![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
SV: Klage på Dagbladet + to "påminnelser"
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jul 16, 2010 at 2:26 PM | |
|
To: PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
SV: Klage på Dagbladet + to "påminnelser"
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jul 16, 2010 at 2:26 PM | |
|
To: PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Påminnelse/Fwd: Oppdatering/Fwd: Angrep fra anonyme internettkrigere på Dagbladets kommentarsystem
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jul 16, 2010 at 1:26 PM | |
|
To: support@db.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Complaint against the Jobcentre Williamson Sq.
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Fri, Jul 16, 2010 at 3:15 AM | |
|
To: CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk | ||
| ||
PS.
Hun med rosa Radio City t-skjorte, på det nest siste bildet.
Hun spurte om jeg skulle være med på Everton-konkurranse, på radioen der.
Men, han som var mens jeg stod der, han hørte jeg fikk tre av tre riktige.
(De spurte om hvem Everton spilte mot, i Cupvinnercup-finalen, i 1985, og hvem hadde scort flest mål, for Everton gjennom tidene.
Svarene var Rapid Wien og Dixie Dean).
Så jeg syntes det hadde blitt så flaut, å svare feil.
Så jeg sa bare at jeg var fra Norge.
Og da sier nesten alle britisk damer noe rart, og går vekk.
Så det funker hver gang.
Så da slapp jeg å bli med på konkurranse på radioen.
Jeg hadde ikke sovet så mange timer heller, for jeg fikk ikke sove.
Så jeg skreiv på bloggen, og e-poster til biblioteket i Svelvik osv., istedet.
Og jeg hadde også blitt utsatt for en kraftig grilling, på the Jobcentre, på møtet der, like før.
Så jeg orka ikke mer, rett og slett.
Så jeg ble litt sky og sjenert da.
Men men, sånn er det.
Kanskje nesten gang eventuelt.
Jeg fikk også tatt noen videoer av de rare fotballspillerne.
Jeg får se om jeg klarer å få de lastet opp på YouTube.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er de nevnte videoene:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
SV: Klage på Dagbladet + to "påminnelser"
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Jul 15, 2010 at 6:14 PM | |
|
To: pfu@presse.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
SV: Til rektor Svelvik Ungdomsskole/Fwd: Påminnelse/Fwd: Problemer med Odd Einar Pettersen/Fwd: Oppdatering/Fwd: Adresse
|
Postmottak Svelvik <Postmottaksvelvik@drmk.no> |
Thu, Jul 15, 2010 at 8:53 AM | |
|
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
To Gary, the Jobcentre, Williamson Sq., Liverpool
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Jul 15, 2010 at 1:03 PM | |
|
To: CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk> | ||
| ||
PS.
Det var et ganske tøft møte, på the Jobcentre idag.
Hvor både den nye jobcentre-sjefen, Mr. Winther, og en kar som het Gary, var med.
Mr. Winther begynte å prate om hva som var skjedd, i forbindelse med at jeg ikke dro til Hanover St, (for Sencia-møte).
Men til Pall Mall.
Og jeg hadde med en utskrift, fra e-posten jeg sendte dem igår, hvor jeg forklarte om dette.
Så da ble det til, at den nye jobcentre-sjefen, (som fortalte meg, da jeg spurte, at han hadde erstatet den forrige sjefen der, Mrs. Hart, som da vel må ha sluttet), leste gjennom den e-posten i møte, for jeg lot han ta en kopi, av den utskriften jeg hadde med.
Det ble lang diskusjon likevel.
Jeg hadde ikke mottatt noe ‘referal-letter’, som jeg skulle ha mottatt.
Og da sier de at alle får sånne brev.
Også må jeg liksom forklare hvorfor jeg ikke har fått et sånt brev.
Og det kunne jo ikke jeg forklare.
Men jeg fortalte, at jeg ville nok ha huska det, hvis jeg hadde lest ‘Hanover St’.
Siden Hanover er i Tyskland.
Og siden jeg var fra Norge.
Og Norge ble okkupert av Tyskland, under krigen.
Så jeg hvis jeg hadde fått et brev hvor det stod ‘Hanover St.’, så ville jeg nok ikke blanda det med Pall Mall, som jeg forbinder med røyk-merket.
Jeg sa også, at hun Mrs. Smart, kunne ha skrevet en ring rundt den riktige adressen, i Sencia-brosjyren.
Siden det stod tre adresser der.
Og det ble også tatt opp andre ting.
Og han sjefen der, Mr. Winther, gjorde seg brysk og streng da.
Så det var som, jeg vet ikke hva.
En overhøvling, eller hva det heter.
Jeg syntes det er litt spesielt, å ha møte, med to personer på en gang.
Da er det ikke så lett, for en stakkar, å holde oversikten.
Spesielt når møtet ikke er på ens morsmål.
Men jeg hadde lignende ‘grillinger’, da jeg studerte i Sunderland, og hadde Final Year Project-møte, med Mr. White der, og en til.
Og jeg hadde med meg masse dokumentasjon da, som kopier av e-poster, skjema hvor det stod hva jeg hadde gjort, for å få meg jobb de siste to ukene, og brosjyren fra Sencia, osv.
Så jeg var ganske bra forberedt da.
Og hadde også med en sånn mappe jeg har, med alle vitnemål osv., og forklaringer fra JET osv., på hva graden min, fra Norge, kan sammenlignes med, i England da.
Så sånn var det.
Jeg måtte skrive en forklaring, om hva som hadde skjedd, siden jeg ikke møtte på Sencia-møtet.
(Enda jeg jo har sendt mange e-poster om dette).
Jeg fikk de til å ta en kopi, for meg, av den forklaringen.
Som sammen med the Jobcentre sin versjon, skulle bli sendt til en uavhengig etat eller person, eller noe.
Men som ikke var noe med ICE, men internt hos the Jobcentre da.
Så sånn var det.
Jeg skal se om jeg finner den forklaringen.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er den forklaringen, som Mr. Winther, jobcentre-sjefen, fikk han Gary, som også var med på møtet, til å ta en kopi av, for meg, når jeg spurte om det, på slutten av møtet:
PS 3.
Her er den e-posten jeg sendte, til the Jobcentre igjen, 1. juli, da det var problem med Sencia-møte:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Problems with the Employment-zone meeting/Fwd: New review-meeting?
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Jul 1, 2010 at 1:57 PM | |
|
To: CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Problemer med lagmannsretten/Fwd: Påminnelse/Fwd: Klage på skifteretten i Larvik
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Jul 15, 2010 at 9:01 AM | |
|
To: post@hoyesterett.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
SV: Påminnelse/Fwd: Klage på skifteretten i Larvik
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Jul 15, 2010 at 8:53 AM | |
|
To: "Wallevik, Reidun" <Reidun.Wallevik@domstol.no> | ||
| ||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen