-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Bekreft epost – www.sdir.noErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. juli 2021 kl. 20:24Til: # Info Sdir <sdir-info@sdir.no>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskogtir. 11. mai 2021 kl. 10:48 skrev # Info Sdir <sdir-info@sdir.no>:Hei Erik.Ser at det er gjort et forsøk på å opprettet en konto med din epostadresse 16.02.2021 klokken 20:34Kontoen er ikke aktivert og vil derfor bli slettet innen kort tid.Si ifra hvis du ønsker at kontoen skal være aktiv.Sjøfartsdirektoratet.Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Sendt: mandag 10. mai 2021 05:28Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: # Info Sdir <sdir-info@sdir.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>Emne: Klage/Fwd: Bekreft epost – www.sdir.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: <subscription@sjofartsdir.no>Date: tir. 16. feb. 2021 kl. 13:20Subject: Bekreft epost – www.sdir.noTo: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>Denne e-posten er en del av en brukerregistreringsprosess for Sjøfartsdirektoret nettside.Hvis dette er ukjent for deg setter vi pris på at du send oss et en melding til info@sdir.no.Din personlige informasjon vil ikke bli lagret av oss.Hvis du vil fortsette med registreringsprosessen, kan du gå til denne nettsiden:(Sensurert av johncons-blogg)Med vennlig hilsen,Sjøfartsdirektoratet
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Kunde: Erik Løvenbalk RibsskogErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. juli 2021 kl. 20:17Til: Bergen Fiber – Kundeservice <Kundeservice@bergenfiber.no>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Tore Nyhammer <Tore.Nyhammer@bergenfiber.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, tr@forbrukertilsynet.noHei,dette synes jeg at høres ut som ansvarsfraskrivelse.Så dette må jeg klage på.Jeg ønsker å istedet få svar fra en overordnet om dette.(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å bli informert om, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).Skjerpings!Erik Ribsskogman. 10. mai 2021 kl. 10:01 skrev Bergen Fiber – Kundeservice <Kundeservice@bergenfiber.no>:Hei igjen Erik.Beklager misforståelsen.Vi har ett egen kontaktskjema som man kan fylle inn kontakt informasjon og spørsmål. Disse henvendelsene kommer direkte til oss og vi svarer opp til den kontaktinformasjonen som er oppgitt.At noen har brukt din informasjon til dette kan vi dessverre ikke hjelpe deg med, her må du ta kontakt med rette instanser.Ønsker deg lykke til.Med fiberoptimistisk hilsenMailenKundeveileder, kundesenteretFølg Bergen Fiber på Facebook | Instagram | Snap | LinkedIn| Bergen Fiber Blogg | Bergenfiber.noFra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Sendt: fredag 7. mai 2021 15:38Til: Bergen Fiber – Kundeservice <Kundeservice@bergenfiber.no>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; Tore Nyhammer <Tore.Nyhammer@bergenfiber.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; firmapost@nkom.no; tr@forbrukertilsynet.noEmne: Re: Klage/Fwd: Kunde: Erik Løvenbalk RibsskogHei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik RibsskogPS.Du virker forresten såpass ‘lost’ i din mail, at jeg må si at jeg gjerne vil ha svar, fra en overordnet, om dette.Skjerpings!tir. 16. feb. 2021 kl. 05:04 skrev Bergen Fiber – Kundeservice <Kundeservice@bergenfiber.no>:Hei Erik.Takk for din henvendelse.Vi har ikke noen overvåkning som kan fortelle oss om noen har brukt din epost adresse, vi eier ikke domene som du bruker.Ett generelt tips til deg er å ta kontakt med forbrukertilsynet som jeg ser du har lagt på kopi her, og spør om tips og råd til hvordan du går frem videre.Ønsker deg lykke til.Med fiberoptimistisk hilsenMailenKundeveileder, kundesenteretFølg Bergen Fiber på Facebook | Instagram | Snap | LinkedIn| Bergen Fiber Blogg | Bergenfiber.noFra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Sendt: søndag 14. februar 2021 03:59Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: Bergen Fiber – Kundeservice <Kundeservice@bergenfiber.no>; Tore Nyhammer <Tore.Nyhammer@bergenfiber.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; firmapost@nkom.noEmne: Klage/Fwd: Kunde: Erik Løvenbalk RibsskogHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Bergen Fiber – Kundeservice <Kundeservice@bergenfiber.no>Date: tor. 10. des. 2020 kl. 00:48Subject: SV: Kunde: Erik Løvenbalk RibsskogTo: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>Hei Erik,Du kan lese mer om Bergen Fiber, og tjenestene vi leverer på https://www.bergenfiber.no/Ha en fin dag!Med fiberoptimistisk hilsenØyvindKundeveileder, kundesenteretFølg Bergen Fiber på Facebook | Instagram | Snap | LinkedIn| Bergen Fiber Blogg | Bergenfiber.noFra: www.altibox.no <kontaktskjema@altiboxmail.no>Sendt: mandag 7. desember 2020 22:28Til: Bergen Fiber – Kundeservice <Kundeservice@bergenfiber.no>Emne: Kunde: Erik Løvenbalk RibsskogKundenummer:Fornavn:ErikEtternavn:Løvenbalk RibsskogE-postadresse:eribsskog@gmail.comMobilnummer:Min henvendelse gjelder::BestillingMessage:Jeg bestiller herved en halv kilo fiber.Sendes tilErik Løvenbalk Ribsskog(Sensurert av johncons-blogg)(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: fakepassports.com – Important NoticeErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. juli 2021 kl. 20:08Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: market@uniregistry.com, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Uniregistry.com <market@uniregistry.com>Date: fre. 7. mai 2021 kl. 19:22Subject: Re: fakepassports.com – Important NoticeTo: <eribsskog@gmail.com>Hello Erik,You inquired about purchasing fakepassports.com a short time ago. In the meantime, another qualified buyer has shown interest in buying this domain.Since all domains are unique, when this one is sold there will not be another fakepassports.com for you to buy.Click Here To RespondThis message was automatically sent as a courtesy from Uniregistry Market.Any communication is confidential. Prices are valid for seven days, and are in United States Dollars.Sent using the Uniregistry Market platform.We make buying domain names easyClick here if you no longer wish to receive emails from Uniregistry MarketPrivacy policy[txPFuG1bvgl]
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Hi Erik Dagmar. Reminder for your invoice #INV-29273!Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. juli 2021 kl. 20:01Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: reachout@envoice.in, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Openaccount <reachout@envoice.in>Date: man. 26. jul. 2021 kl. 02:00Subject: Hi Erik Dagmar. Reminder for your invoice #INV-29273!To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>Erik DagmarThis is a friendly reminder that the invoice INV-29273 is overdue.Please submit the payment so your service can continue without interruption.If you have problems making this payment, please contact us to help us understand the situation and assist you with it.Invoice: INV-29273Amount Due: 850 USDDue By: 7/26/2021 12:00:00 AMPay this invoiceINVOICE INV-29273If you have any questions about this invoice, simply reply to this email.Best regards,Openaccount
-

-
-
På torsdag, så gikk jeg ned til Sandvika, for å gjøre noen ærend.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.Kommunen, (blir det vel), hadde ikke tømt ‘Mars-søppelkassene’ ordentlig:

PS 2.
På Haslum, så har de en innvandrerbutikk.
Og en varebil stod klamt parkert utafor butikken.
(Det er liksom alltid noe, utafor den butikken.
Må jeg si).
Varebilen stod sånn, (med bakdøra åpen), at man ikke hadde oversikt, rundt hjørnet, (hvis man skulle gå på fortauet, forbi innvandrerbutikken).
Og det var også et ganske smalt fortau der.
Så jeg valgte å gå en omvei, rundt rundkjøringa.
Og hvis jeg ikke hadde gjort det.
Så hadde jeg blitt gått ned, av ei negerdame, (som plutselig kom gående), bak varebilen.
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 3.
Her er mer om dette:

PS 4.
Jeg skulle til rådhuset.
Eller, rådhuset har et ‘anneks’, på den andre sida av gata, som heter Brambanigården.
(Oppkalt etter Sandvikas ‘far’.
Som var en italiensk industriherre.
Noe sånt).
Og jeg måtte opp til Boligbistand, (for å hente en ny leiekontrakt, for kommunal bolig, (som gjelder i tre nye år)).
Og Boligbistand deler visst nå resepsjon, med: ‘Psykisk helse og rus’.
(Tidligere holdt Boligbistand til hos Nav.
Sånn som jeg husker det).
Så det ble litt merkelig, å gå dit, (må jeg si).
Hva med å ha en egen resepsjon, for Boligbistand.
Og hva med å splitte psykisk helse og rus.
Nå er ikke dette mitt felt, (må jeg innrømme).
Men det virker som noe Taliban ville ha gjort, å opprette en sånn seksjon, (må man vel si).
For de mener vel, at alle som drikker, er gale.
(Noe sånt).
Så sånn er vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 5.
Her er mer om dette:

PS 6.
Enda mer om dette:

PS 7.
De hadde forresten, en veldig ung ferievikar der.
En blond gutt, som nesten så ut som en ungdomsskole-elev.
Og det var sånn, at jeg måtte skrive under tre steder.
Og ei dyktig kontordame, hadde da kanskje lagt fram disse tre dokumentene, en og en.
Men, neida.
Disse ble presentert, i en bunke.
(Og arkene hang litt sammen).
Så å finne ut hvor man skulle signere, var jo enklere sagt enn gjort.
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 8.
Det var muligens litt varmt, denne dagen, for noen hadde glemt igjen metermålet sitt, (kunne det virke som):

PS 9.
Det var visst noen som hadde fått hjerte-attakk, (eller noe lignende), på buss-stasjonen.
Og det skjønner jeg.
For det er egentlig ikke noe sted, som man kan stå der.
Hvis man finner seg en rolig plass.
Så stopper plutselig Flybussen, (eller noe lignende), ved siden av en.(Og masse folk går en ned).
Og folk går en ned, (ofte mens de har nesa nedi en mobil, for eksempel), uansett hvor man står der.
Og den ‘plattformen’, som er, for Bekkestua-busser.
Den er også for andre busser, (muligens Kolsås).
Så da er det jo naturlig, å flytte seg litt bort.
Sånn at man ikke står i veien, for de som skal til Kolsås.
Men uansett hvor man plasserer seg da, så får man ikke stå i fred, (vil jeg si).
Så at folk får hjerte-attakk der, (hvis det var det som skjedde), i denne buss-stasjonen fra helvete.
Det er ikke noen overraskelse, (vil jeg si).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 10.
Her er mer om dette:

PS 11.
Hos Vinmonopolet i Sandvika så var det rot:

PS 12.
Her er mer om dette:

PS 13.
Jeg har lest på nettet, at Systembolaget i Sverige, ikke får tak i nok vin.
Og det kunne nesten virke som, at det var to fra Systembolaget, på Vinmonopolet i Sandvika, denne dagen.
(For å få tak i mer vin).
For de stod og prata, som om de eide butikken.
(Inne på et kjølerom for vin, (eller hva det kan ha vært).
Det var ihvertfall en automatisk dør der.
Som hele tida åpna seg.
For å si det sånn).
Bare at disse ‘¨homsene’, vel snakka norsk.
Så det var vel ikke akkurat sånn heller.
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 14.
I kassa, så satt det ei ung dame, med munnbind.
Og hu fulgte med på meg, (når jeg skulle finne varer i hylla).
(Sånn som jeg husker det).
Så det var ikke sånn at hu dreiv og slo inn noen varer.
Men det stod likevel en tredje gubbe, rett bak henne.
(Ved den innerste pakkebåsen).
Og siden at hu kassadama bare satt der, og speida.
Så tolka jeg det som, at han gubben, hadde betalt, og var på vei ut av butikken.
Men nei.
Jeg kjøpte bare en halvliters-flaske med whiskey.
Og det var sånn, at når jeg skulle tæppe/betale.Så fikk kortautomaten ‘mensen’.
Man måtte slå koden.
Og da jeg slo inn koden.
Så funka ikke det heller.
Kortautomaten registrerte ikke hva jeg trykte, (selv om jeg trykte normalt, må jeg si).
Jeg trykte kode og klar.
Men kortautomaten hadde bare fått med seg to av tallene.
(Kunne det se ut som, på skjermen til kortautomaten).
Så det var litt ‘merksnodig’, (må jeg si).
Men det rareste var.
At han tredje gubben.
Han ble bare stående der, ved den innerste pakkebåsen.
Som om han var faren til hu kassadama, eller noe.
Han stod bare og hang der, mens jeg sleit med den humørsyke kortautomaten.
Og han stod der også når kassadama spurte om jeg skulle ha med kvitteringa.
Og han stod der også, (og var nysgjerrig liksom), mens jeg gikk ut av butikken.
Så dette var en merkelig opplevelse, (må jeg si), å handle på dette Polet, som var fullt av nysgjerrig-per-er.
(Kunne det virke som).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 15.
Her er mer om dette:

PS 16.
Narvesen reklamerte med, at de hadde tilbud på cola.
Og siden at det var en varm dag, (og jeg hadde gått langt), så bestemte jeg meg for å kjøpe en kald cola.
Men da stod det en liten negergutt, ved brus-skapene, og skreiv tekstmelding.
Og de som var på jobb.
(Ei norsk dame som ikke spurte meg om jeg ville ha med kvitteringa.
Og ei pakistansk ei, som også stod bak disken).
De jagde ikke, denne negergutter.
Selv om det ikke virka som, at han negergutten, faktisk kjøpte noe, (mens han var der).
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 17.
Her er mer om dette:

PS 18.
På Meny Bekkestua så hadde visst noen satt fra seg et feiebrett, ute i butikken:

PS 19.
Disse tannbørstene har ligget der, i flere uker, uten pris-plakat/label:

PS 20.
Her har Meny ‘driti på draget’, (må man vel si):

PS 21.
På Extra, så var hjulet på handevogna, delvis flatt, (sånn at vogna humpa, som i den sangen til Alf Prøysen):

PS 22.
To kvinnfolk hadde et slags ‘syklubb-møte’, (må man vel kalle det), inne i sjølve selvbetjenings-avdelingen, (så disse hadde antagelig medlemskort, for å si det sånn):

PS 23.
Ved den billige krone-isen, så er det alltid noe rot:

PS 24.
Snaue ti minutter seinere, så var fortsatt ikke syklubb-møtet ferdig:
PS 25.
Når det gjelder den nevnte Kolsås-bussen, (fra PS 9).
Så sier kanskje noen, at man kan jo ta den bussen til Kolsås, og så ta t-banen videre til Bekkestua.
Men det går ikke an lenger, (med ‘Bærum-sone-billett’).
For hele t-banen ligger nå, i sone 1.
Og det synes kanskje noen, at høres bra ut, (for da trenger de ikke å kjøpe månedskort for to soner, selv om de bor langt ute i ‘Hutta-Heita’).Men hvis man bare reiser innad i Bærum.
Så blir det surr.
Da må man ha billett for både sone 2V og sone 1.Hvis man skal bytte mellom buss og t-bane, innenfor Bærum kommune.
Mens hvis man skal ta t-banen fra Mortensrud, (eller Tøyen), til Kolsås, (for eksempel), så trenger man bare billett for en sone, (nemlig sone 1).
(For å si det sånn).
Så dette kan man kanskje kalle litt ‘Bakvendt-land’.
(Eller noe lignende).
Så sånn er vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 26.
Mer om de nevnte problemene til Systembolaget:

-

PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:

PS 3.
Og enda mer om dette:

-
https://www.nb.no/items/2ef37ed444c6a5c4405d669089711526?page=1467&searchText=%22arne%20r.%20paulsen%22PS.
Favør Holding, (som eide Storo Mat, hvor Paulsen jobba, på midten av 80-tallet).
Det er visst Staff-gruppen.
Som jeg jobba for, i Drammen, (på CC Storkjøp), skoleåret 1988/89, (det året jeg var russ, på Gjerdes videregående).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.Paulsen, (som min Matland/OBS-kollega Knut Hauge ville ‘hype’, hver gang Paulsen var innom hypermarkedet, etter at han hadde slutta), jobba visst ‘bare’ som disponent/daglig leder på Matland, (mens på Rema Furuset, så var han vel eier/franchise-tager):
https://www.nb.no/items/06286d976255381730cf140a51cd4f85?page=1&searchText=%22arne%20r.%20paulsen%22PS 3.
Artikkelen I PS-et overfor, er forresten fra Romerikes Blad, 23. mai 1989.
(Mens jeg fortsatt jobba, på CC Storkjøp, i Drammen).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 4.
Det med dumpingpriser, på Matland.
Det kan forresten ha vært, det partiet/lasset med klementiner, som de solgte billig, (for 50 øre kiloen, eller noe lignende), rett fra gulvet.
(Noe jeg har blogget om tidligere.
Dette skjedde før jeg begynte på Matland/OBS Triaden.
Men sånne ting, var noen ganger tema, i spise-pausen.
Siden at det ofte var flere titalls folk på jobb samtidig der.
Så var det til tider ganske sosialt, på det største spiserommet, (de hadde også et mindre spiserom for ikke-røykere)).
Dette var vel et parti, som en frukt-grossist, holdt på å brenne inne med, (de hadde vel bestilt for mye, fra Spania eller Afrika).
Og så fikk Paulsen muligheten, til å kjøpe disse klementin-pallene, for en slikk og ingenting, da.
(Noe sånt).
Så sånn var vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 5.
Det var jo sånn, i 1986.
At min kamerat Kjetil Holshagen dro med Øystein ‘Adoptert fra Korea’ Andersen hjem til meg, i Leirfaret, (på Bergeråsen).
Og han Øystein viste seg etterhvert å være min tremenning, fra Lørenskog.
(De hadde arvet en eiendom nede ved fjorden.
Og begynte da å være litt på Sand/Bergeråsen i ferier/helger).
Og Øystein sin adoptivmor var min fars kusine Reidun f. Zachariassen.
Og Kjetil Holshagen dro med Øystein opp til meg, (min far forlot meg da jeg var ni år gammel, for å istedet bo sammen med ei vestlending-trebarnsmor ved navn Haldis Humblen, som blant annet hadde et dansk ekteskap bak seg), så ofte.
At tilslutt så ble det til, at jeg også besøkte Øystein litt, ute i Lørenskog, (eller inne i Oslo, som jeg vel tenkte mer på det som, mens jeg bodde på Berger).
Og Øystein var en tøysekopp, (ihvertfall på den tida).
Han fortalte at han kalte ‘Ja-Mat’, (som nevnes i artikkelen overfor), for: ‘Nei-Mat’.
Og Maxi, (som kalte seg: ‘Den trivelige kjempen’, i reklamer), kalte han: ‘Den utrivelige kjempen’.
Og Triaden kalte han: ‘Tragedien’.
(Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.

