http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=12103&start=125
PS.
Jeg måtte sende en Facebook-melding om det her:
E-posten din funka ikke
http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=12103&start=125
PS.
Jeg måtte sende en Facebook-melding om det her:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av drapstrussel
PS.
Her er vedlegget:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
FW: RESTRICTED – PERSONAL DATA – Independent Case Examiner’s Office
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jul 23, 2010 at 12:15 PM | |
|
To: DWP ICE gateway team <ICE@dwp.gsi.gov.uk> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
FW: RESTRICTED – PERSONAL DATA – Independent Case Examiner’s Office
|
DWP ICE gateway team <ICE@dwp.gsi.gov.uk> |
Fri, Jul 23, 2010 at 10:18 AM | |||||
|
To: eribsskog@gmail.com | ||||||
| ||||||
PS.
Her er e-brevet som fulgte med:
PS.
Det var dette min tidligere kamerat, Glenn Hesler, ikke klarte.
Han spurte meg om jeg skulle ha noe i Sverige, (etter at jeg hadde slutta å røyke).
Så sa jeg, kanskje sånn Grissini med pizza-smak.
For jeg syntes egentlig ikke at sånn brus-bokser var så særlig å kjøpe fra Sverige.
For jeg hadde ikke bare slutta å røyke da, (midt på 90-tallet).
Jeg hadde også slutta å drikke cola.
For jeg ville ikke være avhengig av noe, husker jeg.
Jeg ble tulla med av ei sjef som het Hilde, på Rimi Nylænde, i 1994, var det vel kanskje.
Siden jeg røyka mens jeg rydda flaskebordet.
Men jeg likte ikke å ha det på meg, at jeg tok mye røykepauser.
Så derfor slutta jeg å røyke, for å slippe sånne litt ‘klamme’ meldinger, eller hva man skal kalle de.
Mer da.
Og da slutta jeg også å drikke cola, rundt den samme tida.
For jeg ville vise ovenfor meg selv da, at jeg hadde viljestyrke og kontroll da.
Jeg hadde hatt høyt forbruk, før jeg dro i militæret.
Men jeg prøvde å ta kontroll da, etter militæret.
Og da klarte jeg å spare opp penger, og etterhvert kjøpe bil og ta lappen.
Og jeg brukte heller pengene mine, på sunn mat, som biff og koteletter og kjøttdeig og sånn.
Som jeg nok trengte, siden jeg alltid hadde de tyngste arbeidsoppgavene, på Rimi Nylænde.
Jeg var den som alltid la opp smøret og osten, som var den tyngste arbeidsoppgaven der.
Og jeg la også nesten alltid opp melet og sukkeret osv.
Og poteter, som var i 15 kg. sekker osv.
Så det var nesten som å trene på Sats, for meg, å jobbe på Rimi Nylænde, på midten av 90-tallet.
Så derfor gikk det en del penger til mat, med proteiner osv., som biff og kjøttdeig da, for kroppen krevde det liksom.
Jeg fikk liksom sansen for sånn mat, siden jeg jobbet hardt da, med kroppsarbeid.
Så derfor gikk mye penger til det.
Men da kutta jeg ut cola og røyk, så da klarte jeg meg fint likevel.
Før jeg fikk lappen og bil da, da gikk det jo en del penger til det.
Men men.
For Rimi-lønna var ikke så høy.
Men men.
Bare noe jeg tenkte på.
Jeg må vel si takk da, selv om gaven var anonym.
Kanskje det bare er noe tulle-mobbing?
Hvem vet.
Vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Og hva var det med Glenn Hesler, som jeg glemte å skrive, i PS-et ovenfor?
Jo, han klarte bare å kjøpe Grissini med hvitløksmak.
Istedet for Grissini med pizza-smak.
Så det var ikke noe særlig.
Men men.
Bare noe jeg tenkte på.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Klage på frimurere Rochmann, Ketil Juhani Frydenlund, Ola Øyvin(d) Ribsskog/Fwd: Problemer med Johanitterordenen mm.
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jul 23, 2010 at 11:16 AM | |
|
To: post.sondre.buskerud@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Klage/Fwd: Klage NITO/Fwd: Klage på Marit Stykket/Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Påminnelse/Fwd: Problemer med NITO
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jul 23, 2010 at 10:43 AM | |||||
|
To: trond.markussen@nito.no, hey-ei@online.no, wenche.fivelsdal@nito.no, robert.garna@nito.no, stig.lagreid@nito.no, per.erik.lovholm@nito.no, inger.annie.moe@nito.no, tor.simonsen@nito.no, Trond.smaavik@nito.no, siw.tyldum@nito.no | ||||||
| ||||||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen