-
Det norske konsulatet her i Liverpool, sliter fortsatt, (dette bildet er vel fra torsdag, mener jeg)
PS.
Det norske konsulatet, ligger i den samme bygningen, (India Building), som det nærmeste posthuset, fra her jeg bor.
Jeg var der for å kjøpe frimerker, og betale en regning, var det vel:
-
PS.
For jeg har ikke råd til ny jakke.
(Men jeg ville nok ikke kjøpt sånn skinnjakke, likevel.
Men det var i den butikken, Burton, jeg kjøpte jakka mi, for fire år siden.
Men nå må jeg prøve å få tak i tøyfarge, for den begynner å bli litt blass, og jeg har ikke noe penger, annet enn såvidt til mat osv., siden jeg er arbeidsledig).
Jeg får se om jeg får tatt et bilde av jakka mi.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om dette:
-
Google Mail – Oppstart-problemer med Euroads-partnerskap

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Oppstart-problemer med Euroads-partnerskap
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Sat, Nov 21, 2009 at 11:30 PM
To:
kontakt@euroads.no
Hei,jeg er han med den svarte Ford Sierraen, (som også måtte ta toget, når det var problem med bilen), som jobba som butikksjef, på Rimi Langhus, i 2001 og 2002.Jeg måtte rømme fra Oslo, for jeg hørte at jeg ble forfulgt av noe 'mafian', som jeg ikke skjønte noe av.Nå driver jeg og skriver blogg, om at jeg ikke får rettighetene mine i Norge, fra myndighetene, noe jeg godt kunne ha trengt, siden jeg skjønner at jeg blir forfulgt av noe 'mafian' da, som jeg ikke vet hvem er.Og jeg begynte idag, med reklamer på bloggen.Og først så stod det, på kontoen min hos dere, at jeg hadde 1 klikk, på Finnair-annonsen.Så stod det at jeg hadde 6 klikk, på Finnair-annonsen.Og så stod det at jeg hadde 0 klikk, og 0 kroner, enda jeg hadde opp mot 15 kroner, like før.Hva er det som foregår, lurer jeg.Er det noen 'luringer' hos dere, som nullstiller klikka mine eller?Dette var lurereri, sånn gjorde ikke jeg, da jeg jobba på Rimi, og avløste pause i kassa, at jeg nullstilte hvor mye penger jeg fikk av kundene.'Nei, jeg har ikke fått noen penger jeg, fru ditt og datt', du må nok betalte med en ny 500-hundrelapp.Jeg holdt ikke på sånn.Så hva er det som foregår, lurte jeg.På forhånd takk for svar!Mvh.Erik Ribsskog
-
PS.
En ting jeg har lært, er at det er noe, som heter EØS-avtalen.
Så det jeg tenker på nå, er at hvis f.eks. QXL og f.eks. Euroads, tuller med meg.
Så kan jeg ta opp det, gjennom EU, siden jeg bor i Storbritannia.
Så blir det en EØS-sak.
Siden det skal være fri flyt av varer og tjenester.
Og folk overalt fra, i EØS-området, skal bli behandlet likt.
Så her sliter kanskje ‘polititutten’ litt, hvis de driver og tuller med meg.
Det ville jeg ikke sett helt bort fra.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
-
PS.
Nå dukket det opp fem klikk til, med en gang. 🙂
Kjempebra!
Det her skulle jeg ha begynt med før, tror jeg.
Nå blir nok arbeidsformidlinga i England glad, tror jeg.
Tusen takk til alle som klikker, og tusen takk til Finnair som har en veldig bra klikkannonse!
Jeg mener jeg kjørte med Finnair fra Helsinki til Munchen, i 2005, etter at jeg dro fra Sunderland.
Og da satt det ei finsk dame ved siden av meg på flyet, som hadde jobbet på sykehus i Brighton, sa hun.
Det var da jeg fikk ideen, om å jobbe i England.
(Og ikke bare studere).
Så det var en god ide.
Bare noe jeg kom på.
Men jeg fikk sett litt av verden ja, i 2005, men jeg hadde ganske ‘karasjokk’ også, fordi jeg hadde overhørt, at jeg var forfulgt av noe ‘mafian’, så jeg dro til mange forskjellige byer i Europa, (og også Detroit i USA), for å prøve å finne jobb og leilighet, (etter at studiene i Sunderland mislyktes).
Og tilslutt, så lyktes jeg, her i Liverpool, hvor jeg har vært siden 2005.
Men ikke før at jeg ble forsøkt drept, på min onkels gård, på Løvås, i Kvelde, i Larvik, på min 35-årsdag, 25. juli 2005.
Så ting skal ikke være enkle.
Hvem nå den her ‘mafian’ er.
For politiet vil ikke etterforske mordforsøket.
Så sånn er det.
Bare noe jeg kom på.
Mvh.
Erik Ribsskog
-
Kjære partner Vi har hermed godkjent deg som medie hos EuroAds!
Du kan nå logge inn på www.euroads.no og hente kampanjer og grafisk materiale som du ønsker å vise på din website. Du kan også se statistikk over for eksempel din opptjente kommisjon.
Utbetaling skjer alltid 45 dager etter endt måned. Første gang du logger inn i EuroAds-systemet, sjekk da vennligst at dine bankopplysninger er korrekte under ”Min side”, slik at vi kan utbetale kommisjon til deg.
Vi har et intelligent system i EuroAds som gjør det enkelt og effektivt for deg å tjene penger på din website!
Eksempelvis har vi et puljesystem med optimerte puljer. Systemet har en innebygget optimeringsteknologi, som virker slik at du implementerer en kode på din website, og deretter sørger vi for å vise nettopp de bannere som gir deg den beste inntjening. Bannerne vil kjøre i rotasjon i puljen, og etter hvert som de forskjellige bannere blir eksponert, og brukerne klikker på det, sørger optimeringsalgoritmen for å vise nettopp de bannere som gir deg den største inntjening. Vi sørger også for at alle de nyeste kampanjer blir prøvd i puljen, samt at stengte kampanjer blir fjernet fra puljen.
Med puljene kan du også segmentere i forhold til målgruppe, slik at du eksempelvis viser bannere kun til kvinner. Du kan også velge bort kampanjer i en spesiell kategori slik at du for eksempel ikke kommer til å reklamere for webhoteller, hvis du selv selger disse.
Inntjeningen i puljene kan du se under ”Statistikk”. Du kan følge inntjeningen på hver enkelt pulje, og du kan dermed se inntjeningen på forskjellige områder av din website. Har du flere forskjellige websites, kan du også bruke puljene til å se inntjeningen på de enkelte websites.
Vi har også utviklet PNI (Partner Network Integration) som en service til våre medier for å analysere brukeres kjøpshandlinger. Gjennom PNIen kan du få spesifikke opplysninger om dine brukere. Du kan eksempelvis se hvilke av dine brukere som tar imot hvilke tilbud, for eksempel i et nyhetsbrev. Du kan for eksempel se om det er kvinner/menn eller unge/eldre. Slik kan du via PNIen selv hente opplysninger om dine brukere.
Vi ser frem til et godt samarbeid med deg som medie, og håper du får mange fordeler av partnerskapet med EuroAds.
Du er meget velkommen til å kontakte os på nedenstående opplysninger hvis du har spørsmål eller ønsker sparring.
Med vennlig hilsen
EuroAds Norway AS
Berghagan 5
1405 Langhus, Oslo
Telefon: +47 64 86 28 82
Telefax: +47 64 86 28 83
Web: www.euroads.no

PS.
Dette firmaet er jo fra Langhus, hvor jeg er en ganske kjent person, (ihvertfall blant Rimi-kunder forhåpentligvis), siden jeg jo faktisk har vært butikksjef på Rimi Langhus.
Så derfor turte de nok ikke å si nei til meg nei, når jeg ville ha reklamer på bloggen.
Så sånn er nok det.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Jeg dro jo, (som man kunne se i den forrige bloggposten), til Lørenskog, for å råne.
Så Langhus, for meg, det var skikkelig på bondelandet, (selv om jeg aldri sa det høyt da).
Men jeg hinta litt sånn, at jeg alltid sa ‘lurings’, og ‘tullings’ og ‘irriterings’ og sånn.
Så det er mulig at de skjønte at jeg mente at det var på landet, etterhvert.
Det er mulig.
Hvem vet.
Vi får se.
Så sånn er nok det.




















