![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Medlemskap/Fwd: Skifte av navn til Erik Løvenbalk Ribsskog
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Dec 8, 2010 at 4:12 PM | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
To: Henrik Wedell-Wedellsborg <ww@bruunhjejle.dk> | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Medlemskap/Fwd: Skifte av navn til Erik Løvenbalk Ribsskog
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Dec 8, 2010 at 4:12 PM | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
To: Henrik Wedell-Wedellsborg <ww@bruunhjejle.dk> | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
http://www.dagbladet.no/2010/12/08/nyheter/senterpartiet/innenriks/14626848/
PS.
Jeg tror det kanskje kan ha vært Gry Stenberg, som sa det, at det gikk an å spise sånne her.
De smaker litt syrlig.
(Og dem ble vel kalt ‘syre’, tror jeg, på Bergeråsen).
Sånn at man nesten lurte på om noen hadde pissa på dem.
Neida, man kunne se at de var reine, noen ganger, pga. dugg vel, var det kanskje.
Dette var vel mellom Ulviksletta og Ulvika, på Bergeråsen, at jeg og Gry Stenberg og Christell Humblen og søstera mi, Pia Ribsskog, muligens, spiste de her, sånn som jeg husker det.
Og det kan også ha vært at enten Nina Monsen eller Tom Ivar Myrberg var med.
Vi var vel nesten som en gjeng.
Ihvertfall innimellom.
(Dette var vel før de eldste av oss begynte på ungdomsskolen.
For etter at vi begynte på ungdomsskolen, så var det vel jentene på ungdomsskolen i Svelvik, som var de mest spennende, mener jeg å huske.
Det var ikke sånn, at vi som gikk på ungdomsskolen, i Svelvik, vanka sammen med de som gikk på barneskolen, på Berger.
Vi var liksom mye tøffere, vi som gikk på ungdomsskolen da.
Så da var det ikke noe gjevt å ha med folk som gikk på barneskolen å gjøre.
Selv om vi kanskje var litt overbærende ovenfor dem noen ganger, hvis de spurte om noe skolegreier, for eksempel.
Men vi var ikke i noe gjeng med de.
Så dette var nok mens alle vi i den gjengen, gikk på barneskolen, vil jeg tippe på).
Så sånn var det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Nytt NITO Refleks:Et mattilsyn på smertegrensen – er matsikkerheten vår i fare?
|
NITO Refleks <noreply@nito.no> |
Wed, Dec 8, 2010 at 2:49 PM | |||||||||
|
To: Erik <eribsskog@gmail.com> | ||||||||||
| ||||||||||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Til Elin Halmrast sin direkte overordnede – Klage på Elin Halmrast/Fwd: Forespørsel
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Dec 8, 2010 at 2:33 PM | |
|
To: "Johansen, Lise" <lise.johansen@skatteetaten.no> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Skifte av navn til Erik Løvenbalk Ribsskog
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Dec 8, 2010 at 2:31 PM | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
To: lise.johansen@skatteetaten.no | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Til Elin Halmrast sin direkte overordnede – Klage på Elin Halmrast/Fwd: Forespørsel
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Dec 8, 2010 at 2:08 PM | |
|
To: skattsor@skatteetaten.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Forespørsel
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Dec 8, 2010 at 1:59 PM | |
|
To: elin.halmrast@skatteetaten.no Cc: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av bedrageri/: Forespørsel
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Dec 8, 2010 at 11:28 AM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Forespørsel
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Dec 8, 2010 at 11:13 AM | |
|
To: "Halmrast, Elin Louise" <elin.halmrast@skatteetaten.no> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Søknad om å endre navn til Erik Løvenbalk Ribsskog
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Dec 8, 2010 at 11:09 AM | |
|
To: skattsor@skatteetaten.no | ||
| ||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen