johncons



  • Erik Ribsskog sa, 2 timer og 6 minutter siden:


    RE: Kjenner Agnar (min onkel)


    Hei,


    min morfar, Johannes Ribsskog, (som døde i Spania, i 1985 vel).


    Han fortalte meg, at det bodde en kar i et gammelt hus, i Nevlunghavn, allerede i 1976 eller 77, som hadde mange katter.


    Ut forbi Oddane Sand der.


    Var det din onkel, eller var det en annen person der?


    Min mormor, Ingeborg Ribsskog, skrev også leserinnlegg i Aftenposten, i 1984, om villkattene, i Nevlunghavn.


    Så det er antagelig mer sånn, at din onkel tar vare på villkattene, og kanskje gir de mat.


    Også gir de din onkel selskap.


    Det er vel litt rart hvis Larvik kommune skylder på din onkel, for noen villkatter, som har vært i Nevlunghavn, ihvertfall siden 1984.


    Men men.


    Mvh.


    Erik Ribsskog



    0

    anbefalinger


    Atle Beckmann sa, 1 time og 5 minutter siden:


    RE: Kjenner Agnar (min onkel)


    Hei.


    Nei, det var en annen kar, ikke min onkel. Jeg husker ham fra sommeropphold oppigjennom. Han bodde en kilometer eller to lenger bort, litt inn i skogen, i ett hus som sakte falt sammen, men tror han fikk en campingvogn på stedet de siste årene. Jeg tror han døde en gang litt før år 2000.


    Jeg tror ikke kattene Agnar har er de samme som han hadde, men ja; mennesker og katter holder hverandre både i live og med selskap, både i by og på bygd.



    Mvh.



    0

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:


    RE: Kjenner Agnar (min onkel) Valgt innlegg


    Hei,


    ok, så det var en annen kar.


    Det var artig at noen huska det som morfaren min, og vårs andre prata om, på 70-tallet.


    Mora mi lo litt av han orginalen, og da lo jeg litt og, og da ble nok morfaren min litt skuffa tror jeg.


    Men men.


    (Jeg lurer på om han var etter Noah, for hans fetter Arne Dørumsgaard, så ut som Noah, og de fant et sted, hvor de første menneskene kom til Norge, for 10.000 år siden, i Enebakk, der tippoldemora mi, Karen Pedersdatter Fladeby, var fra.


    Men men).


    Min mormor, som skrev om villkattene i Nevlunghavn, i 1984, og min morfar, de bodde rett ovenfor bedehuset.


    Ikke så langt fra Omrestranda vel, (hvis det er det det heter ved campingplassen der).


    Det var ikke så langt fra Gurvika, ihvertfall.


    Og det var ved bedehuset, at mormor mi så villkattene, i skipperhuset de hadde på skrått oppover, ovenfor bedehuset da.


    Her er om mine besteforeldre:


    http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/06/her-kan-man-se-at-aftenposten-var-i.html


    Mormora mi solgte det huset da morfaren min døde.


    Og pengene gikk mye til barna deres, min mor og onkel og tante.


    Til forskudd på arv.


    Så min mormor var snart blakk, og fikk eldreleilighet, av Larvik kommune, i Skoleveien, i Nevlunghavn.


    Enda hun var fra Danmark.


    Men hun var fra fine familier da.


    Fra Gjedde og hun arvet Holger baron Adeler, og hennes svigerinne, Unse Heegaard f. Trock-Jansen, som jeg møtte i min mormors 85 års dag, i 2002.


    Hun er direkte etter Karl den Store og Gorm og Odin(!)


    Så det er kanskje derfor bestemor Ingeborg fikk eldre-leilighet.


    Men du får høre, kanskje den leiligheten står tom enda, etter min mormor.


    Hun døde ifjor sommer.


    Og hun bodde i Stavern, før hun måtte selge huset, for min onkel Martin gikk konkurs med Fiskedammen i Spydeberg.


    Så da var ihverfall Larvik kommune fleksible.


    Så da burde de vel kanskje klare å være det igjen.


    Men men.


    Mvh.


    Erik Ribsskog








    http://www.dagbladet.no/2010/07/18/nyheter/smitte/katter/strand/gravide/12614837/?commentId=4854364#comment_4854364





  • Erik Ribsskog sa, 1 time og 18 minutter siden:


    Legg ned Norsk Tipping


    Hvorfor skal myndighetene drive med Tipping?


    Det er jo helt bakstrebersk.


    Myndighetene skal styre landet, også driver de tuller med spillemaskiner, som Audun Automat.


    Skulle ikke han Sponheim bli Fylkesmann på Vestlandet?


    Nå er han plutselig automat-pusher.


    Du får sette dem i hønsehusene rundt om da vet du Sponheim.


    Hva med å sette en maskin i kantina hos Prior.


    Så kan hver høne få sin maskin.


    Hva med det?


    Mvh.


    Baron Erik Ribsskog



    3

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, 56 minutter siden:


    RE: Legg ned Norsk Tipping


    Du er en gjenganger, her på Dagbladets kommentarsystem, når det gjelder å trakassere meg, Erik Ribsskog aka. Baron Adeler, (siden min mormor arvet Holger baron Adeler, i 1980).


    Klage skal sendes til Dagbladet.


    Her er mer om dette:


    'Hei,


    en annen anonym internettkriger, med nick 'Stilig kis', misbruker også kommentarfunksjonen deres, på samme måte som 'Bjartleif Gudrulfsen', og benytter enhver anledning, til å komme med anoym edder og galle mot meg, hver gang jeg drister meg til å skrive en kommentar til en av deres artikler, på Dagbladet.no.


    Her er profilen til Stilig kis, hvor man kan se at han angriper meg og kaller med stygge ting som pedofil og annet, som en terrorist, vil jeg si, kanskje drevet av noe hat mot nordmenn, eller noe, hva vet jeg.


    http://www.dagbladet.no/folk/57206/


    Jeg skjønner heller ikke hva den varsle-knappen deres, som heter 'Personangrep' er til.


    Jeg trykker alltid på den varsle-knappen, hvis jeg blir utsatt for personangrep.


    Men, det skjer aldri noe.


    Det virker ikke som at dere forstår hva et personangrep er hos dere.


    Dere gjør ihvertfall ikke noe med slike personangrep, så hva den varsle-funksjonen er til, det vet jeg ikke, det er nesten bare som en vits.


    Om 'Stilig kis' og 'Bjartleif Gudrulfsen' er i samme 'mob'/undergrunns-gruppering, det vet jeg ikke.


    Men det er vel kanskje grunn til å mistenke det.


    Det er også mange fler som angriper meg på samme måten, og mye av dette er nok ko-ordinert, av noe 'mob', eller CIA, eller noe sånt, som vil svekke norske folks identitet, (kanskje siden jeg har et krav på å være en norsk baron, etter Cort Adeler, som jeg har søkt Kongen om å få bli), og at CIA, eller andre, ønsker å svekke norsk kultur/identitet, og derfor motarbeider meg personlig, gjennom noe undergrunn, som del av kulturimperalisme fra USA, f.eks?


    Noe sånt.


    Ihvertfall så blir jeg utsatt for terrorisme hos dere, og jeg savner at dette tar dette alvorlig nok.


    Med hilsen


    Erik Ribsskog'


    http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/07/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-dagbladet_16.html



    3

    anbefalinger


    Raiti Rattata sa, 26 minutter siden:


    RE: Legg ned Norsk Tipping


    Herregud, og dette kommer fra en fyr som finner det viktig å poengtere at han er Baron ?



    0

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, 23 minutter siden:


    RE: Legg ned Norsk Tipping


    Klage sendt for personangrep.


    Mvh.


    Baron Erik Ribsskog



    5

    anbefalinger


    Raiti Rattata sa, 22 minutter siden:


    RE: Legg ned Norsk Tipping


    ¿ Personangrep ? Er du litt hårsår eller ?



    0

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:


    RE: Legg ned Norsk Tipping


    Klage sendt for spam.


    Mvh.


    Baron Erik Ribsskog



    2

    anbefalinger


    Stilig Kis sa, 7 minutter siden:


    RE: Legg ned Norsk Tipping


    Hva har kongen svart på søknaden om å få bli baron da?


    Mvh


    Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle


    Din varsling er registrert



    0

    anbefalinger


    Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:


    RE: Legg ned Norsk Tipping Valgt innlegg


    Klage sendt for spam.


    Mvh.


    Baron Erik Ribsskog


    Innlegget er publisert

    Del det eller Få e-post når noen svarer








    http://www.dagbladet.no/2010/07/19/nyheter/innenriks/spilleautomater/12618851/?commentId=4853748#comment_4853748







  • Gmail – Dere søker på 'Erik Ribskog problem', på Google







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Dere søker på ‘Erik Ribskog problem’, på Google





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jul 19, 2010 at 12:07 PM





    To:

    "postmottak@fd.dep.no" <postmottak@fd.dep.no>



    Hei,

    hvorfor søker dere på at jeg er et 'problem'.
    Jeg er en god nordmann jeg altså.
    Fordi om jeg klager på råtne ting under førstegangstjenesten, så gjør ikke det meg til en dårlig nordmann.

    Det er snart 20 år sida jeg avtjente førstegangstjenesten.
    Det er kanskje noe New World Order greier dere driver med.
    Dere får slutte å tulle med de som avtjener verneplikten, og som har gjort det.

    Dere drar folk inn, og tar et år av livet dems.
    Det får holde.
    Dere bør ikke tulle med folk etterpå.
    Og dere kan behandle dem ordentlig når dem er der.

    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.

    Erik Ribsskog





    forsvaret problem.JPG
    177K




    PS.

    Her er vedlegget:

    forsvaret problem







  • Gmail – Påminnelse/Fwd: Trakassering på irc







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Påminnelse/Fwd: Trakassering på irc





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Mon, Jul 19, 2010 at 10:12 AM





    To:

    polismyndigheten.stockholm@polisen.se



    Hei,

    jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe som de kalte 'mafian' der.
    Etter det har jeg flyktet til England, etter å ha blitt forsøk drept, på min onkels gård i Larvik, i 2005.

    Hverken norsk eller engelsk politi, gir meg rettighetene mine.
    Jeg blir også mobbet på internett.
    Har dere mulighet til å hjelpe meg å se på hvem det er i Sverige, med Comhem-abonement, som trakasser/mobber/kommer med trusler, på nettet?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


    Date: 2010/7/19
    Subject: Re: Påminnelse/Fwd: Trakassering på irc
    To: "Abuse@comhem.com" <abuse@comhem.com>

    Hei,

    ok jeg får kanskje prøve å sende det til svensk politi da, siden dere er i Sverige.
    Og høre om de kan gjøre noe.
    Takk for svar!

    Mvh.
    Erik Ribsskog

    2010/7/19 Abuse@comhem.com <abuse@comhem.com>

    Hej.

    Vi lämnar uppgifter endast till polismyndigheter i samband med brottsutredning,

    detta gör vi enligt svenskt lag.

    Med vänlig hälsning




    Davis Stefanow

    2nd Line,

    Fraud & Abusegruppen

    Com Hem AB

    Från: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Skickat: den 14 juli 2010 16:52

    Till: Abuse@comhem.com

    Kopia: post.sondre.buskerud@politiet.no

    Ämne: Fwd: Påminnelse/Fwd: Trakassering på irc

    Hei igjen,

    er det forresten mulig å få vite navn på vedkommende

    plageånd?

    For jeg plaget veldig på nettet, etter at jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg

    var forfulgt av noe de kalte 'mafian'.

    Så det hadde vært greit å fått vite hvem dette var.

    (Men dere har sikkert noen regler mot dette).

    Jeg sender det til Politiet ihvertfall, siden jeg har begynt å oppdatere de.

    (Selv om de vel knapt gjør noe, enda jeg har sendt kanskje

    100 e-poster).

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/7/14

    Subject: Re: Påminnelse/Fwd: Trakassering på irc

    To: "Abuse@comhem.com" <abuse@comhem.com>

    Hei,

    ja, jeg har vært plaget med useriøse IRCOPS, (Badabing på

    Dal-net, og også en på EU-net), så jeg liker best å ta det med ISP-en.

    Så jeg bare sender det til abuse, hos de forskjellige

    ISP-ene, som jeg vel ble rådet, for en stund siden.

    Men det er også mulig at jeg burde sende det til politiet,

    for folk burde jo oppføre seg like bra på nettet, som i den vanlige verden.

    Så det synes jeg er en uting, med en slik oppførsel på nettet.

    Men det er bra at dere slår ned på det!

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    2010/7/14 Abuse@comhem.com

    <abuse@comhem.com>

    Hej Erik.

    Vi brukar inte svara på abuse anmälningar, vi lämnar inte heller några

    användareuppgifter till 3e part.

    Jag har skickat ett varningsbrev till

    användaren i fråga då hot, trakasserier samt rasistiska uttryck strider mot vår

    användarpolicy.

    Du bör ta kontakt med dalnet’s IRCOPS

    för att få användaren bannad från servern.

    Med vänlig hälsning




    Davis Stefanow

    Fraud & Abusegruppen

    Com Hem AB

    Från: Erik

    Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Skickat: den 13 juli 2010 09:24

    Till: abuse@comhem.se

    Ämne: Påminnelse/Fwd: Trakassering på irc

    Hei,

    jeg

    kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en

    påminnelse om dette.

    Mvh.

    Erik

    Ribsskog

    ———-

    Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/4/26

    Subject: Trakassering på irc

    To: abuse@comhem.se

    Hei,

    jeg

    overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe kalt 'mafian'.

    Jeg

    visste ikke hvem denne 'mafian' var, så jeg flyktet, må man vel si, til

    England.

    Politiet

    vil ikke fortelle meg hvem denne 'mafian' er, så jeg skriver en blogg om min

    problemer med myndighetene i Norge og England, mm., på denne adressen:

    Og

    en av deres abonnenter, har lest på bloggen min, og kaller seg 'mafian', som

    jeg skriver om da, siden jeg har overhørt at jeg er forfulgt, og ble forsøkt

    drept, på min onkels gård i Larvik i 2005, og har blitt tulla med av

    Bertelsmann/Arvato, her i England, og britene lar meg ikke få lov å bli

    flyktning offisielt.



    jeg ville gjerne klage på denne trakasseringen fra deres bruker, og legger ved

    log.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er loggen, (dette er fra #Norge på Dal-net, på irc, fra igår og idag. Deres

    brukers ip-adresse, står nederst i loggen):

    [19:45]

    <Goldfish> Drakk for mye i går kveld

    [19:47]

    <Booey> huff da

    [19:48]

    <Goldfish> Ja

    [19:48]

    <Goldfish> Du også?

    [19:53]

    <Booey> nei

    [19:53]

    <Goldfish> Good. Det er nemlig ikke sjovt.

    [20:05]

    <Goldfish> Jeg kjeder meg

    [20:05]

    <Goldfish> Fortel noe morsomt

    [20:06]

    <Booey> jeg har spist is

    [20:08]

    <Goldfish> Og det er morsomt?

    [20:10]

    <Booey> ja

    [20:13]

    <Goldfish> Du er … anderledes 🙂

    [20:22]

    <@Ulvinne> cons: øl!:)

    [20:22]

    <Morild> Her er moro http://www.youtube.com/watch?v=WCHc1G7vdNg

    [20:22]

    <@Ulvinne> Booey!

    [20:23]

    <Goldfish> "Labbetuss"?

    [20:23]

    <Goldfish> Hva faen?

    [20:24]

    <Goldfish> Ikke engang femåringer synes det er underholdende, Mor!

    [20:24]

    <Booey> Ulvinne! 😀

    [20:24]

    <Morild> Goldfish: De gjør faktisk det =)

    [20:27]

    <Goldfish> Nei nei nei

    [20:27]

    <Goldfish> Det må ikke skje

    [20:28]

    <Goldfish> Hvor ble den tiden av, da børneprogrammer var laget av

    intelligente mennesker?

    [20:31]

    <Morild> Atte? Dette -er- jo gammelt barnetv…

    06[20:39]

    * NaTeLiE yawns…gtg now. Laterzzz.

    [20:42]

    <mafian> tispe

    02[20:45]

    * NaTeLiE (NaTeLiE@113.212.212.159)

    Quit (Quit: zzzzzzz…… kinky horny swedish men LOL )

    [21:06]

    <snadrik> tisper

    [21:10]

    <Booey> tispene

    [21:11]

    <Goldfish> Jeg trenger til massasje

    [21:11]

    <mafian> TISPER

    [21:12]

    <Goldfish> mafian, vær stille

    [21:15]

    <snadrik> gjesp

    [21:15]

    <cApSL0ck_cl0bber> om nom nom nom nom

    [21:16]

    <snadrik> stfu nigger

    [21:16]

    <cApSL0ck_cl0bber> duja!??!???

    [21:16]

    <snadrik> NO U

    [21:16]

    <cApSL0ck_cl0bber> ffffffffffuuuuuuuuuuu ); ); ); );

    03[21:17]

    * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no)

    has joined #norge

    [21:17]

    <RagneK> Can you please help me with my school project and answer a

    survey at https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEx4MS14OUFlTXoybGwtOV82eTZuTnc6MA

    Thanx!

    03[21:17]

    * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no)

    has left #norge

    [21:17]

    <cApSL0ck_cl0bber> nigger.

    [21:19]

    <snadrik> lololol

    [21:19]

    <snadrik> sure thing matematemate

    03[21:20]

    * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no)

    has joined #norge

    [21:20]

    <RagneK> Can you please help me with my school project and answer a

    survey at https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEx4MS14OUFlTXoybGwtOV82eTZuTnc6MA

    Thanx!

    03[21:20]

    * RagneK (~Rk@ti0033a380-dhcp2898.bb.online.no)

    has left #norge

    [21:22]

    <Goldfish> Var det en bot?

    [21:22]

    <Goldfish> Hvorfor kalder Snadrik Capslock_clobber for nigger? Er Caps av

    afrikansk familje?

    [21:23]

    <snadrik> ja.

    [21:23]

    <snadrik> han er min egen lille negerunge, og jeg kan male han i hvilke

    farge jeg vil

    [21:25]

    <mafian> Goldfish, vær stille

    [21:25]

    <mafian> caps er amerikansk neger

    [21:26]

    <Booey> natta

    02[21:26]

    * Booey (~Booey@ti0033a380-1871.bb.online.no)

    Quit (Quit: Yayayayyayayayayayayya! )

    06[21:26]

    * cApSL0ck_cl0bber er sjef for europa-avdelingen i GNAA

    [21:27]

    <cApSL0ck_cl0bber> Hafið þið heyrt nýju plötuna? Það besta sem hefur

    alltaf verið gert.

    [21:28]

    <mafian> ja

    [21:28]

    <cApSL0ck_cl0bber> bra

    [21:28]

    <Goldfish> GNAA?

    [21:28]

    <Goldfish> Gay Niggers Adolescent Association?

    [21:28]

    <mafian> nästan rätt

    [21:29]

    <cApSL0ck_cl0bber> nära skjuter ingen hare som Hans Scheike sade

    [21:29]

    <mafian> D:

    [21:29]

    <cApSL0ck_cl0bber> (sen dog han)

    [21:29]

    <mafian> bra folke tbh

    [21:29]

    <cApSL0ck_cl0bber> nej, vänta, han lever

    [21:29]

    <cApSL0ck_cl0bber> D:

    [21:30]

    <mafian> arjt utseende

    [21:30]

    <cApSL0ck_cl0bber> sielfwaste hielten

    [21:30]

    <mafian> nog

    [21:31]

    <mafian> Nyfiken på smisk???

    [21:31]

    <cApSL0ck_cl0bber> eru?

    [21:31]

    <mafian> lite

    [21:31]

    <cApSL0ck_cl0bber> D:

    [21:32]

    <snadrik> nå er det bare en måned igjen til ac/dc!!11

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> natursmisk

    [21:32]

    <Goldfish> Jeg tror jeg går i seng nå

    [21:32]

    <mafian> gubbrocken velter imot snadrik

    [21:32]

    <snadrik> well duh.

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> Smisk som ett självklart inslag i vardagen,

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> smisk som nyttig uppfostran,

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> smisk i det häftiga mötet,

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> smisk i dess många rituella varianter.

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> muhah

    [21:32]

    <mafian> nyttigheter

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> Spännande och

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> vackra smiskhändelser

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> av det slaget

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> finns också i flera av

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> Livslusts video.

    [21:32]

    <cApSL0ck_cl0bber> bra håteemel

    [21:32]

    <mafian> D:

    01[21:33]

    <cons> cApSL0ck_cl0bber: åssen går det pervo-aktivitetene da

    01[21:33]

    <cons> fortsatt op på #assrape?

    [21:33]

    <mafian> lvl

    [21:33]

    <mafian> hej cons

    [21:34]

    <cApSL0ck_cl0bber> hej, cons

    [21:35]

    <Goldfish> Dere er ikke venner?

    [21:35]

    <mafian> hvis mafian tar cons

    06[21:35]

    * mafian tar cons

    [21:35]

    <cApSL0ck_cl0bber> D:

    [21:36]

    <Goldfish> Der er en dansk film fra 1992 som hedder 'Gay Niggers From

    Outer Space".

    [21:36]

    <Goldfish> Dere burde se den.

    [21:36]

    <cApSL0ck_cl0bber> jeg har den

    [21:37]

    <mafian> det har vi redan

    [21:37]

    <cApSL0ck_cl0bber> vcd-rip

    [21:37]

    <cApSL0ck_cl0bber> D:

    [21:37]

    <mafian> pervofilmen

    [21:37]

    <cApSL0ck_cl0bber> sielfwaste

    [21:37]

    <mafian> NIGGERVCD

    [21:37]

    <cApSL0ck_cl0bber> var det inte nigger-SVCD?

    [21:37]

    <mafian> cons: Erik Ribsskog

    [21:38]

    <cApSL0ck_cl0bber> pros: mafian

    [21:38]

    <cApSL0ck_cl0bber> D:

    [21:38]

    <mafian> cons: tycker du ska lägga ner din blog…

    06[21:38]

    * cApSL0ck_cl0bber synes cons må skrive mer

    [21:39]

    <snadrik> fy farao

    [21:39]

    <snadrik> dere er så jalla

    [21:39]

    <cApSL0ck_cl0bber> duja?

    [21:39]

    <cApSL0ck_cl0bber> *fise*

    [21:39]

    <mafian> jalla?

    [21:40]

    <cApSL0ck_cl0bber> oroa dig inte, min herre

    [21:40]

    <cApSL0ck_cl0bber> jag är från internet?

    [21:40]

    <mafian> oroa dig inte, min herre. jag är från mafian

    [21:40]

    <cApSL0ck_cl0bber> :<

    [21:40]

    <mafian> sykehuset østfold

    [21:54]

    <snadrik> sykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset

    østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset

    østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset

    østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset

    østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset østfoldsykehuset

    østfoldsykehuset østfold

    [21:54]

    <mafian> D:

    01[21:57]

    <cons> cApSL0ck_cl0bber er nok noe undergrunn, han sier at mine eneste

    rettigheter er å få en gaffel i øyet

    01[21:58]

    <cons> han er også op på #assrape

    [21:58]

    <mafian> hei cons

    01[21:58]

    <cons> bare for å advare

    [21:58]

    <mafian> erik ribsskog

    [22:00]

    <mafian> hur går det med bloggen cons?

    [22:10]

    <mafian> hei?

    03[22:16]

    * T_ac_S (tacs@gathering.no)

    has joined #norge

    02[22:22]

    * Goldfish (~mail@212.55.42.48)

    Quit (Quit: )

    03[22:24]

    * Celina– (Celina@cm-84.208.176.88.getinternet.no) has joined #norge

    03[22:31]

    * LadyOfTheDarkWoods (~Pisces@95.169.43.53)

    has joined #norge

    02[23:51]

    * Celina– (Celina@cm-84.208.176.88.getinternet.no) Quit (Quit: )

    Session

    Time: Mon Apr 26 00:00:00 2010

    02[00:23]

    * LadyOfTheDarkWoods (~Pisces@95.169.43.53)

    Quit (Quit: )

    02[02:51]

    * Ragnar (~rh@77.81-167-62.customer.lyse.net)

    Quit (Ping timeout )

    03[02:53]

    * Ragnar (~rh@77.81-167-62.customer.lyse.net)

    has joined #norge

    01[06:46]

    mafian is lutz@c83-253-208-96.bredband.comhem.se * duja

    01[06:46]

    mafian on @#lunix.es @#mafian

    #Norge @#lego @#assrape

    01[06:46]

    mafian using arcor.de.eu.dal.net

    www.arcor.de – Arcor Online

    Services

    01[06:46]

    mafian End of /WHOIS list.

    01[06:48]

    <cons> mafian: utrykket 'mafian' er mitt, vil jeg si

    01[06:48]

    <cons> dette har du kopiert fra min blogg

    01[06:48]

    <cons> 'mafian' er i sverige:

    01[06:48]

    <cons> mafian is lutz@c83-253-208-96.bredband.comhem.se * duja

    01[06:48]

    <cons> mafian on @#lunix.es

    @#mafian #Norge @#lego @#assrape

    01[06:48]

    <cons> mafian using arcor.de.eu.dal.net

    www.arcor.de – Arcor Online

    Services

    01[06:48]

    <cons> mafian End of /WHOIS list.

    01[06:48]

    <cons> ip:

    01[06:49]

    <cons> * mafian (lutz@c83-253-208-96.bredband.comhem.se) invites you to join

    #mafian

    01[06:49]

    <cons> –

    01[06:49]

    <cons> * Dns resolving c83-253-208-96.bredband.comhem.se

    01[06:49]

    <cons> –

    01[06:49]

    <cons> * Dns resolved c83-253-208-96.bredband.comhem.se to 83.253.208.96

    01[06:49]

    <cons> –

    01[06:49]

    <cons> jeg får klage til hans svenske bredbåndsleverandør da

    *********

    DISCLAIMER *********

    This message and any attachment are confidential and may be privileged or

    otherwise protected from disclosure and may include proprietary information. If

    you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and

    delete this message and any attachment from your system. If you are not the

    intended recipient you must not copy this message or attachment or disclose the

    contents to any other person


    ********* DISCLAIMER *********

    This message and any attachment are confidential and may be privileged or otherwise protected from disclosure and may include proprietary information. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. If you are not the intended recipient you must not copy this message or attachment or disclose the contents to any other person







'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen