
PS.
Det riktige skal visst være 20 kroner:

https://etilbudsavis.no/businesses/faa0Ym/offers/1dk2HPtJojUj4xJreYzMj

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Elektronisk forsendelse fra Sivilombudsmannen
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. januar 2021 kl. 19:02
Til: “postmottak@sivilombudsmannen.no” <postmottak@sivilombudsmannen.no>
Kopi: Postmottak <postmottak@arkivverket.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>
Hei,
jeg husker godt, at Mette Holter ikke tålte, at jeg nevnte Gro Harlem Bruntland engang.
Jeg har alltid stemt på høyresida, (Høyre eller Fremskrittspartiet), og har aldri likt Gro.
Og da jeg sa noe negativt om Gro, (mens jeg lagde noe mat, på kjøkkenet, til Arne Thomassen og Mette Holter, som jeg leide av, i et ‘sandwich-år’, fra studiene), så klikka Mette Holter, og forklarte at hu, (som vi besøkte i Parkveien, en gang, på begynnelsen/midten av 80-tallet), hadde vært venninne med Gro, under oppveksten.
Og at det ikke var lov å si noe stygt om Gro.
Og det er vel kjent, at du, er lillesøstera til Gro Harlem Bruntland.
Så da er du inhabil, mener jeg.
Det kan kanskje ha vært, at Mette Holter skøya.
Og fortalte en gang, at hu og ei amerikansk venninne av henne, (ei tjukk dame med svart/mørkt hår, ved navn Victoria/Vicky, som emigrerte til Trondheim), hadde gått i hotpants, mens de bodde hos Ancona-mafia-familien, i USA, (i Brooklyn ifølge min halvbror Axel, som vokste opp med Mette Holter som stemor).
Men Ancona er visst mer kjent for å være i Ku Klux Klan, (ettersom jeg har forstått det).
(Dette var det om i media, for noen år tilbake.
Noe om en Ku Klux Klan-leder, i Amerika, som het Ancona).
Så det er mulig at Mette Holter skøyer med sånt.
Men når hu har sagt disse greiene, (om sitt vennskap til Gro), så må jeg få lov å forklare dette videre, (og peke på at du er lillesøstera til Gro), vil jeg si.
Så dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tir. 5. jan. 2021 kl. 09:46 skrev postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>:
Vår ref 2020/2837
Vennlig hilsen
Erlend Kragh Nyhus | rådgiver
e-post: postmottak@sivilombudsmannen.no
PS.
Her er e-brevet fra Sivilombudsmannen:

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Fjordane folkehøgskule
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. januar 2021 kl. 18:25
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: post@fjordane.fhs.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak@uhr.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Forwarded message ———
Fra: folkehogskole.no <noreply@folkehogskole.no>
Date: tir. 5. jan. 2021 kl. 23:10
Subject: Kvittering for søknad til Fjordane folkehøgskule
To: <eribsskog+ekstremtHomofil@gmail.com>
Kvittering for søknad til Fjordane folkehøgskule
Dette er kvittering på at vi har mottatt søknaden din. Du vil snart høre mer fra Fjordane folkehøgskule.
Opptaket starter 1. februar og folkehøgskolene tar opp elever utover hele våren og sommeren så sant det er ledige plasser på linjen.
Har du spørsmål om søknaden din, ta kontakt på post@fjordane.fhs.no
Denne eposten er sendt fra en noreply-adresse, og svar blir ikke lest.
Hilsen Folkehøgskolene
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. januar 2021 kl. 18:21
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: bjerkely@bjerkely.fhs.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak@uhr.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Forwarded message ———
Fra: folkehogskole.no <noreply@folkehogskole.no>
Date: tir. 5. jan. 2021 kl. 23:15
Subject: Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole
To: <eribsskog+superHomofil@gmail.com>
Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole
Dette er kvittering på at vi har mottatt søknaden din. Du vil snart høre mer fra Bjerkely folkehøyskole.
Opptaket starter 1. februar og folkehøgskolene tar opp elever utover hele våren og sommeren så sant det er ledige plasser på linjen.
Har du spørsmål om søknaden din, ta kontakt på bjerkely@bjerkely.fhs.no
Denne eposten er sendt fra en noreply-adresse, og svar blir ikke lest.
Hilsen Folkehøgskolene
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Faktura fra Norsk Fosterhjemsforening
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. januar 2021 kl. 17:59
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: sandra@fosterhjemsforening.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@fosterhjemsforening.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Forwarded message ———
Fra: Norsk Fosterhjemsforening <sandra@fosterhjemsforening.no>
Date: tir. 5. jan. 2021 kl. 16:37
Subject: Faktura fra Norsk Fosterhjemsforening
To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Kjære Erik Løvenbalk Ribsskog
Vedlagt faktura fra Norsk Fosterhjemsforening
Betaling gjelder: Medlemskontingent Norsk Fosterhjemsforening
Betal til konto: 15063241587
Beløp: 540,00
Forfallsdato: 19.01.2021
KID-nummer: 61891110027
Ved betaling vil du få mulighet til å tegne avtalegiro.
Takk for at DU er medlem i Norsk Fosterhjemsforening!
Med vennlig hilsen
Norsk Fosterhjemsforening
Faktura.pdf
513K

https://www.facebook.com/elisabeth.reiersen
PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:

PS 3.
Tvillingbroren innrømmer at han har/hadde rødt hår og fregner, (med søstera prøver visst å skjule dette):

PS 4.
Disse stygge tvillingene, (eller hva man skal kalle dem), var visst også fotomodeller for Donald:

https://www.facebook.com/photo?fbid=10151839310731977&set=ecnf.526676976
PS 5.
Jeg visste ikke at disse hadde en bror, (jeg ble dratt med til Eik, kanskje en gang i året, på første halvdel av 80-tallet, (vi pleide å kjøre innom der, blant annet når min stemor Haldis solgte luftrensere på Tønsbergmessa), og jeg så aldri noen andre der, enn moren og tvillingene):

https://www.facebook.com/photo?fbid=10151185675406977&set=ecnf.526676976
PS 6.
Tvillingene, (Haakon og Elisabeth), har visst to storebrødre, (Tom Robert og John):

https://www.facebook.com/photo?fbid=10156526017976977&set=ecnf.526676976

PS.
Huset/bungalowen, (som jeg aldri besøkte, for jeg ikke har hatt noe særlig kontakt med Frode siden begynnelsen av 90-tallet), hadde ganske bra standard, (må man vel si):

PS 2.
Dette må vel kalles luksus:

(Samme link som overfor).
PS 3.
Her satt muligens kona og skravla med venninner, mens Frode satt og så på TV i den andre sofagruppen:

(Samme link som overfor).
PS 4.
Det kan virke som at Frode hadde sin egen ‘man-cave’, hvor han gjemte seg for kona og sønnene, (som okkuperte stor-stua):

(Samme link som overfor).
PS 5.
Såvidt meg bekjent, så har Frode to sønner.
Og hvis de brukte et av de fem soverommene som TV-stue, (enten for Frode eller sønnene).
Så hadde de fire soverom igjen.
Det er mulig at de hadde et gjesterom.
Eller at Frode og kona hadde hvert sitt soverom.
(Noe sånt).
Så sånn var muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 6.
Frode og kona samla på vaskepulver fra alle land i verden, (for å skøye litt), derfor fikk de god bruk for det gamle kjøkkenet:

(Samme link som overfor).

https://kokkejaevel.blogg.no/i-all-verden-skjedde-i-kommentarfeltet.html
PS.

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen