johncons
  • nettmobbing 17. november

    https://kokkejaevel.blogg.no/vent-til-onsdag.html

    PS.

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 17. november

  • kristin sola facebook 1

    PS.

    Her er mer om dette:

    kristin sola steen facebook 2

    PS 2.

    Det med mjælkemaskin.

    Det var at Kristin Sola, (som vel er bondedatter, (hu var ihvertfall med i 4H, husker jeg)), plutselig sa til meg, i en time, (det andre året på videregående/handel og kontor), at det var så morsomt, å ha en melkemaskin, på snurrebassen.

    (Noe sånt).

    Og det mente vel jeg, at hørtes litt rart/perverst ut.

    (For å si det sånn).

    Og hvordan kunne Kristin Sola vite dette.

    Siden at hu vel hadde innovertiss.

    (Som de sier).

    Men vår klassekamerat Jan Ivar Lindseth, (som pleide å mase på meg, om at jeg skulle sette meg ved siden av han, bakerst i klasserommet, i markedsførings-timene).

    Han var enig med Sola, i at dette nok var artig, da.

    (Noe sånt).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    På den tida, (dette var skoleåret 1987/88), så hadde jeg, en walkman, (fra Aktuell Øvre Storgate, i Bragernes sentrum), med innebygget høyttaler.

    (Og jeg hadde vel også, et par walkman-høyttalere, med batteridrevet forsterker.

    Noe sånt).

    Og den walkmannen brukte jeg, til å spille musikk, i friminuttene.

    (Og i markedsførings-timene, til ‘Case’, (som likte en Belinda Carlisle-kassett, som jeg hadde kjøpt på Lyche platebar, husker jeg)).

    Og i et friminutt, så spilte jeg en sang, (som jeg hadde tatt opp fra Radio 1, eller en annen nærradio-kanal), som het: ‘Ute til lunch’.

    Og så kom Sola inn i klasserommet.

    Og hu reagerte på, at de sang om Norges Bondelag osv., i den sangen.

    (Husker jeg).

    Så det er muligens derfor at hu ble så pervers.

    Siden at hu ikke tålte å høre den ‘reklame-sangen’, da.
    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Her er mer om dette:

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: BLI MED PÅ DUGNADEN «SIGNER FOR SENTRUM» DENNE HELGEN!

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. november 2020 kl. 19:03

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: medlem@partietsentrum.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Medlem – Partiet Sentrum <medlem@partietsentrum.no>

    Date: lør. 24. okt. 2020 kl. 10:22

    Subject: BLI MED PÅ DUGNADEN «SIGNER FOR SENTRUM» DENNE HELGEN!

    To: medlem@partietsentrum.no <medlem@partietsentrum.no>

     

    BLI MED PÅ DUGNADEN «SIGNER FOR SENTRUM» DENNE HELGEN!

    Å samle 5000 fysiske underskrifter er ikke enkelt i dagens digitale verden!

    Vi trenger derfor din hjelp dersom vi skal klare det.

     

    Dersom alle våre medlemmer samler 5-10 underskrifter på lørdag og søndag denne helgen, så kommer vi raskt i mål.

     

    HÅPER DU KAN BIDRA. ENTEN UTE PÅ GATA, ELLER I DITT NÆRMESTE NETTVERK. VI TRENGER DIN  HJELP!

     

    Skjemaet finner du her (følg instruksjonene nøye) Fysiske signaturer må returneres til oss per post:

    https://www.partietsentrum.no/wp-content/uploads/2020/09/SKJEMA_underskrifter-270920.pdf

     

    «Signer for Sentrum» har også et Facebook arrangement du gjerne kan dele. Du finner det her:

    https://www.facebook.com/events/820134618802192

     

    Takk for din støtte!

    Med vennlig hilsen

    Geir Lippestad, leder etableringen av Partiet Sentrum

     

     

     

    Sendt fra E-post for Windows 10

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Tusen takk 💙

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. november 2020 kl. 18:57

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: benedicte@spleis.no, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, hei@spleis.no, NRK <info@nrk.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>, post <post@finkn.no>, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, “rana.tingrett” <rana.tingrett@domstol.no>, “Söderblom, Marit Annie” <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>, abuse@telia.com, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Benedicte fra Spleis <benedicte@spleis.no>

    Date: fre. 23. okt. 2020 kl. 20:01

    Subject: Tusen takk 💙

    To: <eribsskog@gmail.com>

    en tjeneste fra SpareBank 1

    Hei Erik wave

    Tusen takk for innsatsen 

    TV-aksjonen er over for i år, og vi ønsker å takke dere som lagde en digital bøsse for en helt fantastisk innsats raised_hands

    19 000 bøsser har blitt laget til til WWF og over 160 000 personer har gitt penger til disse innsamlingene! Sammen har dere samlet inn 55 millioner kroner på Spleis, og dette hadde ikke vært mulig uten dere. 

    Takk for at du bidro til historiens første heldigitale TV-aksjon blue_heart

    Hva nå?

    Du kan fortsatt samle inn penger på bøssa di frem til 1. november om du skulle ønske det. Ellers så trenger du ikke å gjøre noe annet enn å slenge beina på bordet og kose deg med god samvittighet. Vi tar hånd om resten. Bøssa di avsluttes automatisk 1. november, og pengene vil da overføres direkte til TV-aksjonen og WWF. 

    Sammen bekjemper vi plast i havet whale 

    Gå til din digitale bøsse

    Du får denne e-posten fordi du har en bruker på Spleis

    Meld deg av denne typen e-post eller endre e-postinstillingene for alle typer e-post

    Meld deg av all e-post fra denne tjensten

    Sendt til eribsskog@gmail.com av Spleis, Oslo.

    Chat med oss på spleis.no eller send oss en e-post på hei@spleis.no

    Les våre vilkår for bruk og personværnerklæring

    Spleis er en tjeneste levert av SpareBank 1

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: UKEMENY, GYOZA & TIPS TIL HALLOWEEN

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. november 2020 kl. 18:52

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: trine.sandberg.yahoo.no@mail.mailchimpapp.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Trines Matblogg <trine.sandberg.yahoo.no@mail.mailchimpapp.com>

    Date: fre. 23. okt. 2020 kl. 16:18

    Subject: UKEMENY, GYOZA & TIPS TIL HALLOWEEN

    To: <eribsskog@gmail.com>

    View this email in your browser

     

    UKEMENY, GYOZA & TIPS TIL HALLOWEEN

    Endelig fredag! I denne ukens nyhetsbrev finner du som vanlig ukemenyen for den kommende uken, eksklusivt for dere som mottar nyhetsbrevet (publiseres på bloggen førstkommende søndag). Her skal det være noe for enhver smak. Bestill gjerne ingrediensene på meny.no hvis du har muligheten til det, og få ekstra trumf-bonus med på kjøpet. 

    Har du laget gyoza? Klikk deg inn på oppskriften nedenfor og følg mine anvisninger – og imponer med deilige dumplings du også! 

    Neste helg er det Halloween, og i den forbindelse har jeg funnet frem noen skumle, men smakfulle oppskrifter som slår spesielt god an hos den yngre garde. 

    Tirsdag morgen reiser jeg til Trøndelag for å treffe foreldrene mine, før jeg sjekker inn på Britannia i Trondheim for å ta imot deltagerne på matreisen min. Jeg gleder meg sånn til å få vise frem alt det gode Trøndelag har å by på! Følg meg på Instagram stories hvis du vil ha noen smakebiter fra turen (@trinesmatblogg). På grunn av matreisen blir det dessverre ikke noe nyhetsbrev neste uke. 

    Nå logger jeg straks av og tar helg. Helgen skal fylles med rolig fredagskveld og fredagspizza med gutta mine, og på lørdag blir hyttetur med barselgruppa gjennom snart 33 år. 

    Ha en fin og matglad uke! 

    Trine 🙂

    PS. Har du tips til oppskrifter, eller er det noe du savner på bloggen eller i nyhetsbrevet? Jeg vil gjerne høre fra deg! 

    UKEMENY 44

    FLERE UKEMENYER

     

    NYTT PÅ BLOGGEN

    HIMMELSK SJOKOLADEKAKE MED SJOKOLADEKREM

    HAVREOTTO MED TOMAT, PARMESAN OG PINJEKJERNER

    GRØNNKÅLPESTO

    PIZZA MED TOMAT, SPINAT, LØK OG MOZZARELLA

     

    HALLOWEEN 

    Lag noe godt til Halloween. Her er noen oppskrifter som er populære hos den yngre garde, men som også faller i smak hos de som er litt eldre. 

    SKUMLE EDDERKOPPKJEKS

    MUMIEPØLSER

    DRAKULAS FAVORITTDRIKK

    MONSTERKJEKS

    FLERE OPPSKRIFTER

     

    GYOZA MED SVINEKJØTT OG DIPSAUS 

    Mathias på 12 år elsker dumplings, og når det står gyoza på menyen blir han ekstra glad. Gyoza er japanske dumplings som er utrolig gode på smak. Det som skiller gyoza fra andre dumplings er at de først stekes og deretter dampes, slik at de blir sprø på den ene siden og myke ellers. Gyoza er slett ikke vanskelig eller tidkrevende å lage, og du trenger ikke noe spesielt utstyr – du steker og damper dem i stekepannen. Gyozapapir finner du i frysedisken i asiatiske butikker. Prøv det du også – fyll gyozaene etter smak og behag, og dypp dem i favorittdipsausen. 

    SE OPPSKRIFTEN

    annonse

    TRINES HVERDAGSMAT

    Har du sjekket ut min fjerde kokebok. TRINES HVERDAGSMAT? Jeg håper riktig mange stikker innom bokhandelen eller klikker på lenken nedenfor, for her er det nemlig mye godt som ikke er å finne på bloggen – se et lite utvalg på bildene over. 

    I TRINES HVERDAGSMAT finner du mine beste hverdagsmiddager, hvor de fleste er eksklusive for boken. Mitt fokus er matglede og det å samles rundt middagsbordet, her er det ingen pekefinger eller dietter. Min fokus ligger på smak, men de aller fleste oppskriftene er likevel sunne, enkle og raske. I Trines hverdagsmat finner du blant annet 23 deilige vegetaroppskrifter, for deg som ønsker å spise litt mindre kjøtt, men likevel godt og variert. 

    Sjekk gjerne ut de tre andre kokebøkene mine også, Trines mat (mest solgte  faktabok de siste 10 år), Trines mat 2 og Trine inviterer. Nå får du alle bøkene mine til nedsatt pris, se nedenfor.

    LES MER

    KJØP BØKENE MINE HER

    KJØP E-BOK HER

    annonse

    FÅ EKSTRA TRUMF-BONUS NÅR DU HANDLER PÅ MENY.NO

    I forbindelse med mitt samarbeid med MENY har jeg fått lov til å tilby mine lesere 5% Trumf-bonus av hele kjøpet på MENY.NO! Bonusen er eksklusiv og gjelder kun når du bestiller varer via Trines matblogg. Tilbudet gjelder hver gang du handler i MENYs nettbutikk til og med 31.10.20. Aktiver bonusen i dag!

    AKTIVER BONUSEN HER

    LES MER

    Du mottar dette nyhetsbrevet da du har meldt deg på e-postlisten for å motta oppskrifter/nyheter fra Trines matblogg. Du kan enkelt melde deg av nyhetsbrevet dersom du ikke ønsker å motta det lengre. Oppdater e-postadressen din her eller meld deg av e-postlisten her.

    Les personvernerklæringen min her. 

     

    Instagram

    Facebook

    Website

    YouTube

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Den siste presidentdebatten: Hvordan gikk det?

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. november 2020 kl. 18:37

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: ukesbrevurix@nrk.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, “Söderblom, Marit Annie” <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NRK <info@nrk.no>, post <post@finkn.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, “rana.tingrett” <rana.tingrett@domstol.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Sigurd Falkenberg Mikkelsen <ukesbrevurix@nrk.no>

    Date: fre. 23. okt. 2020 kl. 15:20

    Subject: Den siste presidentdebatten: Hvordan gikk det?

    To: <eribsskog+fleskeberg@gmail.com>

    Vises ikke nyhetsbrevet riktig? Åpne i nettleser

    NRK Urix Fredag, 23. oktober 2020

    Kjære leser,

    Debatten ble bedre denne gangen. Enormt mye stod på spill da president Donald Trump møtte utfordrer Joe Biden til duell. Det var den siste konfrontasjonen mellom de to før valget, som nå er under to uker unna, og muligens siste sjanse for Trump til å komme skikkelig på offensiven.

    I vippestaten Florida fulgte journalist Anders Tvegård debatten sammen med unge velgere utendørs.  Som mange andre hadde de allerede bestemt seg, men så debatten likevel. De var nok ikke i Trumps målgruppe: – Han visste mer om viruset enn han gav uttrykk for. Det har gjort at folk nå mobiliserer i Florida, sa en av dem  Anders møtte.

     

     

    Ung i USA: Rik eller sjanseløs

    For unge amerikanere er den amerikanske drømmen blitt fjernere. Det har blitt så dyrt å studere at mange må gi opp. 

    Hør podkasten!

     

    Debatten foregikk i langt roligere former enn sist, selv om denne også inneholdt øyeblikk av munnhuggeri og avbrytelser. Flere ting var interessant. Det kom fram klare forskjeller i klimapolitikken, og litt overraskende sa Biden at han vil fase ut oljenæringen. På immigrasjon var Biden også tydelig, og han angrep Trump for ikke å ha gjort nok for å stanse koronapandemien. Det siste går særlig hjem hos eldre velgere, mens det første nok var myntet på de yngre.

    Trump forsøkte og lyktes tidvis med å klistre Biden til sin lange karriere som politiker, og ikke minst tiden som visepresident under Barack Obama. Han fortsatte også sine angrep mot Bidens familie, uten at vi vet helt hvordan det vil slå ut blant velgerne.

    Journalist Gro Holm fulgte debatten fra Pennsylvania. Hun skriver i sin analyse at Trump var bedre denne gangen, men tviler på om det er nok til å snu valgkampen.

     

    Dette skriver amerikansk media om debatten

    The Atlantic synes Biden lånte Trumps populistiske klær.

    CNN har faktasjekket debatten. Trump kommer ikke så veldig godt ut av det. 

    Fox News mener Biden ikke forstår hvordan økonomien virker.

     

    Den franske læreren Samuel Paty fikk en minneseremoni en statsleder verdig på Sorbonne-universitet denne uka. 400 inviterte gjester med president Emmanuel Macron i spissen hedret den drepte læreren og læreryrket. Det var en følelsesladet kveld med et tydelig budskap fra Macron: – Vi skal ikke gi opp å vise karikaturtegninger i undervisning, sa han.

    Det kan være vanskelig å forstå hvor viktig lærerrollen i er i Frankrike. Læreren og skolen er båndet som binder den franske republikken sammen. Det er gjennom skolen republikkens verdier videreformidles til nye generasjoner. Ytringsfrihet og muligheten for religionskritikk settes høyt.

    Jeg er med i nyhetspodkasten Oppdatert og prøver å forklare hvorfor drapet er ekstra sjokkerende i Frankrike.

     

     

    HVA SKJER MED POLEN?

    Polen regnes som det verste landet i EU for LHBT-personer. Nå stanser Norge økonomisk støtte til landet. 

    Se Urix!

     

    Vår Europa-korrespondent Simen Ekern har truffet lederen av en  organisasjon som franske myndigheter knytter til drapet. Han nekter for at de har noe med dette å gjøre, og mener at rasisme og islamofobi er problemet.

    Den konflikten kommer vi til å se mer av framover. Macron har lovet tøffe tiltak og skal i et regjeringsmøte ha sagt at «frykten skal skifte leir».  En ideologisk kamp er på trappene i Frankrike.

     

    Andre saker fra NRK

    Russiske elitekrigere holder øvelser ved norskegrensen, rapporterer journalist Eirik Veum. 

    Kinesisk entreprenør: – Trump har gitt meg suksess. Korrespondent Kjersti Strømmen har vært Dongguan.

    Paven sier ja til borgerlig partnerskap for homofile.

     

    I Danmark har metoo slått inn for fullt. Skandaler og skjeletter ramler ut av skapet i høyt tempo. Jeg må innrømme at jeg ikke visste at det stod så dårlig til med likestillingen i vårt naboland.

    På tross av alvoret i saken, klarte vi i utenriksredaksjonen ikke å unngå og trekke på smilebåndet da journalist Marit Kolberg fortalte at i Danmark har likestillingsministeren også ansvaret for fiskekvoter. 

    – Et signal om at likestilling ikke tas på alvor, sier Tone Lunde Bakker, som har jobbet i flere tiår i forskjellige nordiske banker, både dansk, svensk og norsk.

    Med ønsker om en god helg,

     

    Sigurd Falkenberg Mikkelsen

    Utenrikssjef | @sigurdfm

    Fikk du nyhetsbrevet videresendt? Meld deg på her!

    NRK logo

    Kontakt oss    Avmelding    Andre nyhetsbrev

    Avmelding

     

    Fagredaktør Utenriks: Marius Tetlie

    Nettsjef: Hildegunn Soldal

    Ansvarlig redaktør: Thor Gjermund Eriksen

     

    Følg oss på sosiale medier

     

    This email was sent to eribsskog+fleskeberg@gmail.com

    why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences

    NRK · Bj. Bjørnsonsplass 1 · Oslo · Oslo, 03 0340 · Norway

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Erika Tissejenta, still looking for Anime NieR:Automata 2b Authentic Bring Arts PVC ACTION Figure Toy Gift N B?

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. november 2020 kl. 18:28

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: ebay@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, eBay Customer Support – spoof <spoof@ebay.com>, post <post@finkn.no>, ebay@reply5.ebay.com, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, exec.relations@ebay.com, government_relations@ebay.com, jcanfield@ebay.com, matthewb@ebay.com, pierre@ebay.com, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, ulieberman@ebay.com, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: eBay <ebay@reply5.ebay.com>

    Date: fre. 23. okt. 2020 kl. 11:44

    Subject: Erika Tissejenta, still looking for Anime NieR:Automata 2b Authentic Bring Arts PVC ACTION Figure Toy Gift N B?

    To: <eribsskog+norgesstorstehomo@gmail.com>

    Don’t let your favorites get away, buy them now!

    See this message in your browser

    eBay

    Fashion Electronics Home & Garden Deals

    Still looking?

    Still want it?

    Anime NieR:Automata 2b Authentic Bring Arts PVC ACTION Figure Toy Gift N B

    Buy now  →

    Money Back Guarantee

    All your recently viewed items

    Check them again  →

    Related items

    Deals especially for you

    Facebook Instagram Pinterest Twitter

    Shop Anywhere with the eBay App

    Google Play App Store

    Go to eBay  →

    eBay

    Learn More to protect yourself from Spoof (fake) e-mails

    eBay International AG sent this e-mail to you at eribsskog+norgesstorstehomo@gmail.com because your Notification Preferences indicate that you want to receive information about Newsletters, Promotions & Events.

    If you do not wish to receive further communications like this, please click here to unsubscribe. Alternatively, you can change your Notification Preferences in My eBay by clicking here. Please note that it may take up to 10 days to process your request.

    Copyright © 1995-2020 eBay Inc. All Rights Reserved. User Agreement, Privacy and Cookies.

                                                               

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Svalbard – magisk nordlys og vakre blåtoner. En fantastisk vinteropplevelse med Peer Gynt Tours.

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. november 2020 kl. 18:20

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: oslo@peergynt.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Peer Gynt Tours AS <oslo@peergynt.com>

    Date: fre. 23. okt. 2020 kl. 10:36

    Subject: Svalbard – magisk nordlys og vakre blåtoner. En fantastisk vinteropplevelse med Peer Gynt Tours.

    To: <eribsskog@gmail.com>

    Klikk her for å lese nyhetsbrevet i din webleser

    VINTERTUR TIL

    SVALBARD

    MAGISK NORDLYS OG VAKRE BLÅTONER

    5. – 8. februar 2021

    Svalbard

    Februar på Svalbard må bare oppleves! Nordlysvinteren på Svalbard strekker seg fra oktober til februar, og i ukene før og etter polarnatten fra midten av november til slutten av januar, har himmelen et helt spesielt blålys. På denne turen kan du derfor oppleve det blafrende grønne nordlyset og uendelig vakre blåtoner over et vinterlandskap med snø, isbreer og et eksotisk dyreliv.

    Aller best opplever du dette ved å komme deg vekk fra lysene i Longyearbyen, og du trenger ikke langt unna for å få den ultimate opplevelsen. Vi tar deg med på sightseeing, nordlysaften på Camp Barentz med middag og nordlysforedrag, og mot tillegg kan du også delta på en opplevelsesrik snøscootersafari eller hundesledetur.

    Vi bor sentralt i Longyearbyen, på verdens nordligste fullservice hotell med fantastisk utsikt mot Hiorthfjellet. I hotellets lobby er det salonger hvor du kan kose deg foran peisen, og hotellet har også velværeavdeling som kan være deilig etter en dag ute i villmarken.

    Knallpris for denne Svalbardturen – fra kr. 9.990,- p.p.

     

    LES MER OG BESTILL DIN REISE

    Svalbard – Camp Barentz

     

    Svalbard – Camp Barentz

    Svalbard

     

    Svalbard

     

    Vidar vant gavekortet på 5000,- kr.

    Vidar vant gavekortet – les mer her!

     

    Vidar fra Hamar ble vinner av et gavekort på kr. 5000 fra Peer Gynt Tours. Han ble trukket ut blant alle som står på listen over mottakere av vårt nyhetsbrev. Hvert halvår trekker vi en vinner av gavekort.

    Vidar har reist på flere turer med oss før, og vi tok en prat med han på telefon om hans reisedrømmer nå i koronatiden.

    BIldet er fra en vandretur på Kypros.

    Les mer her!

     

    Pssst – vi har mange norgesturer for 2021 som kan bestilles allerede nå!

    Turer i Norge finner du her!

    Turer i Norge!

     

    Peer Gynt Tours • Grenseveien 99 • 0663 OSLO | Telefon: 815 00 335

    © oslo@peergynt.com 2020

    Les mer på vår hjemmeside

     

    Facebook Instagram

     

    Klikk her for å avregistrere din adresse fra nyhetsbrevet

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Aktiver din konto hos underskrift.no

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. november 2020 kl. 18:12

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: kontaktoss@underskrift.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Underskrift.no <kontaktoss@underskrift.no>

    Date: fre. 23. okt. 2020 kl. 00:09

    Subject: Aktiver din konto hos underskrift.no

    To: <eribsskog@gmail.com>

    Hei Erik Løvenbalk Ribsskog

    For å aktivere din konto hos underskrift.no må din e-post adresse bekreftes.

    Klikk på linken nedenfor for å aktivere din konto.

    (Sensurert av johncons-blogg)

    Vi ønsker deg lykke til med dine underskriftskampanjer!

    Med hilsen

    Underskrift.no

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen