johncons






  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Anmeldelse av Mote.no







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Anmeldelse av Mote.no





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 6:30 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/6/7

    Subject: Anmeldelse av Mote.no
    To: post.sondre.buskerud@politiet.no


    Hei,

    her kan man se at hele det mote-forumet er fult av hatere.
    Og det kalles 'hate-crime', som er kriminelt ihvertfall her i England.


    Så jeg vil gjerne anmelde det forumet, som lar sånn her mobbing forekomme.

    Jeg ønsker gjerningspersonen tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    Gammel 2 timer siden


    Arja. sin avatar

    Motefreak

    Ble medlem: Feb 2008
    Innlegg: 1.454

    Seff, her står mafian sammen.

    Damns, it feels good to be a gangsta.

    Svar med sitat

    Gammel 2 timer siden


    LenaMot sin avatar

    Nybegynner

    Ble medlem: Mar 2008
    Innlegg: 60

    Yeah, it does.
    Vi kommer og tar deg Erik Aka. Johncons-mirror!
    Svar med sitat

    Gammel 2 timer siden


    Rolfsen sin avatar

    Moteinteressert

    Ble medlem: Feb 2009
    Innlegg: 875

    Liker måten han smiler på hele tiden, kunne ikke huske at han smilte så mye de gangene jeg har forfulgt han og tatt snikbilder. Lurer meg på om han har merket mannen i den svarte bilen som til stadighet kjører forbi med sota ruter. Isåfall har jeg sviktet på spaninga, mine kjære mafia kollegaer.

    __________________


    Sitat:

    Opprinnelig skrevet av TG Gonzales Vis innlegg

    Rolfsen: Du virker forresten som du tror du eier forumet og er kongen her inne. Forventer du at jeg skal forgude deg? Skjer ikke!

    Svar med sitat

    Gammel 2 timer siden


    Mehe sin avatar

    Moteinteressert

    Ble medlem: Jun 2009
    Innlegg: 427

    Hmm… regner med folk vet at det å sende trusler faktisk er ulovlig, uansett om de er seriøse eller ikke? Antar politiet har Ribsskog sine anmeldelser på ignoreringslista for lengst, men likevel…

    __________________


    Svar med sitat

    Gammel 1 time siden


    Arja. sin avatar

    Motefreak

    Ble medlem: Feb 2008
    Innlegg: 1.454

    Klar over det, og har ingen planer om å sende han noen.
    Svar med sitat

    Gammel 1 time siden


    LenaMot sin avatar

    Nybegynner

    Ble medlem: Mar 2008
    Innlegg: 60

    Hahaha, det var ikke jeg som sendte mailen. Det var bare noe tull

    Fint at vi i mafiaen står sammen, Rolfsen!

    Svar med sitat

    Gammel 1 time siden


    Exotic sin avatar

    Motefreak

    Ble medlem: Mar 2008
    Innlegg: 1.174

    hahahaha hva er det som foregår her? sykeste fyren jeg har opplevd på lenge
    Svar med sitat

    Gammel 1 time siden


    Ghesquière sin avatar

    Motefreak

    Ble medlem: Jul 2007
    Sted: Porsgrunn
    Innlegg: 1.911

    Herr Johncons, jeg forvillet meg inn på et innlegg på bloggen din der du hadde skrivd at du hadde Hitler-sveis, så du trenger ikke anmelde meg, lol. Toppen av underholdning.

    Svar med sitat

    Gammel 1 time siden


    Circus sin avatar

    Moteinteressert

    Ble medlem: Sep 2009
    Innlegg: 310

    ^ hahahaha agree!

    ps: fant "lena mot" som han snakker om. superlol.
    http://galeribsskog.blogspot.com/

    __________________
    Load up on guns and bring your friends. It's fun to lose and to pretend. She's over-bored and self-assured. Oh no, I know a dirty word


    Sist endret av Circus : 52 minutter siden kl 23:55.
    Svar med sitat

    Gammel 49 minutter siden


    Ghesquière sin avatar

    Motefreak

    Ble medlem: Jul 2007
    Sted: Porsgrunn
    Innlegg: 1.911

    ^ Tror ikke han bedriver tiden med mye annet enn å sende klager og anmelde. I dag var det vi som fikk svi.

    Jeg lurer egentlig på hvordan han i det hele tatt fant mote.no, jeg. Han får vel varsel hver gang bloggen hans blir linka eller noe, du veit, i tilfelle det er mafian..


    Svar med sitat

    Gammel 36 minutter siden

    Amatør

    Ble medlem: Jun 2010
    Innlegg: 0

    Svaret er her: StatCounter Free invisible Web tracker, Hit counter and Web stats (han med Hitlerfrisyren sjekker tracking-cookie-statistikken sin religiøst)

    Svar med sitat

    Gammel 34 minutter siden

    Amatør

    Ble medlem: Jun 2010
    Innlegg: 0

    For de som ikke vet hvem han er, er denne egenpresentasjonen stedet å starte: YouTube – You Can Help Erik (hanprøver å samle inn penger til smør på brødet)

    Les oppsummeringen av hva som foregår her: johncons: Oppsummering av hva som foregÃ¥r. (In Norwegian)

    Eller besøk fanklubben hans: Stein Erik Ribsskog Fan Club


    Svar med sitat

    Gammel 33 minutter siden

    Amatør

    Ble medlem: Jun 2010
    Innlegg: 0

    Han er også på Facebook: Stein Erik Ribsskog | Facebook (han er sikkert en av Norges mest profilerte blogger-kjendiser)

    Svar med sitat

    Gammel 25 minutter siden

    Amatør

    Ble medlem: Jun 2010
    Innlegg: 0

    Hei, folkens. Leser mye på forumet her, men måtte nesten bare registrere meg for å poste her nå, etter at dere begynte å skrive om denne johncons-bloggen.

    Det første jeg så da jeg gikk inn på bloggen var at han faktisk hadde politianmeldt en bruker her for å si at han har Hitler-sveis, og det må være noe av det latterligste jeg noensinne har hørt. Lo ihvertfall godt av det. Ikke helt greit å si hvordan man skal tolke det, men etter å ha lest mer på bloggen går det klart fram at fyren må ha store psykiske problemer som jeg håper han kan få hjelp med. Han kan umulig ha det godt.


    Sist endret av Cipriani : 23 minutter siden kl 00:27.

    Svar med sitat

    Gammel 13 minutter siden

    Amatør

    Ble medlem: Jun 2010
    Innlegg: 0


    Sitat:

    Opprinnelig skrevet av Cipriani Vis innlegg

    Hei, folkens. Leser mye på forumet her, men måtte nesten bare registrere meg for å poste her nå, etter at dere begynte å skrive om denne johncons-bloggen.

    Det første jeg så da jeg gikk inn på bloggen var at han faktisk hadde politianmeldt en bruker her for å si at han har Hitler-sveis, og det må være noe av det latterligste jeg noensinne har hørt. Lo ihvertfall godt av det. Ikke helt greit å si hvordan man skal tolke det, men etter å ha lest mer på bloggen går det klart fram at fyren må ha store psykiske problemer som jeg håper han kan få hjelp med. Han kan umulig ha det godt.

    Har har paranoid psykose i følge journalen han la ut på bloggen sin (men det var onkelen som lurte ham til å gå til psykolog, for å tulle med ham, og psykologen var uansett noe 'mafian' og ikke til å stole på).

    Svar med sitat

    Ulest 2 minutter siden


    interman sin avatar

    Motefreak

    Ble medlem: Mar 2006
    Sted: Bergen
    Innlegg: 1.850


    Sitat:

    Opprinnelig skrevet av Ghesquière Vis innlegg

    ^ Tror ikke han bedriver tiden med mye annet enn å sende klager og anmelde. I dag var det vi som fikk svi.

    Jeg lurer egentlig på hvordan han i det hele tatt fant mote.no, jeg. Han får vel varsel hver gang bloggen hans blir linka eller noe, du veit, i tilfelle det er mafian..

    Det er ikke første gang Erik og folk herfra har vært i kontakt, for å si det sånn













  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Anmeldelse først sendt Politiet i Oslo/Fwd: Anmeldelse av æreskrenkelse







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Anmeldelse først sendt Politiet i Oslo/Fwd: Anmeldelse av æreskrenkelse





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 6:26 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/6/7

    Subject: Anmeldelse først sendt Politiet i Oslo/Fwd: Anmeldelse av æreskrenkelse
    To: post.sondre.buskerud@politiet.no

    Hei,

    er det greit hvis jeg sender denne til dere i Drammen?

    For, Politiet i Oslo, er litt 'snobbete', så de vil kun ha anmeldelser pr. e-brev.
    Mens dere i Drammen godtar det pr. e-post, så lenge det står en påtalebegjæring i e-posten, har jeg fått opplyst.

    Jeg ønsker gjerningsmennene tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/3/16
    Subject: Anmeldelse av æreskrenkelse
    To: post.oslo@politiet.no

    Hei,

    en amerikaner sier at jeg er sinnsyk.

    Og det er en æreskrenkelse.
    Han prøver å lese bloggen min på norsk, og tar noe ut av sammenhengen, siden jeg gikk til psykolog, i 2005, noe onkelen min, Martin Ribsskog, lurte meg til.

    Men jeg er ikke sinnsyk, og har aldri vært det.
    Så derfor vil jeg gjerne anmelde denne personen for æreskrenkelse.
    Jeg har prøvd å sende lignende klager til statene før, men de svarer ikke over der, så jeg sender det til Oslo istedet.

    Håper dette er i orden!
    Mvh.

    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg vedlegger skjermbildeutskrift, fra det stedet på nettet, hvor dette ble skrevet





    amerikanere som leser norsk.JPG
    198K










  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Anmeldelse av Christian Grønli, for mulig drap og Munch-ran







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Anmeldelse av Christian Grønli, for mulig drap og Munch-ran





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 6:23 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/6/13
    Subject: Anmeldelse av Christian Grønli, for mulig drap og Munch-ran
    To: post.sondre.buskerud@politiet.no

    Hei,

    da jeg bodde på Bergeråsen, så kjente faren min, Arne Mogan Olsen, Tove Grønli, som var mora til Petter og Christian Grønli.

    Og faren min flytta ned til Haldis Humblen, (som jeg har anmeldt til dere, for han var eneforsørger for meg, og dette var året jeg fylte 10 år).

    Mora dems døde i februar 1981, og da flytta de til deres far i Mexico, Carl-Otto Grønli.
    Og tidligere vinteren 1981, så lekte vi og bygde snøhule, hos farmora mi, på Sand, Ågot Mogan Olsen.

    Og da ville Petter og Christian, at jeg skulle krype inn i snøhula, med hue først.
    Og det tror jeg var mordforsøk mot meg, for en kamerat av de, Thor Furuheim, døde på samme måte, (snøhula raste), i hagen til Tove og Petter og Christian Grønli, og en som het Willy, fra Drammen vel, vinteren før, dvs. i februar 1980.

    Og i februar 1981, så døde mora deres, Tove Grønli, i noe som Aftenposten kalte et 'mistenkelig dødsfall'.
    Christian har et rødt og et grønt øye, på Facebook osv., og jeg mistenker at han er djeveldyrker.

    Noe kanskje også faren min er, illuminist/djeveldyrker, for han mistenker jeg er sønnen til fabrikkeier Jebsen, som min farmor var tjenestepike for, under krigen.
    Og da hadde Jebsen bestilt dram fra politet i Drammen, og brukt av rasjoneringskortet til farmor mi, fortalte hu meg, på 80-tallet, så det var tydelig at noe var galt.

    Jeg skal se om jeg finner det fra Aftenposten.
    Jeg mistenker at Petter og Christian Grønli kan ha vært involvert i begge de dødsfallene, (på Tove Grønli og Thor Furuheim), selv om de var unge.

    Og jeg syntes også det virka som at de ønsket å drepe meg, vinteren etter, og at de ville kasta seg over snøhula, mens jeg lå inni, med hue først.
    At det virka som at det var planen deres.

    Noe sånt.
    Christian var nesten som sjefen, enda Petter var to år eldre.
    Men men.
    Christian sporte jeg opp på nettet, for noen år siden, på den tiden jeg begynte å studere igjen vel, etter at jeg slutta som butikksjef i Rimi i Oslo.

    For Rimi var ikke noe fjell å klatre for meg, liksom, det var liksom for mye råtten snø der, for å si det sånn.
    Så jeg så meg om etter et annet fjell å klatre, for å si det sånn.

    (Nei, jeg mener ikke Fjell i Drammen).
    Men men.
    Så sendte jeg en e-post til Christian i Spania.
    Og da ville han at jeg skulle sende han bilder av Munch-museet.

    Han sa han studerte grafisk design, i Barcelona vel, og at de hadde en skoleoppgave, som gikk på å lage en modell av et museum, eller noe slikt.

    Og han ville lage av Munch-museet, siden han var fra Norge, sa han til meg.

    Han sa også at en annen egentlig skulle gjøre det, men somla.
    Så jeg sa det var greit jeg kunne gjøre det, for gamle dagers skyld, siden mora hans nesten var som en mor for meg og, (som bodde alene på Bergeråsen), før hun døde.

    Senere, så har jeg mistenkt at dette kan ha hatt noe å gjøre med Munch-ranet, for noen år siden, hvor Madonna og Skrik ble stjålet vel.
    Så jeg vil gjerne anmelde Christian Grønli for delaktighet i Munch-ranet og, for sikkerhetsskyld, siden jeg ikke synes jeg kan se helt bort fra dette.

    Og nå maser han så mye på nettet, så det er tydelig at nå er det noe nytt i gjerde.
    Jeg ønsker gjerningspersonene tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog












  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: 🙂







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: 🙂





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 6:20 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/6/6

    Subject: Oppdatering/Fwd: 🙂
    To: post.sondre.buskerud@politiet.no

    Hei,

    her er en oppdatering fra den tidligere anmeldelsen.
    Men jeg vet ikke hva jeg skal tro på, så jeg opprettholder anmeldelsen.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Gjengen Tar deg <jegskaltadeg@hotmail.no>

    Date: 2010/6/6
    Subject: 🙂
    To: eribsskog@gmail.com


    Jeg bare tuller med deg. 🙂

    Stor fan av bloggen din. Håper du finner ut hvem " Lena Mot" er! Lykke til videre.
    Du er en fantastisk bloggskriver. Keep up the good work!

    Du virker som en fantastisk mann , 🙂
    Håper på svar!
    Mvh
    Maren


    Windows 7: Se direkte-TV fra den bærbare PCen. Finn ut mer.












  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Ny anmeldelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Ny anmeldelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 6:16 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/6/6

    Subject: Ny anmeldelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere
    To: post.sondre.buskerud@politiet.no

    Hei,

    jeg burde kanskje anmelde de her og.

    Brukerne Mehe, Teddy'n og Ghesquiere på Mote.no.
    Nå har også hun, eller han, Ghewquiere skrevet at jeg har Hitler-sveis på Mote.no, og det vil jeg gjerne ha meg frabedt.

    Det ser jeg på som æreskrenkelse, for jeg har ikke Hitler-sveis, og har aldri hatt det.
    Så det vil jeg gjerne anmelde.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/6/6
    Subject: Oppdatering/Fwd: Klage på medlemmer hos dere
    To: gard@mote.no

    Hei,

    og som kaller seg Teddy'n, sier jeg er 'åndsvak':

    (Selv om det vel er feil stavet, ifølge stavekontrollen jeg bruker ihvertfall).
    Men men.
    Jeg får vel klage likevel.
    Håper dere gjør noe med disse uhøflige folka dere har som medlemmer.

    At dere sender dem en advarsel, eller noe.
    Og fjerner den møkka som står om meg da, (selv om kanskje ingen tar mote-nerder så seriøst).
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/6/6
    Subject: Klage på medlemmer hos dere
    To: "gard@mote.no" <gard@mote.no>

    Hei,

    jeg vil gjerne klage på deres medlemmer Mehe og Ghesquiere, som sier jeg hører hjemme på mentalsykehuset:

    En annen bruker, (Arja), sier at det jeg skriver er ekkelt, og sa sier hun egentlig at jeg er ekkel, og det er trakassering, så det vil jeg også klage på:

    Nå får dere rydde opp!

    Med hilsen




    Erik Ribsskog












  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Trusselbrev







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Trusselbrev





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 6:12 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/6/2

    Subject: Trusselbrev
    To: post.sondre.buskerud@politiet.no

    Hei,

    idag fikk et trusselbrev i posten, her i England, hvor jeg lever som flyktning, siden jeg har overhørt at jeg blir forfulgt av noe 'mafian', i Norge.

    Jeg har en blogg, hvor jeg prøver å varsle om alt som foregår.

    Og hvor jeg skal slette alt som folk vil ha slettet, etter at jeg har fått rettighetene mine.
    Men, her er det noen som sier de er mafia, og prøver å kneble bloggen min og ytringsfriheten min, sånn som jeg tolker det.

    Så dette ser jeg på som et trusselbrev.
    Jeg ønsker gjerningspersonene tiltalt og straffet.
    Mvh.

    Erik Ribsskog





    3 attachments

    img108.jpg
    644K
    img109.jpg
    515K
    img110.jpg
    782K










  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Drapstrussel på irc







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Drapstrussel på irc





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 6:08 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg sender denne anmeldelsen til dere, hos Politiet i Drammen, siden Politiet i Oslo, er litt mer 'firkanta', og ikke tar imot anmeldelser på e-post.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Wed, Apr 7, 2010 at 1:43 AM
    Subject: Drapstrussel på irc
    To: abuse@telenor.no
    Cc: post.oslo@politiet.no

    Hei,

    her har dere en som sier at cons, (mitt nick), må dø.
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.
    Her er loggen, (fra #Norge på Dal-net)

    Session Start: Tue Apr 06 22:57:58 2010
    Session Ident: #norge
    03[22:57] * Now talking in #norge
    03[22:57] * Topic is 'MOBEN ROOOOOOOR '
    03[22:57] * Set by snadrik on Mon Mar 29 23:10:58

    [22:57] #norge url is http://norge.dalnet.no/
    Session Time: Wed Apr 07 00:00:00 2010
    02[00:05] * smyril (~…@cBF3A4BC1.dhcp.bluecom.no) Quit (Ping timeout )

    03[00:44] * Mulder-27 (Mulder-26@158.195.195.160) has joined #norge
    02[00:44] * Pingvin (~Knugen@238.45.202.84.customer.cdi.no) Quit (Quit: )

    03[01:08] * visios (~visios@ti0013a380-dhcp0958.bb.online.no) has joined #norge
    02[01:08] * visios (~visios@ti0013a380-dhcp0958.bb.online.no) Quit (Quit: )

    03[01:09] * visios (~visios@ti0013a380-dhcp0958.bb.online.no) has joined #norge
    [01:09] <gorg> xerath: hahaaha

    [01:09] <gorg> xerath: Jo, jeg er en cons-stalker.

    [01:10] <visios> jeg også
    [01:10] <visios> cons må dø
    [01:10] <visios> jeg jobber for NASA
    [01:10] <visios> vi ser deg cons
    [01:10] <visios> !!

    [01:10] <visios> vi kan sende sjokkbølger gjennom irc
    [01:10] <gorg> Jeg er også forfulgt av mafian.
    [01:10] <visios> kuly
    [01:10] <visios> t
    [01:14] <gorg> Neida, xerath.

    [01:18] <gorg> xerath: Jeg må ha førstehåndsinformasjon til doktorgraden min omhandlende johncons.
    01[01:37] visios is ~visios@ti0013a380-dhcp0958.bb.online.no * visios

    01[01:37] visios on #Norge
    01[01:37] visios using krypt.ca.us.dal.net http://www.krypt.com – 100gbit of AWESOME.

    01[01:37] visios has been idle 26mins 45secs, signed on Wed Apr 07 01:09:42

    01[01:37] visios End of /WHOIS list.












  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Klage til PFU på Aftenposten







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Klage til PFU på Aftenposten





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 6:03 AM





    To:

    pfu@presse.no



    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/4/24

    Subject: Klage til PFU på Aftenposten
    To: pfu@presse.no

    Hei,

    jeg tidligere sendt flere klager til PFU, som jeg ikke har fått noe svar på.
    (Blant annet har jeg blitt fjernet fra Aftenpostens debattforum, Debattcentralen, uten noen grunn).

    Nå, så kommenterte jeg om forsvarspolitikk, under en artikkel i Aftenposten.no.
    Og da fjernet Aftenposten linjeskiftene i kommentaren min, så alt ble bare som en lang setning.

    Det er trakassering, og knebling i en viktig sak som angående forsvarspolitikk.
    Det viser at debatten i Norge ikke er rettferdig, men at bare New World Order-sympatisører får slippe til på en ordenltlig måte.

    Noe sånt.
    Her er en link til dette, på min blogg, (hvor det er enklere å se hva jeg mener):

    Mvh.
    Erik Ribsskog












  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Klage Sykehuset Østfold Moss/Fwd: Klage dødsårsak Karen Ribsskog/Fwd: Påminnelse/Fwd: Dødsattest for min mor Karen Ribsskog







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Klage Sykehuset Østfold Moss/Fwd: Klage dødsårsak Karen Ribsskog/Fwd: Påminnelse/Fwd: Dødsattest for min mor Karen Ribsskog





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 6:00 AM





    To:

    ostfold@pasientogbrukerombudet.no



    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/4/25

    Subject: Klage Sykehuset Østfold Moss/Fwd: Klage dødsårsak Karen Ribsskog/Fwd: Påminnelse/Fwd: Dødsattest for min mor Karen Ribsskog
    To: ostfold@pasientogbrukerombudet.no

    Hei,

    jeg sender denne klagen videre til dere, ifølge råd fra Sykehuset Østfold, i brev, som jeg vedlegger en scannet kopi av.
    Håper dette er i orden!
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/4/12
    Subject: Klage dødsårsak Karen Ribsskog/Fwd: Påminnelse/Fwd: Dødsattest for min mor Karen Ribsskog
    To: Postmottak@so-hf.no

    Hei,


    jeg fikk dødsattest etter min mor idag, og vil gjerne klage på denne.

    Fordi det står i dødsattesten, at hun døde i sin rullestol, 13. september 1999.

    Men, jeg og min søster dro til Moss Sykehus, 14. september, (jeg tok fri fra jobben som butikksjef i Rimi, jeg ringte Irene på Rimi Bjørndal, og sa hun måtte finne vikar).

    For min søster mente det var vanlig å se den døde.
    Og da så vår mor ut som at hun hadde blitt torturert, hun så helt forvridd ut i ansiktet, med munnen i sirkel, som om hun hadde blitt 'inpaled', vil jeg si.

    Noe sånt.
    Så jeg tror ikke dette dere skriver kan stemme.
    Min mor var fra fine dansk adel, (Gjedde og hofjægermester L.C. Nyholm), og andre fine danske familier, (etter en industriherre Anker Heegaard, osv).

    Så at en svensk lege har drevet og tulla, det kan være noe undergrunn, vil jeg nesten si.
    Så dette vil jeg gjerne klage på.
    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/4/9

    Subject: Re: Påminnelse/Fwd: Dødsattest for min mor Karen Ribsskog
    To: Postmottak Sykehuset Østfold <Postmottak@so-hf.no>

    Hei,


    takk for svar!

    Jeg bor i England nå, og min adresse er:
    Erik Ribsskog
    Flat 3
    5 Leather Lane
    Liverpool
    GB-L2 2AE

    Storbritannia
    Igjen takk for at deres hjelp med dette!
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/4/9 Postmottak Sykehuset Østfold <Postmottak@so-hf.no>

    Hei

    Dokumentene du etterspør er klar for avsending, men vi

    trenger en postadresse å sende de til. De vil bli sendt så fort vi har mottatt

    adressen.

    Mvh

    Vibeke Sogn

    saksarkiv

    Sykehuset Østfold HF


    Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 4. april 2010 16:05
    Til: Postmottak Sykehuset

    Østfold
    Emne: Påminnelse/Fwd: Dødsattest for min mor Karen

    Ribsskog

    Hei,

    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg

    sender en påminnelse om dette.

    Håper dette er i orden!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date:

    2010/3/15
    Subject: Dødsattest for min mor Karen Ribsskog
    To: postmottak@so-hf.no

    Hei,

    er det mulig å få en dødsattest, for min mor, Karen Ribsskog, som døde på

    Moss sykehus, høsten 1999?

    En lege i Helgeroa, (Dr. Næss), trodde visst at hun tok selvmord.

    Men jeg fikk opplyst at det var brystkreft, som ble oppdaget i 1998,

    året før hun døde, og hun gikk jo og fikk behandling, på radiumhospitalet i

    Oslo, var det vel.

    Så sånn var det.

    For min onkel, Martin Ribsskog, fikk meg til å gå til han legen i Helgeroa,

    da jeg var på flukt fra noe de kaller 'mafian', i Oslo, (enda jeg aldri har vært

    kriminell, jeg var bare butikksjef i Rimi).

    Og han legen var min mormors fastlege.

    Så skulle de ha det til at jeg var paranoid da, og skrev i min journal,

    at min mor tok selvmord, (eller legen skrev noe sånt som dødsårsak

    suicid(?)).

    Så jeg skulle gjerne ville hatt en dødsattest.

    Jeg synes også at mora mi så så fæl ut.

    Vi tre barna hennes hadde jo vært å besøkt henne, to-tre dager før hun

    døde.

    Men da så hun ikke så ille ut.

    Men søstra mi ville at vi skulle kjøre ned til Moss sykehus, den dagen

    etter at hun døde.

    Og da så hu helt fæl ut, som om hun var blitt torturert, og hu så ut som at

    hu hadde blitt hundre år eldre, på noen få dager.

    Jeg har også ringt Moss sykehus om dødsattest, for et par år siden, men

    ikke fått noe svar.

    Personalet der, så ut som skremte høns, vil jeg si, da jeg og søstra mi

    dukka opp på Moss sykehus, dagen etter at mora mi døde.

    Så jeg tror det var noe galt rundt min mors død, vil jeg si.

    Søstra mi kjøpte bare en gråstein til gravstein og, og hu kremerte bare

    mora vår, så ble ikke gravlagt.

    Så morskjærligheten til søstra mi var kanskje ikke så stor.

    Søstra mi ordna med begravelsen siden jeg var travel Rimi-butikksjef.

    Håper det er mulig å ordne dette!

    Mvh.

    Erik

    Ribsskog





    img036.jpg
    484K










  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Anmeldelse av Jan Rune Monsen, fra Ulvikveien, på Bergeråsen, for forsøk på seksuelt misbruk, (og mulig mord), på sin niese Nina Monsen







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Anmeldelse av Jan Rune Monsen, fra Ulvikveien, på Bergeråsen, for forsøk på seksuelt misbruk, (og mulig mord), på sin niese Nina Monsen





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Jul 13, 2010 at 5:57 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,
    jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/5/9

    Subject: Anmeldelse av Jan Rune Monsen, fra Ulvikveien, på Bergeråsen, for forsøk på seksuelt misbruk, (og mulig mord), på sin niese Nina Monsen
    To: post.sondre.buskerud@politiet.no

    Hei,

    min far, Arne Mogan Olsen, flyttet i 1980 ned til sin nye dame Haldis Humblen, i Havnehagen, på Bergeråsen, og lot meg bo alene i Leirfaret.
    Jeg var bare 9-10 år, så jeg var en del nede hos dem i Havnehagen.

    Der bodde også Haldis sin datter Christell, og hun hadde en venninne, som het Nina Monsen, som var der veldig mye.
    De var et par år yngre enn meg.
    En dag høsten 1980 kanskje, som vi leika, da vi var 8-10 år gamle.

    Så fortalte Nina Monsen og Christell Humblen meg, at onkelen til Nina, Jan Rune Monsen, hadde tilbudt henne 100 eller 200 kroner, var det vel, for å 'suge tissen hans'.
    Jeg fortalte dette til Christells mor, Haldis Humblen, og faren min, Arne Mogan Olsen, som var på kjøkkenet/stua, like ved der vi lekte, i Havnehagen.

    Men de har ikke fortalt meg, hva de gjorde med dette, (og vi er ikke på bølgelengde/talefot nå).
    (Jeg har anmeldt min far til dere, siden han drev med omsorgssvikt osv.).

    I 1988, så var jeg 18 år, og Nina Monsen 16 år.
    Og da kom Christell på døra mi, før en planleggingsdag, og ba meg opp til onkelen til Nina Monsen.
    Han var ikke hjemme, men søstra mi, (Pia Ribsskog), og Nina Monsen var der.

    (Nina Monsen hadde i mellomtiden flytta til Romsås, hvor mora hennes bodde, og bodd der i flere år.
    Hu var på besøk, en gang jeg gikk i 9. klasse, med en venninne, fra Romsås, og de var veldig 'harry' og nesten sex-fikserte, synes jeg.

    Så hu ble tøffere av å bo på Romsås, syntes jeg).
    I 1988, så gikk søstra mi og Christell hjem, til Havnehagen.
    Jeg hadde med meg noen øl, (Espen Melheim hadde nettopp fått lappen, og kjøpt en kasse klasse 3 juleøl til meg, som han spurte om jeg ville at han skulle kjøpe.

    Jeg var litt flau for at jeg ikke hadde lappen, så jeg kunne nesten ikke si nei, syntes jeg).
    Så jeg tok med noen øl opp til Nina Monsen og dem.
    Der så vi bare på TV, og jeg drakk, og ingen sa noe særlig.

    (Jeg vet ikke hvor onkelen til Nina Monsen var).
    Men men.
    Så skulle jeg gå hjem, og Nina Monsen gå tur med hunden sin, en ung schafer.
    Så spurte jeg om hu skulle ha en øl hos meg.

    Og så så vi på musikkvideoer, som jeg hadde tatt opp, siden vi hadde fått Super Channel, på Bergeråsen.
    (Hu likte Sandra – Everlasting Love).
    Men men.
    Så fortalte hu meg, at 'fitta hennes ikke var som andre fitter, for hu hadde blitt så mye voldtatt'.

    At det var noe spesielt med fitta hennes, fortalte hu meg.
    Så sånn var det.
    Så hadde vi et ONS da.
    (Det var første gangen jeg hadde sex det her, for jeg var så seint i puberteten, og fikk ikke hår på tissen, før sommeren/høsten 1987, altså bare ca. et år tidligere.

    Og det var den eneste gangen jeg hadde sex, mens jeg bodde på Bergeråsen, (selv om jeg traff noen fler damer ihvertfall i Oslo seinere, da jeg flytta dit, året etter), så det her husker jeg riktig, mener jeg.

    Men men).
    Og hu tagg noen røyk av meg, så gikk hu hjem til onkelen sin, noen timer seinere.
    Vi møtes på en date i Oslo, (hvor hu bodde), noen uker seinere, og gikk på Eldorado kino, og så Roger Rabbit.

    Men så ville søstra mi, (Pia Ribsskog), flytte opp til meg, i Leirfaret.
    Og da dro hu med venninner dit hele tida.
    Og jeg ville ikke forklare om hva som hadde foregått med Nina Monsen, for det var ikke sånn jeg likte å prate med søstra mi om, så det skjedde ikke noe mer mellom meg og Nina Monsen.

    Men, da jeg flytta til Oslo, for å studere på Norges Høyskole for Informasjonsteknologi, (NHI), høsten 1989.
    (Den neste skoleåret).
    Da ringte jeg min fars stedatter, Christell Humblen.

    Og da sa hu at Nina Monsen ikke bodde i Oslo lenger, men hadde flytta til Lillehammer, og bodde på en slags institusjon der, eller noe.
    (Uten at jeg skjønte helt hvorfor hu bodde på noe hjem).

    Men men.
    Så traff jeg bare Nina Monsen, en gang, på Stovner Senter, mens jeg var i militæret.
    (Jeg skulle kjøpe noe barbermaskin, eller noe, for min gamle fra Drammen, gikk i stykker, i militæret.

    Men jeg fant ikke noe barbermaskin, for jeg møtte Nina Monsen, og typen hennes.
    Og vi ble sittende å diskutere EU, i en time eller to.
    Med høyrøsta diskusjon da, i en cafe, i kjelleren på Stovner Senter, våren 1993 en gang).

    Så så jeg ikke Nina Monsen noen fler ganger.
    Men, sommeren år 2000, mener jeg det var, så fikk søstra mi meg med, til bryllupet til min fars stesønn Jan Snoghøj, og hans Hege, fra Gulskogen, på Geilo.

    (Jeg hadde lite kontakt med faren min og de, fordi han lot meg bo aleine, og fordi at Christell og Jan og søstra mi, Pia Ribsskog, de sa, da vi var i bryllup, i Kristiansand, våren 1989, at faren min hadde misbrukt søstra mi, da hu var lita jente.

    Så jeg, ville bli enig med Jan, Christell og Pia, om hva vi skulle gjøre, kutte ut faren min f.eks.
    Men, da sa ingen av de noe, så vi ble ikke enig om hva vi skulle gjøre med det her, (for de andre tre, Jan, Christell og Pia, virka helt som viljeløse, mer eller mindre, syntes jeg).

    Da fortalte søstra mi meg, mens jeg kjørte fra Oslo til Geilo, at Nina Monsen hadde tatt selvmord.
    Men søstra mi fortalte meg jo, opp gjennom åra, at Nina Monsen hadde unger, med han jeg traff på Stovner Senter, (eller noen andre, for alt hva jeg vet).

    Så jeg lurer på det.
    Det virker jo sånn, at han Jan Rune Monsen, er pedofil.
    (Siden han tilbudte Nina Monse, niesa si, penger for å suge han, da hu var sånn 7, 8 eller 9 år, ifølge Nina Monsen og Christell Humblen, i huset til Haldis Humblen, høsten 1980 vel).

    Så kanskje et pedofili-nettverk, eller noe.
    (For faren min hadde jo også misbrukt søstra mi, og det virka litt på meg, som at han misbrukte Christell, på ferie, i Jugoslavia, sommeren 1980.

    Og Christell sa også, at rektor Borgen, på Berger skole, spionerte på dem i dusjen, jentene i klassen hennes.

    Og da lå bare faren min på verandaen til Haldis, og hørte på at Christell sa det.

    Men han sa ikke et ord).

    Så det kan nesten virke litt på meg, som at det var et pedofilt nettverk, på Bergeråsen, med faren min, Jan Rune Monsen, og rektor Leiv Borgen, osv.
    Onkelen min, Håkon Mogan Olsen, hadde visst blitt tiltalt/påtalt, for å ha misbrukt unga til datteren sin, (som er døv), Lene Olsen, sa søstra mi, i begravelsen til min farmor, Ågot Mogan Olsen, i år 2000 eller 2001.

    Og min søsters venninne, Cecilie Hyde, kjente hun Therese, fra Fjell, som forsvant, (som er kjent fra aviser osv.), husker jeg.
    Cecilie Hyde, fortalte meg også det, at onkelen min Håkon, 'ikke var noe snill/grei'.

    Noe sånt.
    Og min onkel Håkon, bygde seg et veldig isolert elektronikk-skjul/hytte, på tomta si, på Bergeråsen, med osciloscop i, husker jeg, (hva han nå skulle med det).
    Jeg og en kamerat, Kjetil Holshagen, var og så på det.

    Så jeg lurer på om det er noe så pedo-nettverk, ala. Illumianti/Bjugn, på Bergeråsen.

    Har de drept Nina Monsen for å komme til ungene hennes, f.eks?

    Det siste her veit jeg ikke.

    Men jeg vet det, at onkelen hennes, (som jeg mener må være han Jan Rune Monsen, hvis jeg ikke tar helt feil. Selv om jeg aldri har prata med eller møtt han).

    Han tilbudte niesa si, Nina Monsen, penger for å suge han, når hu var 7-8-9 år gammel.

    Og det er vel kriminelt nok.
    Og hu Nina Monsen hadde også blitt voldtatt mange ganger, sa hu, i 1988, uten at jeg vet av hvem det var.
    Så det her ville jeg gjerne anmelde.

    Så får dere ha lykke til med å ordne opp i det her!
    Mvh.

    Erik Ribsskog






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen