johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    (Saksnummer:10534794) Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. februar 2021 kl. 11:20
    Til: kundeservice@onecall.no
    Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, kundeservice@onecall.no
    Hei,
    jeg har gått på handel og kontor, i sin tid, (på 80-tallet).
    Og der lærte vi, at vi ikke skulle gi oss, før firmaene sa, hvordan de skulle forbedre seg, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.
    Og dette nevner dere ikke noe om, i deres svar.
    Så det må jeg klage på.
    Det virker som at dere tror, at dere er Datatilsynet.
    Så det må jeg klage på.
    Så hvis jeg heller kan få svar om dette, fra en overordnet.
    (Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    PS.
    Det dere linker til, er heller ikke helt rett fram, virker det som.
    At man skal sette en kredittsperre, det er en ting.
    Men man må visst gjøre dette, hos alle disse kredittopplysnings-firmaene.
    Og de har sikkert alle sin måte, å gjøre dette på.
    Og man må vel jobbe i inkasso-bransjen, for å ha oversikt, over alle disse firmaene.
    Så det må jeg klage på.
    Skjerpings!
    tor. 24. des. 2020 kl. 09:32 skrev <kundeservice@onecall.no>:
    Hei, Erik!
    Jeg ser at du har kontaktet oss angående dette tidligere. Det ble da sendt et skjema til deg som du ble bedt om å fylle ut og sende inn til oss, sammen med en politianmeldelse, slik at saken kunne ferdigbehandles. Har du sendt inn dette til oss? Jeg kunne ikke finne det her, så om du har sendt det inn er det flott om du kan oppgi datoen du sendte det inn, og e-postadressen det ble sendt fra, slik at vi kan finne skjemaet. Om du ikke har fylt det ut må du gjøre det og sende det tilbake til oss slik at vi kan ferdigbehandle saken.
    Den beste måten å forhindre at dette skjer igjen på er at du oppretter en frivillig kredittsperre. På nettsiden til Datatilsynet vil du kunne finne mer informasjon om dette: https://www.datatilsynet.no/regelverk-og-verktoy/verktoy/sporsmal-svar/kredittopplysning/hvordan-sette-sperre/ Obs! Når du oppretter kredittsperre, vil dette frata deg muligheten til selv å foreta kredittkjøp hvis du ikke før kjøpet sørger for å fjerne sperren. Ha dette i tankene hvis du vurderer å ta opp lån, skaffe deg mobiltelefonabonnement etc.
     
    Med vennlig hilsen
     
    Marie
    Kundekonsulent
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Dato: Wed, 23 Dec 2020 09:09:31 +0100
    Til: kundeservice@onecall.no
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com,Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se
    Emne: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall
     
    Hei,
    jeg viser til Deres brev/faktura fra 12. desember.
    (Se vedlegg).
    Dette har jeg kontaktet dere om tidligere.
    (Se mail-historie).
    Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
    Og det er nok det som har skjedd her også.
    Jeg ønsker å få vite navnet, på det trolllet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: man. 9. nov. 2020 kl. 09:50
    Subject: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall
    To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Cc: <kundeservice@onecall.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <firmapost@nkom.no>
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: <kundeservice@onecall.no>
    Date: søn. 8. nov. 2020 kl. 04:36
    Subject: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall
    To: <eribsskog@gmail.com>
     
     
     
    Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.
     
    Ditt abonnement med nummer 92140215 aktiveres den 10.11.2020 03:50.
    Vi minner om at normal leveringstid på SIM-kort er 5 virkedager.
     
    Mine Sider
    Vi ønsker samtidig å gjøre deg oppmerksom på at du som OneCall kunde har tilgang til Mine Sider. Her vil du i tillegg til mye annet kunne se faktura- og forbruksoversikten din, du kan bestille eller aktivere SIM-kort, endre abonnement eller reservere nummeret ditt mot opplysningstjenester. Ta gjerne en titt – ofte vil du finne svaret på det du lurte på her. Trenger du passord til Mine Sider så får du tilsendt dette ved å bruke glemt passord funksjonen.
    Da gjenstår det bare å si at vi ser fram til at du blir kunde hos oss! Vi håper og tror du vil bli tilfreds med våre tjenester.
     
     
    Med vennlig hilsen
    Kundeservice
    OneCall
    www.onecall.no
      Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten
  • PS.

    Min kamerat Christian Grønli, likte bedre, å se på Ivanhoe i jula, (sånn som jeg husker det).

    (Hvis ikke det var Jørn Winters eller Stefan Berger).

    Og på 70-tallet, så var det Putti Plutti Pott som var morsomt.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    PS 3.

    Så da er det kanskje litt rart, at de heller lager en ny/norsk versjon, av den tsjekkisk/øst-tyske filmen Tři oříšky pro Popelku/Tre nøtter til Askepott.

    (Som visstnok skal være den store julefilmen/jule-TV-programmet, her i landet).

    Den filmen kan ikke jeg huske å ha sett engang.

    Men det er kanskje bra, at folk har forskjellig smak.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Her er mer om dette:

    mer om tre nøtter til askepott

    https://www.vg.no/rampelys/film/i/weKlrA/han-er-droemmeprinsen-til-askepott

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Velkommen!
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. februar 2021 kl. 22:47
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: webbutikken@teknikmagasinet.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Teknikmagasinet <webbutikken@teknikmagasinet.com>
    Date: tor. 24. des. 2020 kl. 01:27
    Subject: Velkommen!
    To: <eribsskog@gmail.com>
     
            
     
    Takk for din bestilling! Ordrenummer:  LS012999
      Kundenummer : 1000103503
      Organisasjonsnummer : 988 552 119
     
    Din referanse Fakturaadresse Leveringsadresse
    Frøken Erik Ribsskog
    92140215
    eribsskog@gmail.com
    Norway
    Telefonnummer: 92140215
    Norway
    Telefonnummer: 92140215
     
    Håndjern | Art. nr.: 660051 7 stk 149,- 1043,-
    Leveranssätt : Reserver i butikk, Rogaland – Amanda Storsenter21 31 75 35 0,-
    Betalingsmetode – TM Collect (1043,-) 0,-
    Totalt 1043,-
    Hvorav mva. 20860
    Informasjon
     2-5 arbeidsdagers leveringstid. Bestillingen kan bli dellevert. Da vil du få flere separate e-poster med informasjon om at pakke er på vei.
    Har du valgt å reservere dingsen i en av våre butikker? Vi kommer i så fall til å sende en bekreftelse via SMS og e-post når ordren din er klar til å hentes.
    Utvidet åpent kjøp til 31.01.2021.
    Spørsmål?
    Du finner enkelt svar på de fleste spørsmål ved å klikke her.
    Hvis du har spørsmål, kan du også svare på denne bekreftelsen.
    InStore_NO.png
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Velkommen
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. februar 2021 kl. 22:38
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: webbutikken@teknikmagasinet.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Teknikmagasinet <webbutikken@teknikmagasinet.com>
    Date: tor. 24. des. 2020 kl. 01:27
    Subject: Velkommen
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Velkommen !
     
    Dine innloggingsopplysninger 
    Brukernavn: eribsskog@gmail.com
    Passord : (Sensurert av johncons-blogg)
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. februar 2021 kl. 22:29
    Til: telia-info@telia.se
    Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, kundeservice@onecall.no
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    ons. 23. des. 2020 kl. 09:39 skrev telia-info@telia.se <telia-info@telia.se>:
    Hej Erik!
    Vad tråkigt att höra att du verkar varit med om en falskteckning. Självklart har ingen annan rätt att beställa någonting i ditt namn!
    Vi skulle behöva komma i kontakt med dig via någon av våra kundtjänstingångar för att kunna titta närmare på detta och hjälpa dig vidare. Du hittar alla sätt att nå oss här:
    https://www.telia.se/privat/kontakt
    Med vänlig hälsning,
    Johanna Pettersson
    Telia Kundtjänst
    ________________________________________
    2020-12-23 09:09:31 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
    Hei,
     
    jeg viser til Deres brev/faktura fra 12. desember.
     
    (Se vedlegg).
     
    Dette har jeg kontaktet dere om tidligere.
     
    (Se mail-historie).
     
    Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i
    tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
     
    Og det er nok det som har skjedd her også.
     
    Jeg ønsker å få vite navnet, på det trolllet, som har bestilt dette, i mitt
    navn.
     
    Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal
    skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen.
     
    Skjerpings!
     
    Erik Ribsskog
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: man. 9. nov. 2020 kl. 09:50
    Subject: Klage/Fwd: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall
    To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Cc: <kundeservice@onecall.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <
    inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,
    post <post@finkn.no>, <firmapost@nkom.no>
     
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: <kundeservice@onecall.no>
    Date: søn. 8. nov. 2020 kl. 04:36
    Subject: Aktivering av ditt nye mobilabonnement hos OneCall
    To: <eribsskog@gmail.com>
     
     
     
     
    Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.
     
     
    Ditt abonnement med nummer *92140215* aktiveres den *10.11.2020 03:50*.
     
    Vi minner om at normal leveringstid på SIM-kort er 5 virkedager.
     
     
    *Mine Sider*
     
    Vi ønsker samtidig å gjøre deg oppmerksom på at du som OneCall kunde har
    tilgang til Mine Sider
    <https://onecall.no/login?utm_medium=email&,,utm_source=crm&,,utm_campaign=1>.
    Her vil du i tillegg til mye annet kunne se faktura- og forbruksoversikten
    din, du kan bestille eller aktivere SIM-kort, endre abonnement eller
    reservere nummeret ditt mot opplysningstjenester. Ta gjerne en titt – ofte
    vil du finne svaret på det du lurte på her. Trenger du passord til Mine
    Sider så får du tilsendt dette ved å bruke glemt passord
    <https://onecall.no/glemtpassord?utm_medium=email&,,utm_source=crm&,,utm_campaign=1>
    funksjonen.
     
    Da gjenstår det bare å si at vi ser fram til at du blir kunde hos oss! Vi
    håper og tror du vil bli tilfreds med våre tjenester.
     
    Med vennlig hilsen
    Kundeservice
    OneCall
    www.onecall.no
     
    *Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten*
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: God Jul fra oss i Dugnadsiden Hjemlevering
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. februar 2021 kl. 22:21
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: kl@dugnadsiden.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Kristian Lian <kl@dugnadsiden.no>
    Date: tir. 22. des. 2020 kl. 12:17
    Subject: God Jul fra oss i Dugnadsiden Hjemlevering
    To: Kristian Lian <kl@dugnadsiden.no>
     
     
    Vi har et begrenset antall sekker toalett og tørkepapir tilgjengelig til levering på lille julaften, men alle som bestiller vil få varer levert i løpet av romjulen.
     
    Med vennlig hilsen
    Kristian Lian
    Daglig leder
    Mob: +47 905 88 326
    Tlf:    +47 64 80 90 64
    Adr: O.H. Bangs vei 51, 1363 Høvik
    Dugnadsiden logo
    ikon-instagram-150×150.png ikon-linkedin-300×300.png ikon-youtube-300×300.png ikon-facebook-300×300.png snapchat-300×300.png
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Partiet Sentrum kaller inn til digitalt årsmøte lørdag 23. januar kl 1300.
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. februar 2021 kl. 22:12
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: medlem@partietsentrum.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Medlem – Partiet Sentrum <medlem@partietsentrum.no>
    Date: tir. 22. des. 2020 kl. 10:38
    Subject: Partiet Sentrum kaller inn til digitalt årsmøte lørdag 23. januar kl 1300.
    To: medlem@partietsentrum.no <medlem@partietsentrum.no>
    Partiet Sentrum kaller inn til digitalt årsmøte lørdag 23. januar kl 1300.
    Møterett for alle som har betalt kontingent innen 9. januar 2021.
    Påmelding til medlem@partietsentrum.no innen 12. januar 2021.
    Den viktigste årsmøtesakene blir vedtektsendringer og vedtak av normallover/vedtekter for lokal- og fylkeslag. Fullstendig sakliste, sakspapir og påloggingsinformasjon blir sendt ut senest en uke før møtet.
    Sett av datoen til ei inspirerande samling i eit ungt parti som har framtiden framfor seg!
     
    For å betale medlemskontingent må du registrere deg i vårt medlemssystem.
    Gå inn i medlemsregistreringsskjemaet og fyll ut alle felt: https://zubarus.com/znewmember.php?publisherId=724
                    Velkommen
     
     
    Sendt fra E-post for Windows 10
     
  • verv for romerikes idrettskrets

    https://www.nb.no/items/b21dd9355a156337f63141d1500c77d3?page=1&searchText=ribsskog~1

    PS.

    Som jeg har blogget om tidligere, så var det sånn, at jeg flytta fra min mor i Larvik, til min far på Berger, høsten 1979.

    Og noen måneder seinere, så dro min mor innom, på besøk.

    (Jeg var da borte hos min fars foreldre, (på Sand).

    Hvor min far jobba, for vår slekts trevarefabrikk).

    Og min mor ‘befalte’, at jeg ikke fikk lov til, å bare sitte inne, (hos min fars foreldre), og lese aviser/ukeblader, (og løse kryssord), etter skolen.

    (Det var også sånn, at jeg hadde arbeidsoppgaver, for Strømm Trevare, (nemlig å pakke skruer, blant annet).

    Men dette var ikke hver dag.

    Dette var snakk om akkord-jobbing, (som min far kalte det).

    Og jeg lagde også en vitseavis, (på Strømm Trevare sitt kontor, i min fars foreldre sitt hus), som het Vitseposten, (etter en ide av min Larvik-bestekamerat Frode Kølner).

    Og jeg hadde også lengst skolevei, (ihvertfall av de som bodde i retningen Høyen, fra Berger skole).

    Og jeg gikk også en del på ski, på et par jorder, som grenset til min fars foreldre sin eiendom.

    Pluss at jeg spilte en del fotball, (og gikk på skøyter), sammen med en gjeng, som min yngre fetter Tommy var med i, borte på Bergeråsen, hvor min fars leilighet lå.

    For å si det sånn.

    Og min farmor, pleide også, å få meg til å sykle, til Svelvik Kroa, (som lå cirka seks kilometer unna), nå og da.

    Muligens fordi at de var litt lei av meg.

    Hva vet jeg.

    Og det var også sånn, at jeg minst en gang sykla, til Berger postkontor, (som lå 2-3 kilometer i retningen bort fra Svelvik), for å kjøpe frimerke-årssett osv., (på den tida).

    Husker jeg).

    Jeg måtte begynne å spille fotball, (for Berger IL), befalte min mor.

    Og min fars foreldre, turte muligens ikke, å si imot, min mor.

    Hm.

    Og det var jo sånn, at min morfar, var veldig engasjert, i idrettens sak.

    Han var på radio, (etter krigen), og snakket om sine teorier, om en sunn sjel i et sunt legeme.

    (Og han hadde også avisinnlegg/kronikker om dette.

    For å si det sånn).

    Og min morfar arrangerte også skikonkurranse, (for min lillesøster Pia og meg), hver dag, en påske, (var det vel muligens), når vi var på en hytte, (som en bekjent av min morfar eide), i Telemark, (på midten/slutten av 70-tallet).

    Så det kan kanskje ha vært min morfar, som ba min mor, om å få meg, til å begynne å spille fotball, (på begynnelsen av 80-tallet), tenker jeg nå.

    Hm.

    Min morfar ga meg forresten en fotball, mens jeg bodde hos min mor, i Mellomhagen, på Østre Halsen/Gloppe, (hvor vi bodde fra våren 1976 til våren 1978).

    Og det var den første fotballen jeg hadde, (husker jeg).

    Jeg tuppa visst ballen, sa en lokal tenåringsgutt, som min mor ble kjent med, (på den lokale stranden Hvittensand).

    (Og så lærte han tenåringsgutten meg, å bruke bredsida, (heter det vel), når man skulle sparke ballen.

    Dette var i hagen vår, utafor den vertikaldelte tomannsboligen som min stefar Arne Thomassen eide, i Mellomhagen 15B, (var det vel).

    Noe sånt).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Velkommen som medlem i Naturvernforbundet
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. februar 2021 kl. 12:59
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: medlem@naturvernforbundet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: <medlem@naturvernforbundet.no>
    Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 20:18
    Subject: Velkommen som medlem i Naturvernforbundet
    To: <eribsskog+(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
    Hei Erik Løvenbalk Ribsskog!
     Velkommen som medlem i Naturvernforbundet! Med din støtte kan vi fortsette det viktige arbeidet med lokalt natur- og miljøvern over hele landet.
     Din innmelding er nå registrert, og vi vil om kort tid sende deg et velkomstbrev i posten.
     Følg oss på www.facebook.com/naturvernforbundet for nyheter om natur og miljø.
     Takk for at du vil være med på laget!
     Miljøvennlig hilsen
     Naturvernforbundet
     medlem@naturvernforbundet.no
     www.naturvernforbundet.no
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Ordrebekreftelse for #2036219
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. februar 2021 kl. 12:54
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: Egmont Serieforlag AS <kundeservice@egmont.no>, hanna.ueland@egmont.com, cap@egmont.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@egmonthm.no, reception.egmontpublishing@egmont.com, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, Kundeservice Bladkiosken <abo-bladkiosken@egmonthm.no>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Bladkiosken <kundeservice@egmont.no>
    Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 20:25
    Subject: Ordrebekreftelse for #2036219
    To: <eribsskog+(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
     
    Ordrebekreftelse for #2036219
    26.02.2021 20:24
     
    Hei Erik Løvenbalk,
    Takk for bestilling av Våre beste kryssord!
     
     
    VÅRE BESTE KRYSSORD 398,- x1 398,-
    Delsum 398,-
    Frakt 0,-
    Herav mva 79,60
    Å betale 398,-
    Faktura for abonnementet kommer sammen med et av de første tre bladene. Har du e-faktura kommer fakturaen direkte i din nettbank.
     
    Fakturaadresse
    Erik Løvenbalk Ribsskog
    (Sensurert av johncons-blogg)
    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
    Leveringsadresse
    Erik Løvenbalk Ribsskog
    (Sensurert av johncons-blogg)
    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
     
    Min sideKontakt oss
    © Egmont Publishing

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen