:27] <cApSL0ck_cl0bber> Hafið þið heyrt nýju plötuna? Það besta sem hefur alltaf verið gert.
    [21:28] <mafian> ja
    [21:28] <cApSL0ck_cl0bber> bra
    [21:28] <Goldfish> GNAA?

    [21:28] <Goldfish> Gay Niggers Adolescent Association?
    [21:28] <mafian> nästan rätt
    [21:29] <cApSL0ck_cl0bber> nära skjuter ingen hare som Hans Scheike sade
    [21:29] <mafian> D:

    [21:29] <cApSL0ck_cl0bber> (sen dog han)
    [21:29] <mafian> bra folke tbh
    [21:29] <cApSL0ck_cl0bber> nej, vänta, han lever
    [21:29] <cApSL0ck_cl0bber> D:

    [21:30] <mafian> arjt utseende


    [21:30] <cApSL0ck_cl0bber> sielfwaste hielten
    [21:30] <mafian> nog
    [21:31] <mafian> Nyfiken på smisk???
    [21:31] <cApSL0ck_cl0bber> eru?
    [21:31] <mafian> lite

    [21:31] <cApSL0ck_cl0bber> D:
    [21:32] <snadrik> nå er det bare en måned igjen til ac/dc!!11
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> natursmisk
    [21:32] <Goldfish> Jeg tror jeg går i seng nå

    [21:32] <mafian> gubbrocken velter imot snadrik
    [21:32] <snadrik> well duh.
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> Smisk som ett självklart inslag i vardagen,
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> smisk som nyttig uppfostran,

    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> smisk i det häftiga mötet,
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> smisk i dess många rituella varianter.
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> muhah
    [21:32] <mafian> nyttigheter

    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> Spännande och
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> vackra smiskhändelser
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> av det slaget
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> finns också i flera av

    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> Livslusts video.
    [21:32] <cApSL0ck_cl0bber> bra håteemel
    [21:32] <mafian> D:
    01[21:33] <cons> cApSL0ck_cl0bber: åssen går det pervo-aktivitetene da

    01[21:33] <cons> fortsatt op på #assrape?
    [21:33] <mafian> lvl
    [21:33] <mafian> hej cons
    [21:34] <cApSL0ck_cl0bber> hej, cons
    [21:35] <Goldfish> Dere er ikke venner?

    [21:35] <mafian> hvis mafian tar cons
    06[21:35] * mafian tar cons
    [21:35] <cApSL0ck_cl0bber> D:
    [21:36] <Goldfish> Der er en dansk film fra 1992 som hedder 'Gay Niggers From Outer Space".

    [21:36] <Goldfish> Dere burde se den.
    [21:36] <cApSL0ck_cl0bber> jeg har den
    [21:37] <mafian> det har vi redan
    [21:37] <cApSL0ck_cl0bber> vcd-rip
    [21:37] <cApSL0ck_cl0bber> D:

    [21:37] <mafian> pervofilmen
    [21:37] <cApSL0ck_cl0bber> sielfwaste
    [21:37] <mafian> NIGGERVCD
    [21:37] <cApSL0ck_cl0bber> var det inte nigger-SVCD?
    [21:37] <mafian> cons: Erik Ribsskog

    [21:38] <cApSL0ck_cl0bber> pros: mafian
    [21:38] <cApSL0ck_cl0bber> D:
    [21:38] <mafian> cons: tycker du ska lägga ner din blog…
    06[21:38] * cApSL0ck_cl0bber synes cons må skrive mer

    [21:39] <snadrik> fy farao
    [21:39] <snadrik> dere er så jalla
    [21:39] <cApSL0ck_cl0bber> duja?
    [21:39] <cApSL0ck_cl0bber> *fise*
    [21:39] <mafian> jalla?

    [21:40] <cApSL0ck_cl0bber> oroa dig inte, min herre
    [21:40] <cApSL0ck_cl0bber> jag är från internet?
    [21:40] <mafian> oroa dig inte, min herre. jag är från mafian
    [21:40] <cApSL0ck_cl0bber> :<

    [21:40] <mafian> sykehuset østfold
    [21:54] <snadrik> sykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfold

    [21:54] <mafian> D:
    01[21:57] <cons> cApSL0ck_cl0bber er nok noe undergrunn, han sier at mine eneste rettigheter er å få en gaffel i øyet
    01[21:58] <cons> han er også op på #assrape

    [21:58] <mafian> hei cons
    01[21:58] <cons> bare for å advare
    [21:58] <mafian> erik ribsskog
    [22:00] <mafian> hur går det med bloggen cons?
    [22:10] <mafian> hei?

    03[22:16] * T_ac_S (tacs@gathering.no) has joined #norge
    02[22:22] * Goldfish (~mail@212.55.42.48) Quit (Quit: )

    03[22:24] * Celina– (Celina@cm-84.208.176.88.getinternet.no) has joined #norge

    03[22:31] * LadyOfTheDarkWoods (~Pisces@95.169.43.53) has joined #norge
    02[23:51] * Celina– (Celina@cm-84.208.176.88.getinternet.no) Quit (Quit: )

    Session Time: Mon Apr 26 00:00:00 2010
    02[00:23] * LadyOfTheDarkWoods (~Pisces@95.169.43.53) Quit (Quit: )
    02[02:51] * Ragnar (~rh@77.81-167-62.customer.lyse.net) Quit (Ping timeout )

    03[02:53] * Ragnar (~rh@77.81-167-62.customer.lyse.net) has joined #norge
    01[06:46] mafian is lutz@c83-253-208-96.bredband.comhem.se * duja

    01[06:46] mafian on @#lunix.es @#mafian #Norge @#lego @#assrape
    01[06:46] mafian using arcor.de.eu.dal.net www.arcor.de – Arcor Online Services

    01[06:46] mafian End of /WHOIS list.
    01[06:48] <cons> mafian: utrykket 'mafian' er mitt, vil jeg si
    01[06:48] <cons> dette har du kopiert fra min blogg

    01[06:48] <cons> 'mafian' er i sverige:
    01[06:48] <cons> mafian is lutz@c83-253-208-96.bredband.comhem.se * duja

    01[06:48] <cons> mafian on @#lunix.es @#mafian #Norge @#lego @#assrape

    01[06:48] <cons> mafian using arcor.de.eu.dal.net www.arcor.de – Arcor Online Services
    01[06:48] <cons> mafian End of /WHOIS list.

    01[06:48] <cons> ip:
    01[06:49] <cons> * mafian (lutz@c83-253-208-96.bredband.comhem.se) invites you to join #mafian

    01[06:49] <cons> –

    01[06:49] <cons> * Dns resolving c83-253-208-96.bredband.comhem.se
    01[06:49] <cons> –
    01[06:49] <cons> * Dns resolved c83-253-208-96.bredband.comhem.se to 83.253.208.96

    01[06:49] <cons> –
    01[06:49] <cons> jeg får klage til hans svenske bredbåndsleverandør da












  • Gmail – VS: Påminnelse/Fwd: Klage på Brønnøysundregisteret







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    VS: Påminnelse/Fwd: Klage på Brønnøysundregisteret





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 8:17 AM





    To:

    postkasse@datatilsynet.no



    Hei,

    men min ene henvendelse, var jo en klage på Slettmeg.no.
    Den avdelingen deres er jo bare to husmødre som sitter og synser, synes jeg det virker som.
    De blander saker værre enn to homoer i et badekar.

    De er alt annet enn saklige.
    De begynner å oppføre seg som om dem var mora mi, og klager på bloggen min osv.
    De klarer ikke å se mine klager adskilt fra en blogg jeg skriver.

    Da kan dere like gjerne sende det til stesøstra mi, Christell Humblen.

    Hu er sånn, mener jeg å huske, at hu ikke klarer å være saklig, men blander alt mulig, og er litt 'tett' da, som dem i sier i Østfold.

    Er det bare surr hos dere, etter at han Apenes slutta eller?
    Hvorfor var det han slutta så brått, var det pga. de dumme husmødrene og tantene på Slettmeg.no?
    Var det de som jagde han?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>

    Date: 2010/7/13
    Subject: VS: Påminnelse/Fwd: Klage på Brønnøysundregisteret
    To: hjelp@slettmeg.no
    Cc: eribsskog@gmail.com

    Henvendelsen videresendes slettmeg.no

    Mvh

    Arkivet i Datatilsynet

    Fra: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 13. juli 2010 06:31

    Til: Postkasse

    Emne: Påminnelse/Fwd: Klage på Brønnøysundregisteret

    Hei,

    jeg sendte to henvendelser til Datatilsynet, den 16. mars,

    som jeg ikke kan se å ha mottatt svar på.

    Jeg sender derfor en påminnelse om dette.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/3/16

    Subject: Fwd: Klage på Brønnøysundregisteret

    To: postkasse@datatilsynet.no

    Hei,

    og sitter Brønnøysundregisteret og søker om at jeg skal ha

    'liten pikk'.

    Hele landet er en gjeng med umodne drittunger, som bare sladrer om meg, som

    noen kvinnfolk, istedet for å gi meg rettighetene mine.

    Har dere mista helt kontrollen i Norge, er dere bare

    kommunist-mafia nå?

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/3/16

    Subject: Klage på Brønnøysundregisteret

    To: firmapost@brreg.no

    Hei,

    hvorfor søker dere på om jeg har liten pikk?

    Hvorfor sitter hele landet og sladrer om pikken min istedet

    for å gi meg rettighetene mine?

    Norge er det mest landet i verden vil jeg si.

    God bedring!

    Erik Ribsskog





    erik ribsskog liten pikk.JPG
    132K




'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen