johncons






  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Newsletter subscription success







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Newsletter subscription success





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 3, 2010 at 10:31 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!

    ———- Forwarded message ———-

    From: <info@penisenlargementinc.net>
    Date: Wed, Nov 3, 2010 at 1:26 AM
    Subject: Newsletter subscription success

    To: eribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Newsletter subscription success












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Email address registration info for www.ultimatemensprogram.com news and events!







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Email address registration info for www.ultimatemensprogram.com news and events!





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 3, 2010 at 10:27 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!

    ———- Forwarded message ———-

    From: <no-reply@www.ultimatemensprogram.com>
    Date: Wed, Nov 3, 2010 at 1:21 AM
    Subject: Email address registration info for www.ultimatemensprogram.com news and events!

    To: eribsskog@gmail.com

    Thank you for choosing to register with www.ultimatemensprogram.com. Please visit the following URL to confirm your address. If you do not wish to receive future email from us, please choose the unsubscribe link provided in this email.

    Confirm: http://www.adultsupermart.com/_newsletter/confirm.php?email=eribsskog@gmail.com&confirmation_key=2e36bbb4917d51a7d5a35858860cd0c3&domain=www.ultimatemensprogram.com

    Unsubscribe: http://www.adultsupermart.com/_newsletter/confirm.php?email=eribsskog@gmail.com&unsubscribe=true&domain=www.ultimatemensprogram.com

    Thank you,

    www.ultimatemensprogram.com Staff

    This is an automated email, please do not reply as it is only intended for confirming your registration.












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Gaysir.no: Verifisering av medlemsskap







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Gaysir.no: Verifisering av medlemsskap





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 3, 2010 at 10:23 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!

    ———- Forwarded message ———-

    From: <redaksjonen@gaysir.no>
    Date: 2010/11/2
    Subject: Gaysir.no: Verifisering av medlemsskap
    To: eribsskog@gmail.com

    VERIFISERING AV GAYSIR-KONTO

    Velkommen til Gaysir Interaktiv, johncons!

    For å ta i bruk din konto på tjenesten, må du først verifisere den.

    Klikk på denne lenken for å verifisere kontoen:

    http://www.gaysir.no/blimedlem/index.cfm?sbm=3&vfkode=800085A9-0704-4D8F-9C4C1971B0FF8F43

    Hvis linken over ikke er klikkbar, kan du klippe og lime den inn i adressefeltet på nettleseren.

    Vennlig hilsen Gaysir/redaksjonen

    ********************************************************

    PS: Hvis du har mottatt denne mailen uten å ha registrert deg på Gaysir Interaktiv, kan du slette den.

    Mottar du flere eposter, ta kontakt med oss på redaksjonen@gaysir.no.












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Welcome to Mental Help Net Community!







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Welcome to Mental Help Net Community!





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 3, 2010 at 10:20 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!

    ———- Forwarded message ———-

    From: Mental Help Net Community <mentalhelp-community@centersite.net>
    Date: Tue, Nov 2, 2010 at 10:58 PM

    Subject: Welcome to Mental Help Net Community!
    To: eribsskog@gmail.com

    Dear johncons,

    Thanks for registering at Mental Help Net Community! We are glad you have chosen to be a part of our community and we hope you enjoy your stay.

    All the best,

    Mental Help Net Community












  • Gmail – Your ICE enquiry







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Your ICE enquiry





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 3, 2010 at 2:08 PM





    To:

    ICE@dwp.gsi.gov.uk



    Because, they have invented a fan there.

    That was behind the bin, that fell.
    But I haven't touched a fan.
    I haven't seen a fan there.
    And I haven't heard the bin fall on any fan.

    So it must have been a cat there as well, I think, in the bin.
    That made a lot of noise so that I didn't hear the fan got crushed.
    So when they invent a fan, then I can invent a cat, I think.

    It was about the cat in bin, on the telly, all the time, and I was very tired, so I think it could have just been my sub-consience trying to help the cat there, or something.
    Something like this.

    I didn't see a fan at least.
    Nor hear one.
    Like I think I would have if they told the thruth.
    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog


    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: Wed, Nov 3, 2010 at 1:18 PM

    Subject: Re: Your ICE enquiry
    To: DWP ICE gateway team <ICE@dwp.gsi.gov.uk>

    Hi,

    thank you for your e-mail.
    I think I also should update with you.

    And I've sent ICE, on Monday, I think it was, a complaint against the same Jobcentre, on Williamson Sq., with 16 complaints, in connection with the same case.

    That is, both complaints are linked to the same Employment Zones-meeting, in June.
    But, the new complaint is regarding a sanction I got, and the 'turbulence' surrounding this sanction, that I thought was unfair, and got over-turned.

    This new complaint has gone through all three stages of the formal Jobcentre complaint process, and got to you, the other day.
    Maybe these complaints should be investigated collected, was my thought surrounding this.

    Thank you very much again for you e-mail.
    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog

    On Wed, Nov 3, 2010 at 12:58 PM, DWP ICE gateway team <ICE@dwp.gsi.gov.uk> wrote:

    Mr Erik Ribsskog

    XX sent by E Mail XXX

    3 November 2010

    ICE Ref No: DWP00431/10

    Dear Mr Ribsskog

    I am writing to provide an update, in respect of the complaint you made to this office on regarding the way in which the Jobcentre Plus had administered your case. I would also like to take this opportunity to acknowledge receipt of your e mails dated 27 October 2010 and 2 November 2010.

    When we accept a complaint for examination, our first step is to try to resolve the issues without the need for a full examination of all the evidence. This approach can often lead to a positive and comparatively speedy outcome. Our aim is to mediate and reach an agreement with both the complainant and the Jobcentre Plus the steps to be taken to address the complaint to the complainant’s satisfaction.

    Exceptionally, some cases are not suitable for progression by this method. Having reveiwed your complaint, it is clear that in order to address your concerns we need to see the evidence surrounding your complaints. You will wish to be aware that we wrote to the Jobcentre Plus on 3 November 2010 to request your case papers, which will be used to inform our examination of your complaint.

    Your complaint was agreed and defined as follows:

    A: On 20 May 2010 Jobcentre Plus (JCP) informed you that you would have to attend an interview on 3 June 2010. It informed you that this was regarding ‘Employment Zones’ but failed to explain what this was or to provide you with the correct literature regarding this. As a result you were not prepared when attending the meeting.

    B: The literature that you received from Sencia (Your Employment Zone provider) contained three different addresses. JCP failed to mark which was the correct one causing you to miss an appointment, and as a result your Jobseekers Allowance (JSA) was stopped. JCP has failed to fully investigate this.

    C: JCP has informed you that a degree you obtained from Oslo University was the equivalent of HND level 4. You have advised that it should be level 5 but it has failed to fully investigate this.

    D: On 1 July 2010 you were asked to attend your fortnightly signing on appointment Williamson Square Jobcentre at 11.15 on 14 July 2010. You were not informed that this would also be a sanction meeting and, when attending this appointment, you were informed that you should have been there at 9.30.

    E: You have asked JCP to clarify why you were interviewed by two people instead of one at the above meeting. It has failed to provide a satisfactory response.

    Once the evidence is received the examination of the case will not begin immediately as cases are in a queue and dealt with in date order. Until a case officer is available we aim to keep in touch with you on a regular basis. You should have received information about our service standards when you initially approached this office. If you require further information please contact us.

    As soon as a case officer can start the examination of your complaint, he or she will contact you direct, to give you the opportunity to discuss your complaint in more detail. In the meantime, Lorraine Yates will be your point of contact for any matters connected with your complaint to the Independent Case Examiner. Should you need any further advice, you can get in touch with Lorraine Yates by telephoning 0151 802 3022.

    In the meantime, should you wish to provide this office with any further information or evidence in relation to your complaints, we will use the details you provide, along with that provided by the Jobcentre Plus, to inform our examination of your complaint.

    Yours sincerely

    Linda Foster

    Resolution Officer

    **********************************************************************
    
    This document is strictly confidential and is intended only for use by the addressee.
    If you are not the intended recipient, any disclosure, copying, distribution or other
    action taken in reliance of the information contained in this e-mail is strictly prohibited.
    Any views expressed by the sender of this message are not necessarily those of the Department
    for Work and Pensions.
    If you have received this transmission in error, please use the reply function to tell us
    and then permanently delete what you have received.
    This email was scanned for viruses by the Department for Work and Pensions' anti-virus services and on leaving the Department was found to be virus free.
    Please note: Incoming and outgoing e-mail messages are routinely monitored for compliance
    with our policy on the use of electronic communications.
    **********************************************************************






  • mer om illuminatis blodlinjer

    http://www.nyhetsspeilet.no/2010/10/illuminati-for-folk-flest/

    PS.

    Her er hva jeg fant, om Davids hus, (kong David av Israel, som jeg har funnet ut at jeg er etter, via slektsforskning, her for noen få uker siden, nemlig at jeg var etter kong David og Batseba):

    davids hus

    (Fra en PDF-fil, som det linkes til, i linken ovenfor).

    PS 2.

    Så jeg tenker nå med meg selv, at kanskje det er slik, at min mormor, Ingeborg Ribsskog, sin slekt, var illuminister?

    Jeg har jo skrevet opp og ned på bloggen, om de merkelige tingene, som har foregått, i min familie.

    Min søster, Pia Ribsskog, for eksempel, hun vet alt mulig som foregår, virker det som for meg.

    (Om at hennes stebror Viggo Snowhill, er gigolo i USA, og at vår stesøster Christell Humblen sin ektemann, (en svenske ved navn Mathias), har blitt hjerneskadet, etter å ha ligget for lenge under gressklipperen i hageselskapet hans, for eksempel).

    Er hun med i dette Illuminati-brorskapet?

    Jeg har jo skrevet om det, at jeg som barn, på besøk hos mine besteforeldre, i Nevlunghavn.

    (Min mors foreldre).

    Ble forsøkt brutt ned, virker det som for meg.

    Av min mormor, Ingeborg Ribsskog, min morfar Johannes Ribsskog, min mor Karen Ribsskog, etter at min søster, Pia Ribsskog, på forsiden av huset i Nevlunghavn, fikk meg til å ta et strå mellom leppene, et slags siv, som hadde noen slags skarpe, små, deler, (som virket som usynlige for meg), som skar opp leppene.

    Sånn at det gjorde vondt.

    Jeg var nok nedbrutt av min mormor, eller noe, før min søster spurte om dette, (med en vennlig tone).

    For jeg husker det, at min søster hadde jo tatt det samme trikset på meg, en gang før.

    (Men hvem hadde min søster lært dette trikset av, som 4-5 åring lurer jeg.

    (For det husker jeg, at jeg også lurte på da).

    For vi bodde jo sammen hos min mor, Karen Ribsskog, og var vel nesten alltid sammen, og gjorde vel nesten alltid de samme tingene, på den tida.

    Det var vel før vi begynte i barnehagen, og sånn, tror jeg.

    Men men).

    Så det var den andre gangen, som jeg gikk på det trikset, (husker jeg, at jeg egentlig hadde i hue, da dette skjedde. Men jeg tenkte ikke på søstera mi, som min uvenn liksom, jeg var nok mer fokusert på mora mi og bestemor Ingeborg, sånn sett, så dette var et slags sleipt bakholdsangrep, vil jeg si. At jeg var litt ukonsentrert da, eller åndsfraværende, da søstera mi lurte meg igjen da, med dette trikset. Siden jeg kanskje tenkte mer på noe med mormora mi, eller noe da, noe ‘faenskap’ som hu dreiv med, for eksempel. Noe sånt).

    Så da må jeg ha vært nedfor, mener jeg.

    Så gikk jeg til baksiden av huset, hvor min mormor og de satt da.

    For min mormor hadde sagt det, at jeg ikke skulle sladre.

    Så husket jeg det da, og sladret ikke.

    Så dette var kanskje noe fra min mormor, at hun fikk min søster Pia, til å lure meg, med det trikset.

    For å teste om jeg ville sladre da.

    Også satt min mor og min morfar der da, og var med på det da.

    Så det var noe som foregikk bak min rygg, ihvertfall.

    Så jeg liksom stålsatte meg da, og ville ikke ha trøst av noen av disse, siden jeg forstod det, at de liksom var sammensverget mot meg da.

    Så ble jeg sendt helt øverst i den store hagen de hadde.

    For å leke.

    Men det var jo ikke så mye å gjøre der akkurat.

    Men jeg kan tenke meg det, at de ville at jeg skulle være på litt avstand fra dem.

    At det var derfor de sendte meg lengst opp i hagen.

    For at jeg ikke skulle kunne høre hva som ble sagt om meg, av disse ‘sammensvergerne’ da, må jeg vel må kalle dem.

    Kanskje de var illuminister?

    Hm, hvem vet.

    Jeg ble ihverfall sendt til min far, Arne Mogan Olsen, på Bergeråsen, et par år etter dette.

    Så kom min søster, Pia Ribsskog, etter meg, til Bergeråsen, en 3-4 år seinere.

    Men hadde min søster, Pia Ribsskog, gått på noe ‘Illuminati-kurs’, eller noe, i mellomtiden, hos min mormor, Ingeborg Ribsskog, i Nevlunghavn kanskje?

    Hvem vet.

    Jeg har ihvertfall skrevet om på bloggen, så seint som i går vel.

    At min søster, Pia Ribsskog, hun er en nettverk-person, som har tilgang til mye informasjon osv.

    Og som nok ikke er som en vanlig person, som folk var, på 70-tallet, f.eks.

    Så jeg lurer på om jeg har noe Illuminati i familien.

    Det er nok mulig.

    Men det er ikke så lett for meg, å finne ut nøyaktig hva som foregår, så lenge alle disse folka i familien min, (som f.eks. min stesøster Christell Humblen), er stille som mus.

    Det er helt sikkert.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Welcome to BetterMan!







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Welcome to BetterMan!





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Nov 2, 2010 at 10:36 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!

    ———- Forwarded message ———-

    From: BetterMan Penis Enlargement Forum <mail@betterman.com>
    Date: Tue, Nov 2, 2010 at 10:33 PM
    Subject: Welcome to BetterMan!

    To: eribsskog@gmail.com

    Hi johncons and welcome to BetterMan Penis Enlargement Forum!

    We appreciate you taking the time to register on our site and we hope you enjoy your stay.

    To take advantage of this site, you must activate your account. We have sent an email to the address that you used for registration. Click the link found in that email to activate your account.

    Please introduce yourself by posting an introduction in the forum.

    We hope to see you around.

    Sincerely,

    Your friends at BetterMan Penis Enlargement Forum!












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Action Required to Activate Membership for Mental Help Net Community







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Action Required to Activate Membership for Mental Help Net Community





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Nov 2, 2010 at 10:33 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!

    ———- Forwarded message ———-

    From: Mental Help Net Community <mentalhelp-community@centersite.net>
    Date: Tue, Nov 2, 2010 at 10:26 PM

    Subject: Action Required to Activate Membership for Mental Help Net Community
    To: eribsskog@gmail.com

    Dear johncons,

    Thank you for registering at the Mental Help Net Community. Before we can activate your account one last step must be taken to complete your registration.

    Please note – you must complete this last step to become a registered member. You will only need to visit this URL once to activate your account.

    To complete your registration, please visit this URL:

    http://community.mentalhelp.net/register.php?a=act&u=44056&i=fde181b611bdc601ce43bd5cf56d89d03570ee45

    <a href="http://community.mentalhelp.net/register.php?a=act&u=44056&i=fde181b611bdc601ce43bd5cf56d89d03570ee45">America Online Users Please Visit Here to be Activated</a>

    **** Does The Above URL Not Work? ****

    If the above URL does not work, please use your Web browser to go to:

    http://community.mentalhelp.net/register.php?a=ver

    Please be sure not to add extra spaces. You will need to type in your username and activation number on the page that appears when you visit the URL.

    Your Username is: johncons

    Your Activation ID is: fde181b611bdc601ce43bd5cf56d89d03570ee45

    If you are still having problems signing up please contact a member of our support staff at mentalhelp-community@centersite.net

    All the best,

    Mental Help Net Community

    ——————–

    To stop receiving this email, please visit this URL:

    http://community.mentalhelp.net/register.php?do=deleteactivation&u=44056&i=fde181b611bdc601ce43bd5cf56d89d03570ee45






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen