![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
VS: Påminnelse/Fwd: Eier av Hestehavna 10, på Tagtvedt, fra 1983 til 1985 ca.
|
Anette Gullaksen <anette@labo.no> |
Tue, Feb 23, 2010 at 7:07 AM | |
|
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
VS: Påminnelse/Fwd: Eier av Hestehavna 10, på Tagtvedt, fra 1983 til 1985 ca.
|
Anette Gullaksen <anette@labo.no> |
Tue, Feb 23, 2010 at 7:07 AM | |
|
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> | ||
| ||
http://linevictoria.mobilblogg.no/
PS.
Og hun Line Victoria, som var med i Mess-TV, hun har også egen blogg.
(Som nok er mer populær enn min blogg.
Men men).
Og hun har konkurranse.
Så da lurte jeg på om jeg skulle prøve å ha konkurranse jeg og.
I tilfelle det er populært.
Men nå er jeg arbeidsledig, så jeg har ikke noe WiiFit å gi bort.
Men jeg tenkte at jeg kunne finne noen premier fra reiser jeg har vært på, her i England, som jeg har skrevet om på bloggen da.
Den første premien tenkte jeg skulle bli et sånt Blackpool-tårn, som jeg kjøpte da jeg var i Blackpool i sommer.
(Det var forresten en hyggelig engelsk ferieby, omtrent som Brighton i Sør-England, omtrent, vil jeg si).
Så den første konkurransen blir:
Hva heter det tårnet som Blackpool-tårnet hermet etter?
Send svar til eribsskog@gmail.com, (og skriv helst svaret i overskriften på e-posten).
Den tredje som skriver riktig svar, vinner Blackpool-tårnet.
Så kontakter jeg vinneren tilbake.
(Hvis noen svarer da).
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er premien, Blackpool-tårnet, (til den tredje som svarer riktig på spørsmålet):
http://en.wikipedia.org/wiki/Woody_Allen
PS.
Og der kan man også se, hvordan Woody Allens sønn, Ronan Seamus Farrow, reagerte:
Ronan Seamus Farrow said of Allen: “He’s my father married to my sister. That makes me his son and his brother-in-law. That is such a moral transgression. I cannot see him. I cannot have a relationship with my father and be morally consistent…. I lived with all these adopted children, so they are my family. To say Soon-Yi was not my sister is an insult to all adopted children.”
På norsk blir det:
‘Han er min far, som er gift med min søster. Det gjør meg til hans sønn, og hans svoger. Dette er en moralsk (noe). Jeg kan ikke møte han. Jeg kan ikke ha et forhold til min far og være moralsk konsistent…. Jeg bodde sammen med alle disse adoptivbarna, så de er min familie. Å si at Soon-Yi ikke var min søster er en stor fornærmelse mot alle adoptivbarn’.
Så man ser det, at det ikke bare er jeg som tar på vei, overfor slike incestiøse familieforhold.
Noen synes kanskje at jeg klager mye på bloggen, men de skjønner kanskje ikke da, at jeg har blitt utsatt for mye rart, som andre også ville ha klaget for.
Men hva skal man gjøre, hvis man blir utsatt for mye urett?
Hvis man klager mye, så sier folk at man bare klager.
Det er jo bare tull.
Hvis man blir utsatt for mye urett, så er det ikke noe galt i å klage mye, mener jeg.
Det er riktig å klage mye da, mener jeg, og stå opp for sine rettigheter.
Så sånn er det, vil jeg si.
Så sånn er det.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Her ser vi Christell.
Er det noe likhet mellom henne og Soon-Yi Previn ovenfor?
Likhet i utrykket, mener jeg.
Min søster sa, mens vi alle tre var i tenårene, at hun trodde det var sunt for Christell, hvis hun hadde sex med mange sexpartnere.
Er disse to, Christell og Soon-Yi Previn, sex-droner for noe illuminati?
Hvem vet?
Her er mer om dette:
PS.
Det var ikke så mange som stemte denne gangen som vanlig.
Kanskje norske folk ikke bryr seg, siden det var en utenlandsk dame?
Kanskje folk er redde for å stemme, for de trodde at muslimene skulle bli sinna?
Kanskje norske folk har så mye problemer at de ikke har tid til å tenke på andre folks problemer.
Hvem vet, men det var litt snodig, syntes jeg, at så få stemte.
Men utlendinger har jo ikke vært så lenge i Norge, lenger enn siden 70-tallet vel.
Så det er vel forståelig, hvis norske folk bryr seg mest om andre norske.
Men, jeg synes det er bekymringsverdig, hvis politiet i Norge, ikke bryr seg om rettighetene til innvandrerkvinner, som jeg synes det minner litt om her.
Alle norske statsborgere, skal ha samme rettigheter, ifølge Grunnloven og Norges lover osv., så her er det noe som skurrer, mener jeg at det kan se ut som.
Og det mener visst leserne av bloggen og.
Av de som brydde seg nok til å stemme.
Så sånn er det.
Så det blir spennende å se om det er mulig å finne ut hva dette tullet fra politiet skyldes.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Reminder/Fwd: Update/Fwd: Your email dated 27 August 2008 / feedback number 20627974
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Feb 22, 2010 at 6:45 PM | |
|
To: Feedback.Germany@dlh.de | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Reminder/Fwd: Reminder/Fwd: Files from 2004/05/Fwd: Line-manager for Mr. Leslie Brown
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Feb 22, 2010 at 6:35 PM | |
|
To: sue.reece@sunderland.ac.uk | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
(no subject)
|
Jacobsen, Jarle <Jarle.Jacobsen@fmve.no> |
Mon, Feb 22, 2010 at 9:43 AM | |
|
To: eribsskog@gmail.com Cc: "Kristiansen, Turid E." <Turid-Elisabeth.Kristiansen@fmve.no> | ||
| ||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen