![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse/Fwd: Вот оно что
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sat, Oct 23, 2010 at 9:59 PM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse/Fwd: Вот оно что
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sat, Oct 23, 2010 at 9:59 PM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
(no subject)
|
olafsand@mail-central.com <olafsand@mail-central.com> |
Sat, Oct 23, 2010 at 1:08 PM | |
|
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse/Fwd: Cás-50448218
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sat, Oct 23, 2010 at 11:57 AM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
PS.
Det er visst irene som tuller med meg.
Hm.
Her er mer om dette:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
(no subject)
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sat, Oct 23, 2010 at 11:28 AM | |
|
To: olafsand@mail-central.com | ||
| ||
PS.
Her er mer om dette:
PS 2.
Jeg husker første året den serien gikk på TV.
(Det var vel på begynnelsen av 90-tallet en gang vel).
Da var jeg nok antagelig bedt til ‘Haldis-huset’ mener jeg, for julefeiring.
(Selv om jeg sjelden hadde noe med ‘Haldis-familien’ å gjøre, etter at jeg flytta til Oslo, i 1989).
Og da var også Viggo Snowhill der, husker jeg, (body-builder-en).
Faren min kjørte, (han hadde vel henta Snowhill på Fornebu, tror jeg).
Og Snowhill, han likte ikke den sangen, og den julekalenderen der, husker jeg.
Bare noe jeg kom på nå.
Så sånn var det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
(no subject)
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sat, Oct 23, 2010 at 9:21 AM | |
|
To: olafsand@mail-central.com | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av VG og noen VG-journalister, for trakassering
PS.
Her er vedlegget:
http://www.facebook.com/group.php?gid=212595287298
PS.
Hovedpoenget med det jeg skrev, var at den serien, på VGTV, ‘the Shit’, bare er regelrett utdriting, av han skuespilleren.
Men det kunne de altså ikke la stå der.
Jeg tror jeg skal sende en anmeldelse til politiet av de VG-journalistene.
For de tuller med folk, såkalte ‘raringer’, og ler av dem, og ikke med dem, mener jeg.
Selv om de nok ler hjemme i sin egen stue, når de er langt unna interjvuobjektene.
Så sånn er nok det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er en link til den bloggposten, hvor jeg postet fra det jeg skrev av kritikk, på Facebook-gruppen, til the Shit:
https://johncons-blogg.net/2010/10/jeg-skrev-om-shit-pa-facebook.html
http://www.godtebutikken.net/index.php
PS.
Så jeg tror jeg går tilbake til den opprinnelige ideen, hvor porto var inkludert i prisene.
Vi får se om jeg klarer det.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Oppdatering/Fwd: Vedr. anmeldelse
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sat, Oct 23, 2010 at 3:19 AM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av æreskrenkelser
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Oct 22, 2010 at 11:58 PM | |||||
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||||||
| ||||||
PS.
Her er vedlegget:
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen