http://nick-ewans.blogspot.com/2010/10/i-called-eriks-doctor.html
-
PS.
Jeg sendte en oppdatering, til Politiet i Drammen, om dette:
Gmail – Oppdatering/Fwd: Anmeldelse av NSB's EDB-avdeling for å ha 'rippet', (altså stjålet), nett-butikken min

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Oppdatering/Fwd: Anmeldelse av NSB’s EDB-avdeling for å ha ‘rippet’, (altså stjålet), nett-butikken min
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Fri, Oct 22, 2010 at 10:16 AM
To:
post.sondre.buskerud@politiet.no
Cc:
post@slottet.no, hofmarskallatet@kongehuset.dk
Hei,Linjegods var visst ute i samme ærend også.Erik Ribsskog———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: 2010/10/22
Subject: Anmeldelse av NSB's EDB-avdeling for å ha 'rippet', (altså stjålet), nett-butikken min
To: post.sondre.buskerud@politiet.no Cc: post@slottet.no, hofmarskallatet@kongehuset.dk
Hei,
som jeg har forklart om, i et par anmeldelser, så har jeg hatt problem med hackere, på mine nettbutikker.Så jeg installerte idag morges, et tracking-cookie-program, StatCounter, på min nettbutikk kalt Godtebutikken.net.Og den andre besøkende, var NSB's EDB-avdeling, som rippet, altså stjal, (har jeg skjønt at de gjorde for jeg har lest om browseren deres, Rippers 0, på nettet).De stjal mitt websted, som er min private eiendom.Så jeg mistenker at dette kan være noe kommunist-mafia, som tuller med meg, siden jeg er etter Holger baron Adeler og kong Waldemar Seier, og Karl den Store og Odin osv.Sender dette til kongefamilien, i Norge og Danmark også, siden de kanskje også blir tullet med av kommunist-mafia.(Det er jo kjent at kommunister hater adelige og kongelige, mener jeg).Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.Sender med skjermbilde, fra StatCounter.Mvh.Erik Ribsskog
2 attachments mer om godtebutikken net statcounter.JPG
196Klinjegods samme ærend.JPG
183K
-
Gmail – Anmeldelse av NSB's EDB-avdeling for å ha 'rippet', (altså stjålet), nett-butikken min

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Anmeldelse av NSB’s EDB-avdeling for å ha ‘rippet’, (altså stjålet), nett-butikken min
PS.
Her er vedlegget:
-
PS.
Her er mer om dette:
PS 2.
Og hva gjør NSB på Godtebutikken.net, kan man kanskje lure på.
(I PS-et ovenfor).
Det var kanskje litt spesielt.
Men men, sånn er det, kanskje det er kjedelig å styre med toga.
Vi husker jo det, at de mista kontroll på noen tomme vogner, som drepte flere, nede ved Oslo Havn, for et års tid siden vel.
Kanskje ikke så rart hvis de bruker tida på å snoke etter godteri på nettet.
Men men.
Kanskje det var i en pause?
Hvem vet.
Vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 3.
Det står jo at NSB bruker en browser kalt ‘Rippers 0’.
Noen mener dette betyr at NSB ‘rippet’, altså lastet ned hele nettstedet mitt.
Og dette er altså snakk om NSB’s EDB-avdeling.
Er det noe kommunist-mafia i Norge, som driver å hacker meg?
Hvem vet.
Vi får se.
PS 4.
Her er mer om dette:
-
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10025616
PS.
Jeg skøyt Kjetil Holshagen i beinet, med den samme luftpistolen.
(Som jeg hadde kjøpt på postordre fra Sverige.
Midt på 80-tallet vel, da jeg var i begynnelsen av tenårene.
Rune Bingen i klassen min, fra Berger, hadde samme slags luftpistol.
Den så ut som en Glock vel.
Og Kjetil Holshagen, visste at Rune Bingen hadde en sånn luftpistol.
Og dro meg med ned til Rune Bingen, for å se på den luftpistolen, når jeg spurte.
For 200 kroner, eller hva den luftpistolen kosta igjen, det var mye penger på 80-tallet.
Men men).
Grunnen til at jeg skøyt Kjetil Holshagen, var fordi at han angrep meg, (som om han skulle banke meg opp), da jeg satt i sofaen min, med den luftpistolen i hånda da, i ‘Erik-huset’, i Leirfaret 4B, på Bergeråsen, en gang han Kjetil Holshagen var på besøk der, (noe han ganske ofte var, siden vi var noe slags kamerater vel. Noe sånt).
Og da traff jeg han i beinet, på kort avstand, mener jeg.
(Den luftpistolen var som en ertepistol omtrent).
Og jeg tror ikke at luftpistol-kula gikk gjennom buksa til Kjetil Holshagen.
Da hadde han nok klaget enda mer.
Men gjennom vinduet til Ågot skulle den liksom ha gått.
Nei, det var nok noe tullball, er jeg redd.
Så sånn var nok det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
-
PS.
Jeg har også tenkt på det.
At istedet for å ha en fast fraktavgift, på 49 eller 59 kroner.
Så kan jeg prøve å få webshop-programmet, til å regne ut, hva den samlede vekten på varene i handlekurven er.
Og da også hva den reelle frakt-kostnaden er.
(Selv om det kanskje kan bli litt ‘tricky’, å få det til å virke).
Det er mulig.
Men isåfall, (hvis jeg får det til å virke), så ville folk bare betalt den frakten, som forsendelsen egentlig koster.
Så hadde det blitt veldig enkelt.
Også kunne jeg bare plusset på en tier, tenkte jeg, på hver vare.
Så kunne jeg kanskje solgt magasiner og brus og potetgull og tortilla-chips og.
I den samme butikken/kiosken.
Hvis programmet klarte å regne ut den reelle portoen.
Vi får se om jeg klarer å få til det.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
-
Gmail – Ny anmeldelse av Nick Ewans

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Ny anmeldelse av Nick Ewans
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Fri, Oct 22, 2010 at 2:48 AM
To:
post.sondre.buskerud@politiet.no
Hei,det var like før at jeg istedet sendte denne anmeldelsen til Tause Birgitte, fra Casino, siden dere aldri svarer meg, fra Drammens-politiet.Men men.Nick Ewans, som jeg har anmeldt, siden han har satt opp en blogg, hvor han skriver jeg er 'nuts', og visstnok skal være en skuespiller, som prøver å lure meg til å tro at han er privat etterforsker.Han har nå flyttet til Tyskland, fra London, virker det som, fra bloggen hans.Og han skriver nå, at jeg 'desperat trenger hjelp', fra leger han har ringt, osv.I Liverpool, (hvor jeg bor), og i Norge, kan det virke som.Så dette er æreskrenkelser og trakassering, som jeg vil anmeldte nevnte amerikaner for.Jeg sender med skjermbilde som viser dette.Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg vil også ta med om det, at han Nick Ewans, han virker så interessert i meg.Men jeg vil gjerne forklare det, at jeg aldri har møtt nevnte Ewans.Jeg har bare fått e-poster fra han, etter at han fant ting i norske avisarkiver, om min morfar Johannes Ribsskog, som jobbet som kontorsjef, i Hurum kommune, på 70-tallet, og som rådmann i Hadsel kommune, i Vesterålen, på 60-tallet.
amerikaner jeg aldri har møtt.JPG
88K
PS.
Her er vedlegget:










