![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av NSB’s EDB-avdeling for å ha ‘rippet’, (altså stjålet), nett-butikken min
PS.
Her er vedlegget:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av NSB’s EDB-avdeling for å ha ‘rippet’, (altså stjålet), nett-butikken min
PS.
Her er vedlegget:
PS.
Her er mer om dette:
PS 2.
Og hva gjør NSB på Godtebutikken.net, kan man kanskje lure på.
(I PS-et ovenfor).
Det var kanskje litt spesielt.
Men men, sånn er det, kanskje det er kjedelig å styre med toga.
Vi husker jo det, at de mista kontroll på noen tomme vogner, som drepte flere, nede ved Oslo Havn, for et års tid siden vel.
Kanskje ikke så rart hvis de bruker tida på å snoke etter godteri på nettet.
Men men.
Kanskje det var i en pause?
Hvem vet.
Vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 3.
Det står jo at NSB bruker en browser kalt ‘Rippers 0’.
Noen mener dette betyr at NSB ‘rippet’, altså lastet ned hele nettstedet mitt.
Og dette er altså snakk om NSB’s EDB-avdeling.
Er det noe kommunist-mafia i Norge, som driver å hacker meg?
Hvem vet.
Vi får se.
PS 4.
Her er mer om dette:
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10025616
PS.
Jeg skøyt Kjetil Holshagen i beinet, med den samme luftpistolen.
(Som jeg hadde kjøpt på postordre fra Sverige.
Midt på 80-tallet vel, da jeg var i begynnelsen av tenårene.
Rune Bingen i klassen min, fra Berger, hadde samme slags luftpistol.
Den så ut som en Glock vel.
Og Kjetil Holshagen, visste at Rune Bingen hadde en sånn luftpistol.
Og dro meg med ned til Rune Bingen, for å se på den luftpistolen, når jeg spurte.
For 200 kroner, eller hva den luftpistolen kosta igjen, det var mye penger på 80-tallet.
Men men).
Grunnen til at jeg skøyt Kjetil Holshagen, var fordi at han angrep meg, (som om han skulle banke meg opp), da jeg satt i sofaen min, med den luftpistolen i hånda da, i ‘Erik-huset’, i Leirfaret 4B, på Bergeråsen, en gang han Kjetil Holshagen var på besøk der, (noe han ganske ofte var, siden vi var noe slags kamerater vel. Noe sånt).
Og da traff jeg han i beinet, på kort avstand, mener jeg.
(Den luftpistolen var som en ertepistol omtrent).
Og jeg tror ikke at luftpistol-kula gikk gjennom buksa til Kjetil Holshagen.
Da hadde han nok klaget enda mer.
Men gjennom vinduet til Ågot skulle den liksom ha gått.
Nei, det var nok noe tullball, er jeg redd.
Så sånn var nok det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Jeg har også tenkt på det.
At istedet for å ha en fast fraktavgift, på 49 eller 59 kroner.
Så kan jeg prøve å få webshop-programmet, til å regne ut, hva den samlede vekten på varene i handlekurven er.
Og da også hva den reelle frakt-kostnaden er.
(Selv om det kanskje kan bli litt ‘tricky’, å få det til å virke).
Det er mulig.
Men isåfall, (hvis jeg får det til å virke), så ville folk bare betalt den frakten, som forsendelsen egentlig koster.
Så hadde det blitt veldig enkelt.
Også kunne jeg bare plusset på en tier, tenkte jeg, på hver vare.
Så kunne jeg kanskje solgt magasiner og brus og potetgull og tortilla-chips og.
I den samme butikken/kiosken.
Hvis programmet klarte å regne ut den reelle portoen.
Vi får se om jeg klarer å få til det.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Ny anmeldelse av Nick Ewans
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Oct 22, 2010 at 2:48 AM | |||||
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||||||
| ||||||
PS.
Her er vedlegget:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Update/Fwd: Employment-case and more
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Oct 21, 2010 at 11:16 PM | |
|
To: alumni@sunderland.ac.uk | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
PHP Web Developer
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Oct 21, 2010 at 9:59 PM | |||||
|
To: andy.savage@savagescape.com | ||||||
| ||||||
PS.
Her er mer om dette:
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen