![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Grunnen til at jeg ble tulla med av amerikansk flyplass-politi, i Detroit, i 2005, og sendt tilbake til Europa. (Klage)
PS.
Her er vedleggene:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Grunnen til at jeg ble tulla med av amerikansk flyplass-politi, i Detroit, i 2005, og sendt tilbake til Europa. (Klage)
PS.
Her er vedleggene:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Problems with the University of Sunderland – Students Union member: 13054/Fwd: Reminder/Fwd: Reminder/Fwd: Files from 2004/05/Fwd: Line-manager for Mr. Leslie Brown
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Thu, Jul 8, 2010 at 2:32 AM | |
|
To: ussu@sunderland.ac.uk | ||
| ||
PS.
Her er mer om dette:
PS.
Er det sånn, at jeg ikke får rettighetene mine, fordi jeg holder med Everton?
Er det sånn, at engelsk fotball blir satt foran sivilisasjonen og rettsamfunnet i Norge?
Det er ‘landssvikers’, hvis det er noe sånn som foregår.
Så da kan dere dra på landssvikerstevne, hvis dere overlever møtet med en eventuell landsvikerdomstol.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Jeg klagde til Facebook, på vedkommende trakassør:
Pia hadde liksom ikke noe interesse, av å ha noe felleskap, virka det som for meg.
Ikke at jeg var sånn kjempe hippie akkurat.
Men vi var jo liksom søsken også da.
Og jeg hadde jo latt henne bo, på rommet mitt, i flere måneder, (fra sommeren 1993), til hu fikk eget rom der, etterhvert.
Men hu var ikke sånn, at hu tok opp med meg, hvis det var noe problemer der.
F.eks. så syntes hu at dusjforhenget var møkkete, eller fullt av fett.
Det hadde ikke jeg lagt merke til, kanskje fordi jeg ikke dusja så lenge av gangen.
Men bare ble ferdig fortest mulig.
Noe sånt.
Men det tok hu opp med Ungbo-dama, på Ungbo-møte, uten å ha tatt det opp med noen andre, av de som bodde der.
(For jeg husker at jeg ble overraska, i Ungbo-møtet, og ikke kjente meg igjen i det søstra mi prata om).
Så Pia levde i en solo-verden.
Hu var ikke noe sånn typisk Ungbo-boer.
Det var Pia først, og så Pia og så Pia igjen vel.
Noe sånt.
Bare sånn for å prøve å forklare.
Selv om jeg kanskje ikke klarer å forklare det her bra nok, hvordan det var å bo på Ungbo der, mens søstra mi også bodde der.
Men Pia sa seinere, mens hu Hildegunn var der vel.
At hu ikke hadde bodd på rommet mitt, i begynnelsen, på Ungbo.
Men det stemmer jo ikke.
Så Pia, hu er sånn, at hu kan juge, og liksom bare kynisk kjøre over folk, som en bulldoser da.
Pia, (søstra mi), er litt sånn bulldoser-typen, tror jeg.
Samtidig som at hu er inneslutta, og kanskje spekulerer i å være inneslutta og knytt, når det passer henne.
Andre ganger kan hun være aggressiv.
Taus.
Mens andre ganger kan hun prøve å være hyggelig.
Så kan hun være sånn at hun bare sier noe ut av lufta, som ikke passer inn i sammenhengen.
Når hun finner på sosiale ting, så er det ikke hyggelig likevel.
Som da vi skulle ut med Ungbo, jeg og henne og Glenn Hesler, (på bowlinga på Strømmen Storsenter, for å spille biljard).
Og en gang dro hun med meg og broren min, på Aker Brygge, for å spise pizza på Peppes.
Dette var vel begge gangene, etter hennes initiativ.
Men det var liksom sånn, at dette ikke var noe Pia hadde lyst til.
Det virka så falskt.
Så dette var noe hu hadde prata med noe nettverk om kanskje.
Hun er vel sosialist/kommunist og vel også mer eller mindre anarkist.
Så det er kanskje like greit å bo i et annet land, når man har en søster som henne.
Jeg tenkte ikke så mye på det her, da jeg bodde i Oslo.
Men nå som jeg bor i England, og tenker tilbake, så tenker jeg at hu søstra mi, Pia, er helt forferdelig.
Og en pine å ha som søster.
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Altså, norske damer, burde skamme seg, sånn som de oppfører seg.
Jeg trodde dette var sånn, at disse hadde sletta Facebook-kontoen sin.
Også er det antagelig sånn, at de bare har blokkert meg.
Uten noen advarsel, og uten å si fra, og uten å på noen måte være på bølgelengde, og uten å engang prøve å kommunisere.
Det er ‘hore-oppførsel’, spørr du meg.
Dem har noe å skjule.
Altså, norske damer, må da være de kaldeste og værste damene i verden.
Jeg kan ikke skjønne noe annet.
Det går bare på kjønnskamp og deres premisser.
Nettverk og syklubber og det som verre er, sikkert.
De norske damene er forferdelige.
Og da snakker jeg også om de i familien min.
Jeg skal aldri flytte tilbake til Norge, og de forferdelige damene der, det er jeg helt sikker på.
Fy faen!
Her er det tremenninger, både på min mors og fars side, som bare uten videre, bryter kontakten med meg.
Og de som er nærmere meg enn tremenninger, dvs. kusiner og søstre/stesøstre, de er enda verre.
For de har jeg jo måttet kutte ut tidligere.
Norge, et helvete for menn, vil jeg si.
Med de forferdelige norske damene som vi har der.
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Det var vel kanskje litt rart at han Eide var der.
For han var vel ganske svensk(?)
Selv om det står her, at han var norsk statsborger.
Men men, han husker jeg som en jovial kar, som kjente igjen meg en gang, på en konkurranse, husker jeg.
Så han var muligens i troppen vår i begynnelsen da.
Det er mulig.
Men så fikk han vel en eller annen stabs-jobb da.
Kanskje som idrettsassistent, eller noe sånt.
Hvem vet.
Her er mer om dette:
PS.
Her er mer om Oppland Regiment, som jeg klarte å fullføre tjenesten i, og få vernepliktsmedaljen fra, selv om jeg var en tynn og spinkel ung mann, etter å ha bodd alene fra jeg var ni år, og etter å ha nesten ikke gått på ski, siden jeg måtte flytte fra moren min, i Larvik, som ni-åring:
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen