johncons
  • 5096657950_4e0b6bdc25_o

    PS.

    Det ble den svære pakka:

    Photo 2134

    Photo 2135

    PS 2.

    Da var den pakka ferdig, med tolldeklarasjonsskjema og det hele:

    Photo 2136

    PS 3.

    Men den pakka kosta da over 8 pund i porto(!)

    Mens jeg bare tar 49 kr. i porto.

    Men jeg solgte 7 godteposer.

    Som jeg tjener 10 kroner posen på.

    (For jeg bare plusser på 10 kroner pr. pose.

    Prisene her i England er så billige så).

    Så jeg betalte 5-6 pund, for det godteriet.

    Også fikk jeg 18 pund, i betaling, etter PayPal-avgift vel.

    Så la oss si 18 pund minus (8 + 6 pund).

    Det blir 18 pund minus 14 pund.

    Det vil si at jeg tjente 4 pund da.

    Men så koster emballasje og printerblekk litt.

    Så la oss si at jeg tjente 3 pund da, ihvertfall.

    Det er mulig at det er litt lite.

    Hm.

    Da må jeg selge 10 sånne pakker hver dag, for å leve av det.

    Og det blir kanskje mye bæring, lurer jeg.

    Hm.

    Jeg får se det an litt.

    Det er ihvertfall mulig at jeg øker porto og ekspedisjon til 59 kroner.

    Siden den kosta over 8 pund å sende.

    For det bør vel være reellt.

    Så hvis alle pakkene blir så tunge, så må jeg sette opp portoen litt.

    For den skal jeg prøve å ha nesten opp til gjennomsnittet av hva portoen for pakkene egentlig koster.

    Så jeg får se det an litt.

    Det er mulig jeg setter porto og ekspedisjonsgebyret opp til 59 kroner, når jeg får jobba mer med nettbutikkene.

    Vi får se.

    Nå begynner det å bli litt mindre varer igjen.

    Men jeg har det ‘fæle’ Halloween-godteriet, med Draculas Lunchbox osv.

    Dem har jeg ganske mange av.

    Så dem kan jeg kanskje legge ut seinere idag.

    Vi får se om jeg får ordna det.

    Jeg må søke på noen jobber her og, for jeg var på ‘Job Search’, på Sencia igår.

    Så det må jeg få tid til og.

    For jeg må dit igjen imorgen.

    Vi får se om jeg klarer det.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Gmail – Anmeldelse av hacking fra tyrkisk 'mafian'







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av hacking fra tyrkisk ‘mafian’





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Oct 19, 2010 at 5:37 AM





    To:

    hofmarskallatet@kongehuset.dk, post@slottet.no



    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/10/19
    Subject: Fwd: Anmeldelse av hacking fra tyrkisk 'mafian'
    To: post.sondre.buskerud@politiet.no

    Hei,

    jeg lurer på om grunnen til at jeg blir angrepet av noen tyrkere.

    At det er fordi at mora mi fikk arven etter Holger baron Adeler, av sine foreldre, i 1980 ca.

    For de arvet Holger baron Adeler, som var gift med min mormors tante, og de døde barnløse.
    Jeg fikk noen bøker om Napoleon, på dansk, av min stefar Arne Thormod Thomassen, mens jeg var i Larvik, hos mora mi, og faren min henta meg en gang, (jeg tok vanligvis toget, så det var sjeldent).

    De bøkene lå i garasjen på Tagtvedt.

    Og jeg tror de må ha vært etter Holger baron Adeler, (for han arvet også min tippoldefar som var forsvarssjef i Danmark, Anders Gjedde Nyholm).

    Så sånn var det.
    Så jeg er nok da baron Adeler.
    Og Cort Adeler, fra Brevik, han ble kjent da han kriget mot tyrkerne, for Venezia, var det vel.
    Og det var visst da vanlig, på den tiden, å ha et tyrkerhode, i våpenskjoldet, for de som kriget mot tyrkerne.

    Og det tyrkerhodet, det er jo i våpenskjoldet til Adeler enda.
    (Jeg sender med kopi fra min blogg).
    Men det er jo gamle tradisjoner, fra da verden var større.

    Så det kan vel ikke vi forrandre på, i våre dager.
    Men nå ble jeg altså angrepet av tyrkiske hackere, kan det virke som.
    Og jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av 'mafian'.

    Og jeg ble forsøkt drept, i Larvik, i 2005, på min onkel Martin sin samboer, Grete Ingebrigtsen sin gård.
    Og jeg er nå en flyktning i England.
    Men jeg får ikke mine rettigheter fra norske myndigheter.

    Bare som en oppdatering.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog (Baron Adeler)

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/10/19
    Subject: Anmeldelse av hacking fra tyrkisk 'mafian'
    To: post.sondre.buskerud@politiet.no
    Cc: sales@uk.one.com

    Hei,

    nå snappet jeg opp det, på et tracking-cokie-program, at en av mine nettbutikker, Spesialbestillinger.net, har blitt utsatt for hacking, av den 'tyrkiske mafian'.

    Og jeg jobba sammen med en hel familie, av kurdiske tyrkere, da jeg ble plassert, (må man vel si), av Rimi, på Rimi Bjørndal, i 1996, som assisterende butikksjef.

    Det var Özgyr-familien.
    Foreldrene husker jeg ikke hva heter, men de jobba i et vaskefirma som het Kvalitetsrengjøring, som holdt til i Sannergata.
    May Britt og Viggo het sjefene der.

    Og barna deres, het Hava, Sema, Songül og Muhammed.
    De jobba alle på Rimi Bjørndal.
    Hvor jeg ble plassert to ganger, av Anne Kathrine Skodvin, distriktsjef i Rimi.

    Første gang, i 1996, som sagt, før jeg ble butikksjef, i 1998, på Rimi Nylænde på Lambertseter.

    Så ble jeg tulla fælt med, av direktører bl.a. i Rimi, så jeg bestemte meg for å 'skifte beite'.
    Så jeg begynte å studere IT, på Ingeniørhøyskolen, i 2002, (for jeg trengte noen friår fra jobbing også, og jeg hadde ikke noen grad, og jeg var overarbeida da, for jeg ble tulla fælt med, da jeg var sjef på en stor Rimi-butikk, som het Rimi Kalbakken, som pleide å være ICA Supermarket, ved Symra kino, eller hva det het).

    Og da ble jeg plassert på Rimi Bjørndal, av Skodvin igjen, etter å ha jobbet som butikksjef i en tredje Rimi, nemlig Rimi Langhus.
    Og de jentene pleide å sitte å preike med meg, på t-banen ned til byen osv.

    (Ihverfall de to eldste).
    Så de liksom sneik seg litt innpå meg, syntes jeg.
    For det var ikke vanlig kost i Oslo, for meg, for å si det sånn at jeg satt å prata med folk på t-banen om forskjellig.

    For folk i Oslo var vel ganske kalde ofte, eller hva det kan ha vært.
    Men men.
    Jeg vil ihverfall anmelde denne hackingen.
    Det var også ei tyrkisk-kurdisk ung dame, ved University of Sunderland, hvor jeg studerte, i 2004. Hu het Leyla, fra London.

    Så dette kan kanskje ha noe med noen av disse jeg kjenner fra jobb og studier å gjøre.
    Hva vet jeg.
    Jeg sender med kopi av skjermbilder.
    Mvh.
    Erik Ribsskog





    3 attachments

    spesialbestillinger net statcounter.JPG
    179K
    hacket av tyrkisk mafia.JPG
    55K
    tyrkerhodet til adeler.JPG
    131K




  • tyrkerhodet til adeler

    PS.

    For Cort Adeler, (fra Brevik), som min mor arvet etterkommeren til, da min mormor (som egentlig arvet), satt arven inn i et hus på Tagtvedt, for mora mi da.

    Så sånn var det.

    Så jager antagelig noen tyrkere meg og familien min da.

    Fordi at Cort Adeler, han kjempet jo mot tyrkerne, for Venezia, var det vel.

    Og da var det visst ganske vanlig, å ha et tyrkerhodet, i våpenskjoldet sitt, for de som hadde kriget mot tyrkerne.

    Og det har visst ikke tyrkerne glemt enda, kan det virke som.

    Selv om det var mange hundre år siden, at Cort Adeler kriget mot tyrkerne.

    Så sånn er nok det.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • umulig å skjønne hackning på norsk

    PS.

    Og mens jeg skriver om hacking, så var det en som kalte seg ‘Iskox’ vel, eller noe sånt.

    Som hadde registrert seg som administrator, på Godtebutikken.net.

    Som jeg la merke til igår, var det vel.

    Så da slettet jeg den hackeren, og skiftet til et bedre passord.

    Så jeg får også skifte til et bedre passord på Spesialbestillinger.net da.

    Når jeg får opp det nettstedet igjen.

    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Gmail – Anmeldelse av hacking fra tyrkisk 'mafian'







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av hacking fra tyrkisk ‘mafian’





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Tue, Oct 19, 2010 at 1:39 AM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no


    Cc:

    sales@uk.one.com


    Bcc:

    hofmarskallatet@kongehuset.dk, post@slottet.no



    Hei,

    nå snappet jeg opp det, på et tracking-cokie-program, at en av mine nettbutikker, Spesialbestillinger.net, har blitt utsatt for hacking, av den 'tyrkiske mafian'.
    Og jeg jobba sammen med en hel familie, av kurdiske tyrkere, da jeg ble plassert, (må man vel si), av Rimi, på Rimi Bjørndal, i 1996, som assisterende butikksjef.

    Det var Özgyr-familien.
    Foreldrene husker jeg ikke hva heter, men de jobba i et vaskefirma som het Kvalitetsrengjøring, som holdt til i Sannergata.
    May Britt og Viggo het sjefene der.

    Og barna deres, het Hava, Sema, Songül og Muhammed.
    De jobba alle på Rimi Bjørndal.
    Hvor jeg ble plassert to ganger, av Anne Kathrine Skodvin, distriktsjef i Rimi.

    Første gang, i 1996, som sagt, før jeg ble butikksjef, i 1998, på Rimi Nylænde på Lambertseter.

    Så ble jeg tulla fælt med, av direktører bl.a. i Rimi, så jeg bestemte meg for å 'skifte beite'.
    Så jeg begynte å studere IT, på Ingeniørhøyskolen, i 2002, (for jeg trengte noen friår fra jobbing også, og jeg hadde ikke noen grad, og jeg var overarbeida da, for jeg ble tulla fælt med, da jeg var sjef på en stor Rimi-butikk, som het Rimi Kalbakken, som pleide å være ICA Supermarket, ved Symra kino, eller hva det het).

    Og da ble jeg plassert på Rimi Bjørndal, av Skodvin igjen, etter å ha jobbet som butikksjef i en tredje Rimi, nemlig Rimi Langhus.
    Og de jentene pleide å sitte å preike med meg, på t-banen ned til byen osv.

    (Ihverfall de to eldste).
    Så de liksom sneik seg litt innpå meg, syntes jeg.
    For det var ikke vanlig kost i Oslo, for meg, for å si det sånn at jeg satt å prata med folk på t-banen om forskjellig.

    For folk i Oslo var vel ganske kalde ofte, eller hva det kan ha vært.
    Men men.
    Jeg vil ihverfall anmelde denne hackingen.
    Det var også ei tyrkisk-kurdisk ung dame, ved University of Sunderland, hvor jeg studerte, i 2004. Hu het Leyla, fra London.

    Så dette kan kanskje ha noe med noen av disse jeg kjenner fra jobb og studier å gjøre.
    Hva vet jeg.
    Jeg sender med kopi av skjermbilder.
    Mvh.
    Erik Ribsskog





    2 attachments

    spesialbestillinger net statcounter.JPG
    179K
    hacket av tyrkisk mafia.JPG
    55K




    PS.

    Her er vedleggene:

    spesialbestillinger net statcounter

    hacket av tyrkisk mafia







  • Gmail – Invitasjon til antikvarbokhandlarmesse







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Invitasjon til antikvarbokhandlarmesse





    tinging@nynorskantikvariat.no

    <tinging@nynorskantikvariat.no>





    Mon, Oct 18, 2010 at 10:18 PM





    To:

    eribsskog@gmail.com




    Gode kunde Erik Ribsskog (kundenummer 2346 )

    Invitasjon til antikvarbokhandlarmesse i Oslo 22. – 23. oktober – og messekatalog

    Last katalogen ned her:

    Velkommen til Skandinavisk Antikvarbokhandlarmesse i Oslo 22.-23. oktober. 2010. Fredag 14 – 19, laurdag 11 – 18. Håndverkeren, Rosenkrantz g 7 (inng. Kr. IV gate) – Fri entré.

    NB! På grunn av messa og utstillinga gjeld særskilde reglar for reservering av bøker denne gongen – sjå føreordet.

    Du kan søkje i PDF-dokumentet, kopiere titlane du vil kjøpe og lime dei rett inn i e-posten din, som du sender til tinging@nynorskantikvariat.no

    Ring oss gjerne på telefon 37 16 66 66, mobil 92 82 90 98, (faks på 37 16 30 00).

    Beste helsing

    Nynorsk Antikvariat AS

    Arne-Ivar Kjerland

    Antikvarbokhandlar

    Nynorsk Antikvariat AS

    Hulgata 11

    4900 TVEDESTRAND






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen