http://www.dagbladet.no/2010/02/15/nyheter/innenriks/kidnapping/10407978/
-
Google Mail – Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Feb 15, 2010 at 12:44 PM
To:
Juss Buss – Daglig leder <leder@jussbuss.no>
Hei,ok, det er nok ikke umulig at jeg gjør det da, for jeg blir tulla skikkelig mye med.Jeg skjønner ikke hvorfor UIO ga meg e-postadressen deres da, men jeg sendte en e-post til de og, hvor jeg spurte dem om det.Takk for svar ihvertfall!Mvh.Erik Ribsskog
2010/2/15 Juss Buss – Daglig leder <leder@jussbuss.no>Vi kan som sagt ikke følge opp saken din via e-post, men du er hjertelig velkommen til å ta kontakt via telefon eller oppmøte.MvhStianOn Mon, 15 Feb 2010 12:35 +0000, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:Hei,
ok, men UIO ga meg denne e-post adressen.Jeg har også en blogg, som har mange hundre lesere hver dag, så dette er nesten som presse.
Jeg prøver å finne ut hvorfor jeg blir tullet med, og vil gjerne ha hva som skjer dokumentert, så jeg foretrekker skriftelig kommunikasjon.Håper dette er i orden!
Mvh.Erik Ribsskog
2010/2/15 Juss Buss – Daglig leder <leder@jussbuss.no>Som du vil se av adressen, er dette e-postadressen til daglig leder. Denne adressen er i utgangspunktet ment som en henvendelseskanal for presse og samarbeidspartnere. Dette fremgår også av vår nettside: http://jussbuss.no/mainmenu.php?ObjectId=72 Beste hilsen
Stian Bonnevie Arntzen
Daglig leder Juss-Buss
Arbinsgate 7, 0253 Oslo
Tlf: 22 84 29 30
Mob: 99 603 604Beste hilsen
Stian Bonnevie Arntzen
Daglig leder Juss-Buss
Arbinsgate 7, 0253 Oslo
Tlf: 22 84 29 30
Mob: 99 603 604
-
Google Mail – Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Feb 15, 2010 at 12:14 PM
To:
Ingeborg Vibe <ingeborg.vibe@jus.uio.no>
Hei Ingeborg,hvorfor gir du meg e-post adressen deres, hvis de ikke tar imot henvendelser på e-post?Jeg stoler ikke på råd fra en person som surrer sånn.Kan du sende dette til sjefern din?Mvh.Erik Ribsskog
2010/2/15 Ingeborg Vibe <ingeborg.vibe@jus.uio.no>
Hei!Anbefaler at du kontakter Juss Buss pr telefon:
Kontaktinformasjon daglig leder:
Stian Bonnevie Arntzen
Telefon: 22 84 29 30
Epost: leder[a]jussbuss.no
De tar dessverre ikke imot juridiske spørsmål per epost. Slike henvendelser vil ikke bli besvart. Vennligst kontakt dem per telefon.
Med vennlig hilsen
Ingeborg VibeFørstekonsulent
Det juridiske fakultet
Delarkivet
Universitetet i Oslo
On 06.02.2010 13:26, Erik Ribsskog wrote:
Hei,jeg bor i England, (som flyktning fra noe 'mafian' som dere har i Oslo, og som jeg får Fri Rettshjelp mot fra FMOA).
Og i sommer, så døde min mormor, som er fra en rik dansk familie, og min mor er død.
Så jeg skulle ha arvet 1/9 av boet, (eller egentlig mer siden min mors søsken har fått forskudd på arv).
Så søker jeg om advokat fra Fylkesmannen i Vestfold.
Så sier de, at de ikke gir advokat i pengespørsmål.
Men jeg mener at da bruker de nok feil paragraf.
Pengespørsmål og arv av bo, dvs. malerier og papirer etter min tipp-oldefar osv, som min mormor har lovt meg, (han var en kjent general).
Dette er ikke da ikke penger.
Har dere noe juss-buss, eller noe lignende, som dere hadde tidligere, som kan hjelpe meg når Fylkesmennene og Fri Rettshjelp tuller?
Mvh.
Erik Ribsskog
—
-
Google Mail – Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Feb 15, 2010 at 12:09 PM
To:
Juss Buss – Daglig leder <leder@jussbuss.no>
Hei,hvorfor har dere e-post adresse da?Bare lurer.Mvh.Erik Ribsskog2010/2/15 Juss Buss – Daglig leder <leder@jussbuss.no>Hei Erik.Vi tar ikke imot henvendelser per e-post, men du kan nå oss på telefon 22 84 29 00, mandag 10-15 og torsdag 17-20, eller du kan møte opp innenfor samme tidsrom i våre lokaler i Arbins gate 7 i Oslo.MvhJuss-BussOn Mon, 15 Feb 2010 12:03 +0000, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:Hei,
jeg sender denne videre, etter råd fra UIO.Det er også flere ting som foregår, at jeg ikke får rettighetene mine, fra myndighetene, etter at jeg måtte flykte fra Norge, etter at jeg overhørte at jeg var forfulgt av en slags gruppering, 'mafian', som jeg ikke visste hvem var.Og jeg har ingen i slekta, som jeg stoler på, så jeg er nesten avhengig av å få rettighetene mine, fra myndighetene, hvis jeg blir forfulgt av en slags mafia da.
Så i den forbindelse så er det mye krøll overalt i Norge, virker det som, når jeg prøver å få rettighetene mine, så går det rett i dass, som det heter, siden ingen virker å bry seg om folks rettigheter lengre, heller ikke myndighetene.
Derfor håper jeg at dere hos Jussbuss kan hjelpe meg med at jeg blir tullet med og ikke får rettighetene mine, over hele linja, i Oslo og Norge.
Se videresendt e-post til UIO, for noen av problemene.
Mvh.
Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———-From: Ingeborg Vibe <ingeborg.vibe@jus.uio.no>
Date: 2010/2/15
Subject: Re: [postmottak] Hjelp med lovproblem med Fylkesmannen i Vestfold
To: postmottak@jus.uio.no, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Hei!
Anbefaler at du kontakter Juss Buss pr telefon:
Kontaktinformasjon daglig leder:
Stian Bonnevie Arntzen
Telefon: 22 84 29 30
Epost: leder[a]jussbuss.no
De tar dessverre ikke imot juridiske spørsmål per epost. Slike henvendelser vil ikke bli besvart. Vennligst kontakt dem per telefon.
Med vennlig hilsen
Ingeborg Vibe
Førstekonsulent
Det juridiske fakultet
Delarkivet
Universitetet i Oslo
On 06.02.2010 13:26, Erik Ribsskog wrote:
Hei,
jeg bor i England, (som flyktning fra noe 'mafian' som dere har i Oslo, og som jeg får Fri Rettshjelp mot fra FMOA).
Og i sommer, så døde min mormor, som er fra en rik dansk familie, og min mor er død.
Så jeg skulle ha arvet 1/9 av boet, (eller egentlig mer siden min mors søsken har fått forskudd på arv).
Så søker jeg om advokat fra Fylkesmannen i Vestfold.
Så sier de, at de ikke gir advokat i pengespørsmål.
Men jeg mener at da bruker de nok feil paragraf.
Pengespørsmål og arv av bo, dvs. malerier og papirer etter min tipp-oldefar osv, som min mormor har lovt meg, (han var en kjent general).
Dette er ikke da ikke penger.
Har dere noe juss-buss, eller noe lignende, som dere hadde tidligere, som kan hjelpe meg når Fylkesmennene og Fri Rettshjelp tuller?
Mvh.
Erik Ribsskog
—
Beste hilsen
Stian Bonnevie Arntzen
Daglig leder Juss-Buss
Arbinsgate 7, 0253 Oslo
Tlf: 22 84 29 30
Mob: 99 603 604
-
Jeg sendte en e-post til City Self Storage i Oslo, angående hvordan det går med tingene mine hos dem
Google Mail – Bod 168

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Bod 168
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Feb 15, 2010 at 10:08 AM
To:
colosseum@cityselfstorage.com
Hei,jeg bare lurte på om dere kunne forklare nøyaktig hvor tinga mine er nå.Jeg har leid bod 168 av dere siden september 2004, da jeg dro for å studere i England.Jeg har ikke brukt den boden etter det, men jeg har betalt leie, for tingene som jeg har der.
Men så ble jeg arbeidsledig for en tid tilbake, så nå skylder jeg en del på leia hos dere.Det ligger mange ting der, av sentimental verdi for meg, som jeg ikke tok med, da jeg skulle studere i England.
Og også utstyret mitt som heimevernssoldat, ligger der, for det er lov å ha i boder, ettersom jeg har skjønt, og dere har jo videooveråking og det hele, så jeg anså boden hos dere som sikker.Jeg har også antikviteter der, blant annet et sølvkrus fra 1720, (en gave fra danskekongen til en i slekta), som jeg fikk av min mormor, i 2004.Min mormor døde i sommer, så jeg venter en arv etter henne, som mine slektninger i Norge holder tilbake.Men hun eide manga andre antikiteter og malerie, siden hun var i en adelsfamilie, så det blir nok en god del penger, for min onkel og tante har fått mye forskudd på arv, og min mor døde i 1999.Jeg er arbeidsledig her i England, men har en grad i IT fra HiO, og mange års erfaring som butikksjef, så nå er jeg med i NITO's lederforum, blant annet, så jeg må vel sies å være en av eliten nå, så jeg regner med at jeg kan få en jobb, med lønn mellom 500.000 og en million i året.Det er bare det at arbeidsmarkedet er visst litt tregt for tiden, her i Liverpool.Og i Norge er jeg en flyktning, jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', i Oslo, det var derfor jeg dro til England.Men flyktninger fra Norge, det er jo ikke daglig kost, her borte, så jeg har litt problemer med myndighetene her og.Men i mellomtiden, før jeg får ryddet opp i dette, så lurer jeg på hvordan det går med tingene mine, hos dere hos City Self Storage i Oslo, for noen av de tingene er ganske viktige for meg, av sentimental verdi da, og HV-tingene burde ingen andre enn meg røre, for det er militære ting.Mvh.Erik Ribsskog
-
PS.
Jeg traff en pen dame fra Polen, i 20-årene vel, i saunaen, på treningsstudioet, på Adelphi hotel, i dag.
(Det er fellesbadstu da, ved svømmebassenget, så hun hadde bikini på seg ihvertfall).
Hun er sammen med en britisk dverg faktisk.
Men han var ikke i badstua, og jeg har sett det paret der mange ganger, for det er ikke så lett å unngå å legge merke til en dverg, (som jeg tror han er, ihvertfall), som alltid går med rød shorts, og er sammen med en pen, blond dame.
Hun jobba innenfor myndighetene hun polske dama da, men ikke innenfor immigrasjon.
Hun har visst bare et vikariat, som går ut i mars, så jeg lovte at jeg skulle si fra, hvis jeg fikk høre om noen kontorjobber som ble ledige.
(Enda jeg er arbeidsledig selv, men jeg fortalte at jeg har søkt på jobb som Website Manager ved Liverpool Museums nå).
Hun ble imponert, syntes jeg at jeg så på henne, når hun hørte at jeg hadde en grad i IT, fra Oslo University College, (HiO), og også har jobbet som butikksjef mm., i mange år, innenfor varehandelen, i Oslo.
Men men.
Det er et litt rart par, syntes jeg, siden hun dama er mye høyere enn han karen.
Men men.
Det er jo ikke min business.
Jeg heiv på masse vann, på et sted man kan helle vann, i badstua, og da kom det mye damp.
Det var fordi at det stenger tidlig der, på lørdager, og det var like før de stengte.
De er der ganske ofte, jeg har sett dem der mange ganger før.
Men han dvergen kom og nesten jagde meg fra basketbanen en gang, husker jeg.
For en del måneder siden.
Og da ble jeg litt sur, så jeg heiv en basketball over fra squashbanen.
Det var kanskje litt dårlig gjort men.
Men men, jeg ble litt irritert.
Men han sa ikke noe.
Men det var litt dumt gjort av meg da.
Og så kræsja jeg nesten med hu dama da jeg skulle gå for å svømme, for hu kom seinere enn han karen da.
Det er mulig at han ikke er dverg da, men bare veldig lav.
Det skal jeg ikke si sikkert.
Så jeg visste hvem hun var fra før da, men jeg kjente henne ikke igjen med en gang, i badstua.
Men jeg får se, jeg får vel si hei hvis jeg møter dem igjen.
Ihvertfall hvis hun er aleine, hun polske dama.
Hvis han karen er med, da veit jeg ikke helt hva jeg skal si.
Men jeg får vel nikke litt og si hei, kanskje.
Vi får se.
Så det er mye rart, det er helt sikkert.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Jeg forklarte hun polske dama da, at jeg hadde jobba på vegne av Microsoft, i the Cunard Building.
Men det visste hun ikke hvor var, husker jeg.
Så sa jeg at det lå ved siden av Liver Building.
Men hun visste ikke hvor Liver Building var heller.
Og det husker jeg at jeg syntes var litt rart, for Liver Building er jo kjent for å være et av landemerkene her i byen.
Og jeg tror det må være bortimot et halvt år siden jeg så hun her i byen første gang.
For jeg har vel trent der i åtte måneder nå, tror jeg.
Og det her var vel helt i begynnelsen, den episoden på basketbanen, da jeg så det litt spesielle paret vel, første gangen, på treningsstudioet.
Men det kan være at dette ikke er fordi noe er galt.
Men det kan være at det var pga. språkproblemer, eller noe.
Det er mulig.
At hun ikke skjønte hva jeg mente, da jeg spurte om hun visste hvor Liver Building lå.
Så sånn var kanskje det.
Hvem vet.
Vi får se.
-
02[21:49] * moholt (~meok@pc109-140.ktv.no) Quit (Ping timeout: 483 seconds )03[21:50] * monkey sets mode: +l 3103[22:02] * Adeler (~Holger@76.73.16.26) has joined #london03[22:03] * monkey sets mode: +l 3203[22:03] * london1 (~qq@ip91350698.speed.planet.nl ) has joined #london03[22:04] * monkey sets mode: +l 3303[22:05] * moholt_ (~meok@pc109-140.ktv.no) has joined #london03[22:06] * monkey sets mode: +l 34[22:07] <Adeler> I'm a refugee from Norway, after I overheard, that I was followed by the 'mafian', in Oslo, in 2003[22:08] <moholt_> No shit (!)[22:10] <Adeler> I don't get my rights. The government is just fucking me around[22:10] <moholt_> Adeler: It's just getting bored now.02[22:17] * M44_Germn (~a@88.128.80.183) Quit03[22:18] * monkey sets mode: +l 3301[22:28] <jc_away> adeler and moholt: you are just making fools of yourselves. stop harassing me, and leave me alone. go skiing or watch the olympics, or whatever you usually do–03[22:30] * *!*Holger@76.73.16.26 is not in ignore list–[22:32] <moholt_> ja_away: what the hell are you talking about? am i harassing you? Get real.01[22:33] <jc_away> get real? what are you doing on #london then. get real? the only reason you're on this channel is because you want to harass/follow me[22:35] <moholt_> I like it here, and i don't give a shit what you think. Don't bother me anymore.[22:35] <moholt_> I will put you on ignore if you don't stop whining. The world is not ALL about you.01[22:36] <jc_away> get real? you're a lying piss-ant, you have been banned from my channel #blablabla, and now you're here pretending not to know who i am. get real? you are just making up stuff, and you aren't sincere. get real? you are the last person in the world, who should talk about getting real[22:38] <moholt_> Don't bother me, i said.01[22:39] <jc_away> get real? it's you who's following me. get real? you are the most phoney person in the world. get real? you disgust me, you lying, pretending b*stard[22:39] <moholt_> Ignored.01[22:45] <jc_away> it's like i've read that muslims are allowed to. they are allowed to lie, if they are in a country where muslims haven't got control. then they are allowed to lie, without going to hell, as a war-'trick'. That's the way moholt_ is acting, he is being phoney and is lying, but he doesn't seem to have any bad consience about it, is this the muslim kind of lie, as a way of conducting war, to get eg. get control of norway. ruthlessly lie, without getting bad consience, since it's permited religiously? is this what's going on? (no intended offence to anyone)[22:47] <moholt_> Me too. I'm afraid.01[22:48] <jc_away> <moholt_> I will tell the muslims you are talking shit about them.01[22:48] <jc_away> now moholt_ sent me this message01[22:48] <jc_away> and he wrote that he 'ignored' me, above01[22:49] <jc_away> so that was just a lie[22:49] <moholt_> jc_away: you are a liar. i never posted that.01[22:49] <jc_away> ok, how did you see what i wrote then, haven't you put me on ignore?01[22:50] <jc_away> moholt_ is so lowly01[22:50] <jc_away> how can he live with himself lying this much and acting so lowly[22:50] <moholt_> jc_away: how did the complain to Telenor go? 🙂01[22:51] <jc_away> i didn't know we had these kind of lowlife-people in norway, where did they come from? how did they become like this?[22:54] <moholt_> what a whiner.01[22:54] <jc_away> yes, you are so low moholt_, yet you just go on, how can you live with yourself?[22:55] <moholt_> jc_away: tell me about the complain to Telenor?[22:55] <moholt_> what did they say?01[22:56] <jc_away> moholt_: you are just cruel, who are you working for, normal people aren't this cruel[22:56] <moholt_> im just curious[22:56] <moholt_> im head of chief in norway01[22:56] <jc_away> no, you're not, you just pretend that you are just curious. you are just lying and pretending, all the time03[22:57] * Adeler is now known as BaronAdel01[22:57] <jc_away> get real moholt_, noone want's to speak with you, you are the phoneyest person in the world03[22:57] * BaronAdel is now known as johncons[22:57] <johncons> Bullshit[22:58] <moholt_> jc_away: you are cruel.01[22:58] <jc_away> no, i'm just sincere[22:58] <johncons> You're something one will find under a rock, Erik01[22:58] <jc_away> you are cruel[22:58] <moholt_> why do you talk shit to me?[22:58] <johncons> You're a criminal[22:58] <moholt_> why do you do this?01[22:58] <jc_away> you are the people following me, remember[22:58] <moholt_> im hurt[22:58] <johncons> No[22:59] <johncons> You are lying, JC[22:59] <moholt_> i don't give a shit about you.[22:59] <johncons> You are following us around01[22:59] <jc_away> moholt_: piss off and leave me alone then, i'm not following you01[22:59] <jc_away> i'm following you londoners around[22:59] <johncons> No, you are followed by the 'mafia'[22:59] <moholt_> you are talking shit to me, makes me feel like crap. where is your heart?01[22:59] <jc_away> moholt_: you asked me to get real[23:00] <moholt_> you said i was phoney01[23:00] <jc_away> yes i did[23:00] <moholt_> i have feelings, you know[23:00] <johncons> http://www.youtube.com/watch?v=QMd76pbPHZA&feature=player_ embedded 01[23:00] <jc_away> the phoniest person in the world01[23:01] <jc_away> moholt_: but you asked me to get real, don't you know what that means?[23:01] <moholt_> i feel that you are trying to make a fool out of me, in front of everybody01[23:02] <jc_away> well, you asked for it[23:02] <johncons> You shouldn't do that, Erik[23:02] <moholt_> raise above me, in a way01[23:02] <jc_away> what do you expect, following me around[23:02] <johncons> You're crazy[23:02] <johncons> Why are you following us around?01[23:02] <jc_away> moholt_: and you complain that i'm whiping[23:02] <moholt_> i'm hurt. tell me sorry, please.[23:02] <johncons> ok. sorry01[23:03] <jc_away> moholt_: no i wont, please go kill yourself01[23:03] <jc_away> stop following me[23:03] <johncons> that's a threat![23:03] <moholt_> thats a threat for real.06[23:03] * johncons skriver bloggpost om drapstrussel og online trakassering01[23:03] <jc_away> moholt_: if you think that's a treath then you are a moron01[23:04] <jc_away> sorry to say it[23:04] <moholt_> i feel that way[23:04] <moholt_> that you want to see me dead[23:04] <moholt_> it hurts, you know
01[23:04] <jc_away> you are a lowest and phoniest moron in the world[23:05] <moholt_> you are cruel01[23:05] <jc_away> yes, i'd love to see you dead, then maybe i could be on irc, without being harassed, what do you expect?01[23:05] <jc_away> no i'm just sincere, you're cruel03[23:05] * dr_farhan (~handsum1@119.63.136.52) has joined #london03[23:05] * monkey sets mode: +l 3403[23:06] * svein (svein@d80.iso100.no) has joined #london[23:06] <moholt_> please, paste this on your site[23:06] <johncons> No way!
03[23:06] * monkey sets mode: +l 35[23:07] <moholt_> that you want to see me dead. so the world can see how cruel you are.01[23:07] <jc_away> to want one's demons dead?02[23:07] * dr_farhan (~handsum1@119.63.136.52) Quit (Client Quit )[23:07] <moholt_> calling me a demon?[23:07] <svein> did … someone forget to take their meds … again?01[23:07] <jc_away> that's not cruel, that's just to be a normal guy[23:07] <moholt_> normal?01[23:07] <jc_away> 'plageånd'[23:07] <moholt_> you?03[23:08] * monkey sets mode: +l 3401[23:08] <jc_away> tormenting spirit01[23:08] <jc_away> you are my 'plageånd'/tormenting spirit[23:08] <moholt_> svein asked a question..01[23:08] <jc_away> one of them01[23:08] <jc_away> i'd love to see all of you my tormenting spririts dead[23:08] <johncons> Risperdal![23:08] <johncons> you forgot your Risperdal, Erik[23:08] <svein> jc_away: Congratulations, you're using a definition of the world "normal" that up until now was previously unheard of. Thanks for redefining "normal" this way, it means there are far more superhumans in the world.01[23:08] <jc_away> maybe i could go on irc like a normal person[23:09] <svein> word, "normal"[23:09] <johncons> I've been in contact with the Merseyside Police, regarding that I've overheard that I've been followed by 'the mafia', in Norway, and that there have been problems, with people being the subject of organised harassment, and bullying/punishment, from managers, that the managers are trained to do, on Arvato Services Ltd's Microsoft Scandinavian Product Activation, in Liverpool.[23:09] <johncons> E-mail to the Queen.)[23:10] <moholt_> hehe01[23:10] <jc_away> i'm not saying that i'm going to kill you[23:10] <svein> johncons: And you've been in contact with Amnesty International, and the ECHR because the police had issues taking you seriously, if I'm not mistaken?[23:10] <moholt_> no, you just want to see me dead.[23:10] <svein> sorry, the other jc.01[23:10] <jc_away> but, i wouldn't mind, if all you my tormenting spirits had died right now01[23:10] <jc_away> i would have been happy[23:10] <moholt_> hehe[23:11] <moholt_> whatever makes YOU happy[23:11] <johncons> The Police have also been using phoney e-mail adresses, and have been harassing me, and sent me a letter, calling me 'Miss Erik Ribsskog'.01[23:11] <jc_away> i want nothing from you, other than to leave me alone[23:11] <svein> jc_away: Would you mind playing a little hypothetical play for a little while?01[23:11] <jc_away> i'm wondering how far i have to go, to get you, my tormenting spirits, off my back[23:12] <moholt_> jc_away: can you please poste this on your site?[23:12] <johncons> I've also sent a letter, to the King of Norway, King Harald, regarding the problems in the royal-family in Norway.[23:12] <svein> jc_away: suppose, just suppose, for a second that … You're not right, and there REALLY were noone following you until you started making a fool of yourself and painted a HUGE bullseye on your back. Just suppose that for a moment. Would that explain why some medical professionals asked you to take your pills?01[23:12] <jc_away> moholt_: stopp bugging me, and leave me alone[23:12] <johncons> Also, the King, looked at me, in a mean way, I think I have to say, when I stood gard, during the opening of the Parlament, in Oslo, in 1992.[23:13] <johncons> Hope this is alright, and thanks in advance for the help![23:13] <johncons> http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/The% 20Queen%20of%20England 01[23:14] <jc_away> i think these must be the police-mob in norway, or something01[23:14] <jc_away> even if i've never been a criminal, or anything like that01[23:14] <jc_away> something like that[23:14] <johncons> You are a criminal[23:15] <svein> jc_away: The ones trying to get you receive preofessional help for your illness?=01[23:15] <jc_away> police-officers shouldn't act like a mob[23:15] <johncons> why not?01[23:15] <jc_away> we have a justice-system in norway[23:15] <johncons> so what?[23:16] <svein> johncons: "criminally insane" isn't "criminal" per se, unless you count that not chlorinating it from the gene-pool is a crime against humanity.01[23:16] <jc_away> this kind of behaviour isn't written about in the norwegian constitution[23:16] <johncons> so what?03[23:16] * johncons is now known as NickEwans
01[23:17] <jc_away> i don't really care who you are, i'm going to do as far as i have to, to get you off my back01[23:18] <jc_away> i'm in the norwegian home-defence and all, you know01[23:18] <jc_away> you should be carefull[23:18] <NickEwans> no, your're not any longer[23:18] <svein> NickEwans: It's safer that way. He … tried going into an oper-infested area complaining about "nick-theft" the other day. On EFNet. He even managed to survive not being /kill'ed for almost 9 hours afterwards.01[23:19] <jc_away> bbl[23:20] <NickEwans> me too[23:20] <moholt_> seek.03[23:20] * moholt_ (~meok@pc109-140.ktv.no) has left #london
-
Google Mail – Trakassering på internett

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Trakassering på internett
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Fri, Feb 12, 2010 at 9:49 PM
To:
abuse@online.no
———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Fri, Feb 12, 2010 at 9:19 PM
Subject: Trakassering på internett
To: abuse@telenor.noHei,
en gruppe folk, forfølger meg overalt på internett, og sjikanerer og mobber meg, uansett hvor jeg beveger meg på nettet.Jeg la merke til at en av disse var abonnent hos dere, hos Telenor, så jeg vil gjerne sende en klage på vedkommende.Håper dere kan gjøre noe med dette!Mvh.Erik Ribsskog
PS.Her er loggen, deres abonnent er merket med uthevet skrift:Session Start: Fri Feb 12 14:51:33 2010Session Ident: #england02[16:19] * Attempting to rejoin channel #england03[16:19] * Rejoined channel #england03[16:19] * Topic is 'Global Warming Impacts Senate Committee Cancelled Due To Snow. Move Along Please, Nothing To See. '03[16:19] * Set by Lambie!~Simon@212.21.110.210 on Tue Feb 09 23:26:5603[16:19] * Lambie (~Simon@212.21.110.210) has joined #england03[16:40] * Buggz (~a@177.79-160-21.customer.lyse.net ) has joined #england03[16:56] * Mobster2k (~jeg@104.80-202-190.nextgentel.com ) has joined #england[16:57] <johncons> lolmafia?[16:57] <Mobster2k> Yes.[16:58] <Mobster2k> So, wuzzap in da hood?[16:59] <johncons> Easter eggs in stores now[17:01] <Mobster2k> Yes, you know what they say. Christmas lasts until Easter.03[17:15] * lyness (lyness@79-74-198-221.dynamic.dsl.as9105.com ) has joined #england[17:30] <Mobster2k> I hate you all! 🙂
03[17:30] * Mobster2k (~jeg@104.80-202-190.nextgentel.com ) has left #england[17:33] <johncons> He must have been from the Aandalsnes mafia
03[17:42] * Sockibear (TheBears@cpc1-ando2-0-0-cust609.sotn.cable.ntl.com ) has joined #england03[18:05] * ^Lambie^ (~Simon@212.21.110.210) has joined #england03[18:07] * Lambie^ (~Simon@212.21.110.210) has joined #england03[18:08] * Buggz (~a@177.79-160-21.customer.lyse.net ) has left #england02[18:09] * Lambie (~Simon@212.21.110.210) Quit (Ping timeout: 380 seconds )03[18:09] * CockMcB (~Brian@151.79-160-99.customer.lyse.net ) has joined #england03[18:09] * Nicholas (~Nicholas@ti0016a380-1241.bb.online.no ) has joined #england[18:09] <Nicholas> what up england02[18:12] * ^Lambie^ (~Simon@212.21.110.210) Quit (Ping timeout: 360 seconds )[18:16] <CockMcB> just dyed my hair black y0[18:16] <CockMcB> i will rulz the earth03[18:38] * zaid (~sd@221.120.240.138) has joined #england03[18:39] * john_cons is now known as pain_[18:41] <pain_> let me ease ur pain[18:41] <pain_> johncons: visit a doctor pls. u need it badly03[18:43] * Bolster sets mode: +o Sockibear[18:48] <pain_> nice nick Sockibear 🙂03[19:00] * pain_ (gibke@hire.a-geek.net) has left #england03[19:13] * vaniljeyo (~vaniljeyo@61.85-200-143.bkkb.no ) has joined #england03[19:14] * loopie (coco@host241-150-1-58.bc-centralplus.com ) has joined #england03[19:19] * moholt (~meok@pc109-140.ktv.no) has joined #england01[19:20] <cons> johncons: why are you using my nick?[19:20] <johncons> Isn't your nick john_cons?01[19:21] <cons> no comment03[19:21] * vaniljeyo is now known as john-cons01[19:21] <cons> i've had the nick john_cons for thirteen years, that's right01[19:21] <cons> untill three days ago[19:21] <john-cons> three days ago, this bastard stole my nick01[19:21] <cons> when someone started using john_cons and johncons01[19:21] <cons> targeted harassment[19:22] <johncons> I think you are mistaken01[19:22] <cons> targeted and organised harassment03[19:22] * cons is now known as jc_away[19:23] <moholt> johncons is the mafia, i think03[19:23] * Nicholas is now known as cons06[19:23] * @Sockibear is starting to get bored of all this shit[19:24] <@Sockibear> I WILL just ban ALL of you..so sort it out03[19:24] * moholt (~meok@pc109-140.ktv.no) has left #england03[19:25] * Sjutten (~jeg@104.80-202-190.nextgentel.com ) has joined #england01[19:25] <jc_away> Sockibear: might as well do so that they can distroy my nicks reputation/credibility here any longer03[19:25] * Buggz (~a@177.79-160-21.customer.lyse.net ) has joined #england[19:25] <Sjutten> Is this where the fun's at?[19:25] <john-cons> your reputation?[19:25] <john-cons> you're destroying MY reputation, faker01[19:27] <jc_away> i'm a refugee from norway, i've overheard that i'm beign followed by the 'mafian' there. i don't even know who they are, the police in norway and the uk wont tell me who they are even[19:27] <Sjutten> What if they don't know?[19:27] <Sjutten> How can you expect them to know exactly what mafia is following you?01[19:28] <jc_away> i even have a well-known norwegian blogg, where i use this nick: http://www.johncons-mirror.blogspot.com/ [19:28] <john-cons> sir baron, any news regarding your inheritance?–03[19:29] * Added john-cons!*@* to ignore list–03[19:29] * Buggz (~a@177.79-160-21.customer.lyse.net ) has left #england03[19:29] * john-cons is now known as vaniljeis01[19:29] <jc_away> Added john-cons!*@* to ignore list[19:29] <bjirn> ooOOOOOoo, krabbekrabbekrabbeklomafia[19:29] <johncons> Well-known? You should probably get a One-Piece/Helt-drakt if you want more readers–03[19:29] * Added johncons!*@* to ignore list–[19:29] <Sjutten> Or maybe they can't tell you anything about the mafia because there is none.[19:29] <vaniljeis> I think you should make more videos with birds and basketball01[19:29] <jc_away> Added johncons!*@* to ignore list[19:29] <vaniljeis> that'd be nice–03[19:29] * Added Sjutten!*@* to ignore list–01[19:29] <jc_away> Added Sjutten!*@* to ignore list[19:30] <bjirn> Oh no! Don't ignore them, they'll send the mob after you!–01[19:30] bjirn is bjirn@padde.komplisert.net * bjirn01[19:30] bjirn on #england #Bergen01[19:30] bjirn using irc.efnet.pl ATMAN, Warsaw, Poland01[19:30] bjirn actually using host 84.49.33.1801[19:30] bjirn End of /WHOIS list.–03[19:30] * Added bjirn!*@* to ignore list–03[19:30] * loopie (coco@host241-150-1-58.bc-centralplus.com ) has left #england01[19:31] <jc_away> Added bjirn!*@* to ignore list01[19:31] <jc_away> bbl[19:31] <vaniljeis> brb too, grandiosa is ready03[19:31] * bjirn was kicked by Sockibear (getting fed up now )03[19:32] * Sockibear sets mode: +m03[19:32] * CockMcB was kicked by Sockibear (Getting fed up now, ban next )03[19:32] * cons was kicked by Sockibear (Getting fed up now, ban next )03[19:32] * cons (~Nicholas@ti0016a380-1241.bb.online.no ) has joined #england03[19:32] * You were kicked by Sockibear (Getting fed up now, ban next )Session Close: Fri Feb 12 19:32:53 2010Session Start: Fri Feb 12 20:28:29 2010Session Ident: #england03[20:28] * Now talking in #england03[20:28] * Topic is 'Global Warming Impacts Senate Committee Cancelled Due To Snow. Move Along Please, Nothing To See. '03[20:28] * Set by Lambie!~Simon@212.21.110.210 on Tue Feb 09 23:26:5602[20:30] * zaid (~sd@221.120.240.138) Quit
–01[20:31] john_cons is gibke@hire.a-geek.net * gibke01[20:31] john_cons using irc.swepipe.se Another visitor. Stay a while. Stay FOREVER…01[20:31] john_cons actually using host 208.98.9.7101[20:31] john_cons End of /WHOIS list.–01[20:32] cons is ~Nicholas@ti0016a380-1241.bb.online.no * Nicholas01[20:32] cons on #england01[20:32] cons using irc.efnet.nl We worship Optimus Prime01[20:32] cons actually using host 80.212.156.21901[20:32] cons has been idle 43mins 21secs, signed on Mon Feb 08 19:59:5101[20:32] cons End of /WHOIS list.–01[20:32] johncons No such nick/channel01[20:32] johncons End of /WHOIS list.–03[20:34] * Celerina (filelist@hired.the.chickenfuckers.nl ) has joined #england03[20:34] * Celerina (filelist@hired.the.chickenfuckers.nl ) has left #englandPS 2.Den understrekte linjen, er der deres abonnent stjeler nicket mitt.Jeg har brukt nicket john_cons/cons, på irc, i 13 år.Og deres abonnent, (med ip 80.212.156.219), er med i et organisert angrep på meg.Det er en hel gjeng, som tuller med meg, og kaller seg john_cons, johncons, john-cons, cons, osv.Dette er ikke folk jeg kjenner, så dette er ikke noen 'practical joke'.Dette er del av et angrep som har foregått mot meg, i tre dager nå, på ef-net, på irc.




