Det som foregår, er at jeg har overhørt at jeg forfulgt av ‘mafian’, i 2003 og 2004.
Og jeg venter på å få rettighetene mine, men blir nekta av noen jævla idioter.
Så sånn er det.
Mvh.
Erik Ribsskog
Det som foregår, er at jeg har overhørt at jeg forfulgt av ‘mafian’, i 2003 og 2004.
Og jeg venter på å få rettighetene mine, men blir nekta av noen jævla idioter.
Så sånn er det.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Dessuten, (for å få med alt), så sa jeg til Pia, to ganger vel, at hu burde ta abort.
For han var mer eller mindre kriminell han somalieren, som hu var gravid med, Keyton.
Han smatta når han spiste osv.
Og var arbeidsledig, og under kontroll av noen kamerater vel.
Og jeg sa også det til Christell, da vi var i Drammen, jula 1994, om hu kunne be Pia ta abort, pga. det jeg nevnte.
Og da hørte Christell på meg, og ba Pia ta abort.
Men Pia hørte ikke på hverken meg eller Christell, og ville ikke ta abort.
Så hvem Pia hørte på, det veit jeg ikke, men det var ikke meg eller Christell, ihvertfall.
Så sånn var det.
Så får naziene sin informasjon og.
Så sånn er det.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Altså, det var ikke sånn at jeg maste på søstra mi, om at hu burde ta abort.
Jeg bare sa min mening, en gang.
Og jeg sa det også en gang til Christell.
For jeg tenkte at dem ikke hadde råd til å ha unge.
Men, jeg tenkte jo ikke på alle støtteordningene, som alenemødre får.
(Selv om søstra mi egentlig har bodd sammen med Negib).
Så hu klarte seg bra, likevel, (tror jeg), for hu fikk mye støtte fra staten osv. da.
Så sånn var det.
Bare noe jeg kom på.
For vi er jo fra Berger, og der er det ikke akkurat vanlig å få en halvt afrikansk unge.
Der ble det stort oppstyr på bussen, en gang en neger satt på skolebussen vår, eller hva det var, husker jeg.
Så det er nok en sjeldenhet det, at damer fra Berger, får en afrikansk unge.
Og dem hadde også dårlig råd.
Og han Keyton virka ikke så ansvarlig at det gjorde noe.
Så derfor anbefalte jeg søstra mi å ta abort.
Men jeg kunne jo ikke alle støtteordningene for alenemødre på rams da.
Jeg bare forestilte meg det, at søstra mi skulle gifte seg, og få seg et ordentlig sted å bo, før hu fikk unge.
Så det var ikke for å være rasist, at jeg anbefalte søstra mi å ta abort.
Det var fordi at søstra mi ikke var etablert, i det hele tatt.
Så sånn var det.
Bare noe jeg kom på.
PS 3.
Og grunnen til at jeg sa meninga mi, til søstra mi.
Det var fordi at jeg var nesten som faren til søstra mi.
For hu hadde mista kontrollen, og hadde ingen steder å bo, sommeren 1993.
Da jeg var ferdig i militæret.
Så jeg lot henne bo på en madrass på gulvet, på rommet mitt på Ungbo.
For jeg syntes jeg måtte gjøre det, siden hu tross alt var søstra mi, selv om vi ikke hadde bodd på de samme stedene, under hele oppveksten.
Så derfor var jeg nesten som faren til søstra mi, fra sommeren 1993, og fram til 1994, da hu ikke ville høre på meg, og ta abort.
Og da hu hadde med tre afrikanere hjem fra byen, og noen stjal juice fra meg, og jeg sparka en fotball i veggen, før jeg ennå hadde våkna opp skikkelig, en søndagsmorgen.
Og søstra mi vekte meg, sommeren 1994, om natta, da jeg skulle på jobb, på min første ledervakt, på Rimi.
For hu hadde vært ute på byen, natt til lørdag, med kjæresten sin da, vel Keyton, og glemt husnøkkelene sin.
(For jeg prata med Ungbo-dama, så Pia fikk også sitt eget rom på Ungbo, etter å ha bodd på gulvet på rommet mitt, i et par måneder vel.
Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg kom på.
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
IT SUPPORT / TESTER
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
SV: Anmerkning i kredittregister
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Mar 24, 2010 at 7:50 PM | |
|
To: Kundeservice@aktivkapital.no Cc: post@finanstilsynet.no | ||
| ||
PS.
Her er brevet jeg fikk fra Aktiv Kapital idag:
Nå zoomer jeg tilbake til tidlig nittitall.
Jeg har tenkt på hva jeg har skrevet på bloggen, i det siste.
Og min mormor ga meg noen dokumenter, etter sin morfar, generalen Anders Gjedde Nyholm, og hans bror, Didrik Galtrup Gjedde Nyholm, dommer i Egypt og folkedomstolen i Haag, på slutten av 80-tallet.
Men hun hadde ikke noe respekt for meg, for hun ville plutselig ha de tilbake.
(For man kan jo ikke ta tilbake en gave man har gitt).
Og min fars familie, de hadde heller ikke noe respekt for meg, for de bare leverte disse dokumentene tilbake, til bestemor Ingeborg.
(Eller hvordan de kan ha forsvunnet.
Jeg regnet med at de ble gitt til bestemor Ingeborg, ihvertfall).
Men det var det jo jeg selv som skulle ha gjort, isåfall.
For jeg fikk lov å oppbevare noen ting, i reolen til farmora mi, for det var nesten som mitt barndomshjem, og hun og farfaren min, var nesten som mine foreldre, for faren og mora mi var så uansvarlige.
Så sånn var det.
Så de hadde heller ikke noe respekt for meg.
Og min stefar fra 70-tallet, i Larvik, Arne Thormod Thomassen, han bare dro meg med, da jeg leide et rom hos dem.
Han bare nærmest tvang meg, til å jobbe som sjauer, en helg, som jeg egentlig ville ha fri, etter å jobbet full arbeidsuke, på OBS Triaden, hvor jeg nettopp hadde begynt å jobbe.
Så han hadde heller ikke noe respekt for meg, vil jeg si, jeg fikk ikke noe reelt valg, for de la så mye press på meg, om å jobbe da.
De bare dro meg med, enda jeg ikke visste om dette, om sjaue-jobbing, på forhånd.
(Og seinere ble de sure, fordi jeg sa at jeg ikke ville jobbe for dem, på en bingo de, (Mette Holter), snakket om å starte opp.
Men jeg ville heller beholde jobben på OBS Triaden.
For jeg ville ikke være for avhengig av Mette og Arne).
Så det som kjennetegner min familie, vil jeg si, det er at de ikke har noen respekt for meg.
Men de bare kjører over meg.
Så jeg er fra en familie av bulldosere, vil jeg si.
Respektløse djevler.
Så sånn er det.
Bare noe jeg kom på.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Ligningsattest for 1990
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Mar 24, 2010 at 12:06 AM | |
|
To: skattost@skatteetaten.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Oppdatering klage om at jeg ikke fikk NITO-kortet/Fwd: Klage på Nordea og Aktiv Kapital/Fwd: Anmerkning i kredittregister
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tue, Mar 23, 2010 at 10:48 PM | |
|
To: marit.stykket@nito.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Klage på Nordea og Aktiv Kapital/Fwd: Anmerkning i kredittregister
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tue, Mar 23, 2010 at 10:41 PM | |
|
To: post@finanstilsynet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tulling fra direktoratet for Sivil beredskap?
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tue, Mar 23, 2010 at 7:24 PM | |
|
To: postmottak@dsb.no | ||
| ||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen