![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Slektsforskning
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Nov 19, 2010 at 7:00 AM | |
|
To: JacobHoldt@american-pictures.com | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Slektsforskning
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Nov 19, 2010 at 7:00 AM | |
|
To: JacobHoldt@american-pictures.com | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Oppdatering: Etter Zaida/Fwd: Direkte etterkommer av profeten Muhammed
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Nov 19, 2010 at 6:41 AM | ||||||||||||||||||||||||||||||||
|
To: Post@irn.no | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
|
Direkte ane (45 generasjoner)
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
|
Viste denne profilen
|
Profeten Muhammed av Islam
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() |
Kadijah av Islam
Hans kone |
![]() ![]() |
Fatimah av Islam
Hans datter |
http://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog
PS.
Personene fra dronning Bergerd av Danmark, (prinsesse av Portugal), og fram til profeten Muhammed, fant jeg på dette nettstedet:
http://www.american-pictures.com/genealogy/descent/Muhammad.htm
PS 2.
Personene fra min tippoldemor Mary Eva Carla Fog, til dronning Bergerd av Danmark, fant jeg på et tre, som het(er) ‘OneTree Genealogy’, laget av en danske vel, ved navn Sadolin, (som jeg har skrevet om på bloggen tidligere).
PS 3.
Hvordan kan de danske konger Christoffer I og Erik Glipping osv., være etter profeten Muhammed, lurer sikkert folk.
Jo, da muslimene mistet kontrollen over Sør-Spania, så flyktet den muslimske prinsessen Zaida nordover, til Nord-Spania, og ble dronning der.
Og så har det etterhvert beveget seg dronninger fra den slekten nordover da, da prinsesse Bergerd av Portugal, ble Dronning av Danmark, noen hundre år senere vel.
Så sånn var det.
Men alle er visst forresten ikke enige om at Zaida var etter profeten Muhammed forresten.
De kristen dokumentene, viste visst at hun var etter profeten Muhammed, mens de islamske viste visst at hun ikke var det.
Så her er det visst delte meninger ute å går.
Men nå har jeg allerede klaget til Jyllands-Posten, over at de har vært slemme mot min forfar profeten Muhammed, så da får jeg vel følge de kristne kildene da, og si at han er min forfar.
Vi får se.
Her ihvertfall uansett mer om dette:
http://en.wikipedia.org/wiki/Zaida_of_Seville
PS 4.
Johanitterordenen, de er jo sprunget ut av Malteserordenen, som kriget skikkelig mot muslimene, i Middelhavet osv.
Så de er kanskje ikke så begeistret for hun muslimske prinsessen Zaida da.
Og det er kanskje derfor de tuller med for eksempel meg, tenker jeg nå.
Siden Johanitterordenen, er kristne, og sikkert regner Zaida for å være etter profeten Muhammed.
Mens muslimene kanskje ikke regner henne for å være etter profeten Muhammed da.
Så de som er etter hun prinsesse Zaida, de blir kanskje hatet av både kristne, (ihvertfall korsfarere som Johanitterordenen), og muslimer?
Hva vet jeg.
Bare noe jeg tenkte på.
Men vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Min søster Pia Charlotte Ribsskog, har forresten krøllete hår.
Og det kan vel kanskje være fra hun Zaida da.
Siden hun vel var fra Marokko, og var maurer da.
(Og de har vel krøllete hår, tror jeg).
Hm.
Eller kanskje de ikke har det?
Vi får se hva som skjer ihvertfall.
Vi får se.
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Oppdatering/Fwd: raufoss 12.7
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Nov 19, 2010 at 3:15 AM | |
|
To: post.nord-trondelag@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Oppdatering/Fwd: 12.7
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Nov 19, 2010 at 3:08 AM | |
|
To: post.nord-trondelag@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Problems with pipe?
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Nov 19, 2010 at 3:01 AM | |
|
To: sales@tjthomas.co.uk | ||
| ||
PS.
Jeg oppdaterte også om at jeg har funnet ut at jeg er direkte etter Odin, osv:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Account Ref: B13953119
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Nov 18, 2010 at 10:08 PM | |||||||||||
|
To: general@bcwgroup.com | ||||||||||||
| ||||||||||||
PS.
Her er vedleggene:
PS 2.
Her er brevet som Buchanan Clark & Wells sendte:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av Johanitterordenen for æreskrenkelse/Fwd: Fwd: Direkte etterkommer av profeten Muhammed
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Nov 18, 2010 at 9:54 PM | |
|
To: post.nord-trondelag@politiet.no | ||
| ||
http://www.johanniterorden.se/
PS.
Og på midten av 80-tallet, så var det en periode, i Norge, (ihvertfall i Drammens-regionen), som alle skulle gå med stripete Ball-gensere.
Og de som jeg husker gikk med rød og hvit-stripet (Ball) genser, det var Line Nilsen i klassen min på ungdomsskolen, og 2. klasse på Sande videregående, (som Karl i klassen sa at familien til var rike, og som jeg lurer på om faren min kjente faren til, og som en gang satt på Scotch, med ‘hoste-sangen’, i formingstimen, i 7. eller 8. klasse vel, etter at jeg hadde spurt henne om det Karl sa, at de var rike, var sant. Line Nilsen svarte ikke. Linda Moen sa at dem burde gi han ‘hosteren’ i sangen et glass vann).
Men men.
Magne Winnem hadde også en rød og hvit-stripet genser, som jeg lånte av han en gang, husker jeg, mens som da var alt for lang på arma.
For jeg var fattig student og hadde ikke så mye klær, da jeg flyttet til Oslo, i 1989. Jeg kjøpte dress, og fikk låne et Carlsberg-slips, av Magne Winnem, som han kanskje hadde fått gjennom Rimi, (et slips jeg fikk etterhvert, tror jeg, som jeg brukte hver helg på byen i Oslo). Så jeg fikk låne klær av Winnem noen ganger, siden jeg hadde så få klær selv. Men men. Og det var vel en Ball-genser, fra midten av 80-tallet, tror jeg, som jeg maste meg til å låne vel, rundt 1990 kanskje, da Winnem bodde i Rimi-leilighetene på St. Hanshaugen, med rød og hvite striper.
Jeg lurer på om stesøstera mi, Christell Humblen, (eller min fars stedatter, og min søster, Pia Ribsskog, sin stesøster, blir vel riktigere).
Jeg lurer på om ikke hu også pleide å gå med rødt og hvitt.
Og da jeg dro til England, på språkreise, til Brighton, sammen med min tremenning Øystein Andersen, sommeren 1988.
Så var jeg noen dager på besøk, hos mora mi, på Borgheim, i Tønsberg.
(Dette var muligens mens hun bodde på institusjon der, for jeg og søstera mi var noen ganger og besøkte henne, på en institusjon for sinnslidende/folk med nerveproblemer, på Borgheim, før mora vår fikk sin egen leilighet, også på Borgheim, noen få hundre meter fra den institusjonen vel. Noe sånt).
Og da, så dro søstera mi, Pia Ribsskog, og mora mi, Karen Ribsskog, meg med på Cubus eller Hennes og Mauritz, i Tønsberg, med bussen fra Borgheim, en dag.
For jeg ‘trengte nye klær å ha på meg, i England’.
(Selv om de aldri pleide å bry seg noe særlig om hvordan klær jeg gikk med, hverken før eller siden vel).
Og da, så valgte Pia og mora mi ut en hvit jakke og en hvit bukse, for meg.
Kritt hvite klær.
Og hvitt betyr vel kristen vel?
Hm.
Så jeg tror det kan være noe med disse fargene på klær noen ganger.
Magne Winnem likte ikke svarte gensere, husker jeg, fra 1989 eller 1990.
Så spurte jeg hvorfor, så svarte han ikke.
Så det litt hemmelighold, om dette med disse fargekodene, tror jeg.
Men men.
Bare noe jeg tenkte på.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er den ‘hoste-sangen’, til Line Nilsen, fra formingstimene, på Svelvik ungdomsskole, på 80-tallet, igjen:
PS 3.
Noe annet som jeg husker at ble sagt, om Line Nilsen, på Svelvik Ungdomsskole, det var at hu ble kalt ‘Nils’.
Fra 2. klasse på Sande Videregående, så husker jeg at det ble sagt, i et av friminuttene, av en eller annen jente i klassen vel, at Line Nilsen, brukte et så skikkelig tjukt lag av nivea-krem, på leppene, før hu satt utfor i slalom-bakken.
Sånn at leppene ble helt hvite visstnok.
Noe sånt, mener jeg å huske at ble sagt, på Sande Videregående, i den Handel og kontor-‘brakka’ vår.
Noe sånt.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tilfeldigvis kom på nå.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 4.
Søstera mi, Pia Ribsskog, skjønte nok mer av disse her farge-kodene på klær.
For søstera mi, hu gjorde et poeng av, at Iver Karlsen, fra Sande/Berger, som var sammen med stesøstera hennes, Christell Humblen, det året jeg gikk på skole i Drammen, det vil si skoleåret 1988/89.
At han Iver Karlsen, visstnok var med i en gjeng, på Sande videregående, (hvor søstera mi, Pia Ribsskog, gikk det året, selv om hu vanka i Drammen, nesten mer eller mindre hver dag), som ble kalt for ‘stripe-gjengen’.
Så det her, med ‘stripe-gjengen’, kan kanskje ha vært noe med noen eventuelle farge-koder på klær, tenker jeg nå.
Hvem vet.
Men vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 5.
Her er mer om dette:
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen