-
Gmail – Spesialbestilling

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Spesialbestilling
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Oct 18, 2010 at 7:05 PM
To:
frankeinstein@postpro.net
Hei,vi leverer dessverre kun supermarked-varer.(Se mer på vår webadresse www.spesialbestillinger.net )Og vi leverer kun til folk i Norge nå, som vi kan finne navnet til på skattelistene på nettet.Med Spesialbestillinger-net hilsenErik Ribsskog2010/10/18 <frankeinstein@postpro.net>Vel?
On Sat, 16 Oct 2010 02:10 +0200, frankeinstein@postpro.net wrote:
> God aften.
> Jeg skulle gjerne ha bestilt en snømann med gulrot som nese, ikledd
> flosshatt, frakk og g-streng.
> Hvor mye vil dette komme på, og hvor lang tid vil dette ta?
>
> Mvh. Frank Einstein
>
-
Gmail – Hvorfor ble innlegget mitt slettet?

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Hvorfor ble innlegget mitt slettet?
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Oct 18, 2010 at 5:34 PM
To:
Halvard Olsen <halvard.olsen@hotmail.no>
Hei,det ble slettet fordi jeg syntes det virket som at du prøvde å få meg til å virke dum.Alle kunne jo se det, at det var en annen faktura, og at det var sånn det hang sammen.Så det virka som trakassering for meg, skal jeg være ærlig.Og tilgjort synes jeg den e-posten du skriver nå er også.Jeg ønsker ikke å ha med folk som ikke er oppriktige å gjøre, så da blir det som trakassering for meg.Med johncons-blogg hilsenErik Ribsskog2010/10/18 Halvard Olsen <halvard.olsen@hotmail.no>
HeiHvorfor i helsike ble kommentaren min i går fjernet på bloggen din. Jeg prøvde å hjelpe deg ved å fortelle
at det er en annen faktura fra NITO enn den det var gebyr på, og du skriver at det er personangrep.Skjerp deg. Folk prøver å hjelpe deg, og du behandler oss slik. Skammelig er det.
Forventer en unnskyldning fra deg.Vennlig hilsen
Halvard Olsen
PS.
Og da sendte noen et sånt online gratulasjonskort, til vedkommende, liksom på vegne av meg da.
Så her det noen som følger med på bloggen, det er helt sikkert.
Så sånn er det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
De kortene, de sender jeg bare til Politiet i Drammen, som oppdateringer på tidligere anmeldelser.
Her er mer om dette:
Gmail – Oppdatering/Fwd: ecard sent to halvard.olsen@hotmail.no

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Oppdatering/Fwd: ecard sent to halvard.olsen@hotmail.no
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Oct 18, 2010 at 5:56 PM
To:
post.sondre.buskerud@politiet.no
———- Forwarded message ———-
From: 123Greetings.com <ecards@123greetings.com>Date: Mon, Oct 18, 2010 at 5:47 PM
Subject: ecard sent to halvard.olsen@hotmail.no
To: eribsskog@gmail.comYour ecard (10718510509046330317) has been sent to Halvard Olsen [halvard.olsen@hotmail.no] on 18-Oct-2010
We'll send you an email message when halvard.olsen@hotmail.no has seen your ecard.
View a copy of your ecard at:
http://www.123greetings.com/
send/view/10718510509046330317 Using our new tracking feature, you can now
-Track the delivery of your ecard, step-by-step.
-Edit the ecard, even if the ecard has been sent.
-Delete the ecard, even if the ecard has been sent.
Click on the link below or copy & paste it into your browser's address bar.
http://www.123greetings.com/
connect/track/msg-4 If you have any query about your ecard & its delivery or need any other assistance,
please visit our Help/ FAQ section at: http://help.123greetings.com/
Thank you for choosing 123Greetings.com
Your friends at 123Greetings.com
We respect your privacy. You will not be receiving any promotional emails from us
because of this ecard. To view our privacy policy, click on the link below:
http://info.123greetings.com/
company/privacy_policy.html Note: This is an auto generated mail. Please do not reply.
If you have any other problem please contact us by clicking on the following link:
http://help.123greetings.com/
contact_us.html This email was sent by 123Greetings.com, Inc., 1674 Broadway, New York, NY 10019.
-
Gmail – Vikingskip i England/Fwd: Svar på spørsmål "hjelp med å grave opp vikingskip i England"

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Vikingskip i England/Fwd: Svar på spørsmål "hjelp med å grave opp vikingskip i England"
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Oct 18, 2010 at 5:12 PM
To:
postmottak@khm.uio.no
Hei,jeg har kommet litt i kontakt, med noen ansatte, på en pub her i England, (i Meols på Wirral), hvor de har funnet et vikingskip, under puben.Men de har ikke fått gravd det opp enda.Jeg tror at i England, så har de lite statlig kommetanse osv., til slikt, annet enn til 'English Heritage', osv.Men dette går jo under nordisk/norrøn kulturarv.Men jeg lovte at jeg skulle skrive om det vikingskipet, på bloggen min, i Norge.Det var jo norske vikinger, som bodde på the Wirral, og de har stedsnavn som West Kirby og Thurstaston, osv.
Det var et vikingland, hvor de hadde et eget ting, på et sted som nå heter Thingwall.Puben heter 'the Railway Inn', og er en stor og fin pub, med matservering osv.Vikingskipet ligger under parkeringsplassen, så det er mulig at puben ville ha syntes det var fint, hvis noen ville grave det opp.Jeg skjønte det sånn, at de syntes det var artig, for de har hengt opp avisutklipp osv, i puben, og bilder av vikingskip.Det var en av de 'innfødte', som fortalte meg det, at det var et vikingeskip, under en pub der, da jeg gikk så på Meols havn, som jeg hadde lest at hadde vært en gammel vikinghavn.
Men det er mulig at havna var oppe ved den puben kanskje, og at havnivået har synket?
På forhånd takk for eventuell hjelp med å grave opp dette skipet.Jeg tror de halvveis har forventet seg å høre noe fra Norge nå, siden jeg lovte jeg skulle skrive om det vikingskipet, på bloggen min osv.
Til hun ene av de to som var der, (begge hadde lyst hår, så kanskje de var etter norske vikinger, tenkte jeg), som tappet øl der.
Mvh.Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———-
From: Haustveit, Gunvor <gunvor.haustveit@ra.no>
Date: 2010/10/18
Subject: Svar på spørsmål "hjelp med å grave opp vikingskip i England"Hei og takk for
e-post.
Det er flere kompetansesentra og forskere som er dyktige på feltet
om vikingskip. Anbefaler først og fremst: Kulturhistorisk museum med
Vikingskipshuset, dernest Norsk Maritimt Museum og Norsk Institutt for
kulturminneforskning. I Danmark er det kompetanse ved Roskilde museum.
Lykke til!
HelsingGunvor Haustveit
InformasjonsseksjonenRiksantikvarenPostboks 8196 Dep0034 OsloTlf: + 47 98 20 27 60Hei,jeg bor i Liverpool, og vet at de har funnet noe
som sannsynligvis er et
vikinge langskip, under en pub, (the Railway Inn), i
Meols, på the Wirral,
like ved Liverpool, i Merseyside.Og en professor, Stephen Harding, ved University of
Nottingham, har også
skrevet om dette vikingeskipet.Men jeg lurte på om kanskje noen i Norge, kunne
hjulpet til, å eventuelt
grave opp dette skipet.For jeg var i den puben, ifjor, og prata med noen
som jobba der, og sa jeg
skulle skrive om det skipet, på en blogg jeg har
osv.Og det stedet, (hvor norske vikinger dro til, når
de ble kasta ut av
Irland), altså the Wirral, er vel ikke så stort, så jeg
tror ikke de har
spesial-kompetanse, på å grave ut vikingeskip.Det er jo fra oldtiden/vikingetiden, så hvem som
helst burde vel ikke gjøre
det.Men jeg tenkte jeg kunne bare komme med en
forespørsel.Så kunne jeg tatt det videre, her i England, med
den puben, og han
professorer Harding, ved University of Nottingham, som jeg
også har vært i
kontakt med, angående St. Olavs-kirken i Chester, hvor også
norske vikinger
bodde da.Så jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg, å høre om
noen i Norge, kunne
eventuelt ha tilbudt noe kompetanse, til utgravinger,
f.eks?Kanskje ambassaden i London, eller den britiske
ambassaden i Oslo, hadde
vært interessert også.Det er jo felles kultur, som det er snakk om her,
mener jeg.Så jeg tenkte jeg kunne prøve å sende en e-post,
siden jeg snakka med de i
den puben da, og spurte om det vikingeskipet osv.
da, som jeg fikk høre om,
da jeg var og så på den gamle vikingehavnen i
Meols, og spurte en som jogga
forbi, om veien, til der vikingene hadde havnen
osv.Og da nevnte han karen det, at de hadde et
vikingeskip, under en pub der og
da.Så da spurte jeg mer i puben da.Og så leste jeg om lignende, i VG online, i dag,
nede i Tjølling, (hvor jeg
faktisk bodde på 70-tallet, i Østre
Halsen).Så da kom jeg på dette med vikingeskipet i Meols
igjen da.Så tenkte jeg at jeg kanskje kunne prøve å sende om
dette til noen i Norge,
eventuelt, siden jeg har prata med de som jobba på
den puben, om det skipet
da, og sagt at jeg skulle publisere om det skipet,
på norsk.Så kanskje de venter at noen fra Norge, skal ta
kontakt med dem, om det
skipet nå, tenker jeg.Så da må jeg prøve å sende om det vikingeskipet,
til noen i Norge, som hadde
greie på sånt, tenkte jeg.Så jeg lurte på om dere kunne svare på noe av
dette, om hvem jeg bør
kontakte, for å få hjelp til å eventuelt grave opp det
vikingeskipet, her i
England, (hvis den puben er interessert da, jeg må jo
også da høre mer med
de, om de er interesserte da. Men jeg tenkte, at det
skadet ikke å høre
ihvertfall).Men men.På forhånd takk for eventuell hjelp!Mvh.Erik Ribsskog
-
Gmail – SV: Off Licence fra England/Fwd: FW: EØS-avtalten/Fwd: Whisky

Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
SV: Off Licence fra England/Fwd: FW: EØS-avtalten/Fwd: Whisky
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Mon, Oct 18, 2010 at 4:56 PM
To:
Tollregion Sør-Norge <sornorge@toll.no>
Hei,takk for svar!Men er dette i overenstemmelse med EU's direktiv om fri flyt av varer og tjenester?For jeg tenkte å sette opp en engelsk 'off licence'-butikk, på nettet, hvor jeg har typiske britiske varer, som engelsk potetgull, (Walkers), og britisk whisky og gin.Da mener jeg, at jeg da må ha lov å selge det, til hele EØS-området.Kan man si at det er eksport, fra England, når både England og Norge er i EØS?Norge er jo i det 'økonomiske EU', mener jeg.Hvis jeg kaller varene mine for 'engelske off-licence'-varer, på tolldeklarasjons-skjemaet, så burde det blitt tollfritt, mener jeg.For jeg selger til hele EØS, men de tollreglene som er i Norge, de skremmer kundene mine.Og jeg har bodd i Norge, og jobbet som butikksjef i Norge, og har gått på markedsføringslinje, på skole i Norge, så jeg synes det blir som bortkastet da, for meg, at jeg ikke kan gjøre bruk av disse ferdighetene mine, når det gjelder butikk/salg/markedsføring.Så jeg spør igjen om dette, om jeg bare kan skrive 'britiske off-licence'-varer, på tolldeklarasjons-skjemaet, og at det da passerer tollfritt, som britiske spesialiteter?Mvh.Erik Ribsskog
2010/10/18 Tollregion Sør-Norge <sornorge@toll.no>Hei
Netthandel: import av varer kjøpt på internett
Oppdatert: 12.01.2010
Bestiller
du varer fra utlandet, for eksempel på utenlandske nettsteder, må du også
fortolle disse varene. Her finner du nyttig informasjon om reglene rundt
fortolling av varer kjøpt på nett.Hvilke
varer er forbudt å importere til Norge?Hva
må jeg betale ved fortolling?Hva
gjør jeg dersom varen må returneres/repareres etter fortolling?Dersom du fortsatt har spørsmål om netthandel, kan du kontakte ditt lokale
tollsted eller Tollvesenets infosenter på telefon 0 30 12.Hvilke
varer er helt avgiftsfrie (fri for både toll og avgifter)?Alle varer som importeres til Norge er i utgangspunktet
avgiftspliktige. Unntakene er:·
Sendinger fra utlandet med verdi (eksklusiv frakt- og
forsikringskostnader) inntil 200 kroner med unntak av alkoholholdige
drikkevarer og tobakkvarer.·
Bøker
– uansett verdi – som importeres av privatpersoner til eget bruk. For
informasjon om hva som regnes som bøker, se merverdiforskriften om avgiftsfritaket for bøker.Tobakk kan ikke
importeres uten spesiell tillatelse.Sendinger som
inneholder både avgiftsfrie og avgiftspliktige varerBestiller du avgiftsfrie og avgiftspliktige varer i én sending, må du fortolle
forsendelsen dersom samlet verdi overstiger 200 kroner.Eksempel:
En forsendelse inneholder både:
·
en
avgiftsfri bok til 150 kroner·
en
avgiftspliktig CD til 100 kronerEttersom forsendelsens
samlede vareverdi er på 250 kroner, må den fortolles. I dette tilfelle beregnes
det avgift på CD-en og for CD-ens andel av frakten.Hvilke
varer er forbudt å importere til Norge?Det er en rekke varer du ikke kan importere til Norge uten spesiell tillatelse.
Eksempler
på noen varer det er forbudt å importere:Tobakksvarer (se Helsedirektoratets nettsider)
Legemidler
(se Legemiddelverkets nettsider)Våpen (se
Politidirektoratets nettsider)Planter
(se Mattilsynets nettsider)Dyr (se
Mattilsynets nettsider)Matvarer/næringsmidler
(se Mattilsynets nettsider)For mer informasjon om reglene for import av disse varene
ber vi deg kontakte den instans som har ansvar for regelverket knyttet til
varen.Listen over forbudte varer er ikke fullstendig. Er du i tvil om du trenger en
spesiell tillatelse for å importere varen du har kjøpt på nett, kan du kontakte
Tollvesenet.Du vil finne hele brosjyren om netthandel
på www.toll.no.Den veiledende informasjon som her er gitt, er basert på opplysninger
vi har mottatt av innsender, og ikke kontrollert av Tollvesenet. Vi gjør
oppmerksom på at Tollvesenet ikke har anledning til å gi bindene
forhåndstilsagn om toll, avgifter og saksbehandling.Vennlig hilsen
Tollregion Sør-Norge
Infosenteret
tlf 03012
Fra: Erik
Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]Sendt: 15. oktober 2010 17:55
Til: Toll- og avgiftsdirektoratet
Emne: Off Licence fra England/Fwd:
FW: EØS-avtalten/Fwd: WhiskyHei,
jeg bor i England, og har en nettbutikk, hvor jeg selger godteri til
Europa.Jeg har jobbet som butikksjef, i Rimi, i Norge, så jeg kjenner det
norske markedet bra.Jeg har også planer om å starte en online Off Licence, fra England.
Med salg av potetgull og tortilla chips og sprit og røyk, osv.
Men, det skremmer kundene, at alkohol og røyk er tollpliktige fra første krone.
Kan det være riktig, at jeg man kan importere brus og juice uten å betale toll,
men ikke øl og vin og sprit, (hvis det er beløp under 200 kroner).Hvis jeg selger både tollpliktige og varer som er fritatt for toll, (når det er
leveringer for under 200 kroner).Kan jeg bare skrive 'off-licence butikk'-varer da, på skjema, også går både
tortilla chips, sprit og røyk, som en vare, sånn at kundene slipper å betale
toll, hvis forsendelsen er på under 200 kroner?For jeg merker at det skremmer kundene, for det er snakk om ganske mye
toll, på sprit og røyk osv.Så jeg taper salg her.
Og det tror jeg ikke er henhold til EU's regler om fri flyt av varer og
tjenester.På forhånd takk for eventuelt svar!
Mvh.
Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/10/15
Subject: Re: FW: EØS-avtalten/Fwd: Whisky
To: GROENNINGSAETER Tore <Tore.GROENNINGSAETER@efta.int
> Hei,
ja, men jeg mener at man innen EØS har blitt enige om å ha en fri flyt
av varer og tjenester.Men jeg får høre med tollvesenet da.
Kanskje det er sånn at det er greit å drive Off Licence, fra England, hvis man
har både tollpliktige og varer fritatt for toll.Vi får se.
Igjen takk for svar!
Jeg har sendt klager på ei fra Island hos dere, som ba meg sende noe til
Solvit, men som skulle til EU-kommisjonen.Men dette har jeg ikke hørt noe om.
Kjenner du noe til dette?
Linda Bjørk Sigurdsdatter, eller noe, het hun fra Island.
Mvh.
Erik Ribsskog
2010/10/15 GROENNINGSAETER Tore <Tore.GROENNINGSAETER@efta.int
>
Til: Erik Ribsskog
Takk for din henvendelse 14.10.2010.
Jeg tok 1. mars 2010 over Elin Bjerkebos stilling som
informasjonsansvarlig i EFTA.EØS-avtalen omfatter generelt ikke landbruksområdet, men i
avtalens Protokoll 3 spesifieres tollsatser for visse produkter man er blitt
enige om å gi fordelaktige tollsatser for ved import – se http://efta.int/eea/policy-areas/goods/agriculture-fish- food/agricultural-products. aspx Når det gjelder merverdiavgift, faller dette helt utenfor
EØS-avtalen: her kan Norge sette reglene slik man vil.Å gi nærmere opplysninger om gjennomføringen av
EØS-regelverk og om nasjonalt regelverk på dette området, vil være en oppgave
for EFTA/EØS-landenes ansvarlige myndigheter. Jeg vil derfor anbefale deg å
fortsette kontakten med Tollvesenet i Norge dersom du ønsker flere detaljer
angående toll og/eller moms for konkrete næringsmidler.mvh
Tore Grønningsæter
Information and Communication Officer
EFTA – European Free Trade Association
Tel: +32 (0) 2 286 17
19 | Fax: +32 (0) 2 286 17 50E-mail: tgr@efta.int | Web: www.efta.int
Rue Joseph II, 12-16| B-1000 Brussels | Belgium
———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/10/14
Subject: EØS-avtalten/Fwd: Whisky
Hei,
jeg tenkte jeg kunne sende til deg, siden du er norsk.
Jeg tenkte jeg skulle starte en online Off Licence, (jeg har allerede
startet en online godtebutikk), hvor jeg solgte whisky osv., fra England.For jeg er jo norsk, så jeg annonserer mye på norsk.
Men så sier noen det, at det blir for dyrt, for grensen for tollfri handel, til
Norge, på 200 kroner, den gjelder ikke for sprit og tobakk.Så dette slår bena under meg, for livsgrunnlaget mitt nå, (som jeg hadde håpet
at dette skulle bli), merker jeg.Så jeg lurer, kan dette være riktig, at fordi det er alkohol i en vare,
så gjelder ikke den regelen om tollkvote.Det blir vel konkurransevridende for eksempel for drikker som øl og
vin, og sprit da, ovenfor drikker som brus og juice da.Så jeg lurer litt på dette.
Er det riktig at jeg må starte en brusbutikk, istedet.
Eller er det sånn, som jeg mistenker, at denne loven, (om at for alkohol og
tobakk, så gjelder ikke tollfri-grensen på 200 kroner, men man må betale toll
fra første krone), ikke er i henhold til EØS-reglene?Altså, mange bygder, i Norge, har vel ikke vinmonopol og kanskje snart
ikke butikk.Så hvis de kunne kjøpt sprit og røyk billig fra England, så kunne det vært med
på å holde livsgrunnlaget oppe, i distriktene.Og vi ville kanskje fått redusert hjemmebrenninga.
Og 'gamle-mor', ville kanskje hatt råd til å både betale strømregninga,
siden hu kjøpt billig, (men litt kjedelige røykmerker), fra utlandet.Bare en klage om dette.
Håper dere kan få forandret denne loven så fort som mulig!
Mvh.
Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/10/14
Subject: Re: Whisky
To: Josommer <josommer@gmail.com>
Hei,
nå så jeg det jeg og, at den 200 kroners grensen ikke gjaldt for
alkohol og tobakk:NB: Vær
imidlertid oppmerksom på at 200-kroners grensen ikke gjelder for alkohol og
tobakk.Det var litt ergerlig, for jeg hadde jo planer om å starte Off Licence,
på nettet.Men men.
Kanskje jeg kan ha en som selger til resten av Europa.
Vi får se.
Men du får heller være velkommen tilbake til Spesialbestillinger.net,
hvis det er noe annet, enn alkohol og/eller sigaretter, som du ønsker å kjøpe.Jeg lurer litt på om dette kan være i samsvar med EØS-avtalens regler
om fri flyt av varer og tjenester.Så jeg kunne nesten tenkt meg, å sendt en klage, til EFTA, på dette.
Jeg får ha det litt i bakhodet.
Vi får se.
Med Spesialbestillinger.net-hilsen
Erik Ribsskog
2010/10/14 Josommer <josommer@gmail.com>
Hei
Takk for godt tilbud!! Men har sjekket med tollvesenet og de
sleipingene skal ha like mye i avgifter som flasken koster. Da blir det
desverre alt for dyrt.Se tollsatser her: http://www.toll.no/
templates_TAD/Article.aspx?id= 131792&epslanguage=NO Den 13. oktober 2010 23:18 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
følgende:Hei,
nå var jeg på et lokalt supermarked her.
Og de har faktisk tilbud, hele oktober, på en single malt whisky, 35 cl.
Og det er snakk om en 12 år gammel Glenfiddich, til £10.96.
Den tror jeg at jeg akkurat får under 200 kroner etter påslag og porto.
Da slipper du spesialbestillingsgebyret, siden du er en av de første
kundene.Eventuelt, så kan jeg skaffe denne varen innen ca. en ukes tid, hvis du
er interessert, så du burde få den i posten innen ca. to uker.Jeg er litt i startgropa her, så det tar litt ekstra tid nå i
begynnelsen, dessverre.Med Spesialbestillinger.net-hilsen
Erik Ribsskog
———- Forwarded message ———-
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/10/10
Subject: Re: Whisky
To: Josommer <josommer@gmail.com>
Hei,
ja jeg kan sjekke hva de har av skotsk whisky, single malt, neste gang
jeg er på Tesco.Så kan jeg kontakte deg tilbake med et tilbud, en av de nærmeste dagene.
Håper dette er i orden!
Med Godtebutikken.net-hilsen
Erik Ribsskog
2010/10/10 Josommer <josommer@gmail.com>
Ja dette er jo dyr whisky
men du kan jo fks. se om du finner Coal Ila 200ml i en butikk. Den koster 149
kr i norge. Må nesten bli rimeligere hvis jeg skal kjøpe hos deg. Men kommer
sikkert til å kjøpe noe godterier snart.Den 10. oktober 2010 19:18 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
følgende:Hei,
ja, hvis porto + innkjøpspris, koster mindre enn ca. 10-12 pund.
For jeg tar et påslag på den summen.
Pluss at det er et gebyr på kr. 49 for Spesialbestillinger.
Pluss at jeg også må finne egnet emballasje.
Men du vet kanskje prisene.
Jeg har ikke sett de merkene der før, jeg har en skotsk whisky, som jeg
kjøpte på Tesco til jul.Og den kosta £25.
Så hvis dette er dyre merker, så er det nok vanskelig å få de under 200 kroner,
f.eks., hvis du vil ha de under tollgrensen.Men du vet kanskje prisene?
Med Godtebutikken.net-hilsen
Erik Ribsskog
2010/10/10 Josommer <josommer@gmail.com>
Hei
Kan du sende single malt whisky som fks. Laphroaig, Ardbeg,
Lagavulin, Coal Ila og smokehead til under 200???Kan gjerne være 500ml flaske.
—
MVH
Josommer
—
MVH
Jørgen
—
MVH
Jørgen
—
MVH
Jørgen
-
PS.
Men som jeg har skrevet om på bloggen tidligere.
Så syntes jeg at jeg ble dårlig behandlet, av the Local Government Ombudsman, i York, den forrige gangen jeg klaget til de.
Så jeg har allerede skrevet, til hovedkontoret, (for hele Storbritannia vel), for the Local Government Ombudsman.
At jeg ikke ønsker å gå videre med denne klagen, (som brevet ovenfor er om), som en protest, mot den dårlige og urettferdige behandlingen, som jeg ble utsatt for, fra the Local Government Ombudsman, den forrige gangen jeg kontaktet dem.
Så sånn er det.
Jeg skal se om jeg finner linken til den e-posten, hvor jeg forklarte hovedkontoret til the Local Government Ombudsman, om dette.
Vi får se om jeg klarer det.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om dette:
https://johncons-blogg.net/2010/10/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-local.html



















































































































