PS.
Enda mer fra den kommentarsiden:
0
Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:
RE: Hvis man ser det fra sjefens side. Valgt innlegg
Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:
PS.
Her kan man se overskriften til Dagbladet, (som er helt på jordet, og viser at avisen ikke skjønner hva de egentlig skriver om, mener jeg, (som jeg forklarte i en av kommentarene ovenfor)):
PS.
Jeg fulgte Argos-kara ut, for å lukke igjen døra nede ordentlig etter dem.
Og da stod han naboen John, (heter han vel, som i døperen Johannes/Johanitterordenen?).
En kar i 40-åra vel, tynn, med helt nye, hvite joggesko.
Han gikk gjennom posten.
Han pleier alltid å prate ganske personlig til meg.
Så jeg forklarte om oppvaskmaskinen som hadde gått i stykker da.
Og at jeg fikk en ny oppvaskmaskin, på garantien.
Så lukka jeg igjen døra ordentlig da, sånn at ingen kunne klage eller snike seg inn.
Jeg spurte om han John, (som politiet spurte etter en gang her), var sørfra, for jeg synes ikke at han har en så utpreget lokal dialekt.
Men det var han ikke, sa han, han var fra den byen her.
Så sånn var det.
Så nå får jeg håpe at det ikke blir noe mer tull med oppvaskmaskinen.
Men hvite sko, hvit er vel den kristne fargen.
Og John som i Johanitterordenen.
Jeg vet ikke helt jeg.
Jeg trodde det bare var folk utenbys, som leide her, i Hope Chambers.
Men det er det tydeligvis ikke da.
Det er noen lokale også.
Men han har kanskje ikke noe hus eller familie, eller noe sånt da.
Hva vet jeg.
Det er ikke min business kanskje.
Men når han prater til meg, så bruker han mitt fornavn så.
(Enda vi vel ikke har blitt introdusert).
Og spørr meg om personlige ting vel.
Så da må jo jeg lure litt jeg og, synes jeg.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=1&ThreadID=303224&page=1#item4923698
PS.
Nå fikk jeg ikke det systemet til Aftenposten, til å virke:
PS 2.
Og han ‘mobberen’, han sier at jeg bor i en liten leilighet.
Men den leiligheten her er ganske stor, synes jeg.
Den er vel på over 60 kvadratmeter, midt i Liverpool sentrum, i den mest snobbete delen av sentrum vel, (selv om det ikke er så veldig snobbete her, sammenlignet med London f.eks.).
Såvidt jeg husker, så finnes det mange leiligheter i Oslo, som er mindre enn den leiligheten jeg har, og som alikevel koster flere millioner.
Men det blir så lavmål, å angripe meg personlig, i en debatt som er om ledelse.
Det blir bare sånn at jeg blir kvalm av det.
Så det syntes jeg ikke var noe særlig.
Det er sånn at man blir forbanna på idioter med mangel på folkeskikk, synes jeg.
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.
Jeg sendte også en klage på det innlegget, til Aftenposten.
Men jeg fikk ikke noe kvittering, på klagen, (enda jeg måtte skrive inn e-post adresse).
Så jeg får ikke publisert klagen da.
Så det kommer vel ikke til å skje noe.
Her kunne Aftenposten i det minste sent folk en kvittering, på at det har klaget, synes jeg.
Så det er ræva-ræva, (synes jeg), som dem pleide å si i militæret, hvis noe var dårlig.
Hvis jeg husker riktig.
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Igår, så var jeg på Tesco seint.
For jeg så på fotball først, osv.
Og et par ganger nå, så har det vært sånn, at når jeg går på Tesco.
Så har de kassadamene reagert på meg.
Forrige gang, (på Tesco Clayton Sq.), så stod hu kassadama, i kassa først.
Og når jeg stod i kassa, så satt hu seg ned.
Det samme igår vel, mener jeg å huske.
Og hu, (som var litt mørk i huden vel, men ikke muslim, tror jeg).
Hu tok også på seg en sånn butikk-jakke, mens jeg stod der.
Som dem bruker på kjølerom, osv.
Også begynte hu å prate høyt, til ei som het Sue.
Mens jeg stod i kassa.
Så hu Sue var kanskje noe ‘mob’, eller ‘mafian’, mistenker jeg nå.
Som kanskje har fortalt løgner om meg.
Og som er i ferd med å miste kontrollen?
Hva vet jeg.
Jeg skal se om jeg finner den kvitteringen.
Bare for å ha det på bloggen liksom.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Så politiet de tørr nok ikke å gi meg rettighetene mine, men lar dette fortsette og fortsette.
Pga. noe æresgreier.
At de vil at ‘mafian’, eller hvem de er, skal miste æren sin?
Eller at de bare ikke liker meg.
Hvem vet
Rettighetene mine får jeg ihvertfall ikke uansett.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Her kan man se at hu i kassa spurte om Clubcard osv.
Som er nesten som Dominokort var i Norge, i Rimi.
Men jeg har ikke fått vanlig Clubcard, jeg har bare fått et sånt i papir.
De har ikke sendt et av plast ennå.
Av en eller annen grunn.
Men men.
Her er mer om dette:
PS.
Her kan Annika Horten se det, at det ikke bare er meg, som peller seg i nesa.
Men hu peller nese på badet, sa hu.
Men jeg glemte meg, og pelte nese, i bilen til Haldis.
Kanskje jeg syntes det var spennende, med to like pene jenter, både Christell og Annika, selv om de var to år yngre enn meg?
Det virker som at han tyske treneren, på bildet, glemte seg, siden kampen var spennende.
Men men.
Men jeg spiser ihvertfall ikke busene!
Det synes jeg virker veldig kvalmt og ekkelt.
Neida, jeg knipser busene, på gulvet.
Og jeg kom på en ting til og.
Og det var det, at da jeg så tippekamp, på NRK, da jeg bodde i Larvik vel.
Like før jeg flytta til Berger.
Så var det hjemmekamp, fra Arsenals bane, som da het Highbury vel.
Og kong Olav, han var Arsenal-fan.
Og da kameraet zoomet inn på Norges konge.
Så dreiv han og gravde seg skikkelig i nesa.
Værre enn han tyskeren, i videoen over, vil jeg si.
Men kong Olav spiste ikke busa da, som jeg kunne se.
Men likevel.
Når kong Olav kan pelle seg i nesa på fotballkamp.
Da kan vel jeg pelle meg i nesa, i bilen til Haldis, mener jeg.
Men neida.
Da begynte Annika Horten sånn, at ‘ikke pelle nese’.
Og, ‘jeg peller nese på badet jeg’.
Osv.
Så det er forskjell på folk.
Men nå har jo jeg seinere skjønt, at jeg nok er fra finere familie enn kong Olav da.
Siden jeg nok er i slekt med både Noah og Asbjørn og Arne Dørumsgaard og Bernhof Ribsskog og baron Adeler og Gjedde, og hofjægermester L.C. Nyholm, og det som er.
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Så da var det kanskje greit at hu sa fra.
Men nå hadde jo jeg også problem med at jeg blødde neseblod da.
Etter at noen unger på Larvik bibliotek, blåste nysepulver, eller hva det var, inn i nesa på meg en gang, da jeg skulle gå ut derfra.
Noen jeg ikke visste hvem var.
Som et terrorist-angrep.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sv:(SaksID: 815020) Til Arkivet, kåseri etter min morfar Johannes Ribsskog
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tue, Jun 29, 2010 at 8:21 PM | |
|
To: info@nrk.no | ||
| ||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen