![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Noen søker på at bursdagen min idag, blir min siste bursdag
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jul 25, 2010 at 1:07 PM | |||||||||||
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||||||||||||
| ||||||||||||
PS.
Her er vedleggene:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Noen søker på at bursdagen min idag, blir min siste bursdag
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Jul 25, 2010 at 1:07 PM | |||||||||||
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||||||||||||
| ||||||||||||
PS.
Her er vedleggene:
Min mormor, Ingeborg Ribsskog, skrev i et leserinnlegg, i Aftenposten, i 1984, at det var ‘villkatter’ i Nevlunghavn:
http://johncons-mirror.
Så det er vel ikke noe nytt det her?
Jeg har også blitt utsatt for maktmisbruk, fra myndighetene i Larvik.
På den måten, at jeg i 2005, jobbet på min onkel Martin Ribsskog, sin samboer, sin gård, Løvås, i Kvelde, (mest for å være i skjul, for jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe som ble kalt ‘mafian’ der).
Så ble jeg forsøkt drept av et jaktlag, for nøyaktig fem år siden, 25. juli 2005, på min 35 års dag.
Men dette vil ikke politiet i Larvik etterforske, og jeg har bodd i Liverpool, som flyktning, siden da.
Min mormor, var fra Danmark.
Og hun måtte selge rekkehuset i Herman Wildenweysgate, i Stavern, rundt 1995, når onkel Martin gikk konkurs med Fiskedammen i Spydeberg.
Hun og min morfar bodde ti år i Nevlunghavn, i Blombakken, ovenfor bedehuset og et hus opp, på 70 og 80-tallet.
Så min mormor fikk eldrebolig i Skoleveien, i Nevlunghavn.
Enda hun bodde i Stavern.
Så da var Larvik kommune fleksible.
Kanskje fordi hun var etter Gjedde, og arvet Holger baron Adeler?
Og at hennes svigerinne i Danmark, Unse Heegaard f. Trock-Jansen, er direkte etter Karl den Store, og Odin(!), (det siste litt ifølge noe sagn da).
Min mormor døde ifjor sommer, og hadde masse verdifulle malerier osv.
Men jeg har ikke fått et øre i arv av min tante Ellen Savoldelli, som er gift med Didrik Beichmann, i Stavern vel, og min onkel Martin, (enda min mor, Karen Ribsskog, døde i 1999).
Og Larvik Tingrett sier dette er grei kjøring.
Så jeg blir utsatt for det samme, som ‘Kattemannen’.
Min morfar Johannes, syntes en tidligere kattemann, som holdt til på en gård, ut mot Oddane Fort vel, var artig, så jeg tror kanskje at han hadde syntes det var greit hvis ‘Kattemannen’ fikk leiligheten som bestemor Ingeborg har bodd i, i skoleveien.
Så kunne man kanskje omplassert noen av kattene og latt han beholde en del ihvertfall.
Men men.
Det hadde kanskje vært noe.
Men Larvik kommune, syntes vel min mormor var fin, siden hun var fra Danmark, og kjente Marin Alpin-gjengen i Stavern osv., og ba de hjem til seg til lunch osv.
(En gang mens jeg sov på sofaen, for jeg fikk ikke soverom en gang, på mitt årlige sommerferiebesøk.
Så det var spesielt).
Min mormor hadde ikke skjegg, så det er kanskje det som utgjør grunnen for denne forskjellsbehandlingen?
Hva vet jeg.
Min mormor eide jo heller ikke noe hus så.
For hun hadde brukt opp pengene, etter huset i Blombakken, på forskudd på arv, og reiser rundt om i verden da.
Så sånn var det.
Mvh.
Erik Ribsskog
http://www.op.no/nyheter/article5198736.ece#origo_posted_comment
PS.
Grunnen til at jeg tok bilde av en pub, i Kensington, som heter Stanhope Arms.
Det er fordi at i 2005, etter at jeg flytta fra Sunderland, til London, og først bodde på det hostellet, (Globetrotter In), jeg leita etter, (som jeg fant ut var lagt ned, siden 2005), ved den parken, hvor det var ekorn.
Så bodde jeg ca. en uke på St. Simeons Hotel, (hvor jeg hadde bodd før, da jeg var på ferie i London, sommeren 2003, for å få litt avveksling fra Rimi osv., hvor jeg hadde ganske slitsomme sjefer, på den tiden).
En søndag, så gikk jeg inn på Stanhope Arms, for å se en kamp mellom Everton og Birmingham vel.
(Det var den første kampen, som Arteta spilte for Everton.
Han kom inn som reserve vel.
Og Bent scorte kampens eneste mål, mener jeg, på slutten av kampen).
Etter Everton-kampen, så var det en Chelsea-kamp.
Men jeg hadde jo tenkt å skaffe meg leilighet og jobb osv., så jeg gadd ikke å se Chelsea, for jeg er ikke sånn at jeg ser alle PL-kamper liksom.
Det blir mest Everton-kamper, siden jeg holder med de.
Men, jeg gikk tilbake til hotellet.
Så var det søndag.
Så tenkte jeg at den store Sainsbury butikken, med egen Starbucks-cafe osv.
Den var åpent 24 timer nesten, tenkte jeg.
Men, på søndager, så stengte den kl. 17.
Mye tidligere enn alle de andre dagene.
Så jeg måtte gå i en annen butikk.
Og forbi den puben igjen.
Og da hørte jeg at noen banna.
Og på slutten av Everton-kampen, så hadde den puben blitt fylt opp av Chelsea-fans.
For Kensington er like ved Chelsea.
Så de bar nok da på noe hat mot meg da.
Siden jeg ikke ville se Chelsea-kampen, og gikk forbi puben ‘deres’ osv. da.
Så etter det, så merka jeg, at jeg ble observert, da jeg gikk på Harrods osv.
Av noen som ringte på mobilen sin, og sa til noen, at nå var han på Harrods.
Kanskje noe Chelsea-mob?
Og jeg hadde jo hørt, i Oslo, at jeg var forfulgt av noe ‘mafian’, et drøyt år tidligere.
Og jeg hørte også at noen unge menn på hotellet jeg bodde, prata om meg, utafor døra mi.
At de skulle kappe av meg noen veldig private eiendeler, eller hva det var(?)
Noe sånt?
At Chelsea-moben, (eller hva de var), skulle gjøre det?
Jeg mener det var noe sånt de prata om, utafor døra mi, på det hotellet.
Sånn som jeg husker det ihvertfall.
Så en dag, så fikk jeg nok.
For jeg merka det, bare jeg gikk til Sainsburys, om kvelden, så var alle folka så ‘stive’.
Så det virka som at noe foregikk da.
Så jeg bare tenkte at det var smartest å komme seg ut av London.
For jeg synes også at London er litt som en maurtue.
Så jeg bare dro til Heathrow, og gikk til British Airways skranken.
Og jeg spurte om jeg kunne kjøpe billetter der, uten å forhåndsbestille.
De sa, at de bare hadde billetter til Amsterdam og Paris.
Jeg forklarte at jeg hadde studert i Sunderland da, og skulle dra litt rundt i Europa, før jeg dro tilbake til Norge.
Det var vel det jeg brukte som forklaring, på hvorfor jeg ikke hadde billett på forhånd.
Så tenkte jeg at Paris var et litt kjedelig sted, å bestille billett til, av to unge karer.
Så jeg kjøpte heller til Amsterdam da.
Så det var sånn det endte opp, at jeg dro på min første tur til Amsterdam.
I 2005.
Dvs. 16 år etter at søstra mi og Cecilie Hyde, vel _jobbet_ i Amsterdam, mener jeg det var.
Før de dro videre til Spania.
Det var en sommer jeg dro til Brighton, og bodde hos den familien, som _da_ bodde i Shoreham-by-Sea.
Men som en nabokone, fortalte meg, at nå hadde flytta til Southwick.
Den sommeren traff jeg en finsk dame, som var ballettdanserinne, eller hadde det som hobby vel, og het Sari Arokivi, fra Vantaa vel.
Og som jeg møtte på en bar, som var på den kinoen, Odeon, som jeg såvidt var innom.
Som ligger nesten nede ved strandpromenaden i Brighton.
Det var synd jeg kom litt seint til Brighton.
Jeg vurderte å dra rett til Brighton.
Men, togene var veldig forsinket, grunnet snøværet.
Så jeg dro heller litt rundt i London, i noen timer, og dro til de stedene jeg bodde, i London, i 2005, etter at jeg dro fra Sunderland, og før jeg dro til Amsterdam da.
Og så videre til Frankfurt.
Og derfor dro jeg til Detroit, (for jeg syntes at folk la merke til meg osv., av en eller annen grunn, i Europa).
Så jeg ville til USA, for å få meg litt avkobling.
Men jeg ble sendt direkte tilbake til Europa igjen.
Noe jeg har klaget på til UD og amerikanske myndigheter, etter dette.
Som jeg også har skrevet en del om på bloggen.
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Her er mer om dette:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Til Hurum kirkekontor/Fwd: VS: Morfar, Johannes Ribsskog, var kontorsjef i Hurum kommune, på 70-tallet
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sat, Jul 24, 2010 at 3:22 AM | |
|
To: oslo.bdr@kirken.no | ||
| ||
http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=12103&start=125
PS.
Jeg måtte sende en Facebook-melding om det her:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av drapstrussel
PS.
Her er vedlegget:
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen