![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Glacier Mints
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Oct 21, 2010 at 2:17 AM | |
|
To: SalesOrders@foxs.co.uk | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Glacier Mints
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Oct 21, 2010 at 2:17 AM | |
|
To: SalesOrders@foxs.co.uk | ||
| ||
PS.
Da ble det ikke så mye varer igjen.
Men de varene burde være ganske lettsolgte, ihvertfall.
Men men.
Men jeg skal prøve å få kjøpt inn mer varer, i slutten av uka og i begynnelsen av neste uke.
Når jeg får inn noe mer penger på kontoen osv.
Fra salg og arbeidsledighetstrygd, osv.
For det er litt lite varer på lager nå.
Men jeg har tenkt å prøve å kontakte Fox, og høre om jeg kan kjøpe av de.
Vi får se hvordan det går.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Nå satser jeg bare på godteposer og esker, som er ganske robuste.
Sånn at det passer å bare sende varene i en vanlig, stor boblekonvolutt.
Så da blir det lav pris på emballasjen, og rask pakking.
Så da burde det føre til, at prisene kan holdes ganske lave og.
Men jeg har jo skrevet om det, at jeg har tenkt å begynne med brus-bokser og potetgull og tortilla-chips og fotballblader, osv.
Men da tror jeg det er best å ha en butikk, for hvert slag.
Altså, for eksempel:
– Godtebutikken.net
– Snacksbutikken.net
– Brusbutikken.net
– Bladbutikken.net
Noe sånt.
For hver butikk, vil da ha sin egen frakt.
Og sin egen emballasje.
Så det blir nok mest effektivt, å ha en egen standard-emballasje, til alle butikkene.
Så vil det nok bli mindre arbeid og krøll, og forhåpentligvis lavere priser.
Så jeg får ta en butikk, og en forretningside, av gangen, tror jeg.
Så får vi se om jeg klarer det.
Vi får se.
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Takk for din bestilling.
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Oct 21, 2010 at 12:50 AM | |||||||||||||||||||||||||||
|
To: post <post@spesialenheten.no> | ||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Ribsskog: Farlig
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Oct 21, 2010 at 12:23 AM | |
|
To: post <post@spesialenheten.no> Cc: anne-kathrine.skodvin@ica.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Ribsskog: Farlig
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Oct 21, 2010 at 12:11 AM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Oppvekst på Berger
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Wed, Oct 20, 2010 at 10:06 PM | |
|
To: Hanne Butvillo <hanne.butvillo@vestfoldmuseene.no> | ||
| ||
PS.
Her er den fortellinga mi, om oppveksten min på Berger, osv., (samt min farmor Ågot’s fortelling, om spritflaska fra polet i Drammen osv., under krigen), som Berger Museum/Vestfoldmuseene, kanskje skal ha i arkivet sitt.
Det var bra museum!
Her er mer om dette:
Erik Ribsskogs fortelling på Facebook oktober 2010
PS 3.
Nå var jeg fæl til å klage, på folk i Norge.
At ingen gjorde noe for å hjelpe meg, siden jeg ikke fikk rettighetene mine, fra myndighetene osv.
På bloggen, her om dagen.
Men nå var Berger Museum/Vestfoldmuseende veldig flinke, og gikk foran som et godt eksempel, vil jeg si.
Så det var veldig bra!
Mange takk til Berger Museum!
Så håper jeg at avisene, (hvor er Svelviposten/Drammens Tidende/Østlandsposten?), kanskje kan skrive snart de og.
Sånn at det kanskje kan bli mulig å rydde opp i alt dette ‘tullballet’, som foregår.
Det håper jeg ihverfall.
Igjen mange takk til Berger Museum!
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se!
Mvh.
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av Nick Ewans for bedrageri
PS.
Her er vedlegget:
PS.
Det var johncons-blogg leser ‘TT’, som skrev en kommentar om denne YouTube-videoen, på johncons-blogg:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
[johncons] New comment on Jeg sendte om den tullinga, til hu Anne Kathrine S….
|
TT <noreply-comment@blogger.com> |
Wed, Oct 20, 2010 at 8:24 PM | |
|
To: eribsskog@gmail.com | ||
| ||
PS 2.
Man kan se det, at Nick Ewans, han har til og meg en egen blogg.
Hvor han skriver at han er ‘Private Investigator’, og hvor han skriver dritt om meg, at jeg skal være ‘nuts’ osv. Altså ikke tilregnelig.
Men det er vel bare noen, (Bertelsmann kanskje, (siden jeg har en arbeidssak mot Microsoft-aktiveringa, til Bertelsmann Arvato i Liverpool, mener jeg), for han prata noe om at han jobbe for noen i Guterslo, hvor hovedkvarteret til Bertelsmann ligger), som har betalt han for å skrive sikkert, kanskje som en slags skuespiller-jobb, siden han kanskje gikk mye arbeidsledig, som skuespiller, eller noe?
Hvem vet.
Her er ihvertfall mer om dette:
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen