johncons
  • kom inn på level 3

    http://www.sunderland.ac.uk/study/course/361/computing

    PS.

    Siden jeg var fra Norge, så måtte jeg ta en sånn TOEFL-test, (heter det vel).

    En av de første ukene, i Sunderland.

    Den prøven fikk jeg beste karakter på, (enten A eller 1, jeg husker ikke helt hvilken skala de brukte. 1 tror jeg det var).

    (Selv om jeg sa at jeg fikk 2, til hu Nelufer, fra Tyskland og Tyrkia, som bodde i samme leilighet som meg, på the Forge.

    Da hu spurte meg ganske så direkte om hvilken karakter jeg hadde fått på den prøven.

    (For vi tok den samtidig, det var vel grunnen, for at hu spurte).

    For hu virka så nervøs av seg, syntes jeg, så jeg ville ikke gjøre henne mer stressa, som jeg trodde hu antagelig ville blitt, hvis hu hadde hørt det, at jeg fikk beste karakter.

    For hu var sånn, at hu lagde et så stort nummer av alt mulig da, liksom, syntes jeg).

    Men University of Sunderland, de vil ikke sende meg papirer om, eller bekrefte, hvilken karakter jeg fikk på denne prøven.

    De sier at de kaster prøve-resultatet, fra TOEFL-testen, etter et par år.

    Jeg vet ikke helt om jeg tror på det men.

    Men det var ihvertfall det de har fortalt meg, fra University of Sunderland.

    Så sånn er det.

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    toefl

    http://www.herts.ac.uk/courses/Computer-Science-Direct-Entry-to-Level-3–Online.cfm

    PS 3.

    Så jeg var fritatt for engelsk-timer faktisk, i Sunderland.

    Jeg bestod vel kurset, i engelsk, kan man vel si.

    Siden jeg fikk 1, på TOEFL-testen.

    Og jeg lurer også på om jeg fikk ståkarakter i E-Commerce.

    (Selv om jeg bare fikk tatt to av prøvene, for jeg dro fra Sunderland, halvveis i studieåret, siden jeg ikke fikk studielånet osv., før etter fire måneder, så det ødela hele studieåret, vil jeg si.

    Men men).

    Hm.

    Jeg får se om jeg finner e-post adressen, til han foreleseren.

    Vi får se.

  • spesialbestillinger tull

    PS.

    Jeg får legge ned den Spesialbestillinger.net da.

    Siden det bare er tull, og det nettstedet blir jo bare hacket uansett.

    Og jeg har vel egentlig nok, med Sencia og Godtebutikken.net.

    Det er kanskje greit å ha kun en nettbutikk og.

    Og heller prøve å sikre den mer.

    Det lærte vi også i faget e-commerce, som jeg hadde på universitetet i Sunderland.

    Av en amerikaner, som var foreleser i det faget.

    At Windows, det operativssystemet, det hadde en stor kjerne, og var vanskelig å forsvare.

    Han sammenlignet hacker-angrep, mot Windows, med det, at hele Østkysten av England, ble angrepet av vikinger.

    Det ble mye å forsvare.

    Mens Unix, det sammenlignet han med kun en festning, eller by, på Østkysten av England.

    At da var det ikke så mye å forsvare.

    Så hvis jeg skal følge den teorien der.

    (Som jeg husker fra forelesningene faktisk.

    Jeg skal se om jeg finner navnet på han foreleseren).

    Så burde jeg bare ha en nettbutikk da, hvor jeg har alle varene i.

    Eller ihvertfall færrest mulig.

    Så jeg tror jeg stenger den Spesialbestillinger.net.

    (Ihvertfall midlertidig).

    Siden det bare er tull med den, uansett.

    Så får jeg tenke mer på hvordan jeg gjør det, med de andre nettbutikkene.

    Vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Gmail – Web Designer







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Web Designer





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Oct 19, 2010 at 8:51 PM





    To:

    stuart.thompson@viseum.co.uk



    Hi,

    I read about this vacancy, on the Jobcentre Plus website.

    I have a degree in IT, from Oslo University College.
    I also have a website, which I have designed myself from scratch, on www.johncons.org

    I'm unemployed at the moment, so I can start as soon as possible.
    I attach my CV hope to hear back from you!
    Yours sincerely,


    Erik Ribsskog







    CV – Erik Ribsskog.doc
    27K




    PS.

    Sencia, (David Ellis og John), de maser så fælt, om at jeg må søke butikkjobber.

    Men, jeg sluttet jo i butikk, i Norge, for å begynne å jobbe med data.

    Jeg studerte, og fikk meg en grad i data.

    (Noe jeg ikke hadde fra før, for jeg manglet noen eksamener da, fra NHI, fra tilbake på begynnelsen av 90-tallet).

    Men nå har jeg en grad, fra 2009.

    Så nå er jeg kvalifisert til å jobbe med data, mener jeg.

    F.eks. som Web Designer.

    Men David Ellis, på Sencia, han sier at det ‘ikke er noen ledige datajobber nå’.

    Men det er jo ikke sant.

    Jeg fant jo tre datajobber igår, for eksempel.

    Det må være noe undercover-politi, som har interesse av at jeg skal jobbe i butikk, tror jeg.

    De må nekte meg rettighetene mine, fordi jeg bare er en ‘Rimi-kar’.

    Men det er verden som er full av rasshøl.

    For alle har jo rettigheter, uansett om de har jobbet i Rimi, eller ikke.

    Så alle de hundretusener av leserne, som har lest på johncons-blogg, de er jo bare rasshøl da.

    Som hører på de rasshøla i politiet.

    Og alle sitter og ser på, at jeg blir terrorisert, og brukt som levende mål, for mafia, av politiet.

    Drittsekker må man vel kalle sånne folk.

    Både de likegyldige og politiet.

    Hva faen er det her?

    Jeg blir brukt som drone, av politiet, mot min vilje.

    Og har skrevet om det i årevis, på bloggen min, uten at noen reagerer.

    Klovner og fjøsnisser.

    Hva faen er det dere driver med?

    Neste gang er det en i deres familie, eller dere selv som blir utnyttet sånn og terrorisert og torturert av politiet.

    Faens syrehuer, som leser dette.

    Hvorfor gjør dere ingenting?

    Jævla bønder.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    img085

    PS 3.

    Mitt hovedmål er altså å bli IT Manager.

    For jeg har en grad i IT og 10 års ledererfaring fra Rimi.

    Og det fikk han John der igår, til å høres rart ut, at jeg ønsket en jobb, hvor jeg kunne bruke mine ferdigheter, fra _både_ utdannelse og jobb.

    Det var visst merkelig da.

    Men men.

    Men uansett.

    Det er mitt hovedmål.

    Så har jeg også andre jobber, som jeg kan søke.

    Som Web Designer, og nå også Web-shop utvikling.

    Og jeg har også jobbet med Systemutvikling, (på 90-tallet).

    Men da ble han Ellis potte-sur, virka det som for meg, da jeg nevnte det.

    Og jeg har jo nå erfaring i å drifte web-butikker, så jeg kunne jobbet som System Administrator, for en bedrift, f.eks.

    Men men.

    Så det er mange yrkestitler.

    – IT Manager.

    – Web Designer.

    – Web-shop Designer.

    – Systemutvikler.

    – Programmerer.

    – IT driftsansvarlig.

    Det blir 6 forskjellige IT-jobber, som jeg kan søke på.

    Likevel, så vil Sencia absolutt at jeg skal søke på varehandel-jobber.

    Som er ukvalifisert-arbeid.

    Når jeg har en grad i IT osv.

    Som er kvalifisert arbeid.

    Og er medlem av NITO osv.

    (Men de svarer jo ikke, når jeg klager, så de får jeg jo ikke noe hjelp av, med sånne her ting.

    Men men).

    Da blir jo utdannelsen min bortkastet.

    Og det er jo ikke lønnsomt for samfunnet.

    For jeg kommer da til å ta den varehandel-jobben, fra en som er ukvalifisert.

    Hvor er logikken i dette?

    Det må jo være dårlig samfunnsøkonomi.

    For da tar jo jeg jobben fra en ukvalifisert.

    Og det er jo bare tullball, mener jeg.

    Hvorfor skal de absolutt prakke på meg ukvalifisert-arbeid.

    Er det Microsoft som prøver å få meg til å se dum ut, sånn at jeg skal tape arbeidssaken min mot Arvato?

    Og at de jobber i kulissene, gjennom Sencia, f.eks.?

    Gjennom frimurere, f.eks?

    Hva faen er det som foregår.

    Hvorfor er alle stille som mus?

    Dette er som da tyskerne kom til Norge, og folk bare stod på Karl Johan og så på.

    Nå sitter folk foran PC-ene og ser på.

    Kan dere ikke skrive i avisene i det minste?

    Er folk helt innavla i Norge og helt tafatte?

    Hva faen er det som foregår, lurer jeg.

    Er folk helt mongo?

    Hva faen er det her.

    Helt håpløst, vil jeg si, at Norge har vært, i de siste årene, når de ikke har skrevet om arbeissaken min og bloggen min, og maktmisbruket mot meg, osv., i avisene, de årene jeg har holdt på med johncons-blogg.

    Helt tafatt og helt bakstrebersk og helt håpløst og helt degenerert og helt innavla, vil jeg si.

    Så der får dere den, lesere av johncons-blogg.

    Det er min mening, ihvertfall.

    Så får vi se hva som skjer.

    Vi får se.

  • iskox hacker

    PS.

    Det her er antagelig undercover mafia-politi.

    Som lager krøll for meg.

    (En vanlig kar, som er forfulgt av mafia).

    For de vil at jeg skal ‘drite meg ut’.

    (Av en eller annen jævla grunn).

    F.eks. på Sencia, i morgen.

    Ved at jeg ikke har søkt på de jobbene jeg sa igår, at jeg skulle søke på.

    Fordi jeg ble opptatt med å avverge et hacker-angrep fra Tyrkia, eller ‘Tyrkia’.

    Antagelig noe sånt.

    Så sånn er nok det.

    Så sånn er uretten i vår verden.

    Så ingen burde ta det politiet sier, for god fisk, råder jeg.

    Man så jo i Dagbladet.no idag, hvor mye som forsvinner, av narkotika, penger og våpen, av det som blir konfiskert i kriminalsaker.

    Mye av politiet er nok minst like råtne som de kriminelle, i våre dager, er jeg nok redd for.

    Så sånn er nok dette.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    http://www.dagbladet.no/2010/10/19/nyheter/innenriks/riksrevisjonen/politihuset/13912031/







  • Gmail – Problems with tags







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Problems with tags





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Oct 19, 2010 at 7:35 PM





    To:

    Blogger Help <support@blogger.com>



    Hi,

    I have a big blog with you, (johncons-mirror.blogspot.com), with more than 10.000 blog-posts, (where I write about everything, more or less, about myself and other things, since I've overheard I was followed, by the 'mafian', in Oslo, in 2003).

    Lately, (and also earlier), it hasn't been possible for me, to add new tags.
    What's the problem with this?
    Is there a limit, on how many tags one can have, on a Blogger-blog?

    Thank you very much in advance for your reply.
    Best regards,
    Erik Ribsskog






  • Nå skrev jeg noen oppdateringer, av blogg-poster, som har gått tapt, pga. problemer med Blogger.

    For Blogger lar meg ikke lage fler tagger.

    Og hvis det er noe undercover politi-greier.

    Så ødelegger de for ytringsfriheten min.

    For da ‘bugger’ Blogger, pga. problem med taggene.

    Hvis jeg skriver en ny ‘tag’ så klikker Blogger.

    Og sånn har den vært, i mange måneder.

    Jeg har ikke sendt klage om det til Blogger, for de svarer ikke, når jeg skriver til de.

    Og jeg vet ikke hvor ellers jeg skal ha denne bloggen.

    For den er så stor nå, på over 10.000 bloggposter.

    Og alle andre blogger nesten, har blitt fjernet.

    Så her er det tull fra noen.

    Så nå har to bloggpost-oppdateringer gått i vasken idag.

    Og jeg har egentlig nok å gjøre, om jeg ikke må skrive alt flere ganger på bloggen og.

    For det blir ikke lagret heller, som ‘draft’.

    Av en eller annen grunn.

    Så det kan være noen som kødder med meg hos Blogger da.

    Men dere får sitte på ræva fortsatt, dere som leser dette, og fortsette å la uretten råde.

    Så det er nok er sånn verden blir da, at alle blir tulla med, hvis folk ikke står opp mot urett.

    Så sånn er nok det.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen