johncons
  • Jeg har også en kusine, (som kanskje er lett å glemme), som bor i Ås.

    Hun heter vel Liv Kristin Sundheim.

    Og hu er vel også da etter Karl den Store og Gorm osv., og en tremenning etter Olav Håkonsson, gjennom sin mormors svigerinne i Danmark.

    Hu er vel 19-20 år nå kanskje.

    Noe sånt.

    Hu pleide alltid å få toppkarakterer, mener jeg å huske, fra da jeg jobba på gården til min onkel Martin, i Kvelde, i år 2005.

    Og hun ble vel også litt dårlig behandla, mener jeg å huske, av sine stesøsken, (som var ungene til hun Grethe Ingebrigtsen, det vil si Andrea, Isa og Risto, (for de har finsk far, og min onkel Martin var deres stefar da, fram til de flytta tilbake til Østfold, i 2006 eller 2007 vel), og vel også av Martin, ble vel Liv-Kristin behandla litt dårlig.

    Men Liv Kristin er jo fra Follo der, for onkel Martin var vel aldri gift med mora hennes, Kari Sundheim.

    Hu var vel hans dame nummer to, etter Ann fra Hurum.

    Hu Kari Sundheim, hu studerte kinesisk på universitetet i Oslo, husker jeg om henne.

    Men men.

    Bare noe jeg tenkte på nå, at kanskje ikke folk i Follo vet, at hu er etter Karl den Store og Gorm og en tremenning av Olav Håkonsson, osv., (gjennom sin grandtante i Danmark).

    Det visste ihvertfall ikke jeg før her om dagen.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Og hun er jo da også etter Adeler, (gjennom inngifte), og etter Gjedde, etter sin tipptippoldemor, Maren Gjedde, fra Mors.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    PS 2.

    Liv Kristin er hun til høyre på bildet der:

    til høyre på bildet







  • Gmail – Søknad om hjelp til advokat







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Søknad om hjelp til advokat





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jul 5, 2010 at 12:53 AM





    To:

    hans-j.rosjorde@fmoa.no



    Hei,

    jeg glemte å skrive det jeg fant på internett, for noen få dager siden.
    Min mormors svigerinne i Danmark, Unse Marie Heegaard f. Trock-Jansen.
    Hun er etter Karl den Store, Valdemar Seier, Gorm, Valdemar den Store, Pippin den Lille, Gange-Rolf, en tremenning av Olav Håkonsson, fra ynglingeætten, en gresk-bysantinsk keiser, osv., osv.

    Men dette har aldri noen fortalt meg.
    Men kanskje det er derfor jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', i Oslo, som jeg overhørte, i 2003?
    Er det derfor jeg blir tullet med av myndighetene?

    Og ikke får arven min, osv?
    Hva er det som foregår?
    Med hilsen
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/7/5
    Subject: Søknad om hjelp til advokat
    To: hans-j.rosjorde@fmoa.no

    Hei,

    min mormor, Ingeborg Ribsskog, døde ifjor sommer.
    Jeg er en av arvingene, siden min mor døde i 1999.
    Men det er nå over et år siden min mormor døde, og jeg har ikke fått noen arv.

    Min mormor arvet Holger baron Adeler, i 1979, (siden han var gift med hennes tante, Magna Nyholm, og de døde barnløse).
    Min morfar, Johannes Ribsskog, rådmann i Hadsel, i 1985.
    Og min mormor var oldebarn av Maren Gjedde, (som sa var fra en gammel dansk uradel-familie).
    Og min mormor var også oldebarn av den kjente danske industriherren Anker Heegaard.

    Likevel, så har jeg ikke fått noen arv.
    Enda min mor skulle hatt en tredel av arven.
    Og jeg skulle hatt en tredel av min mors tredel.
    Og min mormor hadde masse fint innbo, dvs. malerier, tepper, empire-møbler etter baron Adeler, osv., osv.

    Og jeg er ikke på talefot, med de andre arvingene, etter at jeg ble forsøkt drept av et slags jaktlag, på min onkels gård, i Kvelde, i 2005.
    (Noe jeg skjønner at min onkel må ha vært med på, men politiet ikke vil etterforske).

    Etter dette har jeg bodd i England.
    Jeg har søkt dere om Rettshjelp tidligere, og det har jeg eskalert til deg.
    Derfor sender jeg denne søknaden til deg.

    Jeg har tidligere sendt til Fylkesmannen i Vestfold, om dette, men ved nærmere ettertanke, så må jeg vel heller sende dette til dere, hos FMOA, siden jeg bor i utlandet.
    Håper dere kan hjelpe meg nå!

    Og vennligst skriv en 'forklarings' på hvorfor du ikke svarer.
    Er det korrupsjonen i Norge, som er så utbredt, som Dagbladet nett skrev igår?
    Mvh.
    Erik Ribsskog








  • Slektskap


    Velg kilde- og målperson og klikk på "Vis forbindelse" for å se slektskapet mellom dem

    Kildeperson:

    Målperson:

    Bakgrunn:


    Detalj:


    Vis slektskap


    Valdemar I den Store Konge af Danmark


    Født:

    14. jan 1131

    Død:

    12. mai 1182

    28.

    Far til


    Valdemar II Sejr Konge af Danmark


    Født:

    28. juni 1170

    Død:

    28. mar 1241

    27.

    Far til


    Christoffer I Konge af Danmark


    Født:

    1219

    Død:

    4. juni 1259

    26.

    Far til


    Erik V Glipping, Konge af Danmark


    Født:

    1249

    Død:

    29. nov 1286

    25.

    Far til


    Christoffer II Klipping, Konge af Danmark


    Født:

    6. okt 1276

    Død:

    10. aug 1332

    24.

    Far til


    Erik Christoffersen Løvenbalk


    Født:

    1310

    Død:

    1332

    23.

    Far til


    Niels Eriksen Løvenbalk


    Født:

    1377

    22.

    Far til


    Jens Nielsen Løvenbalk


    Født:

    1344

    Død:

    1438

    21.

    Far til


    Mogens Jensen Løvenbalk


    Død:

    1441

    20.

    Far til


    Laurits Mogensen Løvenbalk


    Død:

    1500

    19.

    Far til


    Jens Lauridsen Løvenbalk


    Død:

    29. apr 1538

    18.

    Far til


    Thøger Jensen Løvenbalk


    Født:

    1490

    Død:

    29. apr 1538

    17.

    Far til


    Peder Thøgersen Løvenbalk


    Født:

    1532

    Død:

    3. jan 1595

    16.

    Far til


    Maren Foss (born Pedersdatter Thøgersen Løvenbalk)


    Født:

    1565

    Død:

    4. okt 1588

    15.

    Mor til


    Laurits Foss


    Død:

    1640

    14.

    Far til


    David Lauritsen Foss

    13.

    Far til


    Lawritz Davidsen Foss


    Født:

    aug 1643

    Død:

    1704

    12.

    Far til


    David Lauritsen Foss


    Født:

    11. nov 1677

    Død:

    21. feb 1728

    11.

    Far til


    Laurits Foss


    Født:

    23. mai 1721

    Død:

    1750

    10.

    Far til


    Holger Foss


    Født:

    8. okt 1750

    Død:

    20. jan 1818

    9.

    Far til


    Lauritz Foss


    Født:

    15. des 1787

    Død:

    13. sep 1875

    8.

    Far til


    Vilhelm Christian Daniel Foss


    Født:

    24. des 1823

    Død:

    19. apr 1862

    7.

    Far til


    Vilhelm Daniel Christian Foss


    Født:

    25. aug 1862

    Død:

    12. mai 1914

    6.

    Far til


    Ulla Marie Hostrup Trock-Jansen (born Foss)


    Født:

    1899

    Død:

    1995

    5.

    Mor til


    Ingeborg Elisabeth Ankerita Ribsskog (born Heegaard)


    Født:

    13. juni 1917

    Død:

    26. juni 2009


    3.

    Bror til

    2.

    Mor til


    Erik Anker Heegaard


    Født:

    18. sep 1915

    Død:

    1993


    4.

    Hustru til


    Unse Marie Heegaard (born Trock-Jansen)


    Født:

    19. okt 1925 — København


    Karen Margrethe Elisabeth Ribsskog


    Født:

    1947

    Død:

    1999

    1.

    Mor til


    Erik Ribsskog


    Født:

    25. juli 1970

    Slektskap

    Valdemar I den Store Konge af Danmark er i slekt med Erik Ribsskog [gjennom giftemål: 28 trinn]
    Her får du vite hvordan:

    1. Karen Margrethe Elisabeth Ribsskog er moren til Erik Ribsskog

    2. Ingeborg Elisabeth Ankerita Ribsskog (born Heegaard) er moren til Karen Margrethe Elisabeth Ribsskog

    3. Erik Anker Heegaard er en bror til Ingeborg Elisabeth Ankerita Ribsskog (born Heegaard)

    4. Unse Marie Heegaard (born Trock-Jansen) er konen til Erik Anker Heegaard

    5. Ulla Marie Hostrup Trock-Jansen (born Foss) er moren til Unse Marie Heegaard (born Trock-Jansen)

    6. Vilhelm Daniel Christian Foss er faren til Ulla Marie Hostrup Trock-Jansen (born Foss)

    7. Vilhelm Christian Daniel Foss er faren til Vilhelm Daniel Christian Foss

    8. Lauritz Foss er faren til Vilhelm Christian Daniel Foss

    9. Holger Foss er faren til Lauritz Foss

    10. Laurits Foss er faren til Holger Foss

    11. David Lauritsen Foss er faren til Laurits Foss

    12. Lawritz Davidsen Foss er faren til David Lauritsen Foss

    13. David Lauritsen Foss er faren til Lawritz Davidsen Foss

    14. Laurits Foss er faren til David Lauritsen Foss

    15. Maren Foss (born Pedersdatter Thøgersen Løvenbalk) er moren til Laurits Foss

    16. Peder Thøgersen Løvenbalk er faren til Maren Foss (born Pedersdatter Thøgersen Løvenbalk)

    17. Thøger Jensen Løvenbalk er faren til Peder Thøgersen Løvenbalk

    18. Jens Lauridsen Løvenbalk er faren til Thøger Jensen Løvenbalk

    19. Laurits Mogensen Løvenbalk er faren til Jens Lauridsen Løvenbalk

    20. Mogens Jensen Løvenbalk er faren til Laurits Mogensen Løvenbalk

    21. Jens Nielsen Løvenbalk er faren til Mogens Jensen Løvenbalk

    22. Niels Eriksen Løvenbalk er faren til Jens Nielsen Løvenbalk

    23. Erik Christoffersen Løvenbalk er faren til Niels Eriksen Løvenbalk

    24. Christoffer II Klipping, Konge af Danmark er faren til Erik Christoffersen Løvenbalk

    25. Erik V Glipping, Konge af Danmark er faren til Christoffer II Klipping, Konge af Danmark

    26. Christoffer I Konge af Danmark er faren til Erik V Glipping, Konge af Danmark

    27. Valdemar II Sejr Konge af Danmark er faren til Christoffer I Konge af Danmark

    28. Valdemar I den Store Konge af Danmark er faren til Valdemar II Sejr Konge af Danmark










  • Erik Ribsskog sa, 1 time og 7 minutter siden:


    Atombomben eksisterer ikke.


    Det som er, er at atombomen er et plott.


    Den virker ikke, og så vil ikke amerikanerne, at folk skal finne ut dette.


    Tenk på det selv, hvordan kan verdens minste ting, (atomet), lage verdens største eksplosjon?


    Dessuten, min oldefar i Danmark, grosserer Heegaard, blir påstått å være i slekt med den danske matematiker Poul Heegaard, i hans erindringer, som ligger på nettet.


    Men, det får jeg ikke til å stemme, enda jeg er i den slekten.


    Disse erindringene må være forfalsket.


    Poul Heegaard begynte som professor ved UiO, siden han ble mer eller mindre jaget fra Danmark.


    Hvorfor?


    Jo, han var uvenn/fiende med en Bohr, som var bror av Bohr, på Manhattan-prosjektet.


    Så her ville de ha kloke Heegaard sendt til Norge, sånn at de kunne tulle-lage atombomben i fred på Københavns Universitet.


    Det er min teori.


    Mvh.


    Baron Erik Ribsskog



    2

    anbefalinger


    Bjørnar Økland sa, 29 minutter siden:


    RE: Atombomben eksisterer ikke.


    Ehm… Ett par milloner Japanere som ville protestert på den teorien.


    Du kødder, ikke sant?



    2

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, 26 minutter siden:


    RE: Atombomben eksisterer ikke.


    Jeg tror kanskje at Japan må være med på det, (hvis det er sånn).


    Husk Pearl Harbour!


    Mvh.


    Baron Erik Ribsskog



    0

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:


    RE: Atombomben eksisterer ikke.


    Altså jeg mener,


    jeg har jo sett filmer om Pearl Harbor.


    Og da så vel amerikanerne fly på radarer osv.


    Og dette ble varslet videre.


    Men ingen beredskapshøyining foretas på Pearl Harbor.


    (Det kan nesten minne litt om da tyskerne angrep Danmark og Norge).


    Det kan virke som at noen i USA's høyere militære ledelse, beskyttet det japanske angrepets overaskelses-moment.


    Altså, dette kan ha med taoismen og jing og jang, å gjøre, mener jeg.


    Se på offiserer i alle land.


    De er nesten som japanere, med en kultur som går på underkastelse og strenge ordrelinjer, omtrent som folk i Japan, hvor ære og harakiri og slik er ganske vanlig.


    Står taoismen høyt i Japan og blant militære verden over, kan man lure.


    Er 2. verdenskrig kun et plott fra taoister/sionister/'de mørkhårede'/Østen?


    Jeg synes det burde settes mer lys på denne muligheten, at taoismen står bak et angrep på Vesten/Verden, basert i Japan, eller i Østen da.


    At den kan være linket til sionismen, på noen måte, for eksempel.


    Eller enda eldre religioner, som i det gamle Egypt.


    Man vet jo at noe forekommer, med 'skull and bones', Bilderberger-group, illuminati og frimurere, osv.


    Så her er det vel klart, at vanlige folk, ikke vet alt som foregår bak kulissene.


    Vi blir vel bare servert et manipulert og regisert bilde gjennom media.


    Sånn virker det ihvertfall for meg.


    Mvh.


    Baron Erik Ribsskog



    1

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, 48 minutter siden:


    RE: Atombomben eksisterer ikke.


    Dette kan muligens også ha noe med min grandtante, i Danmark, Unse Marie Heegaard f. Trock-Jansen, å gjøre:


    http://www.krogsgaard.name/per18009.htm#0


    Hun er etter danske konger, som Waldemar Seier, Waldemar den store.


    Og keisere som Karl den Store.


    Hun er også etter en tremenning av den norske konge i ynglinge-ætten Olav Håkonsson.


    Hun er etter Gange-Rolf og Hardeknut, og en gresk-bysantinsk keiser, osv. osv.


    Min mormor arvet også Holger baron Adeler.


    Og hennes oldemor var Maren Gjedde.


    Så det er tydelig at det er noe med denne Heegaard-slekten.


    Kan man kanskje tippe.


    Altså den min oldefar, grossereren var i.


    Etter industriherren Anker Heegaard.


    Kanskje noe for norske journalister å skrive om.


    Det ligger nok en hund, eller hundre, begravet her et sted, vil jeg tippe på.


    Mvh.


    Baron Erik Ribsskog



    0

    anbefalinger


    Bjørnar Økland sa, 8 minutter siden:


    RE: Atombomben eksisterer ikke.


    Kan vennligst en av Dagbladets moderatorer google "Baron Erik Ribbskog". Det er nok gærninger her på forumet allerede.


    Og ja Erik; jeg er medlem av både Illuminati, New World Order, og "mafian" og dette er nok et eksempel på at vi "tuller" med deg.


    Premie til den som finner opp ett galemattias-filter til internett.


    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle


    Din varsling er registrert



    0

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:


    RE: Atombomben eksisterer ikke. Valgt innlegg


    Klage sendt for personangrep.


    Mvh.


    Baron Erik Ribsskog


    Innlegget er publisert

    Del det eller Få e-post når noen svarer








    http://www.dagbladet.no/2010/07/04/nyheter/utenriks/iran/usa/cia/12416433/?commentId=4828122#comment_4828122

  • stygt å si

    PS. 
    Altså, jeg har jo lest en del på nettet, om hvem som kom først til Norge. 
    Var det Fosna eller Komsa-kulturen? 
    Hvem vet. 
    Men det virker nå, synes jeg, som at Noah, kom først til Norge.
     
    Som Karen Fladeby og Dørumsgaard-slekten er etter. 
    Så sånn er nok det. 
    Så har kanskje samene angrepet Dørumsgaard da. 
    Er det sånn det henger sammen? 
    Er det derfor vi har hatt en stortingsrepresentant, Turid Dørumsgaard Varsi, som har jobbet som lærer i Skippagura, og som bor i Telemark, og som nok er gift med en same? 
    Min onkel, Martin Ribsskog, ville jo også at jeg skulle begynne å studere, i Bø, i Telemark. 
    Da jeg bodde i Norge, i 2005.
     
    Men han fortalte ikke at vi hadde slekt der, i Dørumsgaard-familien. 
    Faren min, han sa jo en gang, på begynnelsen av 80-tallet, at mora hans, hadde slekt fra Finnskogen. 
    Så hvis vi ser på finner og samer, som en gruppe. 
    Så har det også vært tull med finner, på Arvato. 
    Her i England. 
    Hvorfor ville hun Taru, fra Finland, plutselig dra til Irland. 
    Hvem vet. 
    Og hun hadde visst også bodd i Sunderland, hvor jeg har studert. 
    Hvem vet. 
    Vi får se hva som skjer. 
    Vi får se. 
    Mvh. 
    Erik Ribsskog






  • Gmail – Hevd på leilighet i Leirfaret 4B?/Stevning







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Hevd på leilighet i Leirfaret 4B?/Stevning





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Jul 3, 2010 at 9:11 PM





    To:

    drammen.tingrett@domstol.no



    Hei,

    jeg bodde i Leirfaret 4B, fra jeg var 11 til jeg var 19 år.
    Fra 1981 til 1989.
    Faren min bodde nede hos sin nye samboer, Haldis Humblen, i Havnehagen.

    Og han sov aldri, oppe i Leirfaret 4B.

    Men da fikk vel jeg hevd på den leiligheten?
    Så tror jeg at jeg egentlig skulle ha fått pengene etter salget av den leiligheten, da faren min, Arne Mogan Olsen, solgte den, i 1989.

    Så jeg vil gjerne stevne faren min for det.
    At dere hjelper meg å drive inn de pengene.
    Mvh.

    Erik Ribsskog






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen