johncons
  • ikke opptatt av

    PS.

    Mens jeg bodde i Leather Lane, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011), i Liverpool.

    Så hadde jeg arbeidssak, mot Arvato.

    Og de ga meg ikke noe erstatning.

    Så jeg satt mest hjemme, og blogga og surfa, (og jeg jobba også på nettet, som Company Resarcher, for et firma i Norwich).

    Og da fant jeg tilfeldigvis ut, (muligens på VGD).

    At det hadde foregått, et ‘omvendt’ Benjamin-drap.

    På skoleveien min, på Østre Halsen, (hvor jeg bodde mens jeg gikk brorparten av første klasse, på Østre Halsen barneskole).

    Akkurat der, hvor jeg pleide å ta igjen, han bondesønnen, fra Skreppestad/Gloppe, (eller hva det heter igjen).

    Han bondesønnen som min ‘blodsbror’ Ben Ove Brooks og jeg, tulla litt med, i bursdagen hans, for vi kom litt for seint.

    (For å si det sånn).

    Og så ble vi lurt, (av bondesønnen sin far eller bestefar), til å krabbe under utedassen der.

    (Som noe slags straff muligens.

    Noe sånt).

    Og så var det vel muligens sånn, at det var Elden, som representerte han fremmedkulturelle morderen.

    (Sånn som jeg husker det).

    Så det var vel derfor, at jeg la merke til Elden sitt navn, (og lurte litt på hvem han var).

    (Noe sånt).

    Så sånn var vel det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Den veien, som han bondesønnen gikk.

    Det var forresten, en slags omvei, for meg.

    Men jeg skydde de tre nabo-guttene, (Pål Andre Larsen og de), fra Mellomhagen, en del.

    Så jeg gikk ofte en omvei, til og fra skolen, da.

    (For å slippe å bli kryna, (å få trynet trykket ned i snøen, en nokså lang stund), osv.

    Som storebroren til Pål Andre visst syntes at var morsomt.

    For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Der det ‘omvendte’ Benjamin-drapet var.

    Det var i en vei som het Snarveien, (hvis jeg har forstått det riktig).

    Og det var der, hvor min morfar Johannes, (som var fra Leirsund/Romerike), dro meg med, til en slakter, en gang, (husker jeg).

    Selv om min morfar, egentlig bodde i Nevlunghavn, (et par mil unna).

    Så det var ‘merksnodig’, at min morfar dro med meg dit, (til en slakter, som holdt til, på skoleveien min liksom).

    (For å si det sånn).

    For når min morfar skulle kjøre hjem, til min mormor Ingeborg, i Nevlunghavn.

    (Fra der vi bodde, i Mellomhagen/Gloppe).

    Så måtte han kjørte gjennom, den nokså kjente byen Larvik.

    Hvor de hadde plenty, av matforretninger/supermarkeder.

    (For å si det sånn).

    Så hva min morfar skulle, på et lite ‘landsby-slakteri’, på Halsen.

    Det kan man kanskje lure på.

    (Men det var kanskje sånn, at min stefar Arne Thomassen, (som bygde hytter og malte hus), hadde gått konkurs.

    Og at min mor derfor tagg min morfar, (som seinere kjøpte et lite hus til oss, i Jegersborggate, i Larvik sentrum), om å kjøpe noe mat til oss.

    Og at min morfar da ikke gadd, å dra lenger, enn til den lokale slakterbutikken.

    For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Her er mer om dette:

    mer om kryning

    https://www.facebook.com/groups/spalta/permalink/10153615409689041/?comment_id=10153617970894041

    PS 5.

    Jeg må innrømme.

    At etter at jeg ble kryna, av storebror til Pål Andre.

    (Mens Pål Andre og den yngste broren også var der vel).

    Så tok jeg igjen litt, på min lillesøster Pia.

    For vi var jo egentlig ikke, fra Mellomhagen/Gloppe.

    Men vi var fra Bergeråsen, Rømminga/Vestmarka, Østre Halsen og Hvattum/Brunlanes.

    (Som jeg har skrevet om, i Min Bok.

    For å si det sånn).

    Så jeg tenkte vel, at jeg måtte gjøre, som de andre guttene, fra Mellomhagen/Gloppe.

    (Noe sånt).

    Så min lillesøster Pia, ble vel etterhvert, ganske vant til å bli kryna.

    (Sånn som jeg husker det).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 6.

    Det har også vist seg, at jeg har Elden, i slekta.

    (Min mors tremenning, (var det vel), Bjørn Ribsskog, (som var etterkommer av min oldefar Johan Ribsskog sin tvillingbror Adolf).

    Han har med om noen Elden-folk, i sin store Ribsskog-slektsforskning, (som han jobba med, rundt årtusenskiftet)).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 7.

    Her er mer om dette:

    mer om elden fra bjørn ribsskog sin slektsforskning

  • kerry jans partner kamerat

    https://www.nb.no/items/84d20e968aef8ff59e2394884c2c0848?page=0&searchText=”kerry%20winsor”

    PS.

    Jeg har blogget litt om Kerry tidligere.

    (I forbindelse med at jeg har drevet med slektsforskning/industrihistorie-forskning.

    Må man vel kalle det).

    På begynnelsen av 80-tallet, så var jeg ofte med min far, inn til Oslo, for å levere køyesenger/vannsenger.

    (For vår slektsbedrift Strømm Trevare).

    Og på et tidspunkt, (på midten av 80-tallet).

    Så bodde min fars samboer Haldis sin sønn Jan Snoghøj i Uelands gate, i Oslo, (i Haldis sin leilighet).

    Og min far og jeg, brukte da, den leiligheten, som et slags pauserom, noen ganger, (når vi leverte senger i Oslo-området).

    (For å si det sånn).

    Så jeg husker, at vi satt, i leiligheten, (i Ulvetrappene/Ila-komplekset), i Uelands gate.

    Og så så vi, på Sky Channel.

    (En TV-kanal som vi bare hadde hørt rykter om, på Berger/Bergeråsen.

    På den tida).

    Og min far hadde alltid skrytt av Amerika.

    Og at alt var så stort og fint der.

    Men jeg ble litt skuffa, når jeg møtte Kerry.

    (Må jeg innrømme).

    Siden at Kerry vel var den første amerikaneren, som jeg møtte.

    (Kerry snakka ikke norsk.

    Sånn som jeg husket det).

    Men jeg syntes ikke, at Kerry, (med sitt hippie-aktige skjegg), var noe særlig kul, (selv om han var amerikaner), husker jeg.

    (Helskjegg var vel ikke så moderne, på 80-tallet.

    For å si det sånn).

    Så jeg snakka lite med Kerry.

    Men vi fire, (min far, Jan, Kerry og jeg), vi satt mest, og på Pat Sharp & Co., (og hans musikk-video-program), på Sky Channel, da.

    (Sånn som jeg husker det).

    Og da var det liksom Pat Sharp, (og ikke Kerry), som var den kule.

    (Må man vel si).

    Og hvordan Jan møtte Kerry.

    Det veit jeg ikke.

    Men det har de siste år, dukket opp ‘homo-erotiske’ bilder, av Jan, på Facebook.

    (Lagt ut av hans Berger-kamerater).

    Så det kan kanskje ha vært, på en eller annen homsebar, (i Oslo), da.

    (For å si det sånn).

    Selv om det kanskje blir litt på grenser til fleip, (å skrive).

    For det kan jo være, at Jan bare, er veldig frisinnet.

    Og at han derfor synes at det er naturlig, å ta på sine kameraters tissefanter osv., (noe man kan finne sladdede bilder av på Facebook), uten at det for Jan, er noe seksuelt/’homo-aktig’.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Ettersom jeg har forstått det.

    Så var det sånn.

    At Kerry hjalp Jan, med å starte, en import-geskjeft.

    Det firmaet het Snakehill Trading, (en slags oversettelse av Jan sitt etternavn Snoghøj, som Jan har, etter sin danske far).

    Og Jan solgte propolis/bipollen, (et slags kosttilskudd), fra Arizona, i Norge.

    (På en lignende måte, av Natures Own.

    Må man vel nesten si).

    På 90-tallet, så prøvde jeg, å kutte kontakten, med min far og de.

    (Etter at de hadde herja fælt med meg, på 80-tallet.

    For å si det sånn).

    Men min yngre søster Pia, kutta ikke kontakten.

    Så derfor endte jeg opp, i bryllupet til Jan, (i Hallingdal), sommeren 2000.

    (For Pia spurte om jeg kunne kjøre henne dit.

    Noe sånt).

    Men der var ikke Kerry, (sånn som jeg husker det).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Her er mer om dette:

    mer om jan og kerry

    https://www.nb.no/items/4578e0e7f70ff4ae6605bf115124c9d4?page=1399&searchText=”kerry%20winsor”

    PS 4.

    Her står det noe om Kerry sin norske kone, (som jeg ikke kan huske å ha blitt introdusert for):

    kerry sin norske kone

    https://www.nb.no/items/4fc2c866a6225edd522a749a805c7fcd?page=1367&searchText=”ingunn%20winsor”

    PS 5.

    Mer om Windsors sin geskjeft, (fra Aftenposten 24. september 1983):

    mer om winsors sin geskjeft

    https://eavis.aftenposten.no/aftenposten/45485/33/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D&query=”uni-way”

    PS 6.

    Kona til Kerry het muligens Rokstad, til pikenavn:

    kan ingunn rokstad ha vært kona hm

    https://www.nb.no/items/05f9e678201bdd303529376b929981f1?page=829&searchText=”pionerstien%2010″

    PS 7.

    Hu er visst nå gift med en nordmann, (i Kongsberg), men hu har masse Winsor-bekjente, på Facebook:

    gift med nordmann med winsor bekjente

    PS 8.

    Andreas kan muligens være Kerry sin sønn, (for det står i Arbeiderbladet, (på ‘Bokhylla’), at Kerry og Ingunn Winsor, fikk en sønn, i 1984, var det vel):

    andreas muligens kerry sin sønn

    https://www.nb.no/items/48f59dda05a5eb7e89207feae91a59a6?page=5&searchText=”ingunn%20rokstad”

    PS 9.

    Det er vel forresten litt rart, at de skriver, i PS-et overfor.

    (Det skjermbildet er forresten fra Laagendalsposten, 3. januar 1992.

    For å si det sånn).

    At Andreas og Øyvind har fått: ‘Et søsken’.

    Men jeg har lest i en avis, (eller noe lignende), at det noen ganger, kan være vanskelig, å bestemme kjønnet, på avkommet, med en gang, etter fødselen.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 10.

    Andreas har arvet sin fars skjegg, (må man vel si):

    arvet sin fars skjegg

  • nettmobbing 20. desember

    https://kokkejaevel.blogg.no/min-nye-arbeidsplass.html

    PS.

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 20. desember

  • tvangsinnla meg i 2015 paint

    https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/50-leger-har-sagt-opp-ved-legevakt-i-baerum-kommune.XVZ6xtcPm?utm_source=vgfront&utm_content=row-2

    PS.

    Jeg satt og skrev Facebook-melding, til hu Sophie fra Rimi Karlsrud.

    (Hu som jeg seinere har funnet ut om, at er etterkommer, av en kjent fransk kunstner.

    Og som visst skylder meg en blowjob.

    (Har hu visst sagt, (på 90-tallet), ifølge en Rimi-kollega av oss, ved navn Morten Jenker.

    For å si det sånn)).

    Og jeg skulle på en forelesning, hos UIO.

    (Noen timer seinere den dagen.

    Jeg hadde nettopp stått opp).

    Og så var det masse folk, på gangen, (utafor det lille rommet, hvor jeg bodde).

    Og de fikk på en eller annen måte tak i koden til døra mi.

    I tillegg til Schneider, så var det også, to bevæpnede politifolk der, (blant annet en trønder), som sletta videoer på mobilen min.

    (Husker jeg).

    Og det var også sånn, at det surra noen fremmede kvinnfolk forbi, på gangen der, (på ‘russer-brakka’, som jeg kalte det, på bloggen).

    (Sånn som jeg husker det).

    Og det stod også en hvit legevakt-bil, parkert utafor vinduet mitt.

    (Men jeg hadde aldri sett en sånn legevakt-bil før.

    Så jeg lurte på om det var noe tull.

    Husker jeg).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    mer om schneider forsida av vg

  • IMG_20201218_122512 paint

    PS.

    Det at Nina Monsen, (som døde rundt årtusenskiftet), og jeg, havna i bingen sammen, (hjemme hos meg, på Bergeråsen).

    Det var jo, høsten 1988.

    Så det var et drøyt år, før bildet overfor, ble tatt.

    Og Nina Monsen var født, året før meg.

    (Det vil si i 1971).

    Og jeg trodde, at hu gikk i samme klasse, som min stesøster Christell, (på Berger skole), i sin tid.

    Og Christell er født, i 1972.

    Men det er mulig, at jeg har misforstått.

    (For jeg fotfulgte ikke Christell og Nina rundt, på Berger skole, (hvor vi alle tre gikk, på begynnelsen av 80-tallet).

    Det er er mulig, at disse mente, at de gikk i samme klasse, fordi at begge to, hadde klasserom, i landskapet, (i Berger skole sitt da nye bygg).

    Og at de derfor kunne ha øyekontakt, i det store ‘skole-landskapet’, i timene.

    Og derfor mente, at de gikk, i samme klasse.

    (Mens jeg selv, holdt til i kjelleren, i det eldste skolebygget der, (et bygg fra 50/60-tallet), på Berger skole.

    Hvor vår klasse hadde klasserom, (i et slags formings/håndarbeids-rom).

    For å si det sånn)).

    For hvis Nina Monsen, (som på begynnelsen av 80-tallet bodde hos sin onkel på Bergeråsen, mens mora hennes bodde på Romsås, nesten ti mil unna), gikk i samme klasse, som Christell, (som forresten pleide å være litt nedlatende ovenfor Nina, sånn som jeg husker det, (Christell kalte blant annet Nina for: ‘Nasse Nøff’)).

    Så ville vel Nina vel ha vært russ 91, (som min stesøster Christell).

    Og da kunne hu ikke ha gått, på distriktshøyskole, i 1990.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Det som skjedde.

    Var at Nina Monsen og jeg.

    Vi dro og så Roger Rabbit, på Eldorado kino, (i Oslo), høsten 1988.

    (Noen dager/uker at vi hadde blitt bedre kjent, (vi hadde sex halve natta), hjemme hos meg, på Bergeråsen).

    Men etter det, så mista jeg kontakten, med henne.

    (Jeg fikk et julekort, av henne, med bilde av henne og hennes hund Beauty på.

    Det julekortet havna visst, i gangen ‘min’, (det var egentlig min fars leilighet).

    På en eller annen måte.

    Min lillesøster Pia fant kortet, (og ga det til meg).

    For å si det sånn).

    For min lillesøster Pia, var rebell.

    Så hu flytta, fra min fars kjæreste/samboer Haldis, (hvor hu hadde bodd, siden 1982), og opp til meg, i Leirfaret 4B, (hvor jeg hadde bodd aleine siden våren 1981).

    Rundt juletider, i 1988.

    Kan det vel kanskje ha vært.

    Og da ville jeg forklare om det, med Nina Monsen, til Pia.

    Så derfor ble det til, at jeg ikke nevnte Nina Monsen.

    For Pia sin venninne Cecilie Hyde flytta også inn, hos meg.

    Og hvis jeg hadde dratt inn til Oslo igjen, for å møte Nina Monsen.

    Så hadde de muligens skjønt, hva som skjedde, den nevnte høstnatta, (i 1988).

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Det var forresten sånn.

    Høsten 1989.

    Da jeg flytta til Oslo, for å studere, (på NHI).

    At jeg ringte Christell, (fra Kiellands Plass/Uelands gate, hvor hennes mor Haldis, hadde en leilighet, som jeg lånte, de første dagene, som jeg bodde, i Oslo).

    Og da sa Christell, (høsten 1989), at Nina Monsen bodde, i Lillehammer.

    Men Nina Monsen var ikke russ 89, (som meg).

    (For da ville vi jo ha gått i samme klasse, på begynnelsen av 80-tallet.

    På Berger).

    Så hu begynte nok ikke på den distriktshøyskolen sin, før året etter.

    Så hva hu dreiv med, i Lillehammer, høsten 1989.

    Det kan man kanskje lure på.

    (Siden at hu egentlig bodde på Romsås, (hos sin mor), på midten/slutten av 80-tallet.

    For å si det sånn.

    Men det kan kanskje ha vært sånn, at faren, bodde i Lillehammer.

    Hva vet jeg).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Her har Nina Monsen satt inn annonse i avisa, (fra Dagningen 28. mars 1990):

    IMG_20201218_122549 paint

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    [CASE:119919] Din henvendelse

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. desember 2020 kl. 13:34

    Til: NextGenTel <kunde@nextgentel.com>

    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, helpdesk@bitpro.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring@nextgentel.com

    Hei,

    nå har jeg gått på handel og kontor i sin tid.

    Og der har jeg lært at det skal være nok å forklare ting på vanlig norsk, istedet for å starte noe helsikes skjema-velde.

    Og at det skal være så vanskelig å få svar fra dere.

    Jeg må skrive til deres eier Christer Sveås for å få dere til å svare.

    Hvorfor har dere ikke mail-adressen deres, på deres nettsted.

    Jeg ønsker å vite navnet på det trollet som har bestilt dette, i mitt navn.

    Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

    Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette, (sånn at jeg er sikker på at dette blir ryddet ordentlig opp i, etter å ha brukt mye tid, på å prøve å få svar fra dere).

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg hadde forresten Nextgentel, da jeg bodde på St. Hanshaugen, (hvor jeg bodde fram til 2004).

    Og da måtte jeg sende den brukte ruteren/modemet, i posten, til Bergen, når jeg skulle flytte til England, (for å studere).

    Det synes jeg også, at var merkelig.

    Hva gjør dere med disse brukte ADSL-modemene/ruterne.

    Er det sånn, at dere sender de i posten, til nye kunder.

    Det synes jeg, at høres rart ut.

    Det er vel derfor man har bindingstid, fordi at man liksom skal betale ned, på ruteren/modemet, osv.

    Skjerpings!

    fre. 18. des. 2020 kl. 13:32 skrev NextGenTel <kunde@nextgentel.com>:

    Hei, Erik.

    Viser til din e-post til oss.

    Vi forstår at det har blitt opprettet et abonnement i ditt navn som du ikke har kjennskap til. I den anledning har jeg forsøkt å komme i kontakt med deg per telefon, men har ikke lykkes med dette.

    Vedlagt i denne e-posten finner du et egenerklæringsskjema som må fylles ut og returneres til oss innen 14 dager. Vi anbefaler også at forholdet politianmeldes. Abonnementet skal vi selvfølgelig få avsluttet og ordnet opp i.

    Skjemaet kan sendes per post til:

    NextGenTel AS

    Faktura & Innfordring

    Postboks 3, Sandsli

    5861 Bergen

    Alternativt kan skjemaet også returneres per e-post til innfordring@nextgentel.com.

    Dersom du har spørsmål, eller ønsker at jeg ringer deg, kan denne e-posten besvares om emnefeltet ikke endres. Dette sikrer at ditt svar ender hos korrekt avdeling.

    Ønsker deg en fin dag. 

    Med vennlig hilsen

    Ida

    Reklamasjon

    NextGenTel 

    NB! Minner om at du kan finne nyttig informasjon på våre hjelpesider https://www.nextgentel.no/privat/hjelp/

  • ferja arcadia fra southampton

    https://johncons-blogg.net/2013/06/mer-fra-england_11.html

    PS.

    Så jeg må si, at det var hu ‘Arcadia-dama’, som fikk meg til å sende tilbake troll-post, på den måten jeg gjør det.

    Og jeg hørte aldri en klagde, hverken fra Royal Mail eller the Post Office, angående dette.

    (I løpet av de årene jeg bodde i England.

    Hvor jeg bodde fra 2012 til 2014).

    Men Posten i Norge, de syter, til den store gullmedaljen, og sender meg høye fakturaer, når jeg sender tilbake troll-posten, til møkka-firmaene.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Nå var det ikke sånn, at jeg egentlig ba om råd, angående hva jeg skulle gjøre, med de feil-leverte brevene, som jeg fikk, (gjennom en post-luke i inngangsdøra), i 10 Keith Court.

    Jeg bare tok med disse brevene, (til postkontoret).

    (Postmannen hadde kanskje fått solstikk, siden at han ga meg brev, som var adressert til tidligere leieboere.

    Hva vet jeg).

    Og så leverte jeg disse brevene, i luka, til hu ‘Arcadia-dama’, da.

    (Mens jeg var på en handlerunde, i Walton.

    Jeg var kanskje på postkontoret, for å kjøpe ‘lecky’, som de sa der, (man betalte for strøm, ved å kjøpe billetter, som man så skulle stappe inn i et høl, i/ved sikringsskapet, (og etterhvert så skulle man bruke en microchip-løsning, istedet for den tidligere papir-løsningen)).

    Eller om jeg skulle sende en Posegodt-pakke.

    Noe sånt).

    Men hu ‘Arcadia-dama’ nekta å ta i mot disse brevene, da.

    Hu sa at det var noe med Royal Mail, (og ikke noe med the Post Office).

    Jeg måtte skrive: ‘No longer at this address. Return to sender’, på brevene.

    (Sa hu).

    Og så måtte jeg legge disse brevene, i en rød postkasse, (som det stod Royal Mail på), sa Post Office-dama.

    (For i England, så er visst posten delt opp i to firmaer.

    Nemlig Royal Mail og the Post Office, da.

    Noe sånt).

    Så dette var litt dårlig kundeservice, (fra hu ‘Arcadia-dama’), må man vel si.

    Man burde vel muligens kunne forvente, av the Post Office, at de klarte å utføre denne arbeidsoppgaven, (å ta imot feil-leverte brev).

    (For å si det sånn).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Mer om cruise-skipet Arcadia:

    mer om cruiseskip

    https://en.wikipedia.org/wiki/MV_Arcadia_(2004)

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. desember 2020 kl. 17:11

    Til: post.finance@modhi.no

    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, sigurd.aune@sparebank1.no, finansinspektionen@fi.se, LKT1@mohdi.no, post@forbrukerombudet.no, michelle.adde@conacto.no, conecto@conecto.no, selma.myhrbraaten@conecto.no, tilsynsutvalget@domstol.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Postmottak <postmottak@domstoladministrasjonen.no>

    Hei,

    jeg viser til Deres brev fra 10. desember.

    (Se vedlegg).

    Dette kravet kjenner jeg ikke igjen.

    Hva skal dette bety?

    Dette er svindel og terrorisering/mobbing.

    Det er noen jævler/troll som har bestilt masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner, (i flere år nå).

    Og det er nok det som har skjedd her og.

    Jeg har søkt litt om dere på nettet.

    Og jeg har funnet ut, at dere tidligere het Conecto.

    Og dere, (deres avdeling på Kolsås), har jeg tidligere hatt problemer med.

    Jeg fortalte de gjentatte ganger, at det var noen troll, som hadde bestilt noe dritt, i mitt navn.

    Men dere, (dere hadde en islandsk ansatt), ville ikke høre på meg.

    Og Asker og Bærum Tingrett var like åndssvake.

    (Og jeg fikk kredittanmerkning.

    På grunn av noe jeg ikke har bestilt.

    Uansett hvor mye klagde/forklarte).

    Så dere lager helvete for meg, med jevne mellomrom, (på grunn av deres inkompetanse/dåraktighet), kan det virke som.

    Så dette må jeg klage på.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    IMG_20201217_0001 paint.jpg

    603K

    PS.

    Her er vedlegget:

    IMG_20201217_0001 paint

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen