johncons






  • Gmail – Lars Erik Koritov/Fwd: OBS Triaden?







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Lars Erik Koritov/Fwd: OBS Triaden?





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Aug 26, 2010 at 5:45 PM





    To:

    webmasterceres@getmail.no



    Hei,

    jeg har ikke fått noe svar, fra Koritov.
    Hadde du giddet, (hadde jeg nær sagt), å sjekke om vedkommende har fått den aktuelle e-posten?

    På forhånd takk for eventuell hjelp!

    Mvh.
    Erik Ribsskog

    2010/4/3 <webmasterceres@getmail.no>


    Mailen er videresendt til Lars Erik!

    —– Original melding —–
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Dato: Onsdag, Mars 31, 2010 7:53
    Emne: Lars Erik Koritov/Fwd: OBS Triaden?

    Til: ceres@getmail.no

    > Hei,>

    > kan dere sende denne e-posten videre til Lars Erik Koritov.
    >

    > Det er angående en referanse fra OBS Triaden, hvor vi begge jobbet på 90-tallet.
    >

    > Men jeg vet ikke hvor han jobber nå, men jeg så på nettet, at han er medlem i sykkelklubben deres.
    >

    > På forhånd takk for eventuell hjelp!
    >

    > Mvh.
    >
    > Erik Ribsskog

    > >

    > >

    >

    > ———- Forwarded message ———-
    > From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    > Date: 2010/3/31
    > Subject: OBS Triaden?

    > To: lars.erik.koritov@smartcall.no
    >

    >
    > Hei,>

    > er det du som var leder for Spesialvareavdelingen på OBS Triaden?
    > >

    > Jeg prøver å få tak i en referanse derfra, men alle hadde visst slutta for mange år sida, sa Coop.
    >

    > Husker du at jeg var ansvarlig for sommer-spesialvareavdelingen, sommeren 1992, den første dagen den var åpen, eller noe, (før jeg dro i militæret)?

    > >

    > (Jeg satt egentlig i kassa, men jobba også på gulvet, i ferskvaren, på flaskerommet, og også i spesialvaren da, da det var egen sommer spesialvare-avdeling, i et annet lokale, enn der OBS var).

    > >

    > Mvh.

    >
    > Erik Ribsskog

    >

    Hilsen

    Webmaster
    SK Ceres












  • Gmail – Oppdatering/Fwd: Klage på Follo Tingrett/Fwd: Offentlig skifte etter Karen Margrethe Ribsskog, død 13.09.1999







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: Klage på Follo Tingrett/Fwd: Offentlig skifte etter Karen Margrethe Ribsskog, død 13.09.1999





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Aug 26, 2010 at 5:38 PM





    To:

    post@hoyesterett.no



    Hei,

    dette er en oppdatering på klage på Agder Lagmannsrett, som jeg sendte dere 15. juli.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/6/10
    Subject: Klage på Follo Tingrett/Fwd: Offentlig skifte etter Karen Margrethe Ribsskog, død 13.09.1999

    To: borgadm@domstol.no

    Hei,

    jeg vil gjerne klage på Follo Tingrett, at de 'skusler', når det gjelder arveoppgjør.
    Jeg mener det er en ting, å få offentlig skifte.

    Og en annen ting når man betaler gjelden for dette.

    Dette går på folk sin rettferdighet løs.
    Det kan ikke være sånn, at man ikke kan får rettferdighet, fordi man er arbeidsledig.
    Da burde man heller fått en tilbakebetalingsavtale, for gjelden, mener jeg.

    Dessuten kan man se det, at det egentlig er to personer som svarer, fra Follo Tingrett, idag, siden den ene skriver med blå skrift og den andre med svart skrift.
    Men begge personene undertegner med samme navn.

    Det mener jeg må sies å være bedrageri.
    Så dette vil jeg også klage på.
    Så klagen har to punkter, at Tingretten blander, når det gjelder offentlig skifte, og tilbakebetaling av gjeld.

    Og at tingretten lar forskjellige folk skrive under samme navn.
    Håper dere kan rydde opp i dette!
    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/6/10
    Subject: Re: Offentlig skifte etter Karen Margrethe Ribsskog, død 13.09.1999

    To: "Follo tingrett (postmottak)" <follpost@domstol.no>

    Hei,

    dere får vel penger av staten til driften, tenker jeg.

    Jeg får sjekke det videre.
    Hvorfor bruker du plutselig blå bokstaver nå, når du brukte svarte tidligere idag?

    Med hilsen
    Erik Ribsskog

    2010/6/10 Follo tingrett (postmottak) <follpost@domstol.no>

    Ja, et

    av kriteriene er at sikkerhetsstillelsen må foreligge. Tingretten har

    ingen midler som kan benyttes til dette formål.


    Med vennlig hilsen
    Britt Bergman Johansen
    Follo

    tingrett

    telf. 64 00 30 00


    —–Opprinnelig melding—–
    Fra: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sendt: 10. juni 2010

    10:49
    Til: Follo tingrett (postmottak)
    Emne: Re: Offentlig

    skifte etter Karen Margrethe Ribsskog, død 13.09.1999

    Ok,

    jeg synes det er feil at dere blander sånn.

    Offentlig skifte er en ting, mener jeg.

    Så kunne man heller fått gjeld til Tingretten, som man kunne betalt

    senere.

    Det er for ille at man ikke skal få rettferdighet fordi man er

    arbeidsledig.

    Er dere sikre på at dere gjør dette riktig?

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    2010/6/10 Follo tingrett (postmottak) <follpost@domstol.no>

    Kr.

    21.500,- er ikke mottatt. Du gjøres oppmerksom på at beløpet må

    være betalt innen fredag 18. juni 2010. Hvis ikke beløpet er

    registrert innbetalt innen denne dato, vil begjæringen om offentlig skifte

    anses som ikke innkommet.

    Med vennlig hilsen
    Britt Bergman

    Johansen
    Follo tingrett
    telf. 64 00 30

    00












  • Gmail – Reminder/Fwd: Your email







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Reminder/Fwd: Your email





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Aug 26, 2010 at 5:31 PM





    To:

    dawnt@carersfederation.co.uk



    Hi,

    I haven't received any information-pack, so I'm sending this reminder, (even if this was some months ago, that the correspondence about this, took place).
    Best regards,

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Thu, Mar 25, 2010 at 4:59 PM
    Subject: Re: Your email
    To: Dawn T <dawnt@carersfederation.co.uk>

    Hi,

    thank you very much, that sounds very fine!

    If you haven't got my address, it should be:
    Flat 3
    5 Leather Lane
    Liverpool

    L2 2AE
    Thank you very much again for the help!
    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog

    On Thu, Mar 25, 2010 at 3:38 PM, Dawn T <dawnt@carersfederation.co.uk> wrote:

    Dear Mr Ribsskog

    Thank you for your email.

    I will put a Self Help Information Pack in

    the post for you this afternoon.

    I hope this is of use to you.

    If you require any further assistance don’t

    hesitate to contact me.

    Kind Regards

    Dawn Thomas

    Senior Administrator

    The Gateway Conference

    Centre, 71 London Road,

    Liverpool, L3 8HY

    Tel:

    0151 298 3267

    Email:

    dawnt@carersfederation.co.uk

    Website:

    www.carersfederation.co.uk

    Registered Address: 1 Beech Avenue, Sherwood Rise, Nottingham, NG7

    7LJ

    Registered Number: 3123142

    Registered Charity Number: 1050779

    This e-mail is intended solely for the named recipient(s),

    it may contain confidential or privileged information. If you are not the

    intended recipient(s) please notify us immediately and delete the e-mail

    without taking copies, storing the e-mail, printing it or disclosing the

    contents of the e-mail to any other individual. Nothing contained in this

    e-mail is intended to create binding legal obligations between us. Any views or

    opinions presented in this e-mail are solely those of the author and do not

    represent those of The Carers Federation Limited. Should you communicate with

    anyone at The Carers Federation Limited by e-mail, you consent to us monitoring

    and reading any such correspondence.




    From: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sent: 25 March 2010 13:55

    To: Dawn

    T

    Subject: Re: Your email

    Hi,

    sorry that I'm a bit late with answering.

    I was wondering if you think you could please send me a self

    information pack, that I could have look at, then maybe I can fix this myself,

    without using any valuable time for you lawyers.

    Hope this is alright!

    Yours sincerely,

    Erik Ribsskog

    On Mon, Feb 8, 2010 at 3:00 PM, Dawn T

    <dawnt@carersfederation.co.uk>

    wrote:

    Dear Mr

    Ribsskog

    Thank you

    for your email.

    ICAS

    (Independent Complaints Advocacy Service) is a free, confidential service which

    is independent of the NHS. We can support people in making a complaint

    with the NHS.

    We provide

    various levels of support and can:

    1. Provide a

    Self Help Information Pack

    2. Provide an

    Advocate who can:

    • Put you in touch with other people who can help

      you
    • Help you write letters to the right people
    • Prepare you for and go to meetings with you
    • Give you the opportunity to speak confidentially

      to someone who is independent of the NHS
    • Help you to explore your options at every stage

      of your complaint
    • Answer questions to help you make decisions
    • Act on your direction rather than the wishes of

      others

    ICAS cannot

    however,

    • Help you to claim financial compensation for

      clinical negligence
    • Get and NHS employee Disciplined
    • Give legal advice
    • Help you with complaints about private medical

      treatment
    • Give medical advice
    • Investigate complaints

    If this

    seems like something you could benefit from, please call us on our Regional

    Helpline 0300 456 8350.

    Kind Regards

    Dawn Thomas

    Senior Administrator

    The Gateway Conference Centre, 71 London Road, Liverpool,

    L3 8HY

    Tel:

    0151 298 3267

    Email:

    dawnt@carersfederation.co.uk

    Website:

    www.carersfederation.co.uk

    Registered Address: 1 Beech Avenue, Sherwood Rise, Nottingham, NG7

    7LJ

    Registered Number: 3123142

    Registered Charity Number:

    1050779

    This e-mail is intended solely for the named recipient(s),

    it may contain confidential or privileged information. If you are not the

    intended recipient(s) please notify us immediately and delete the e-mail

    without taking copies, storing the e-mail, printing it or disclosing the

    contents of the e-mail to any other individual. Nothing contained in this

    e-mail is intended to create binding legal obligations between us. Any views or

    opinions presented in this e-mail are solely those of the author and do not

    represent those of The Carers Federation Limited. Should you communicate with

    anyone at The Carers Federation Limited by e-mail, you consent to us monitoring

    and reading any such correspondence.












  • Gmail – Anmeldelse av trusselbrev fra Spania/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av trusselbrev fra Spania/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Aug 26, 2010 at 5:10 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg lurte på om dere hos politiet i Drammen kan se på dette, for dette har jeg ikke fått han hos i politiet i Oslo, til å svare på.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: <postmaster@master.net>

    Date: 2010/2/20
    Subject: Delivery Status Notification (Failure)
    To: eribsskog@gmail.com

    This is an automatically generated Delivery Status Notification.

    Delivery to the following recipients failed.

    baard.berge@politiet.no

    Final-Recipient: rfc822;baard.berge@politiet.no

    Action: failed

    Status: 5.1.1

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    To: baard.berge@politiet.no
    Date: Sat, 20 Feb 2010 01:59:36 +0000

    Subject: Påminnelse/Fwd: Mottok tullebrev/trusselbrev
    Hei,

    jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.
    Håper dette er i orden!

    Mvh.

    Erik Ribsskog


    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2009/12/22

    Subject: Mottok tullebrev/trusselbrev

    To: Baard Berge <baard.berge@politiet.no>

    Hei,

    idag så fikk jeg et tullebrev/trusselbrev, på norsk, i posten fra Spania, enda jeg aldri har vært i Spania.

    Men men.
    Det er undertegnet Arne Bjarne Panel, i Larvik.

    Og faren min heter Arne Mogan Olsen, og jeg pleide å bo i Larvik.
    Så det er tydelig at dette er fra noen som kjenner meg bra.
    Jeg har en gammel kamerat, som heter Christian Grønli, i Spania.

    Men han skrev masse dumme Facebook-meldinger til meg, hvis jeg husker riktig.
    Grønli fikk meg til å låne et digitalkamera, av en som het Frederick, som var assistent på Rimi Bjørndal.

    Grønli studerte grafisk design, i Barcelona, og de hadde fått i oppdrag å lage en modell av et museum, sa han.

    Så han ville at jeg skulle ta bilder av Munch-museet for han.
    Det gjorde jeg, for jeg tenkte ikke at det var noe dumt med å gjøre det for en gammel kamerat, fra Bergeråsen.
    (Faren min lot meg jo bo alene, fra jeg var ni år, og mora til Christian og Petter, dvs. Tove Grønli, hu lot meg være en del oppe hos dem.
    Før hu døde, før vanlig alder, på begynnelsen av 80-tallet, og Kripos dukka opp på Bergeråsen).

    Så mora til Christian var kul mot meg, så jeg tenkte jeg fikk gjøre han en tjeneste.
    Så derfor sendte jeg bilder av Munch-museet pr. e-post, til Spania, vinteren 2002/03, må det vel ha vært.

    Så ble det jo ran av Munch-museet, så jeg har lurt litt på om Christian kan ha hatt noe med det å gjøre.
    Hm.
    Men men.
    Jeg sender ihvertfall kopi av trusselbrevet, så kan du jo se om dette er noe jeg burde anmelde, du som kjenner politijurister osv., og kanskje er vant til å tyde sånne trussel/tulle-brev.

    Mvh.
    Erik Ribsskog





    4 attachments

    img198.jpg
    975K
    img199.jpg
    1007K
    img200.jpg
    1407K
    img201.jpg
    1395K










  • Gmail – Update/Fwd: Sanction on my Jobseekers Allowance







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Update/Fwd: Sanction on my Jobseekers Allowance





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Aug 26, 2010 at 2:28 PM





    To:

    CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk


    Cc:

    ice@dwp.gsi.gov.uk



    Hi again,

    sorry about that I kicked the litter-bin.
    I don't think it was distroyed.
    Only wanted to check that noone had put a cat in it, etc.
    Only joking 🙂

    Best regards,
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Thu, Aug 26, 2010 at 12:05 PM
    Subject: Sanction on my Jobseekers Allowance
    To: CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk>
    Cc: DWP ICE gateway team <ice@dwp.gsi.gov.uk>

    Hi,

    I went to the Jobcentre today, and they said I'm not going to get my Jobseekers-allowance, this fourthnight, since I didn't go the Sencia-meeting, earlier this summer.

    But, I went to the meeting, just to the wrong address.

    So I don't think I should lose my Jobseekers allowance due to a misunderstanding.
    This is just harassment I think.
    As far as I remember, this is also part of an ICE-complaint, so I'm also sending this to ICE.

    How can you expect that people can pay their bills if they don't get their Jobseekers Allowance, for no real reasons?
    The Jobcentre knew I thought the meeting was at Sencias Pall Mall-office, but they didn't correct me, when I explained that I chose them since they were close to my home address.

    I explained about this at the sign-on meeting today, and then I was told by Jenny there, to explain about my 'feelings' in a form she would get.
    But that was about facts and not feelings.

    But I explained about my feelings by kicking the litter-bin there, since I was very provoced I think.
    You should stop messing with peoples money like this.
    This was very unfair.

    The whole UK is like a mobster-nest I think, I wish I'd never gone here.

    Erik Ribsskog






    PS.

    Her er mer om dette:

    img237

  • Nå drømte jeg at jeg var i et stort hus, og så gikk jeg bort til et slags vindu, eller en bue, i veggen.

    Også gikk jeg gjennom der, og så datt jeg ned noen meter, og så satt Christell og Pia der og så på TV, i det rommet.

    Pia, (søstra mi), sa, ‘å så fin og veltrent du ser ut nå da’, eller noe sånt.

    (Enda hu er søstra mi, og det vel egentlig ikke er hennes business så mye).

    (Og enda jeg synes at jeg egentlig er litt tjukk.

    Så dette var kanskje egentlig for noen år siden).

    Jeg ble litt irritert, så jeg spurte søstra mi, om hu tok kjøretimer enda.

    (For hu har ikke lappen.

    Og har vel aldri tatt kjøretimer heller, tror jeg).

    Og da gikk søstra mi inn i en slags tilstand, og svarte ikke noe, og sa heller ikke noe.

    (Noe som hun også noen ganger pleier å gjøre, i virkeligheten).

    Christell sa også noe, men jeg husker ikke hva hu sa.

    Men hu hadde fletta håret sitt, i noen sånne slags afro-fletter, nesten sånn en del fotballspillere har det vel.

    Så sånn var det.

    Så stakk jeg, for det var et eller annet jeg skulle gjøre.

    Og jeg følte meg ikke så velkommen der, i deres del av huset da.

    Men men.

    Så vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • arne risvåg aktiv i softgun

    http://www.airsoftguns.info/viewtopic.php?f=4&t=18943&start=0

    PS.

    Jeg hjalp han en gang, med noe datagreier, da han bodde på Kolbotn.

    (Jeg prøvde ihvertfall å hjelpe han.

    Jeg husker ikke akkurat hva det var, som han trengte hjelp til.

    Men jeg syntes det var spesielt at han ba meg om hjelp.

    Litt ihvertfall.

    For vi kjente vel ikke hverandre så bra).

    Men men.

    PS 2.

    Coca-Cola delte ut gratisbilletter, til Fotball-EM, til oss Rimi butikksjefene, da vi hadde PØF, (Per Øivind Fjellhøy), som butikksjef, sommeren år 2000.

    PØF sa at jeg måtte snakke med Coca Cola, så ville de gi meg gratisbillett, til Fotball-EM, i Belgia og Nederland, var det vel.

    Men, jeg hadde mye annet å drive med den sommeren.

    (Jeg hadde ikke hørt om dette engang, før PØF nevnte det.

    Og jeg pleide å bestemme ferien min selv og.

    Jeg syntes ikke at sjefen min skulle bestemme hvor jeg skulle dra på ferie.

    Da ble litt av gleden med å ha ferie borte, syntes jeg.

    Så å dra på noe slags ‘PØF/Coca-Cola’-sommerferie.

    Nei, det ble bare som et herk og et mas for meg.

    Så det frista ikke i det hele tatt.

    Jeg syntes det var nok å ha PØF som sjef, når jeg jobba.

    Jeg ville ikka ha PØF som sjef, på fritiden min og i feriene også.

    Da ønsker jeg derimot å koble av fra jobb.

    Men det tror jeg ikke at PØF skjønte.

    Han ville også at jeg skulle sende lønningene på e-post til han, hjemmenfra.

    (For vi hadde ikke e-post på Rimi-ene da).

    Så PØF ville være sjefen min 24/7, hver dag, hele året, virka det som for meg.

    Mens for min del, så var Rimi bare en slags plan C for meg.

    Jeg ville egentlig heller jobbe med data eller kontor.

    Så butikk, det valgte jeg bare, fordi det var vanskelige tider, på begynnelsen av 90-tallet, da jeg var ferdig med militæret.

    Så det var ikke sånn, at jeg hadde noe ønske, om å være noe slags ‘Rimi-Erik’, hver time av døgnet, hele året.

    Nei, jeg satt pris på å koble av fra jobben, for å hente krefter og få litt fred fra ‘Rimi-universet’.

    Så jeg satt pris på å bare være en vanlig kar, på fritiden min og i ferier, og ikke leve i noe slags Rimi-verden da.

    Men det aksepterte antagelig ikke han Fjellhøy, tror jeg.

    Han ville vel gjerne eie sjela mi og.

    Han nøyde seg ikke bare med de timene jeg hadde som arbeidstid.

    Han skulle liksom eie meg hver time, hver dag hele året, kan det kanskje virke som.

    Noe sånt kanskje?

    Vi får se hva som skjer.

    Vi får se).

    Jeg syntes ikke at Fotball-EM var så kult liksom, heller.

    (Kanskje hvis det hadde vært Fotball-VM eller OL, for eksempel.

    Så hadde det nok frista mer.

    Men men).

    David Hjort, hadde invitert meg med på Arvika-festivalen osv., den samme sommeren, (år 2000), så det var vel kanskje nok ferie for meg.

    (Og Hjort var vel også tidligere ute, med å spørre, enn PØF var).

    Jeg hadde også begynt å få noe problemer med rynker osv. og, så jeg prøvde egentlig litt å bli kvitt sånt først og, for selvtilliten min liksom.

    For jeg fikk noen sånne litt stygge streker i trynet osv., i Syden, sommeren 1998.

    Så jeg var egentlig ikke så hypp, på å dra på så utrolig mye ferie, på den tiden.

    Og jeg ville også ha kontroll på økonomien min.

    En sånn nesten impuls-kjøretur, til Belgia/Nederland, med hotell osv., det ville jo også, mer eller mindre, fullstendig ha tømt bankkontoen min.

    For jeg hadde mye utgifter til mat, (for jeg var veldig aktiv på internett også, så jeg hadde ikke mye tid til å lage mat, (og jeg var mye sliten fra jobb, så jeg hadde ikke så mye ‘ork’ heller), og kokemulighetene var veldig dårlige der jeg bodde, (jeg leide av Rimi, og en som het Karl Fredrik, ville ikke bytte ut kjøleskap/vask/komfyr-møbelet, som var fra 70-tallet, da dette ble ødelagt grunnet at det var gammelt), så jeg brukte mye penger på ferdigmat), og jeg hadde også veldig mye utgifter til bilen, som det stadig var innbrudd i, der den stod parkert, på St. Hanshaugen, og som det stadig var noe galt med, som gjorde at jeg måtte ut med masse penger i reparasjoner, nesten regelmessig).

    Så jeg gadd ikke det, å spørre Coca-Cola, om gratisbilletter, til Fotball-EM.

    Fordi jeg likte heller ikke å ‘bruke opp’ integriteten min.

    Da kunne nok Coca-Cola ha satt aktivitetene hvor de ville omtrent, etter det, for å gi et eksempel.

    Så jeg ville ikke ‘selge sjela mi’, som butikksjef for Rimi da.

    Så sånt ba jeg aldri om, (fra leverandører osv).

    (De gratisbillettene, til Fotball-EM, fra Coca-Cola, de må man vel nesten si, at gikk under det som ble kalt ‘smøring’, i Rimi-verdenen.

    Og det ble sett på som en uting.

    Og som noe man som butikksjef burde prøve å unngå, å motta noe særlig av.

    Smaksprøver, for nye varer, var greit.

    Men ikke noe særlig annet, ble sett på som å være greit.

    Så de gratis-billettene, til Fotball-EM, fra Coca-Cola, de må man vel kalle smøring.

    Uansett om de ble godtatt av min distriktsjef Per Øivind Fjellhøy, (aka. PØF), eller ikke, mener jeg.

    Så sånn var nok det).

    Men PØF, (som var sjefen min), han syntes visst at sånt var greit.

    Kanskje grunnen til at PØF tulla med meg, (se labelen ‘Rimi-fella’), var det her, med at jeg ikke tagg Coca Cola, om å få graits Fotball-EM billetter?

    Hvem vet.

    Risvåg, han hadde dratt ned, (med noen andre Rimi-butikksjefer vel), og de hadde blitt stoppa på grensa til Belgia eller Nederland.

    Og politiet hadde funnet noe verktøy i bilen deres, og trodd at de var hooligans, så de fikk ikke sett noen kamper.

    (Sa Risvåg til meg, da jeg spurte han hvordan det var på Fotball-EM, under Rimi-seminar på Storefjell, høsten år 2000 vel.

    Det var på den tida like før jeg skulle bytte til en større Rimi-butikk, nemlig Rimi Kalbakken.

    Som PØF hadde spurt meg om da.

    Og som jeg godtok, siden jeg hadde jobbet på Rimi Nylænde, i to år da, og syntes jeg hadde fått rydda den butikken bra, og fått den så lettdrevet osv., som jeg trodde jeg kom til å klare.

    Så det var liksom ferdig med den utfordringen, Rimi Nylænde, syntes jeg.

    Og hadde lyst til å prøve noe nytt.

    Men men).

    (Det var tøft å jobbe i Rimi, med mye arbeidspress og press fra sjefene oppover i systemet, om å oppnå resultater.

    Så Rimi-butikksjefer så ofte litt ‘barka’ ut kanskje.

    (Så kanskje det var derfor, at Risvåg & Co., ble stoppa av politiet i Belgia/Nederland, mener jeg).

    Men men).

    Så kanskje han PØF var i noe mafia styrt av CIA/amerikanerne?

    (Siden han var i så god forbindelse med Coca Cola?

    Hans ambulerende assistent, (en med lyst hår vel, en såkalt ‘handy-man’.

    Han hadde Frutopia-klistremerke, på vinduet sitt, der han bodde, ved Grenseveien vel.

    Og Frutopia var også eiet av Coca-Cola, mener jeg, ihvertfall på den tiden.

    Det var en Rimi-fest hos han, det året jeg jobba som butikksjef i distriktet til PØF, (år 2000).

    Så det var derfor jeg husker det.

    Plutselig sovna dem alle, i senga til han ambulerende.

    Så det distriktet der, det var noe for seg.

    Og Irene Ottesen, hu sovna i en seng på et annet rom.

    (Det er mulig at alle bare lot som at de sov.

    Hva vet jeg).

    Da dro jeg bare hjem.

    Da syntes jeg dem var litt spesielle, for å si det sånn.

    Selv om dem drikker mye, så var det rart, syntes jeg, at dem sovna samtidig.

    Men men).

    Og tuller med meg, siden jeg ikke ville tigge Coca Cola, om gratisbilletter, til Fotball-EM, år 2000?

    Hvem vet.

    Vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    Grunnen til at jeg prøver å få tak i han Risvåg.

    (Som holder med Liverpool forresten.

    Men men.

    Så det var kanskje litt rart at han ba meg om hjelp med PC-en sin, da han bodde på Kolbotn.

    Siden jeg holder med Everton, mener jeg.

    Men men).

    Da Risvåg var butikksjef på Rimi Karlsrud, så fikk han et kursbevis, i posten, fra Rimis hovedkontor, som egentlig var til meg, (som jobba på Rimi Nylænde da).

    For et butikksjef-kurs jeg var med på, på hovedkontoret til Rimi, som butikksjef for Rimi Nylænde, på Lambertseter.

    Men jeg prøver å ringe han på mobil nå, og da får jeg ikke svar.

    Så jeg må nesten prøve å finne en annen måte å spore han opp på.

    Vi får se hva skjer.

    Vi får se.

    PS 4.

    Jeg sendte en melding til Risvåg, gjennom AirsoftNorge.net:

    airsoft norge







  • Gmail – Klage på politiet







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage på politiet





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Aug 25, 2010 at 10:30 AM





    To:

    Erna Gjesvold <erna.gjesvold@politiet.no>


    Cc:

    post@spesialenheten.no



    Hei,

    dere tolker "mafia'n" som "mafia", og det er deres endelige svar.
    Dere er bare kommunister som er så jævlige mot norske folk.

    Jeg er altså i en nødssituasjon og dere ber meg lese om mafia i leksikon.
    Det virker som at landssviket ikke har noen ende i Norge.
    Er dere albanere alle sammen?
    Jeg håper Spesialenheten rydder opp i dette.

    Jeg er også i Heimevernet forresten.
    Dere kan jo lese om hva det er i leksikon.
    Siden de sikkert ikke er så kjent i Albania og Sovjet.
    Erik Ribsskog

    2010/8/25 Erna Gjesvold <erna.gjesvold@politiet.no>

    <<201001443_D1_H.pdf>>

    Erna Gjesvold

    seniorrådgiver

    Politidirektoratet

    Juridisk seksjon

    Telefon: (+47) 23 36 42 28

    E-post: erna.gjesvold@politiet.no

    www.politi.no












  • Gmail – Klage på politiet







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Klage på politiet





    Erna Gjesvold

    <erna.gjesvold@politiet.no>





    Wed, Aug 25, 2010 at 7:34 AM





    To:

    eribsskog@gmail.com




    <<201001443_D1_H.pdf>>

    Erna Gjesvold

    seniorrådgiver

    Politidirektoratet

    Juridisk seksjon

    Telefon: (+47) 23 36 42 28

    E-post: erna.gjesvold@politiet.no

    www.politi.no





    201001443_D1_H.pdf
    98K




    PS.

    Her er e-brevet:

    201001443_D1_H (2)

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen